Dank.
quote:Bedankt!
Op dinsdag 29 april 2003 18:28 schreef Albert_Einstein het volgende:
2x ctrl-alt-del doen!
quote:Dan krijg je in windows XP je taskmanager. Maar blijkbaar werk jij nog met windows 98
Op dinsdag 29 april 2003 18:30 schreef trance_fan het volgende:
2x ctrl alt del
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
open regedit, ga naar de sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced, maak een nieuwe Dwordwaarde aan en noem die enableBalloonTips Geef nu een waarde vn 0 op en weg zijn ze. (nadat je opnieuw opgestart hebt natuurlijk )
quote:Net geprobeerd. Wat stom zeg dat dat niet gaat. Maarja, nog nooit nodig gehad. XP draait als een zonnetje bij mij.
Dan krijg je in windows XP je taskmanager. Maar blijkbaar werk jij nog met windows 98
[Dit bericht is gewijzigd door Albert_Einstein op 29-04-2003 18:42]
quote:Dank Tijger_m, Tweakui heb ik, echter hierin heb ik "deze functie uitschakelen" niet kunnen ontdekken.
Op dinsdag 29 april 2003 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
TweakUI bij Microsoft download, valt onder Power Toys die je hier kunt vinden:http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
quote:Bedankt Markster, gelijk even proberen!!!!
Op dinsdag 29 april 2003 18:41 schreef Markster het volgende:
kan in je registeropen regedit, ga naar de sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced, maak een nieuwe Dwordwaarde aan en noem die enableBalloonTips Geef nu een waarde vn 0 op en weg zijn ze. (nadat je opnieuw opgestart hebt natuurlijk
)
quote:hmm, ik heb het nu zelf gedaan, maar oor zover ik het zie, verdijwerd die alleen de echte ballonen, dus bij de knoppen als restart en shutdown, maar bij de rest (dingen in je taakbalk, systemtray) doet ie het nog steeds
Op dinsdag 29 april 2003 18:44 schreef Bout het volgende:[..]
Bedankt Markster, gelijk even proberen!!!!
sorry
quote:Hij valt onder 'Taskbar'
Op dinsdag 29 april 2003 18:42 schreef Bout het volgende:Dank Tijger_m, Tweakui heb ik, echter hierin heb ik "deze functie uitschakelen" niet kunnen ontdekken.
quote:Helaas, werkt niet!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 29 april 2003 20:09 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Hij valt onder 'Taskbar'
De optie 'Enable balloon tips' uitvinken
hope this helps...
downloaden...uitpakken...kies zelf maar wat je allemaal weg wilt halen
quote:Yep.
Op woensdag 30 april 2003 10:28 schreef enlightenedwizza het volgende:
the answer is so close, yet so far awaydownloaden...uitpakken...kies zelf maar wat je allemaal weg wilt halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |