Wat wil je doen met spaartegoed als het nergens heen kan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof Bitcoin nog enige waarde heeft als betalingsmiddel
Western Union is nog sneller en goedkoper
Ik vind niet dat Bitcoin verboden moet worden vanwege de huurmoordenaars, maar ik durf wel een weddenschap aan dat bij de volgende regulatieronde de hele Silk Road weer ter sprake komt als zijnde gevolg van Bitcoin. Makkelijk vergetend dat euro's ook worden gebruikt voor hetzelfde maar toch.quote:Op vrijdag 22 december 2017 03:36 schreef Mand het volgende:
[..]
Je haalt een aantal dingen door elkaar naar mijn mening. Probeer onderscheid te maken tussen techniek/wetgeving/maatschappij en stel vragen als; waarom kopen we dit, wat drijft de mens? Kan de bank hier ook geld mee verdienen?etc.
Ik probeer overigens neutraal te blijven en snap dat bitcoin ook negatieve gevolgen kan hebben. Drugs en huurmoordenaar kan ik ook overigens kopen met alle overige munten die op dit moment bestaan, toch?
Je laat mij op een of andere manier even denken aan een spionage voorbeeld. En ik zal uitleggen waarom. Inlichtingendiensten/leger doen bepaalde verdachte personen volgen. In principe kunnen ze er een raket op gooien en dan zou het klaar zijn toch? Fout. Wat gebeurt is dat ze dan opnieuw moeten beginnen van verzamelen van gegevens, wie leeft nog, wie is dood en waar gaan de overlevenden heen. Dus wat is het beste? Gewoon volgen en kijken wat er gaat gebeuren en wie legt met wie contact etc. Over de EU kun je wel negatief zijn, maar ze brengen ook positieve dingen met zich mee. En zullen dus in dit geval bitcoin niet direct/nooit verbieden en kijken wat eruit komt. Misschien wel iets moois waar de mensheid iets aan heeft uiteindelijk.
xrp kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 03:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat wil je doen met spaartegoed als het nergens heen kan?
Sorry, ik zie kleine tegenstrijdigheden in je teksten. Het kan het tijdstip zijn. Ik geef toch aan dat het niet verboden moet worden? Wie ben ik. Mooie discussie overigens. De antwoorden liggen in de toekomst, en we zullen zien waar het heen gaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 03:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Bitcoin verboden moet worden vanwege de huurmoordenaars, maar ik durf wel een weddenschap aan dat bij de volgende regulatieronde de hele Silk Road weer ter sprake komt als zijnde gevolg van Bitcoin. Makkelijk vergetend dat euro's ook worden gebruikt voor hetzelfde maar toch.
In een scenario waarin de Bitcoin een serieuze bedreiging wordt voor het financiėle systeem waar de EU net zoals de andere overheden van afhankelijk is zullen er extreme maatregelen volgen. Ik denk niet dat die dag snel aanbreekt, maar doen alsof de hele wereld mee moet in je verbod om Bitcoin te treffen is gewoon niet waar.
Laat de EU maar winkels verbieden BTC aan te nemen, maak ik wel een bitonic variant en bied die aan als broker model aan winkelsquote:Op vrijdag 22 december 2017 03:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoezo? Zodra de EU winkels verbiedt om Bitcoin aan te nemen is het feestje voorbij. Wat heb je er dan nog aan? Misschien dollars kopen zolang de VS nog niet hetzelfde heeft gedaan en je dan helemaal scheel betalen zodra je daarmee de grens over wil. Iedereen heeft nou wel van Bitcoin gehoord, maar er is maar een heel klein deel van de bevolking met daadwerkelijk crypto. Er zijn meer mensen die xtc, vuurwerk en zo nog wat leuke dingen gebruiken en toch zijn ze al verboden of waarschijnlijk binnenkort verboden. EN DENK AAN DE KINDEREN DIE VIA BITCOIN DRUGS EN HUURMOORDENAARS KOPEN!!
Neu, hij vloog met een rotvaart richting de 13k en stuiterde toen op een buywall (quote:Op vrijdag 22 december 2017 04:23 schreef Geranium_Opa het volgende:
Leuk die bitcoin daling portofolio is al ruim 40k minder waard geworden, morgen sub 10k ?
Iemand?quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:04 schreef Yozzz het volgende:
Heeft iemand een idee wat de kortste route is van Bittrex naar fiat (Euro) zonder al teveel fees, in de huidige tijd met moeilijk accounts aanmaken e.d.? Ik heb al een account op Litebit, maar die gooien elke winstgevende coin steeds op onderhoud
Bl3p.euquote:
Ripple gaat nog naar 5 a 7 dollar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 04:51 schreef Mand het volgende:
Uit met de pret. Maar Ripple heeft zojuist aangetoond waartoe het in staat is. Ripple in crypto!
het is nog erger geworden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 03:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
Nou deprimerende dalen, dat worden nachtmerries waarbij ik Lambo's crash enzo. Morgenvroeg alles weer beter? Meestal na het slapen weer een glimlach op mijn gezicht. Iets zegt mij dat het morgen alleen maar erger is geworden hihihi. Merry Christmas and ho(dl)-ho(dl)-ho(dl).
Hoe lang duurde die correctie?quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:17 schreef Rossdale het volgende:
De vorige echte correctie was zo'n 40% toch? Dan moeten we nog een klein stukje tot 12k en dan gaan we weer
Ja maar waarom eigenlijk en voor hoe lang:Pquote:Op vrijdag 22 december 2017 07:27 schreef DrSnuggle het volgende:
XRP!!![]()
Gewoon even +25% op een dag als vandaag
-25 hierquote:Op vrijdag 22 december 2017 07:24 schreef Zwansen het volgende:
Portfolio -20% afgelopen 24 uur. Alleen Substratum in de plus.
- 1% vergeleken met 24 hr terug... maar scheelt dat Ripple de boel nog bij elkaar houdquote:
ik heb 440 xrpquote:Op vrijdag 22 december 2017 07:45 schreef descon het volgende:
[..]
- 1% vergeleken met 24 hr terug... maar scheelt dat Ripple de boel nog bij elkaar houd![]()
Naja..na afgelopen maanden kon je ook verwachten dat er een correctie aan zou komen.
Nee denk het ook niet meer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:51 schreef RedFever007 het volgende:
20k met kerst gaan we niet meer halen vrees ik
quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:05 schreef dimmak het volgende:
Denk dat we een paar zware weekjes krijgen.
Deze mensen zullen ook niet instappen. "Zie je wel!, het was een grote luchtbel!"quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden
WAS JIJ HET?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:55 schreef ejfaar het volgende:
Gister halve portfolio verkocht. Sindsdien 25% gedaald
Wat is de kans dat het de komende 5 jaar oorlog wordt? 1/25? En de kans dat jouw huis dan kapotgeschoten wordt? 1/10? Dat is dus een kans van 1/250 dat jouw huis de komende 5 jaar wordt kapotgeschoten in een oorlog.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:58 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Tsja, met jouw manier van redeneren hoef ik ook geen huis te kopen omdat het kapotgeschoten kan worden door een oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |