??????quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:
De EU is in oorlog tegen het partijkartel natuurlijk suffe Kaas.
Ah, Nero, roemloos in het niet verdwenen toen hij seks met minderjarige jongens geen probleem vond. Toch fijn dat Sjerrie nooit afgerekend word op de mensen waar hij zich mee associeert, nazi's pedofielen, allemaal prima voor de achterban.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:49 schreef skysherrif het volgende:
Wist helemaal niet dat thierry homoseks heeft gehad met nero
Nero is een dwaas, maar dat gedoe over pedoseksualiteit was niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, Nero, roemloos in het niet verdwenen toen hij seks met minderjarige jongens geen probleem vond. Toch fijn dat Sjerrie nooit afgerekend word op de mensen waar hij zich mee associeert, nazi's pedofielen, allemaal prima voor de achterban.
Geen dwaas, hij wist precies wat hij zei en waarom en vulde zijn zakken er goed mee. Hij is opgeblazen door dezelfde methodiek die hij zelf altijd graag hanteerde, ik noem dat karma.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nero is een dwaas, maar dat gedoe over pedoseksualiteit was niet helemaal eerlijk.
Hij is bekender als Miloquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht aan die ene Nero die krankzinnig was en half Rome platbrandde om een paleis te bouwen.
Wat zei hij danquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen dwaas, hij wist precies wat hij zei en waarom en vulde zijn zakken er goed mee. Hij is opgeblazen door dezelfde methodiek die hij zelf altijd graag hanteerde, ik noem dat karma.
Ik wil best reageren steeds op je Top 2000-posts want praten over muziek is leuk maar je zegt er telkens niet bij welk nummer het is, dan is dat wel lastig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit is het enige mooie nummer van blof (en "omarm me" )
Ja je moet ook luisteren he!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best reageren steeds op je Top 2000-posts want praten over muziek is leuk maar je zegt er telkens niet bij welk nummer het is, dan is dat wel lastig.
Er staat echt te veel muziek in die ik gewoon niet hoef te luisteren, zoals inderdaad Queen. Drie keer per uur je radio muten is ook weer zo'n tijdverspilling.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja je moet ook luisteren he!!
Dit ging om "mooie dag" van blof. Hierna is het wachten tot live voor er een nummer komt dat ik goed vind, want ben geen Queen fan
Het is toch eerder drie keer per uur een nummertje dat wel het luisteren waard isquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staat echt te veel muziek in die ik gewoon niet hoef te luisteren, zoals inderdaad Queen. Drie keer per uur je radio muten is ook weer zo'n tijdverspilling.
Beetje van beidequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch eerder drie keer per uur een nummertje dat wel het luisteren waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste aan darts, schaats en voetbaltopics in fok zijn de geweldige gifjes waar ze steeds mee komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Kaas- het volgende:
Herinnert me er ineens aan dat die Barney-oeeeeee-gif hier tot het vaste repertoire behoorde, maar al lang niet meer gebruikt wordt. Evenals dat plaatje wanneer iemand een flauw taalgrapje maakte en dat plaatje wanneer iemand zichzelf even tot film(of kunst)connaisseur bombardeerde.
Dat waren de topjaren van deze SC.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]Ghehe die is goud ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat deze er redelijk mee opgehouden lijkt:quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef skysherrif het volgende:
Blof staat er 18 keer in
1% van alle nummers in de top2000 komt van Blof
https://speld.nl/2015/11/(...)w-reisadvies-egypte/quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jammer dat deze er redelijk mee opgehouden lijkt:
https://mobile.twitter.com/blof_teksten?lang=en
Die hebben jullie helemaal niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Kaas- het volgende:
Herinnert me er ineens aan dat die Barney-oeeeeee-gif hier tot het vaste repertoire behoorde, maar al lang niet meer gebruikt wordt. Evenals dat plaatje wanneer iemand een flauw taalgrapje maakte en dat plaatje wanneer iemand zichzelf even tot film(of kunst)connaisseur bombardeerde.
Dat waren de topjaren van deze SC.
Ik was hier eerder actief dan Kaas-.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dacht ook pre-pokkel en dat het juist de grap was
Heb jij geen ander subforum gehad waar je poste?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Die zat toen nog bij de nerds van AEX en zo.
Ik posquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij geen ander subforum gehad waar je poste?
KLB en ONZ, daar begon Pokkels fok!-carrière:quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Welkom in Nederland.
Alle zonneschijn terug naar Marokko.
Post zo heel af en toe eens iets in VBL, WGR, SES of MUZ. Maar dat is het ook wel. Kom eigenlijk alleen maar op FOK! voor deze reeks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha. Toen ook al zo’n mongool.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
KLB en ONZ, daar begon Pokkels fok!-carrière:
[..]
Prima binnenkomer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
KLB en ONZ, daar begon Pokkels fok!-carrière:
[..]
Nerdalert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef Kaas- het volgende:
China heeft overigens net aangegeven de komende tien jaar omgerekend 35 miljard euro te gaan investeren in Tibet (infrastructuur, scholen, ziekenhuizen, vliegveld etc.). Tegenstanders roepen dat dit slechts onderdeel is van China's grote plan om voor migratie van oost naar west, en dus ook van Han-Chinezen naar Tibet te zorgen. (bron: nrc)
Activistje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef skysherrif het volgende:
Aan alle ajacieden hier met een seizoenskaarrt of die naar een wedstrijd gaan
Ga of niet, of laat duidelijk zien dat je tegen de directie bent en pro cruijff - jonk.
Ajax is dood aan het gaan en we moeten het met zn allen redden voor het te laat is!
Heb je verstand van aansprakelijkheidsrecht?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef Tem het volgende:
Zal ik even op je ballen zuigen...... zomaar kleine moeite hoor
quote:Op dinsdag 29 april 2003 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
TweakUI bij Microsoft download, valt onder Power Toys die je hier kunt vinden:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Aansprakelijk stellen voor schade via artikel 6:162 BW. Onder schade valt ook gederfde inkomsten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb je verstand van aansprakelijkheidsrecht?
Client van de pizzeria heeft glasplaat van een tafel gebroken, dat regelen met de verzekering is eenvoudig omdat je gewoon een factuur mag opsturen. Hoe zit het echter met de kosten die zijn opstaan als gevolg van dat handelen van de client? We hebben daardoor geen gebruik kunnen maken van die tafel en dat tijdens de feestdagen, hoe kun je dat verhalen op die persoon en de exacte schade berekenen?
Wilde jou eerst voor gevoelsmens uitmaken op basis van je eerste post, maar vond dat bij nader inzien wat ongepast.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef Perrin het volgende:
Tem zijn eerste post is in een topic van 'berenanus'.
[..]
quote:
Vorderingen je maakt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wilde jou eerst voor gevoelsmens uitmaken op basis van je eerste post, maar vond dat bij nader inzien wat ongepast.
Empathisch hè, voor mijn doen?
Ja, wat Tchock zegt dus. Zou hem gewoon aansprakelijk stellen en hopen dat hij betaalt, want ik denk niet dat een rechter zomaar meegaat in het gederfde inkomsten gebeuren (behalve als je bijvoorbeeld aan kan tonen dat je mensen die al een reservering hadden geplaatst de deur hebt moeten wijzen of zo).quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb je verstand van aansprakelijkheidsrecht?
Client van de pizzeria heeft glasplaat van een tafel gebroken, dat regelen met de verzekering is eenvoudig omdat je gewoon een factuur mag opsturen. Hoe zit het echter met de kosten die zijn opstaan als gevolg van dat handelen van de client? We hebben daardoor geen gebruik kunnen maken van die tafel en dat tijdens de feestdagen, hoe kun je dat verhalen op die persoon en de exacte schade berekenen?
Dat is wel erg onhandig, ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
Gert (74) bijna dood na eten abrikozenpitten: 'Het is puur vergif'
Bizar. Man krijgt cyanidevergiftiging door het eten van abrikozenpitten. En je denkt eerst dat dit een sensatie-stukje is gebaseerd op niets, maar het blijkt dat abrikozenpitten inderdaad erg giftig zijn. Waarom mag dit verkocht worden?
Ik ging wat meer zoeken en het blijkt dat abrikozenpitten en specifiek een giftige stof er uit worden gebruikt om kankerpatiënten op te lichten.quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
Gert (74) bijna dood na eten abrikozenpitten: 'Het is puur vergif'
Bizar. Man krijgt cyanidevergiftiging door het eten van abrikozenpitten. En je denkt eerst dat dit een sensatie-stukje is gebaseerd op niets, maar het blijkt dat abrikozenpitten inderdaad erg giftig zijn. Waarom mag dit verkocht worden?
Een warm pleidooi voor het gebruik van harddrugs. Hoe kan het ook anders?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
De verbodmafia roert zich weer. Laat iedereen lekker vrij om (verantwoord) een lijn te snuiven. Je bent nt gelijk verdoemd wanneer je zo nu en dan (hard)drugs gebruikt. Alleen, wanneer je er 'te' voor zet, dan gaat het de verkeerde kant op. Maar goed, dat geldt ook voor het gebruik van alcohol en cafeine.
Geen haar veranderdquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn eerste post.
[..]
Een warm pleidooi voor het gebruik van harddrugs. Hoe kan het ook anders?
Ja, preciesquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Huh wat?
Bij het zien van de titel dacht ik al van, ja, ik wist wel dat abrikozenpitten giftig zijn. Wie eet dat dan ook? Maar dan blijkt dus dat ze in een zakje in de winkel verkocht worden. Wtf?
En niet "anders kun je misschien een beetje diarree krijgen" of zo. Nee, bij meer dan vijf ga je gewoon kapot.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, preciesMet een tekstje er op dat je er vijf mag eten per dag.
!!!
Pitjes van Drion.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, preciesMet een tekstje er op dat je er vijf mag eten per dag.
!!!
Juist heel erg veranderd. Zo ben ik inmiddels gestopt met harddrugs en ben ik een stuk rechtser geworden. Alleen het gevloek is een constante gebleven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen haar veranderd
Je eerste topic was ook al veelbelovend:
NWS / Kerst voor homo's
In die tijd had je ook:quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Inmiddels staat de teller op ruim 136.000 reacties op dit forum.
Wanneer ben jij hier eigenlijk begonnen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
In die tijd had je ook:
* rijk kunnen worden met beleggen
* enkele bestsellers kunnen schrijven
* drie extra studies kunnen doen
15 jaar geleden alweer, zie ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer ben jij hier eigenlijk begonnen?
Hihi. Ja daarvoor wel handig. Waarom moeilijk doen met dat conserveermiddel als je gewoon wat abrikozenpitjes bij de natuurwinkel kan kopen?quote:
Langquote:
De 3-sigma-outliers tel ik even niet mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 53K posts en nog niet één afgeronde studie.
Je zou het haast "volwassener" kunnen noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist heel erg veranderd. Zo ben ik inmiddels gestopt met harddrugs en ben ik een stuk rechtser geworden.
Sinds ik werk, eigenlijk. Je moet toch wat doen op kantoor.quote:
Cyanide is wel one hell of a way to go.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hihi. Ja daarvoor wel handig. Waarom moeilijk doen met dat conserveermiddel als je gewoon wat abrikozenpitjes bij de natuurwinkel kan kopen?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sinds ik werk, eigenlijk. Je moet toch wat doen op kantoor.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cyanide is wel one hell of a way to go.
Wow, gelijk vol gas.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn eerste post.
[..]
Een warm pleidooi voor het gebruik van harddrugs. Hoe kan het ook anders?
Nog nooit aan werk zoeken gedacht, er is altijd iets te doen als men maar zoekt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sinds ik werk, eigenlijk. Je moet toch wat doen op kantoor.
Deze over klokken?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Wow, gelijk vol gas.
Mijn eerste post was eentje waarin ik als tiener naar muziek zoals Rammstein vroeg. Is trouwens ook alweer bijna 15 jaar geleden
quote:
Dat gaat tegen mijn principes in: zoveel mogelijk betaald krijgen voor zo min mogelijk werk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog nooit aan werk zoeken gedacht, er is altijd iets te doen als men maar zoekt.
He mijn moto doe niks zelf wat je ook een ander kan laten doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat gaat tegen mijn principes in: zoveel mogelijk betaald krijgen voor zo min mogelijk werk.
Dat is de eerste met dit account, maar ik heb nog een ander account dat een paar jaar ouder is maar die ik eigenlijk niet meer gebruik.quote:
Is je vrouw het daarmee eens?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
He mijn moto doe niks zelf wat je ook een ander kan laten doen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:23 schreef john2406 het volgende:
Voor 100 euro wil ik ze wel hebben
Groeten John2406
Al is ze het oneens vraag mij eens of het mij interesseren doet!quote:
Yep daar was het mij in beginsel om te doen, eigenlijk nog steeds, en heb ik tijd over lul ik hier met de (verstandsloze) mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:22 schreef Perrin het volgende:
john zat vooral voor de handel op fok!
[..]
Allereerst allebei bedankt voor jullie reactie, excuses dat ik nu pas reageer maar ben aan het werk vandaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aansprakelijk stellen voor schade via artikel 6:162 BW. Onder schade valt ook gederfde inkomsten.
Een makkelijk begin is de omzet van je restaurant op zo'n topdag gedeeld door het aantal tafels. Dat is wat je omzet per tafel en daarmee kun je gemiste winst schatten. Je kunt ook kijken naar de omzet van die avond vergeleken met de omzet van dezelfde avond vorig jaar of zo, als dat gunstiger uitpakt.
Zie hierboven voor wat betreft het gedeelte over aansprakelijk stellen betreft. En refereert hij in ''hopen dat hij betaalt'' naar de jongen die de schade veroorzaakte of de verzekering aangezien hij zijn verzekering al op de hoogte heeft gesteld? Waarom zou een rechter daar niet in meegaan? Het is toch vrij logisch dat indien je 12,5% minder zitplaatsen ter beschikking hebt je minder omzet draait omdat niet iedereen staand wil eten? Vooral nu er met de feestdagen met pieken wordt gewerkt waardoor je iedere zitplaats nodig hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, wat Tchock zegt dus. Zou hem gewoon aansprakelijk stellen en hopen dat hij betaalt, want ik denk niet dat een rechter zomaar meegaat in het gederfde inkomsten gebeuren (behalve als je bijvoorbeeld aan kan tonen dat je mensen die al een reservering hadden geplaatst de deur hebt moeten wijzen of zo).
Iemand aansprakelijk stellen is vrij simpel, je moet dat gewoon melden. Je zegt dat je hem aansprakelijk stelt voor schade die hij veroorzaakt heeft (al dan niet met relevante wetsartikelen). De schade bestaat uit het tafelblad, gemiste inkomsten van het restaurant en andere kosten als die er zijn. Vervolgens hoop je dat die vent betaalt. Hoe hij dat verder met zijn verzekering afhandelt zal jou een zorg zijn, al is het mogelijk dat jullie twee verzekeraars dat samen oplossen. Dat is echter niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:49 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Allereerst allebei bedankt voor jullie reactie, excuses dat ik nu pas reageer maar ben aan het werk vandaar.
Hoe stel je iemand aansprakelijk en is dit in deze situatie nodig? Hij heeft zelf al aan zijn verzekering gemeld dat hij schade heeft gemaakt maar niet hoeveel dat is etc. hetgeen logisch is omdat ie daar geen inzicht in heeft.
Reden dat ik feestdagen noem is niet zozeer vanwege de omzet omdat die niet veel meer is dan normaal maar omdat er op feestdagen niemand werkt waardoor we de beschadigde tafel niet direct konden laten repareren. Wat wel van belang is om te melden is dat op tweede kerstdag de omzet niet veel meer dan normaal is maar dat bijna alle omzet in twee uur wordt gemaakt waardoor je geld misloopt omdat bepaalde gasten weigeren om staand te eten en dus weggaan en als er een tafel minder is terwijl er maar 8 tafels zijn tikt dat snel aan,
[..]
Zie hierboven voor wat betreft het gedeelte over aansprakelijk stellen betreft. En refereert hij in ''hopen dat hij betaalt'' naar de jongen die de schade veroorzaakte of de verzekering aangezien hij zijn verzekering al op de hoogte heeft gesteld? Waarom zou een rechter daar niet in meegaan? Het is toch vrij logisch dat indien je 12,5% minder zitplaatsen ter beschikking hebt je minder omzet draait omdat niet iedereen staand wil eten? Vooral nu er met de feestdagen met pieken wordt gewerkt waardoor je iedere zitplaats nodig hebt.
Ook een bijzondere eerste postquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag
dit is dus motortopic!!
zijn leuke mensen hier?
ik heb nu ook mijn rijbewijs 5 maanden en rijd vrolijk rond enzo...
nog mensen in de buurt van Hoorn?
Toen was ik nog incognito, en woonde ik in Hoorn, zogenaamd, want dat verzint niemand. KvG enzo.quote:
Hm, Bart zegt ook in Hoorn te wonen...quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen was ik nog incognito, en woonde ik in Hoorn, zogenaamd, want dat verzint niemand. KvG enzo.
Ja, stiekem woont niemand daar man.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, Bart zegt ook in Hoorn te wonen...
http://bfy.tw/Fn3Zquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://bfy.tw/Fn3ZEn dat noemen ze dan sport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, er is weinig sportief aan natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:01 schreef Perrin het volgende:
Maar het trekt wel pitspoezen aan:
https://m.omroepwest.nl/nieuws/3563341
Was over paar jaar flink wat geld waard geweest maar LPs ook moet je alleen wat langer wachten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:20 schreef Friek_ het volgende:
Net m’n complete cd- en muziek dvd-collectie geruild tegen twee spiksplinternieuwe LP’s. Weer wat zooi minder.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://bfy.tw/Fn3ZOh. Dan moet ik iets vervangends vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost! Ik ga zo nog ff, eerst eten laten zakken.. En daarna ook aan de zuipquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Was prima hardlopen hier trouwens vanmiddag in een mooi winters landschap. Dus die whisky gaat er nu wel lekker in
Ik ga de gym naar huis halen. Doe graag aan spinning en free-weight, maar tijdstechnisch gezien is het handiger als we die thuis hebben in plaats van helemaal naar de gym (moet altijd met de auto, met motor is niet handig, en lopen/fietsen kan niet)... Dus ben wat bij elkaar aan het klikken/kopen de kopende dagen. M'n gym abo verloopt half januari ofzo, liever investeren in dingen die ik langer en vaker kan gebruiken dan weer 300 pond voor sportschool. Ging wel, daar niet van, maar gewoon teveel tijd en moeitequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:33 schreef IntensiveGary het volgende:
Nou, nog één weekendje de beest uithangen en dan weer braaf tot april. Dinsdag meteen naar de gym. Zoveel gevreten dat de broeken te strak zitten. Overhemden durf ik niet eens naar te kijken nu. Van die knoopjes holding on for dear life en zo 😂
Laatste twee maanden amper bij de gym geweest. Wordt lachen volgende week. Hijgen, steunen en kreunen 😂
Zo, damn, jullie hebben aardig wat sneeuw gehad! Wij hadden gisteren een klein beetje, net genoeg om het gravel hier te verbergen en vannacht nog een paar centimeter maar dat was aan het eind van de dag wel weggedooid.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
feauteautje voor d'n sfeer:
[ afbeelding ]
Het viel hier ook wel mee hoor! Was echt ontzettend lokaal. Hebben in 10km 3 seizoenen gezien/gevoeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo, damn, jullie hebben aardig wat sneeuw gehad! Wij hadden gisteren een klein beetje, net genoeg om het gravel hier te verbergen en vannacht nog een paar centimeter maar dat was aan het eind van de dag wel weggedooid.
Nice!quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ja, dat is hier ook wel, in Dolgellau, zo'n 15 km verderop laat totaal geen sneeuw vanmorgen en wij hadden een dikke laag.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het viel hier ook wel mee hoor! Was echt ontzettend lokaal. Hebben in 10km 3 seizoenen gezien/gevoeld
Zou ik ook wel willen, maar ik denk dat m'n buren me villen als ik hier met gewichten aan de gang ga. Woon in een prachtig, oud herenhuis dat zo gehorig als de pest is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga de gym naar huis halen. Doe graag aan spinning en free-weight, maar tijdstechnisch gezien is het handiger als we die thuis hebben in plaats van helemaal naar de gym (moet altijd met de auto, met motor is niet handig, en lopen/fietsen kan niet)... Dus ben wat bij elkaar aan het klikken/kopen de kopende dagen. M'n gym abo verloopt half januari ofzo, liever investeren in dingen die ik langer en vaker kan gebruiken dan weer 300 pond voor sportschool. Ging wel, daar niet van, maar gewoon teveel tijd en moeite
Daar hebben wij gekampeerd tijdens onze huwelijksreis zo'n 7.5 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is hier ook wel, in Dolgellau, zo'n 15 km verderop laat totaal geen sneeuw vanmorgen en wij hadden een dikke laag.
Was toch wel in de zomer, hoop ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar hebben wij gekampeerd tijdens onze huwelijksreis zo'n 7.5 jaar geleden![]()
1890 mijnershuis hier.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen, maar ik denk dat m'n buren me villen als ik hier met gewichten aan de gang ga. Woon in een prachtig, oud herenhuis dat zo gehorig als de pest is.
Heb een abo bij Basic Fit. Kost me nog geen twee tientjes in de maand en zit lekker dichtbij. Ga altijd 's morgens vroeg, kan ik in alle rust lijden 😂
Jup, was ergens in juli 2010quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Was toch wel in de zomer, hoop ikPrachtig mooi wel maar best koud en anders wel nat
Mooi, ik heb het eindelijk voor elkaar dat we volgend jaar eind juni hierheen gaan, het is mooi maar een keertje in T shirt kunnen lopen op vakantie is ook wel leukquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jup, was ergens in juli 2010
Tsja, mijn buren hebben m'n moeder nog als baby gekend. Dus als ik herrie maak gaan ze daar aanbellen ( moeders woont twee verdiepingen onder me ) of nog erger, ze bellen m'n oma. En dan kan ik wel 40+ zijn, oma leest me gewoon de les alsof ik acht ben 😁quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1890 mijnershuis hier.maar de buren hebben blaffende honden, ze kunnen me wat
En daarom, lieve kijkbuiskinderen: VERHUIS ZO SNEL MOGELIJK EEN EIND VAN JE FAMILIE AF!quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:04 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tsja, mijn buren hebben m'n moeder nog als baby gekend. Dus als ik herrie maak gaan ze daar aanbellen ( moeders woont twee verdiepingen onder me ) of nog erger, ze bellen m'n oma. En dan kan ik wel 40+ zijn, oma leest me gewoon de les alsof ik acht ben 😁
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:04 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tsja, mijn buren hebben m'n moeder nog als baby gekend. Dus als ik herrie maak gaan ze daar aanbellen ( moeders woont twee verdiepingen onder me ) of nog erger, ze bellen m'n oma. En dan kan ik wel 40+ zijn, oma leest me gewoon de les alsof ik acht ben 😁
M'n zusje is dan ook in Landsmeer gaan wonen 😁quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En daarom, lieve kijkbuiskinderen: VERHUIS ZO SNEL MOGELIJK EEN EIND VAN JE FAMILIE AF!
Oma woont hier overigens niet meer. Dat had ik niet getrokken. Die zat tot vandaag in Bussum en verkast nu naar Meppel, of all places.quote:
Meppelquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Oma woont hier overigens niet meer. Dat had ik niet getrokken. Die zat tot vandaag in Bussum en verkast nu naar Meppel, of all places.
Ik ben regelmatig een tijdje weg 😉quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben naar een ander land verhuisd. Heerlijk.![]()
Hihi, in een nogal bijzonder topic ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:47 schreef Leandra het volgende:
Mijn eerste post was het woord "Test", maar het was volledig on topic
WAS HET KPD? WAS HET KPD?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hihi, in een nogal bijzonder topic ook.
Boks ouwe.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jup, was ergens in juli 2010
Haha, heb ze redelijk om de hoek wonen maar vind het ook niet erg dat het contact na december even wat minder intensief isquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, vooruit. Maar dan nog, echt, ieder z'n ding hoor, maar familie is wmb het best als je elkaar maar zo eens in de zoveel tijd ziet![]()
Ben er nog nooit geweest. Buiten de ring en zo 😁quote:
Oef, nee. Ex komt uit die regio. Weet niet wat ze bij die West-Friezen in het water stoppen, maar damn. Apart slag. Ganse familie is ehhh... apart 😁quote:
Uitgaan met Oud en Nieuw is inderdaad het meest treurige wat er bestaat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
Zo, ik weet eindelijk waar we heen gaan met O&N:
[ afbeelding ]
Blijf wat moeite houden met IPA's. Die typische smaak bevalt me nooit zo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:19 schreef sigme het volgende:
Oh, een IPA van het IJ. In de herhaling wegens succes.
[ afbeelding ]
2 keer per jaar vind ik wel prima. M'n ouders vinden van niet, maar die hebben dan mooi pech.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, heb ze redelijk om de hoek wonen maar vind het ook niet erg dat het contact na december even wat minder intensief is
HOPquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijf wat moeite houden met IPA's. Die typische smaak bevalt me nooit zo.
Ik ben er geboren en getogen, het valt best meequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Buiten de ring en zo 😁
[..]
Zowel mijn moeder als ik zijn erg op onszelf.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, vooruit. Maar dan nog, echt, ieder z'n ding hoor, maar familie is wmb het best als je elkaar maar zo eens in de zoveel tijd ziet![]()
Die van mij was ook wat beschamend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef sigme het volgende:
Na zo’n tien jaar was ik toch echt vergeten wat m’n eerste post ooit was. RC heeft het me helpen herinneren en nu vergeet ik het nooit weer
In december een keer of 5-6quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 keer per jaar vind ik wel prima. M'n ouders vinden van niet, maar die hebben dan mooi pech.
Hoppige smaken in een bier zijn lekker. IPA's zijn vaak vooral bitter en verder niet zo heel veel.quote:
Ik heb er een nichtje wonen. Moest daar altijd nog eens langsgaan. Kan ik nu mooi combineren met bezoekje aan oma 😁quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen, het valt best mee
Dan drink je de verkeerde IPAsquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
Hoppige smaken in een bier zijn lekker. IPA's zijn vaak vooral bitter en verder niet zo heel veel.
Had een Ongelovige Thomas van Jopen en die was best Ok maar toch weer een vleugje teveel hop of bitterheid. Zonder dat was het gewoon lekkerder.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoppige smaken in een bier zijn lekker. IPA's zijn vaak vooral bitter en verder niet zo heel veel.
Op zijn tijd gaat het wel maar het verveelt me altijd snel. Heb wel een keer een hele lekkere gedronken, deze was dat:
[ afbeelding ]
Zou maar vast de visumaanvraag gaan doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik heb er een nichtje wonen. Moest daar altijd nog eens langsgaan. Kan ik nu mooi combineren met bezoekje aan oma 😁
Gelukkig pas m'n paspoort vernieuwd 😁
He, die heb ik toevallig ook momenteel. Maar dat is geen IPA, het is een Quad. Wel heerlijk bierquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had een Ongelovige Thomas van Jopen en die was best Ok maar toch weer een vleugje teveel hop of bitterheid. Zonder dat was het gewoon lekkerder.
Visum? Nou, daar ga je al... Strafblad 😁😁😁quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou maar vast de visumaanvraag gaan doen.
Geen problemen, in oorden als Elim is dat een pré.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:30 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Visum? Nou, daar ga je al... Strafblad 😁😁😁
Helaas. Zo'n gaar topic waar iedereen het vorige woord post maar dan met 1 letter anders.quote:
Wel lekker maar heerlijk is anders wat mij betreftquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
He, die heb ik toevallig ook momenteel. Maar dat is geen IPA, het is een Quad. Wel heerlijk bier
We moeten hier geen Elimieten hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen problemen, in oorden als Elim is dat een pré.
Oh, is Lé er zo één? Zo'n MLN postcountopkrikker zonder leven?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Helaas. Zo'n gaar topic waar iedereen het vorige woord post maar dan met 1 letter anders.
Inmiddels is ze er wel wat op vooruitgegaan, we hebben allemaal zo onze jeugdzondes..quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, is Lé er zo één? Zo'n MLN postcountopkrikker zonder leven?
Ik vind Jopen eigenlijk nooit lekker, mij te gruitig. Niet te hoppig. Hun IPA (mooie nel) is een uitzondering daarop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel lekker maar heerlijk is anders wat mij betreft. En wellicht geen IPA maar wel een wat te grote dosis hop of bitterheid
Brexitquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben naar een ander land verhuisd. Heerlijk.![]()
Jopen vind ik vaak ook niet zulk geweldig bier. Er zijn heel wat betere brouwerijen in Nederland.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind Jopen eigenlijk nooit lekker, mij te gruitig. Niet te hoppig. Hun IPA (mooie nel) is een uitzondering daarop.
De gemene deler van IPA's vind ik toch vooral de pompelmoessmaak en het gebrek aan caramel- en gruitsmaak.
Monty Python and The Meaning of Life nu.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:52 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is er vanavond iets leuks op tv?
http://www.tvgids.nl/?cookieoptin=falsequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:52 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is er vanavond iets leuks op tv?
Het is een user die tenminste nog moeite steekt in zijn OP's. Je mag gerust moeite hebben met zijn stijl, maar er mag een heel legioen topicopeners een voorbeeld nemen aan de wijze waarop hij een topic opstart.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef IntensiveGary het volgende:
Vraag me af welk modje er achter die scjvb-kloon zit. Kan toch niet zo zijn dat een gewone user al jarenlang wegkomt met die kuttopics. Mijn Nederlands is verre van perfect, maar van de topics van dat figuur krijg ik spontaan oogaids, vlekken in m'n nek én platjes.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Monty Python and The Meaning of Life nu.
Klopt ja. Het sociale commentaar van MP is niet meer zo duidelijk en veel is nogal suffig. De absurdistische grappen zijn wel even leuk nog. En Holy Grailquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:00 schreef gelly het volgende:
Hoewel die humor de tand des tijds niet helemaal doorstaan heeft.
Helemaal mee eens. En als je het te oubollig vindt, dan sla je de persoonlijke mening maar over.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een user die tenminste nog moeite steekt in zijn OP's. Je mag gerust moeite hebben met zijn stijl, maar er mag een heel legioen topicopeners een voorbeeld nemen aan de wijze waarop hij een topic opstart.
Sowieso denk ik dat NWS zou opfrissen als men de OP's eens wat strenger zou beoordelen. Het hoeft geen Tweakers te worden, maar een beetje verdieping kan geen kwaad, denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een user die tenminste nog moeite steekt in zijn OP's. Je mag gerust moeite hebben met zijn stijl, maar er mag een heel legioen topicopeners een voorbeeld nemen aan de wijze waarop hij een topic opstart.
Nou, niet alleen de OP's.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat NWS zou opfrissen als men de OP's eens wat strenger zou beoordelen. Het hoeft geen Tweakers te worden, maar een beetje verdieping kan geen kwaad, denk ik.
Ik weet niet of het gespam in live topics nou zo interessant is voor adverteerders.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef gelly het volgende:
Kwantiteit boven kwaliteit -> meer views -> meer advertentieinkomsten
Moeilijker is het niet toch? Hoe meer debielen en platrechts geneuzel hoe meer inkomsten voor Danny.
Elke gebande en indamming van reacties is gemist geld. Zo droevig is het verdienmodel van FOK! Zolang het nog duurt dan.
Of de zes miljoen posts in UTO.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gespam in live topics nou zo interessant is voor adverteerders.
True, maar een topic start met de OP. Als die goed is ben je minder snel geneigd tot zieken.quote:
Ik, twee maal per week VI. Verder het nieuws uiteraard. Maar nu er geen VI is, weet ik niet wat te doenquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:58 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/?cookieoptin=false
Daarbij, wie kijkt er nog TV?
FOK! heeft enkel advertentieboeren die hier advertenties zetten volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gespam in live topics nou zo interessant is voor adverteerders.
Bij voorkeur dwars over de content heen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:15 schreef gelly het volgende:
[..]
FOK! heeft enkel advertentieboeren die hier advertenties zetten volgens mij.
Denk je? Gezien de teruglopende bezoekersaantallen lijkt mij dat niet de juiste weg.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef gelly het volgende:
Kwantiteit boven kwaliteit -> meer views -> meer advertentieinkomsten
Moeilijker is het niet toch? Hoe meer debielen en platrechts geneuzel hoe meer inkomsten voor Danny.
Elke gebande en indamming van reacties is gemist geld. Zo droevig is het verdienmodel van FOK! Zolang het nog duurt dan.
Dat is gezien de looptijd verwaarloosbaar. Als je de statistieken bekijkt dan zijn er mensen die op een dag al drie volledige topics volspammen:quote:
Wacht even... Zijn die stats van één dag?? Hoe de fuck maak je 1000 posts op een dag?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is gezien de looptijd verwaarloosbaar. Als je de statistieken bekijkt dan zijn er mensen die op een dag al drie volledige topics volspammen:
https://www.thuisserver.n(...)cacdeb&tab=tab_table
Zolang "de leiding" iedere mening als gelijkwaardig ziet gaat er niets veranderen, wordt het nog beroerder en houdt het vanzelf een keer op.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:17 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Denk je? Gezien de teruglopende bezoekersaantallen lijkt mij dat niet de juiste weg.
Heb meer het idee dat het de leiding niet meer zoveel kan schelen.
900 kansloze gifjes en #RandomGENOT-posts in darts-, schaats- en top2000-reeksen pleuren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wacht even... Zijn die stats van één dag?? Hoe de fuck maak je 1000 posts op en dag?
Mwah. Hier geven mensen ook echt daadwerkelijk om 't lot van FOK!. Beetje jammer het allemaal ten onder te zien gaan.quote:
Of #randomGOD, vind ik ook hemeltergend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
900 kansloze gifjes en #RandomGENOT-posts in darts-, schaats- en top2000-reeksen pleuren.
Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in die wedstrijden dan zorg je wel dat je wegblijft uit die topics.
Waarom denk je dat Statler en Waldorf nergens echt om geven ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mwah. Hier geven mensen ook echt daadwerkelijk om 't lot van FOK!. Beetje jammer het allemaal ten onder te zien gaan.
Het zijn muppets.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Statler en Waldorf nergens echt om geven ?
Het record staat zelfs op 4045 (nee, dat is geen toevalquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wacht even... Zijn die stats van één dag?? Hoe de fuck maak je 1000 posts op een dag?
Godverdommequote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het record staat zelfs op 4045 (nee, dat is geen toeval)
Er zijn wat evenementen met live-topics. WK darts en schaatsen met name. In dat soort topics spammen sommige mensen enkel posts van een paar woorden of plaatjes.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wacht even... Zijn die stats van één dag?? Hoe de fuck maak je 1000 posts op een dag?
Wie is dat op de foto, rank is wat anders dat zie ik wel!quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
N en attepoes is mij liever.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
Begint zeker met een N en eindigt op attekat?
Mijn naam is haas.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
Begint zeker met een N en eindigt op attekat?
Als men begint moet men ook willen kegelen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Livetopics waren vroeger nog wel leuk, tegenwoordig is het een en al bagger, vooral in SPT en F1![]()
Er is wel een gemene deler, maar daar zeg ik maar niets van verder.
Alleen als het mij uitkomt, anders niet, lik nou net niet aan alles he, zal maar een poes met schimmelkaas zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent toch een soort Lassie begreep ik laatst?
Geen dank nodig hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Wel apart dat de plek die ik voorheen verfoeide, deze sc dus, nu zo ongeveer de leukste plek is om te lurken en af en toe te posten
haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 29 december 2017 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is gezien de looptijd verwaarloosbaar. Als je de statistieken bekijkt dan zijn er mensen die op een dag al drie volledige topics volspammen:
https://www.thuisserver.n(...)cacdeb&tab=tab_table
Mijn moeder noemde schimmel op jam, appelmoes of andere andere etenswaar altijd poes. Kijk, er zit poes op....quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen als het mij uitkomt, anders niet, lik nou net niet aan alles he, zal maar een poes met schimmelkaas zijn.
Als men wil dat iets goed gebeuren doet, dan doet men het zelf!quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
haags_kwartiertje
En dat is dan mod. Pleurt overal ‘Goh’ en ‘Hoi’ neer om maar zo snel mogelijk te stijgen in de top-500.
Dat ze zo iemand mod maken tegenwoordig zegt eigenlijk al genoeg over de staat van dit forum.
Als jij niet anders gewent bent waarom niet, vrouw het smaakt anders vandaag het eten, heb je er niet in gespuugd?quote:
Idem.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Samenvattend: het is aftellen naar het einde. 😀
Vraag me weleens af waarom ik hier nog kom. Routine, denk ik. Wel apart dat de plek die ik voorheen verfoeide, deze sc dus, nu zo ongeveer de leukste plek is om te lurken en af en toe te posten
Stil hangen blijven, niet met een touwtje om je ....? mag ik hopen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
Hang sowieso meer op andere plekken tegenwoordig.
Ik kijk tegenwoordig alles via streams. Dan loop je vaak net een halve minuut tot een minuut achter op de TV kijkers. Dan zijn live topics geen aanrader omdat je nogal eens gespoilerd wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Livetopics waren vroeger nog wel leuk, tegenwoordig is het een en al bagger, vooral in SPT en F1![]()
Er is wel een gemene deler, maar daar zeg ik maar niets van verder.
Ik wed niet op darts joh, veel te onvoorspelbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar proosten we op John.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:55 schreef john2406 het volgende:
Vandaag twee staatssloten gehaald, duimen kerel.
Als ik win geef ik je ook iets, zeg nog niet wat.
Gevaarlijk zou ik John niet willen noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:59 schreef sigme het volgende:
We zijn door gevaarlijk gekken omringd.
Vertel dan verder, gevaarlijke gekken begrijp ik beter trouwens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:59 schreef sigme het volgende:
We zijn door gevaarlijk gekken omringd.
Hang nergens echt momenteel. Maar heb wel eigenlijk altijd één à twee venstertjes Fok! open staan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem.
Ben hier ook nog eens echt per ongeluk terecht gekomen. M'n PoHi/AT nu is echt om te huilen. Hang sowieso meer op andere plekken tegenwoordig.
Deze sc en NWS. Soms kijk ik er dagen niet naar en af en toe post ik me suf. Vandaag bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:04 schreef john2406 het volgende:
Dat valt nog mee twee tabbladen maar open.
Tja als er prijs op vallen doet zullen ze voor mij wel zoek zijn, leuk draaien met woordjes he.quote:
watquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja als er prijs op vallen doet zullen ze voor mij wel zoek zijn, leuk draaien met woordjes he.
In NWS haal je toch nooit je gelijk, dan kom je van goede huizen, ik probeer het af en toe, die breng je niks meer bij, das het einde der einden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:05 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Deze sc en NWS. Soms kijk ik er dagen niet naar en af en toe post ik me suf. Vandaag bijvoorbeeld.
Natuurlijk niet anders spreekt die wel met twee woorden.quote:
Is m'n korte lontje. Probeer m'n leven te beteren maar zo af en toe mòet ik even gas geven daar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
In NWS haal je toch nooit je gelijk, dan kom je van goede huizen, ik probeer het af en toe, die breng je niks meer bij, das het einde der einden?
Ik heb maar een iq van 50 hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:13 schreef IntensiveGary het volgende:
Edit: dat, en het gemiddelde IQ ligt hier iets hoger dan op die apenrots een paar deuren verderop. Je steekt hier soms nog weleens iets op.
Mag jij je water van een week afgeven in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:45 schreef Hexagon het volgende:
Sinds vanavond mag ik mezelf amateur wijnboer noemen![]()
[ afbeelding ]
Ik zou sommige kurken nog even aandrukken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen even met de houten hamer eroverquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zou sommige kurken nog even aandrukken.
Stoer! Hopelijk is het zelfs een beetje te hachelen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is prima weg te krijgen. Het is uit eigen tuin.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stoer! Hopelijk is het zelfs een beetje te hachelen.
Leuk!quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde al zoiets. Weet jij wat de aanleiding is voor deze protesten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Flinke protesten in Iran trouwens.
Wie er betaalt maakt niet zoveel uit. Zou gewoon die kerel zelf aansprakelijk stellen en hem uit laten zoeken of hij het verhaalt op zijn verzekering of niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:49 schreef LA_niner het volgende:
Zie hierboven voor wat betreft het gedeelte over aansprakelijk stellen betreft. En refereert hij in ''hopen dat hij betaalt'' naar de jongen die de schade veroorzaakte of de verzekering aangezien hij zijn verzekering al op de hoogte heeft gesteld? Waarom zou een rechter daar niet in meegaan? Het is toch vrij logisch dat indien je 12,5% minder zitplaatsen ter beschikking hebt je minder omzet draait omdat niet iedereen staand wil eten? Vooral nu er met de feestdagen met pieken wordt gewerkt waardoor je iedere zitplaats nodig hebt.
Corruptie van de regering.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets. Weet jij wat de aanleiding is voor deze protesten?
Dank je, afwachten hoe dit afloopt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Corruptie van de regering.
Zijn er klaar meer dat ze veel geld uitgeven aan proxyoorlogen in het midden oosten ipv aan de eigen bevolking.
Verschil is nu dat diverse autoriteiten in het leger kennelijk hebben aangegeven de burgers te zullen beschermen als de Iraanse leiders deze protesten hardhandig willen neerslaan.
Ook een duidelijk protest tegen de Islamatische leiding als je ziet wat ze schreeuwen. Zou goed zijn als die landen ook wat uit die streng conservatieve leer komen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dank je, afwachten hoe dit afloopt.
Niet geheel verrassend, maar we zullen zien. Hopelijk escaleert het niet in nog een burgeroorlog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook een duidelijk protest tegen de Islamatische leiding als je ziet wat ze schreeuwen. Zou goed zijn als die landen ook wat uit die streng conservatieve leer komen.
Met Iran komt het vanzelf goed is mijn verwachting.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend, maar we zullen zien. Hopelijk escaleert het niet in nog een burgeroorlog.
Nice!quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
En wanneer is het te drinken?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Jou.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als iemand het zou vragen had ik zeker op jouw gerekend.
Ik lig nu in bed "Diva brides" te kijken, mijn hemel wat een draken, en wat een toppers in de categorie "the one you love to hate"quote:
https://www.volkskrant.nl(...)veranderde~a4551729/quote:De school haalde er het landelijke nieuws mee. In het programma Premtime vertelden Lonsdale-jongeren in de schoolkantine over hun 'nationaal-socialistische droom': Nederland vrij van buitenlanders. Sommige scholieren hadden de eed van trouw aan de Führer afgelegd. Eén jongen liet trots het portret van Hitler zien dat hij op zijn slaapkamer had hangen. 'Toch een groot man in onze wereld.'
Sindsdien stuurt de school elk jaar een groep leerlingen met de trein naar de Poolse plaats Auschwitz. Daar krijgen de jongeren een week lang diversiteitstraining. Een bezoek aan het voormalig concentratiekamp moet de boodschap laten beklijven. Terug op school geven de leerlingen, zelf derdejaars, vervolgens lessen over racisme en respect aan jongere klassen.
Erg triest inderdaad. Heb familie in die straat wonen maar volgens mij hebben ze daar voor het gemak een halve woonwijk dezelfde straatnaam gegeven en ik herken het niet direct.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:52 schreef Tem het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ningbrand-in-emmen-3
Verschrikkelijk, wat een nachtmerrie.
Och, wat vreselijk... hoe ga je als ouder dan nog door?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:52 schreef Tem het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ningbrand-in-emmen-3
Verschrikkelijk, wat een nachtmerrie.
Naast het verplichte uitje naar de Tweede Kamer en het Rijksmuseum ook even met de club naar Auschwitz? Ja, klinkt als een prima plan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:44 schreef Tem het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)veranderde~a4551729/
Zou eigenlijk standaard een onderdeel moeten zijn op scholen.
Sommige wijken hebben idd allemaal dezelfde straatnaam, dan heb je een huisnummer 3287 ofzo, in feite woon je dan in straat 32 in die wijk, op huisnummer 87.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erg triest inderdaad. Heb familie in die straat wonen maar volgens mij hebben ze daar voor het gemak een halve woonwijk dezelfde straatnaam gegeven en ik herken het niet direct.
Lijkt mij vrijwel onmogelijk. Doet mij denken aan de film Manchester by the sea, die heeft wel een enorme indruk achtergelaten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och, wat vreselijk... hoe ga je als ouder dan nog door?
Ik denk niet dat ik er mee zou kunnen leven. Zeker niet als het je enige kinderen zijn, en er dus geen kinderen meer zijn om nog voor door te gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt mij vrijwel onmogelijk. Doet mij denken aan de film Manchester by the sea, die heeft wel een enorme indruk achtergelaten.
De ouders liggen ook nog eens in verschillende ziekenhuizen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er mee zou kunnen leven. Zeker niet als het je enige kinderen zijn, en er dus geen kinderen meer zijn om nog voor door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |