abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2017 @ 23:53:08 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175909760
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. (Digitale) schaarste. Hoe is dat niet ''de werkelijkheid''?
Nee. Hoewel bitcoin zelf per definitie schaars zijn, is er geen behoefte aan BTC. De vraag is enkel speculatief.Die vraag kan volledig wegvallen op het moment dat BTC 'uit' is. Ik denk dat BTC te primitief is om het op de iets langere termijn te redden.

Dat wil niet zeggen dat speculanten (jullie dus) niet nog heel veel winst ermee kunnen maken! Natuurlijk kan dat met zo'n volatiele valuta. Het is echter wel spelen met vuur. En als je echt veel geld verdiend hebt met BTC, zet tenminste een significant deel dan om in iets tastbaars, zoals een huis. Daar heb je zeker je leven lang plezier van.
Maar uiteindelijk, onder de streep, gaat BTC het gewoon niet reddne.
The End Times are wild
pi_175909895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Hoewel bitcoin zelf per definitie schaars zijn, is er geen behoefte aan BTC. De vraag is enkel speculatief.Die vraag kan volledig wegvallen op het moment dat BTC 'uit' is. Ik denk dat BTC te primitief is om het op de iets langere termijn te redden.

Dat wil niet zeggen dat speculanten (jullie dus) niet nog heel veel winst ermee kunnen maken! Natuurlijk kan dat met zo'n volatiele valuta. Het is echter wel spelen met vuur. En als je echt veel geld verdiend hebt met BTC, zet tenminste een significant deel dan om in iets tastbaars, zoals een huis. Daar heb je zeker je leven lang plezier van.
Maar uiteindelijk, onder de streep, gaat BTC het gewoon niet reddne.
Tsja, met jouw manier van redeneren hoef ik ook geen huis te kopen omdat het kapotgeschoten kan worden door een oorlog.
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:05:51 #154
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175910122
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:35 schreef Mattt het volgende:
https://blockchain.info/a(...)brBX3AhRMd4kmtugfLWK

Activiteit in een oude wallet uit 2009. Wel vaag.
Waar kan je zien dat die uit 2009 komt?
pi_175910177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Want mensen kopen een rijtjeswoning primair om in te wonen en een bitcoin om mee te speculeren.
Bij deze aanname gaat het al mis. Mensen kopen Bitcoins om verschillende redenen waarvan speculatie er eentje is. Store of value van spaargeld, ongecorreleerde activaklasse als hedge, als valuta/goed hybride, als bescherming tegen foute maatregelen van overheden, zwarte en grijze activiteiten, niet afhankelijk zijn van banken, gebruik als slimme contracten etc. etc.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_175910420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

BTC is wegbereider geweest voor deze technologie, maar dat wil niet zeggen dat er nog BTC nodig is om deze technologie te gebruiken in de toekomst.
BTC is het moeilijkst en het duurst om offline te halen en te manipuleren. Het meest robuust van allemaal.

"Blockchain technologie" is niets waard zonder decentralisatie en zonder proof of work. En laten de meeste altcoins nu net concessies doen op één of beide gebieden waardoor ze inferieur zijn aan Bitcoin.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_175910476
Ik denk ook dat we niet moeten vergeten dat Bitcoin het meest bekend is en mensen uit diverse landen hun geld daarin parkeren om gedoe met de overheid die hun nationale valuta verziekt. Kijk naar Venezuela of een aantal Afrikaanse landen waar men hun geld ziet verdampen omdat de inflatie gewoon te hoog is
pi_175910477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:29 schreef LXIV het volgende:
Er wordt hier een vraag gesteld over de toekomst van BTC. Ik denk dat die specifieke munt / netwerk overgewaardeerd is. Als je er 10K in hebt zitten is dat natuurlijk prima. Boeien als je dat kwijt raakt, dat trek je wel weer recht. Als je het geluk hebt dat je er 500K mee verdiend hebt, dan adviseer ik om dit grotendeels ergens anders in te stoppen. Want nooit zul je gemakkelijker en sneller meer geld verdienen.
En waarom zouden we jouw adviezen ter harte moeten nemen? Dit heb je nu al een paar keer herhaalt. Je lijkt verder totaal niet gevoelig voor wat anderen je vertellen over bitcoin. Je komt dan met oneliners als oppotmiddel is bull. Wat zijn de redenen dat je zo volhard in je overtuigingen over iets waar je overduidelijk helemaal niets in ziet? Heb je zelf een belang in het slagen of falen van bitcoin?
pi_175910487
Google Chrome geeft bij mij aan dat deze site niet veilig is trouwens (forum.fok.nl)
pi_175910525
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:19 schreef metallicelmo het volgende:
Google Chrome geeft bij mij aan dat deze site niet veilig is trouwens (forum.fok.nl)
Dat komt omdat FOK! niet op https draait. Gelukkig sla je hier je coins niet op.
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:24:14 #161
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175910585
Het wordt behoorlijk irritant dat er telkens opnieuw iemand hier, op tv, op straat, in de kroeg, even komt roepen dat bitcoin een bubble is.

Dat is het nadeel van zoveel exposure. Iedere jan lul heeft er ineens een mening over zonder er iets van te snappen verder.
pi_175910603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
Het wordt behoorlijk irritant dat er telkens opnieuw iemand hier, op tv, op straat, in de kroeg, even komt roepen dat bitcoin een bubble is.

Dat is het nadeel van zoveel exposure. Iedere jan lul heeft er ineens een mening over zonder er iets van te snappen verder.
Het lijkt wel elk ander onderwerp ter wereld.. :o
pi_175910700
quote:

Dat is al sinds 2010 ofzo en zal ook wel zo blijven tot in ∞.
pi_175911003
Echt niet normaal hoeveel ICO's er zijn. Is ook steeds lastiger om onderscheid te maken of überhaupt de tijd nemen om alle interessante ICO's door te nemen. :'(

Heb er gelukkig wel een paar op mijn lijstje.
pi_175911359
Gister 25K porto, nu 30k

Gekke tijden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_175911394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:44 schreef BadVlad het volgende:
Echt niet normaal hoeveel ICO's er zijn. Is ook steeds lastiger om onderscheid te maken of überhaupt de tijd nemen om alle interessante ICO's door te nemen. :'(

Heb er gelukkig wel een paar op mijn lijstje.
Deel ze eens in het ICO topicje dan?
Ik wil er nog een of twee doen denk ik, beetje diversifiëren :+
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:04:55 #167
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_175911413
Heeft iemand een idee wat de kortste route is van Bittrex naar fiat (Euro) zonder al teveel fees, in de huidige tijd met moeilijk accounts aanmaken e.d.? Ik heb al een account op Litebit, maar die gooien elke winstgevende coin steeds op onderhoud :')
pi_175911508
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Deel ze eens in het ICO topicje dan?
Ik wil er nog een of twee doen denk ik, beetje diversifiëren :+
Zal ik zeker doen. Wil hier alleen niet meteen linkjes neergooien omdat sommige dat wellicht zouden kunnen opvatten als een aanbeveling. Eerst zelf even goed uitzoeken.
pi_175911509
Stel dat er ooit een punt komt dat ik een stukje wil uitcashen, waar en hoe doen jullie dit doorgaans?
pi_175911535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat er ooit een punt komt dat ik een stukje wil uitcashen, waar en hoe doen jullie dit doorgaans?
Voor uitbetalen ben ik wel fan van GDAX. Je hebt dan als maker van een order geen fee met een limit sell. Meestal staat het dan ook na een dag op je bankrekening. :)
pi_175911574
quote:
Ik heb het tot nu toe altijd via Bitonic gedaan.
pi_175911633
quote:

Het feit dat jan en alleman het als een bubbel bestempelt geeft aan dat het (nog) geen bubbel is
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:19:29 #173
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175911653
quote:
Ik heb een account bij bl3p.eu. Daar heb ik recent een deel uitgecasht. Staat dezelfde of volgende dag op je rekening. Alleen volgens mij kun je nu geen nieuw account aanmaken. Maar als je gewoon even geduld hebt kan je gewoon wachten tot je weer een account kan aanmaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:20:46 #174
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175911681
En anders gewoon bitonic. Als je het niet erg vind dat die iets minder uitbetaald
pi_175911764
Azie weer wakker en ripple gaat weer lekker...:)
pi_175911774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef descon het volgende:
Azie weer wakker en ripple gaat weer lekker...:)
volgend jaar 5 dollar per stuk
pi_175911847
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

1 januari? ;)
pi_175911863
Ik denk dat ik ergens een coin ga wisselen en die volledig stort op één goedkopere coin waar ik al wat van heb, de vraag is alleen. Ga ik BitcoinCash cashen daarvoor of toch iets anders opgeven.... ik wil ze allemaal niet kwijt :p
pi_175911914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

1 januari? ;)
zou het je verbazen?
pi_175911943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

1 januari? ;)
Denk dat XRP volgend jaar op 2/3 dollar staat....5 zie ik gezien de marketcap niet snel gebeuren
pi_175911988
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:37 schreef descon het volgende:

[..]

Denk dat XRP volgend jaar op 2/3 dollar staat....5 zie ik gezien de marketcap niet snel gebeuren
Tegen die tijd staat OCL een tientje en LISK op 250usd.
Lambo of Rekt
pi_175912033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die staan op de watchlist...alleen nu tevreden met mijn huidig portfolio en pas eind januari gooi ik er wat fiat bij.

Moet wel leuk blijven ;)
pi_175912035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

dan mogen zijn wel eens snel met wat real world toevoegingen komen
pi_175912163
Ik heb me nu een tijdje verdiept in enkele projecten die er nu lopen en er zitten naar mijn menig wel erg interessante tech tussen. Bij veel van dit soort projecten komt dezelfde vraag bij mij naar boven: Waarom moet dit op de markt worden verhandeld waar het onderheven is aan fluctuatie, manipulatie en speculatie?

Waarom zitten wij hier tussen? Neem nou Ripple banken zijn over het algemeen vrij conservatief. Waarom zou je als bank zijnde de 'currency' die je gebruikt voor intern banken verkeer op een open markt willen verhandelen? Als je een consortium van banken onderling deze tech zouden implementeren wat is de meerwaarde van het openbaar verhandelen hiervan? Ik kan mijn vinger er niet achter leggen maar misschien begrijp ik de werking van het product niet goed genoeg.
pi_175912181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:51 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me nu een tijdje verdiept in enkele projecten die er nu lopen en er zitten naar mijn menig wel erg interessante tech tussen. Bij veel van dit soort projecten komt dezelfde vraag bij mij naar boven: Waarom moet dit op de markt worden verhandeld waar het onderheven is aan fluctuatie, manipulatie en speculatie?

Waarom zitten wij hier tussen? Neem nou Ripple banken zijn over het algemeen vrij conservatief. Waarom zou je als bank zijnde de 'currency' die je gebruikt voor intern banken verkeer op een open markt willen verhandelen? Als je een consortium van banken onderling deze tech zouden implementeren wat is de meerwaarde van het openbaar verhandelen hiervan? Ik kan mijn vinger er niet achter leggen maar misschien begrijp ik de werking van het product niet goed genoeg.
Hetgeen je koopt (XRP) is iets anders dan Ripple.. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 01:53:10 ]
pi_175912246
quote:

door het op open markten te verhandelen ontstaat er meer liquiditeit. Als bank a geld wil sturen naar bank b moet er in beide landen een xrp markt zijn zodat ze die xrp kunnen omwisselen voor fiat.

https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
pi_175912385
quote:

Omdat de banken conservatief zijn willen ze een duidelijk aanspreekpunt die ze vinden in het bedrijf Ripple. Een internationale betaling via swift duurt soms uren/dagen. Met Ripple kan het in seconden en goedkoper

Overigens hoeft de valuta niet in XRP volgens mij..kan ook in andere valuta of zouden koerswisselingen gedekt moeten zijn
pi_175912483
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Whoeoe, door den focking 1 euro heen op poloniex!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175912509
Ik heb een mi band 2. Blijkbaar heb ik zojuist een halve kilometer door mijn huis gedanst :D
pi_175912534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:23 schreef Mand het volgende:
Ik heb een mi band 2. Blijkbaar heb ik zojuist een halve kilometer door mijn huis gedanst :D
en Bitcoin daalt door. Flippening die niemand had verwacht komt dit jaar :+
pi_175912556
Na wekenlang gepest te zijn door Bitcoin mensen zie ik Ripple graag stijgen.
  vrijdag 22 december 2017 @ 02:30:04 #192
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175912567
Ripple naar 2
pi_175912576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:23 schreef Mand het volgende:
Gefeliciteerd. _O_

Tijd om een deel naar eurootjes te zetten?
pi_175912584
Mochten er mensen zijn die twijfelen tussen BTCdirect en Bitonic, ik zou voor de laatste kiezen. Heb een uur terug fiat omgezet in btc om naar een exchange te sturen maar nog steeds 0 bevestigingen... Terwijl ik 10 minuten daarna via mijn wallet zelf nog eens naar de exchange heb gestuurd met gemiddelde fee en die heeft inmiddels al 4 bevestigingen. BTCdirect stuurt dus gewoon veels te weinig fee mee, bagger...
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_175912622
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

en Bitcoin daalt door. Flippening die niemand had verwacht komt dit jaar :+
Flippening wil ik het nog niet noemen. Concurrentie is sterk, voorsprong heeft Ripple zeker. Ik heb altijd in gedachte gehouden. Banken willen macht behouden en ze zullen links of rechtsom ook cryptocurrencies moeten omarmen. Er is dus maar een antwoord momenteel. Ripple!
pi_175912664
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. _O_

Tijd om een deel naar eurootjes te zetten?
Dankje! Nee, ik ben eigenwijs. Ik heb de munten die ik heb eigenlijk allemaal gratis en 10% recent afgelost op het huis wat onder water stond. Kan nu een nieuwe kopen maar er is geen noodzaak. Zakken zal die en dat heeft hij al eens gedaan tot ik dacht, sukkel had dat geld gepakt. Maar Ripple heeft echt een mooi product waar ik achter sta en wat een groot probleem kan gaan oplossen in de wereld. Wereld economie kan een boost krijgen bij realtime overboekingen!
pi_175912676
Zou het met zo'n dalende koers niet handig zijn om niet meer ten opzichte van btc te verhandelen? Inplaats daarvan ether te kopen en dan weer altcoins in te slaan? Kan ze nog niet withdrawen vanaf de exchange.
pi_175912680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:38 schreef Mand het volgende:

[..]

Flippening wil ik het nog niet noemen. Concurrentie is sterk, voorsprong heeft Ripple zeker. Ik heb altijd in gedachte gehouden. Banken willen macht behouden en ze zullen links of rechtsom ook cryptocurrencies moeten omarmen. Er is dus maar een antwoord momenteel. Ripple!
Het wij gaan banken overnemen verhaal van Bitcoin was definitief de deur uit zodra de wachttijden omhoog schoten. En overheden zouden het nooit accepteren als banken in gevaar kwamen. Ze hebben zoveel meer functies dan je rekening beheren. En Ripple is een slimme evolutie van het oude, dus zal hopelijk minder snel institutionele ellende krijgen. Ik hoop dat mijn behoudende gok een goede was.
pi_175912762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het wij gaan banken overnemen verhaal van Bitcoin was definitief de deur uit zodra de wachttijden omhoog schoten. En overheden zouden het nooit accepteren als banken in gevaar kwamen. Ze hebben zoveel meer functies dan je rekening beheren. En Ripple is een slimme evolutie van het oude, dus zal hopelijk minder snel institutionele ellende krijgen. Ik hoop dat mijn behoudende gok een goede was.
Probleem met banken/landen is onderlinge afspraken/wetgeving. Bitcoin zou op wereld niveau dan verboden moeten worden, alleen vergeet niet, cryptocurrency is populair en het heeft meerwaarde. Stel ze zouden het verbieden, dan krijg je weerstand en er zijn dan nog altijd manieren om eraan te komen doordat iemand zich niet aan de gemaakte afspraken zal houden. Met Ripple en wie weet wat nog gaat komen, denk ik dat banken en cryptocurrency naast elkaar kunnen leven en langzaam samen smelten tot een.
pi_175912821
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:04 schreef Mand het volgende:

[..]

Probleem met banken/landen is onderlinge afspraken/wetgeving. Bitcoin zou op wereld niveau dan verboden moeten worden, alleen vergeet niet, cryptocurrency is populair en het heeft meerwaarde. Stel ze zouden het verbieden, dan krijg je weerstand en er zijn dan nog altijd manieren om eraan te komen doordat iemand zich niet aan de gemaakte afspraken zal houden. Met Ripple en wie weet wat nog gaat komen, denk ik dat banken en cryptocurrency naast elkaar kunnen leven en langzaam samen smelten tot een.
Hoezo? Zodra de EU winkels verbiedt om Bitcoin aan te nemen is het feestje voorbij. Wat heb je er dan nog aan? Misschien dollars kopen zolang de VS nog niet hetzelfde heeft gedaan en je dan helemaal scheel betalen zodra je daarmee de grens over wil. Iedereen heeft nou wel van Bitcoin gehoord, maar er is maar een heel klein deel van de bevolking met daadwerkelijk crypto. Er zijn meer mensen die xtc, vuurwerk en zo nog wat leuke dingen gebruiken en toch zijn ze al verboden of waarschijnlijk binnenkort verboden. EN DENK AAN DE KINDEREN DIE VIA BITCOIN DRUGS EN HUURMOORDENAARS KOPEN!!
pi_175912852
Based XRP houdt eigenhandig mijn portfolio in leven
Ga weg
pi_175912875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoezo? Zodra de EU winkels verbiedt om Bitcoin aan te nemen is het feestje voorbij. Wat heb je er dan nog aan? Misschien dollars kopen zolang de VS nog niet hetzelfde heeft gedaan en je dan helemaal scheel betalen zodra je daarmee de grens over wil. Iedereen heeft nou wel van Bitcoin gehoord, maar er is maar een heel klein deel van de bevolking met daadwerkelijk crypto. Er zijn meer mensen die xtc, vuurwerk en zo nog wat leuke dingen gebruiken en toch zijn ze al verboden of waarschijnlijk binnenkort verboden. EN DENK AAN DE KINDEREN DIE VIA BITCOIN DRUGS EN HUURMOORDENAARS KOPEN!!
alsof Bitcoin nog enige waarde heeft als betalingsmiddel :')

Western Union is nog sneller en goedkoper
pi_175912879
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:22 schreef Nikmans het volgende:
Based XRP houdt eigenhandig mijn portfolio in leven
same here. Inmiddels opgeklommen naar 50% van m'n porto
pi_175912896
quote:

[..]

Je haalt een aantal dingen door elkaar naar mijn mening. Probeer onderscheid te maken tussen techniek/wetgeving/maatschappij en stel vragen als; waarom kopen we dit, wat drijft de mens? Kan de bank hier ook geld mee verdienen?etc.

Ik probeer overigens neutraal te blijven en snap dat bitcoin ook negatieve gevolgen kan hebben. Drugs en huurmoordenaar kan ik ook overigens kopen met alle overige munten die op dit moment bestaan, toch?

Je laat mij op een of andere manier even denken aan een spionage voorbeeld. En ik zal uitleggen waarom. Inlichtingendiensten/leger doen bepaalde verdachte personen volgen. In principe kunnen ze er een raket op gooien en dan zou het klaar zijn toch? Fout. Wat gebeurt is dat ze dan opnieuw moeten beginnen van verzamelen van gegevens, wie leeft nog, wie is dood en waar gaan de overlevenden heen. Dus wat is het beste? Gewoon volgen en kijken wat er gaat gebeuren en wie legt met wie contact etc. Over de EU kun je wel negatief zijn, maar ze brengen ook positieve dingen met zich mee. En zullen dus in dit geval bitcoin niet direct/nooit verbieden en kijken wat eruit komt. Misschien wel iets moois waar de mensheid iets aan heeft uiteindelijk.
pi_175912902
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

alsof Bitcoin nog enige waarde heeft als betalingsmiddel :')

Western Union is nog sneller en goedkoper
Wat wil je doen met spaartegoed als het nergens heen kan?
  vrijdag 22 december 2017 @ 03:41:26 #206
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175912908
Nou deprimerende dalen, dat worden nachtmerries waarbij ik Lambo's crash enzo. Morgenvroeg alles weer beter? Meestal na het slapen weer een glimlach op mijn gezicht. Iets zegt mij dat het morgen alleen maar erger is geworden hihihi. Merry Christmas and ho(dl)-ho(dl)-ho(dl).
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175912916
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:36 schreef Mand het volgende:

[..]

Je haalt een aantal dingen door elkaar naar mijn mening. Probeer onderscheid te maken tussen techniek/wetgeving/maatschappij en stel vragen als; waarom kopen we dit, wat drijft de mens? Kan de bank hier ook geld mee verdienen?etc.

Ik probeer overigens neutraal te blijven en snap dat bitcoin ook negatieve gevolgen kan hebben. Drugs en huurmoordenaar kan ik ook overigens kopen met alle overige munten die op dit moment bestaan, toch?

Je laat mij op een of andere manier even denken aan een spionage voorbeeld. En ik zal uitleggen waarom. Inlichtingendiensten/leger doen bepaalde verdachte personen volgen. In principe kunnen ze er een raket op gooien en dan zou het klaar zijn toch? Fout. Wat gebeurt is dat ze dan opnieuw moeten beginnen van verzamelen van gegevens, wie leeft nog, wie is dood en waar gaan de overlevenden heen. Dus wat is het beste? Gewoon volgen en kijken wat er gaat gebeuren en wie legt met wie contact etc. Over de EU kun je wel negatief zijn, maar ze brengen ook positieve dingen met zich mee. En zullen dus in dit geval bitcoin niet direct/nooit verbieden en kijken wat eruit komt. Misschien wel iets moois waar de mensheid iets aan heeft uiteindelijk.
Ik vind niet dat Bitcoin verboden moet worden vanwege de huurmoordenaars, maar ik durf wel een weddenschap aan dat bij de volgende regulatieronde de hele Silk Road weer ter sprake komt als zijnde gevolg van Bitcoin. Makkelijk vergetend dat euro's ook worden gebruikt voor hetzelfde maar toch.

In een scenario waarin de Bitcoin een serieuze bedreiging wordt voor het financiële systeem waar de EU net zoals de andere overheden van afhankelijk is zullen er extreme maatregelen volgen. Ik denk niet dat die dag snel aanbreekt, maar doen alsof de hele wereld mee moet in je verbod om Bitcoin te treffen is gewoon niet waar.
pi_175912922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat wil je doen met spaartegoed als het nergens heen kan?
xrp kopen natuurlijk :Y)
pi_175912935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Bitcoin verboden moet worden vanwege de huurmoordenaars, maar ik durf wel een weddenschap aan dat bij de volgende regulatieronde de hele Silk Road weer ter sprake komt als zijnde gevolg van Bitcoin. Makkelijk vergetend dat euro's ook worden gebruikt voor hetzelfde maar toch.

In een scenario waarin de Bitcoin een serieuze bedreiging wordt voor het financiële systeem waar de EU net zoals de andere overheden van afhankelijk is zullen er extreme maatregelen volgen. Ik denk niet dat die dag snel aanbreekt, maar doen alsof de hele wereld mee moet in je verbod om Bitcoin te treffen is gewoon niet waar.
Sorry, ik zie kleine tegenstrijdigheden in je teksten. Het kan het tijdstip zijn. Ik geef toch aan dat het niet verboden moet worden? Wie ben ik. Mooie discussie overigens. De antwoorden liggen in de toekomst, en we zullen zien waar het heen gaat.
pi_175912967
Altijd HODL
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175912971
quote:

[..]

Laat de EU maar winkels verbieden BTC aan te nemen, maak ik wel een bitonic variant en bied die aan als broker model aan winkels :9~ ka-ching!
pi_175912977
Leuke Kerstduik.
pi_175912978
Leuk die bitcoin daling portofolio is al ruim 40k minder waard geworden :{ , morgen sub 10k ?
pi_175912981
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 04:23 schreef Geranium_Opa het volgende:
Leuk die bitcoin daling portofolio is al ruim 40k minder waard geworden :{ , morgen sub 10k ?
Neu, hij vloog met een rotvaart richting de 13k en stuiterde toen op een buywall ( :') ) weer terug omhoog
Ga weg
pi_175912988
BTC goedkoop tijdens kerst
pi_175913009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 04:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BTC goedkoop tijdens kerst
koopmomentje
pi_175913016
Uit met de pret. Maar Ripple heeft zojuist aangetoond waartoe het in staat is. Ripple in crypto!
  vrijdag 22 december 2017 @ 05:05:06 #218
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175913032
Flinke dalingen zeg. Lekker niks doen dus :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 22 december 2017 @ 05:45:21 #219
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_175913057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:04 schreef Yozzz het volgende:
Heeft iemand een idee wat de kortste route is van Bittrex naar fiat (Euro) zonder al teveel fees, in de huidige tijd met moeilijk accounts aanmaken e.d.? Ik heb al een account op Litebit, maar die gooien elke winstgevende coin steeds op onderhoud :')
Iemand?
  vrijdag 22 december 2017 @ 06:13:53 #220
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175913281
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 05:45 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Iemand?
Bl3p.eu
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 22 december 2017 @ 06:30:18 #221
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175913462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 04:51 schreef Mand het volgende:
Uit met de pret. Maar Ripple heeft zojuist aangetoond waartoe het in staat is. Ripple in crypto!
Ripple gaat nog naar 5 a 7 dollar.
pi_175913588
Wat is het tegenovergestelde van maan?
జ్ఞ‌ా
pi_175913592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
Nou deprimerende dalen, dat worden nachtmerries waarbij ik Lambo's crash enzo. Morgenvroeg alles weer beter? Meestal na het slapen weer een glimlach op mijn gezicht. Iets zegt mij dat het morgen alleen maar erger is geworden hihihi. Merry Christmas and ho(dl)-ho(dl)-ho(dl).
het is nog erger geworden.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_175913593
Lekkere daling, ging ook wel erg hard de laatste weken. :')
  vrijdag 22 december 2017 @ 06:52:30 #225
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175913598
De afgelopen dagen een beetje /r/BTC (pro bitcoin cash) en /r/Bitcoin (anti bitcoin cash) gevolgd en allejezus wat een oorlog daar. Inclusief de hele SJW versus Alt-right discussie erin gemixt.

Jammer dat zodra iedereen weer dollartekens in hun ogen zien het meteen weer een felle strijd wordt in plaats van dat het gaat over de technologie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 07:04:53 #226
18653 crew  D.
pi_175913623
Ik schrok een beetje

Nouja, hodl is hodl
pi_175913627
Denk dat we een paar zware weekjes krijgen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175913638
Blij dat ik gisteren toch die ETH uitgecashed heb :D
Nu aan het twijfelen om lager in te stappen maar ik moet mij inhouden, die Euro’s met de feestdagen is ook wel fijn. ^^
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:17:11 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175913676
De vorige echte correctie was zo'n 40% toch? Dan moeten we nog een klein stukje tot 12k en dan gaan we weer :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175913682
Wel toevallig dat Charlie Lee gisteren zijn Litecoins van de hand heeft gedaan. Perfect getimed

[ Bericht 9% gewijzigd door Jed1Gam op 22-12-2017 07:28:30 ]
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 07:20:40 #231
18653 crew  D.
pi_175913689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:17 schreef Rossdale het volgende:
De vorige echte correctie was zo'n 40% toch? Dan moeten we nog een klein stukje tot 12k en dan gaan we weer :)
Hoe lang duurde die correctie?
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:21:17 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175913696
De correctie!! :D
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:24:05 #233
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_175913713
Portfolio -20% afgelopen 24 uur. Alleen Substratum in de plus.

;(
pi_175913742
XRP!! :D

Gewoon even +25% op een dag als vandaag
pi_175913756
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:27 schreef DrSnuggle het volgende:
XRP!! :D

Gewoon even +25% op een dag als vandaag
Ja maar waarom eigenlijk en voor hoe lang:P
pi_175913797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:24 schreef Zwansen het volgende:
Portfolio -20% afgelopen 24 uur. Alleen Substratum in de plus.

;(
-25 hier
pi_175913858
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:37 schreef Skv het volgende:

[..]

-25 hier
- 1% vergeleken met 24 hr terug... maar scheelt dat Ripple de boel nog bij elkaar houd *)

Naja..na afgelopen maanden kon je ook verwachten dat er een correctie aan zou komen.
pi_175913871
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:45 schreef descon het volgende:

[..]

- 1% vergeleken met 24 hr terug... maar scheelt dat Ripple de boel nog bij elkaar houd *)

Naja..na afgelopen maanden kon je ook verwachten dat er een correctie aan zou komen.
ik heb 440 xrp :') Dat houdt niet veel bij elkaar.

Lisk staat over 24u ook nog in de plus zie ik
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:51:50 #239
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175913890
20k met kerst gaan we niet meer halen vrees ik :'(
pi_175913899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:51 schreef RedFever007 het volgende:
20k met kerst gaan we niet meer halen vrees ik :'(
Nee denk het ook niet meer. _O-
pi_175913900
Lage koers op 1 januari *G*
జ్ఞ‌ా
pi_175913901
Goed voor de belastingdienst *G*
జ్ఞ‌ా
pi_175913905
Bitcoin in de sale *O*
జ్ఞ‌ా
pi_175913917
Gister halve portfolio verkocht. Sindsdien 25% gedaald
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 07:55:26 #245
18653 crew  D.
pi_175913918
Mijn ETN blijft vooralsnog lekker groen :Y
pi_175913932
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 22 december 2017 @ 07:59:54 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175913955
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:53 schreef µ het volgende:
Komt ie weer met zijn belastingdienst :')
pi_175913968
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:05 schreef dimmak het volgende:
Denk dat we een paar zware weekjes krijgen.
Love is in the air!
pi_175914039
Die BTC krijgt een flinke hit te verwerken, maar die krabbelt wel weer op. HODL is het devies.
pi_175914040
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:53 schreef µ het volgende:
Helemaal niet verkeerd inderdaad
pi_175914045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden :')
Deze mensen zullen ook niet instappen. "Zie je wel!, het was een grote luchtbel!"
pi_175914051
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:55 schreef ejfaar het volgende:
Gister halve portfolio verkocht. Sindsdien 25% gedaald
WAS JIJ HET?!
జ్ఞ‌ా
pi_175914053
Al die paniekzaaiers hier, dit is een mooi moment om in te stappen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:13:01 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175914055
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:58 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tsja, met jouw manier van redeneren hoef ik ook geen huis te kopen omdat het kapotgeschoten kan worden door een oorlog.
Wat is de kans dat het de komende 5 jaar oorlog wordt? 1/25? En de kans dat jouw huis dan kapotgeschoten wordt? 1/10? Dat is dus een kans van 1/250 dat jouw huis de komende 5 jaar wordt kapotgeschoten in een oorlog.
Nu de kans dat BTC crashed. Die is zeker 1/20. Dat is het verschil.

Bovendien is het hebben van een huis een primaire levensbehoefte en het hebben van BTC niet.
The End Times are wild
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:13:07 #255
131603 Afwazig
Serious business
pi_175914057
Eindelijk weer eens een echte correctie. Nu kan ik er wat fiat ingooien later deze maand :P.
pi_175914065
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef µ het volgende:

[..]

WAS JIJ HET?!
hehe
Met de omvang van mijn portfolio zal de huidige daling voor grofweg 0,0000000% door mij zijn veroorzaakt :P
pi_175914071
Ik heb er alleen nog maar winst in zitten dus ik zie wel wat er gebeurd:P
pi_175914076
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 07:17 schreef Rossdale het volgende:
Bijna op die 12k nu en het lijkt nog niet te stoppen....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_175914085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:17 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Gaan we toch nog de 10k halen voor het einde van het jaar :P
pi_175914087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:17 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

nog 1,5k te gaan
pi_175914099
-40% zitten we ongeveer?
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:20:18 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175914108
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Welke paniekzaaiers? Geloof niet dat die, als die er al zijn, nog in moeten stappen :') Hooguit bijkopen.
pi_175914117
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

nog 1,5k te gaan
https://www.cryptocompare.com/coins/btc/markets/USD
aantal markten al onder de 13k
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_175914126
Naja, volgend jaar maar weer even verder kijken dan ;)
pi_175914128
ETH ook flink gehalveerd. Panic sells everywhere
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:21:50 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175914130
Stijgt alweer _O_
pi_175914136
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:22:54 #268
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_175914139
Damn dat is gekelderd, heb gisteren 100 euro in Red Pulse gestopt, nu nog maar 60 waard :D
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_175914149
Huppakee
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:25:00 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175914158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:13 schreef Afwazig het volgende:
Eindelijk weer eens een echte correctie. Nu kan ik er wat fiat ingooien later deze maand :P.
Never catch a falling knife. Koop bij op de uptrend en verkoop met de downtrend. Dit zijn basic-beurswijsheden die ook gelden voor BTC c.s.
The End Times are wild
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:25:13 #271
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_175914161
Wakker worden met bitcoin op 12,5 k, dat voelt lang geleden :D
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:26:04 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175914170
Wtf? Dat is ook niet echt lekker wakker worden....

Geen paniek, maar leuk is anders.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175914171
LXIV weet Dingen _O_
జ్ఞ‌ా
pi_175914173
Dat gaat nog wel wat lager
pi_175914189
Als de panicsellers uit de alts in BTC zijn gestapt en die dan gaan verkopen dan zakt het nog wel wat verder.
pi_175914203
Ik ben blij dat het loon + eindejaarsuitkering pas vandaag op de rekening komt ipv gisteren. Nu even de correctie uitzitten en dan bijkopen. Gedudl
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:30:25 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175914229
Beter een crash in december dan in januari. Dan hoef je straks geen belasting te betalen op geld dat je allang niet meer hebt!
The End Times are wild
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:31:49 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175914250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:28 schreef Dje_1985 het volgende:
Ik ben blij dat het loon + eindejaarsuitkering pas vandaag op de rekening komt ipv gisteren. Nu even de correctie uitzitten en dan bijkopen. Gedudl
Je denkt dat ie nog verder crasht? Ik krijg het idee dat het wel gedaan is (en heb dan ook bijgekocht) :)
pi_175914251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
Beter een crash in december dan in januari. Dan hoef je straks geen belasting te betalen op geld dat je allang niet meer hebt!
Dat
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:33:01 #280
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175914266
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
Ach, 1,2% over het bedrag wat je nu verliest. En dat dan ook nog eens alleen boven de VRH grens. Zo schokkend is het allemaal niet
pi_175914273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je denkt dat ie nog verder crasht? Ik krijg het idee dat het wel gedaan is (en heb dan ook bijgekocht) :)
Chrashen niet, zakken wel.
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:35:00 #282
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_175914292
Iemand hier die cryptowat.ch gebruikt? Kan die stomme sneeuw uit? :( :')
pi_175914299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:35 schreef sniel123 het volgende:
Yep, in het menu
జ్ఞ‌ా
pi_175914300
Bizarre dalingen. WOW. We zijn weer bijna f bij een maand geleden lijkt het. Iedereen nog geld nodig voor kerstcadeaus.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_175914303
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:35 schreef sniel123 het volgende:
Super irritant inderdaad, die hele site is traag daardoor. :')
pi_175914306
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:36 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Super irritant inderdaad, die hele site is traag daardoor. :')
జ్ఞ‌ా
pi_175914328
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:36 schreef µ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ dank!
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:38:13 #288
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_175914331
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:36 schreef µ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:40:17 #289
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175914348
Iemand nummer van ggz toevallig?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175914353
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:37 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

O+ dank!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:38 schreef sniel123 het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_
Release notes staan altijd onderin, tip ;)
జ్ఞ‌ా
pi_175914355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:40 schreef revpolen het volgende:
Iemand nummer van ggz toevallig?
Gaat het?
జ్ఞ‌ా
pi_175914392
Heerlijke correctie, het geld staat al klaar om in te kopen, 2018 gaan we naar 50k
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:44:58 #293
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175914400
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:40 schreef µ het volgende:

[..]

Gaat het?
Jahoor gaat prima! :) gisteren mijn 100LTC naar waves gezet, dus schade valt te overzien... maar toch 23% porto in de min staan is niet grappig! Vannacht xrp zelfs ff 1,07 gezien ging als tevreden man slapen..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175914402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Never catch a falling knife. Koop bij op de uptrend en verkoop met de downtrend. Dit zijn basic-beurswijsheden die ook gelden voor BTC c.s.
Niet weten dat iedereen hier de bottom tot op de cent nauwkeurig kan callen. :{w
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:47:55 #295
131603 Afwazig
Serious business
pi_175914433
Verkopen :').

HODL 4 LIFE yo
pi_175914446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:47 schreef Afwazig het volgende:
Verkopen :').

HODL 4 LIFE yo
pi_175914452
XRP is een beetje traag van begrip, zakt nu pas mee met de rest. :’)
pi_175914456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:28 schreef Dje_1985 het volgende:
Je hebt verder geen spaargeld?
Indien wel, wat maakt het dan uit wanneer je salaris en bonus worden gestort.
pi_175914469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wacht nog heel even. Meer coins voor hetzelfde geld :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175914480
We gaan alweer omhoog.
జ్ఞ‌ా
pi_175914481
CRAASH
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: