Doe eens wat aan je link, 1 het verkloot de opmaak, 2 de link werkt nietquote:
fixed! min of meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je link, 1 het verkloot de opmaak, 2 de link werkt niet
Cool! Zoiets!! Ik ga 'm denk ik maar bestellen. Als iemand zoiets weet maar dan in analoge vorm zou 't nog beter zijn, maar this 'll do! Thanks!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:16 schreef vet_seg het volgende:
www.conrad.nl en dan zoeken op klok
[afbeelding]
Een analoge die geen geluid maakt.. Zou kunnen maar wel moeilijker omdat daar bewegende onderdelen inzitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef JeOma het volgende:
[..]
Cool! Zoiets!! Ik ga 'm denk ik maar bestellen. Als iemand zoiets weet maar dan in analoge vorm zou 't nog beter zijn, maar this 'll do! Thanks!
Ben ik ook bang voor. Maar het mag ook een digitale zijn met een analoge weergave (soort megagroot LCD-scherm ofzo). Geld speelt (bijna)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een analoge die geen geluid maakt.. Zou kunnen maar wel moeilijker omdat daar bewegende onderdelen inzitten.
Denk niet dat je die heel snel zult vinden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef moussy het volgende:
Dan neem je toch zo'n projectorklokding
Vrienden van mij hebben er 1 maar die tikt niet hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daar dacht ik ook aan
Maar volgens mij tikt die ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen wel jammer dat die 58 seconden doen over een minuut en dan wachten op een signaal van de "hoofdklok"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:39 schreef thefunny het volgende:
Een stationsklok die ze bij de NS hebben, die tikken ook niet. Schroevendraaiertje meezo gefikst.
Hé bedankt! Het was me wel opgevallen maar dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die 58 seconden doen over een minuut en dan wachten op een signaal van de "hoofdklok"Vandaar dat ze altijd eventjes stilstaan boven in
* KiwiTjuHh heeft weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat die 58 seconden doen over een minuut en dan wachten op een signaal van de "hoofdklok"Vandaar dat ze altijd eventjes stilstaan boven in
Heb je een foto? Of wellicht zelfs een winkel waar je 'm gekocht hebt? Ik heb veel interesse!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Operc het volgende:
Ik heb zelf een analoge klok die geen geluid maakt, maar de secondewijzer 'tikt' niet, maar draait soepel rond zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |