Doe eens wat aan je link, 1 het verkloot de opmaak, 2 de link werkt nietquote:
fixed! min of meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je link, 1 het verkloot de opmaak, 2 de link werkt niet
Cool! Zoiets!! Ik ga 'm denk ik maar bestellen. Als iemand zoiets weet maar dan in analoge vorm zou 't nog beter zijn, maar this 'll do! Thanks!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:16 schreef vet_seg het volgende:
www.conrad.nl en dan zoeken op klok
[afbeelding]
Een analoge die geen geluid maakt.. Zou kunnen maar wel moeilijker omdat daar bewegende onderdelen inzitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef JeOma het volgende:
[..]
Cool! Zoiets!! Ik ga 'm denk ik maar bestellen. Als iemand zoiets weet maar dan in analoge vorm zou 't nog beter zijn, maar this 'll do! Thanks!
Ben ik ook bang voor. Maar het mag ook een digitale zijn met een analoge weergave (soort megagroot LCD-scherm ofzo). Geld speelt (bijna)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een analoge die geen geluid maakt.. Zou kunnen maar wel moeilijker omdat daar bewegende onderdelen inzitten.
Denk niet dat je die heel snel zult vinden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef moussy het volgende:
Dan neem je toch zo'n projectorklokding
Vrienden van mij hebben er 1 maar die tikt niet hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daar dacht ik ook aan
Maar volgens mij tikt die ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen wel jammer dat die 58 seconden doen over een minuut en dan wachten op een signaal van de "hoofdklok"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:39 schreef thefunny het volgende:
Een stationsklok die ze bij de NS hebben, die tikken ook niet. Schroevendraaiertje meezo gefikst.
Hé bedankt! Het was me wel opgevallen maar dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die 58 seconden doen over een minuut en dan wachten op een signaal van de "hoofdklok"Vandaar dat ze altijd eventjes stilstaan boven in
* KiwiTjuHh heeft weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die 58 seconden doen over een minuut en dan wachten op een signaal van de "hoofdklok"Vandaar dat ze altijd eventjes stilstaan boven in
Heb je een foto? Of wellicht zelfs een winkel waar je 'm gekocht hebt? Ik heb veel interesse!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Operc het volgende:
Ik heb zelf een analoge klok die geen geluid maakt, maar de secondewijzer 'tikt' niet, maar draait soepel rond zeg maar
Te flauw.quote:
Maar die brommen/zoemen dan weer. Die van mij in ieder geval.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef Xalopalyps het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook van die klokken waarbij de wijzer niet met tikjes loopt, maar gewoon vloeiend, die tikken toch ook niet?
En ze zijn ook nog eens mooi
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar die brommen/zoemen dan weer. Die van mij in ieder geval.
Sorry niet echt een idee eigenlijk, en heb geen digtale camera, het is er een van seiko, met romeinse cijfers en er staat quartz bij, ref nr = QXA067 (met daarachter WT, maar weet niet zeker of dat erbij hoort) heb het zelf niet zo snel kunnen vinden, maar mss heb jij meer geluk, als je de achterkant tegen je oor houd hoor je wel enig geluid, maar toen ik de klok met de voorkant tegen mijn neus drukte hoorde ik niets van de klok.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef JeOma het volgende:
[..]
Heb je een foto? Of wellicht zelfs een winkel waar je 'm gekocht hebt? Ik heb veel interesse!
en waarom precies heb je de klok tegen de voorkant van je neus gedrukt?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Sorry niet echt een idee eigenlijk, en heb geen digtale camera, het is er een van seiko, met romeinse cijfers en er staat quartz bij, ref nr = QXA067 (met daarachter WT, maar weet niet zeker of dat erbij hoort) heb het zelf niet zo snel kunnen vinden, maar mss heb jij meer geluk, als je de achterkant tegen je oor houd hoor je wel enig geluid, maar toen ik de klok met de voorkant tegen mijn neus drukte hoorde ik niets van de klok.
Succes!
Ik heb geen probleem met geluid. Harde muziek, auto's, treinen, trams etc. Ik vind het allemaal geen probleem en slaap er prima op. Maar van het geluid van een klok word ik echt gek. Het houdt gewoon nooit op. Misschien moet ik ook maar is een psychiater opzoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 08:43 schreef Slarioux het volgende:
Misschien kan je beter even met een psychiater praten, als je echt zo neurotisch bent dat je niet tegen het tikken van een klik kan.
denk het ook jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met geluid. Harde muziek, auto's, treinen, trams etc. Ik vind het allemaal geen probleem en slaap er prima op. Maar van het geluid van een klok word ik echt gek. Het houdt gewoon nooit op. Misschien moet ik ook maar is een psychiater opzoeken
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef CrazyPhunk het volgende:
en waarom precies heb je de klok tegen de voorkant van je neus gedrukt?![]()
Tja je moet je idd toch ergens mee bezig houden he! Geen hobby's ofzow??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Operc het volgende:
[..]
![]()
1. het gaat erom of je de klok kunt horen als hij hangt, niet als hij ergens ligt ofzo.
2. Ik had tijd over.
dat is een geinig klokkie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef Rio het volgende:
http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=1258
Pretty cool vind ik
Wel beetje duur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |