Vooral de opmerking dat er rond kerst weinig te vieren valt voor gays vind ik klassiek. Dit is toch wel het meest stompzinnige bericht dat ik in tijden heb gehoord. Los van het rookverbod dan....quote:Homo Jozef en lesbische Maria in stal
Of het een witte kerst wordt valt nog te bezien, maar in Amsterdam wordt het in ieder geval een roze kerst. Op de Reguliersdwarsstraat komt een levende stal met twee Jozefs en twee Maria's er in. Deze roze kerststal is onderdeel van Pink Christmas, een speciaal kerstfeest voor homo's. ProGay organiseert 't feest omdat ze vinden dat er rond de kerst weinig te vieren valt voor homo's. Pink Christmas duurt van 18 tot 28 december.
Jezus wat un Bullshit...quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:19 schreef Hathor het volgende:
Goed toch wel dat er zulke weldenkende organisaties zijn als ProGay, wat zouden de homo's toch zonder hen moeten beginnen.....
Nou, laat ik het zo zeggen...ik hoop van ganser harte dat het geen door overheidsgeld gesubsidieerde beweging is.quote:
Dat dus. Je was me voor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef LXIV het volgende:
40 jaar lang hebben de mietjes er naar gestreefd om mee te mogen doen met de maatschappij en als normaal geaccepteerd te worden. Was dat doel bijna bereikt, gaan ze zich op alle mogelijke manieren weer afzonderen en/of een uitzonderingspositie verwerven.
Roze kerstmis, roze kappers, roze wc-papier, roze maandag etc etc
Je vergeet het absolute hoogtepunt van gay awareness.....the gay olympics....quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef LXIV het volgende:
40 jaar lang hebben de mietjes er naar gestreefd om mee te mogen doen met de maatschappij en als normaal geaccepteerd te worden. Was dat doel bijna bereikt, gaan ze zich op alle mogelijke manieren weer afzonderen en/of een uitzonderingspositie verwerven.
Roze kerstmis, roze kappers, roze wc-papier, roze maandag etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |