abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175909709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

BTC is wegbereider geweest voor deze technologie, maar dat wil niet zeggen dat er nog BTC nodig is om deze technologie te gebruiken in de toekomst.
Dat is zeker waar, maar, it’s all connected
  donderdag 21 december 2017 @ 23:53:08 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175909760
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. (Digitale) schaarste. Hoe is dat niet ''de werkelijkheid''?
Nee. Hoewel bitcoin zelf per definitie schaars zijn, is er geen behoefte aan BTC. De vraag is enkel speculatief.Die vraag kan volledig wegvallen op het moment dat BTC 'uit' is. Ik denk dat BTC te primitief is om het op de iets langere termijn te redden.

Dat wil niet zeggen dat speculanten (jullie dus) niet nog heel veel winst ermee kunnen maken! Natuurlijk kan dat met zo'n volatiele valuta. Het is echter wel spelen met vuur. En als je echt veel geld verdiend hebt met BTC, zet tenminste een significant deel dan om in iets tastbaars, zoals een huis. Daar heb je zeker je leven lang plezier van.
Maar uiteindelijk, onder de streep, gaat BTC het gewoon niet reddne.
The End Times are wild
pi_175909895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Hoewel bitcoin zelf per definitie schaars zijn, is er geen behoefte aan BTC. De vraag is enkel speculatief.Die vraag kan volledig wegvallen op het moment dat BTC 'uit' is. Ik denk dat BTC te primitief is om het op de iets langere termijn te redden.

Dat wil niet zeggen dat speculanten (jullie dus) niet nog heel veel winst ermee kunnen maken! Natuurlijk kan dat met zo'n volatiele valuta. Het is echter wel spelen met vuur. En als je echt veel geld verdiend hebt met BTC, zet tenminste een significant deel dan om in iets tastbaars, zoals een huis. Daar heb je zeker je leven lang plezier van.
Maar uiteindelijk, onder de streep, gaat BTC het gewoon niet reddne.
Tsja, met jouw manier van redeneren hoef ik ook geen huis te kopen omdat het kapotgeschoten kan worden door een oorlog.
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:05:51 #154
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175910122
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:35 schreef Mattt het volgende:
https://blockchain.info/a(...)brBX3AhRMd4kmtugfLWK

Activiteit in een oude wallet uit 2009. Wel vaag.
Waar kan je zien dat die uit 2009 komt?
pi_175910177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Want mensen kopen een rijtjeswoning primair om in te wonen en een bitcoin om mee te speculeren.
Bij deze aanname gaat het al mis. Mensen kopen Bitcoins om verschillende redenen waarvan speculatie er eentje is. Store of value van spaargeld, ongecorreleerde activaklasse als hedge, als valuta/goed hybride, als bescherming tegen foute maatregelen van overheden, zwarte en grijze activiteiten, niet afhankelijk zijn van banken, gebruik als slimme contracten etc. etc.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_175910420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

BTC is wegbereider geweest voor deze technologie, maar dat wil niet zeggen dat er nog BTC nodig is om deze technologie te gebruiken in de toekomst.
BTC is het moeilijkst en het duurst om offline te halen en te manipuleren. Het meest robuust van allemaal.

"Blockchain technologie" is niets waard zonder decentralisatie en zonder proof of work. En laten de meeste altcoins nu net concessies doen op één of beide gebieden waardoor ze inferieur zijn aan Bitcoin.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_175910476
Ik denk ook dat we niet moeten vergeten dat Bitcoin het meest bekend is en mensen uit diverse landen hun geld daarin parkeren om gedoe met de overheid die hun nationale valuta verziekt. Kijk naar Venezuela of een aantal Afrikaanse landen waar men hun geld ziet verdampen omdat de inflatie gewoon te hoog is
pi_175910477
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:29 schreef LXIV het volgende:
Er wordt hier een vraag gesteld over de toekomst van BTC. Ik denk dat die specifieke munt / netwerk overgewaardeerd is. Als je er 10K in hebt zitten is dat natuurlijk prima. Boeien als je dat kwijt raakt, dat trek je wel weer recht. Als je het geluk hebt dat je er 500K mee verdiend hebt, dan adviseer ik om dit grotendeels ergens anders in te stoppen. Want nooit zul je gemakkelijker en sneller meer geld verdienen.
En waarom zouden we jouw adviezen ter harte moeten nemen? Dit heb je nu al een paar keer herhaalt. Je lijkt verder totaal niet gevoelig voor wat anderen je vertellen over bitcoin. Je komt dan met oneliners als oppotmiddel is bull. Wat zijn de redenen dat je zo volhard in je overtuigingen over iets waar je overduidelijk helemaal niets in ziet? Heb je zelf een belang in het slagen of falen van bitcoin?
pi_175910487
Google Chrome geeft bij mij aan dat deze site niet veilig is trouwens (forum.fok.nl)
pi_175910525
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:19 schreef metallicelmo het volgende:
Google Chrome geeft bij mij aan dat deze site niet veilig is trouwens (forum.fok.nl)
Dat komt omdat FOK! niet op https draait. Gelukkig sla je hier je coins niet op.
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:24:14 #161
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175910585
Het wordt behoorlijk irritant dat er telkens opnieuw iemand hier, op tv, op straat, in de kroeg, even komt roepen dat bitcoin een bubble is.

Dat is het nadeel van zoveel exposure. Iedere jan lul heeft er ineens een mening over zonder er iets van te snappen verder.
pi_175910603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
Het wordt behoorlijk irritant dat er telkens opnieuw iemand hier, op tv, op straat, in de kroeg, even komt roepen dat bitcoin een bubble is.

Dat is het nadeel van zoveel exposure. Iedere jan lul heeft er ineens een mening over zonder er iets van te snappen verder.
Het lijkt wel elk ander onderwerp ter wereld.. :o
pi_175910700
quote:

Dat is al sinds 2010 ofzo en zal ook wel zo blijven tot in ∞.
pi_175911003
Echt niet normaal hoeveel ICO's er zijn. Is ook steeds lastiger om onderscheid te maken of überhaupt de tijd nemen om alle interessante ICO's door te nemen. :'(

Heb er gelukkig wel een paar op mijn lijstje.
pi_175911359
Gister 25K porto, nu 30k

Gekke tijden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_175911394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:44 schreef BadVlad het volgende:
Echt niet normaal hoeveel ICO's er zijn. Is ook steeds lastiger om onderscheid te maken of überhaupt de tijd nemen om alle interessante ICO's door te nemen. :'(

Heb er gelukkig wel een paar op mijn lijstje.
Deel ze eens in het ICO topicje dan?
Ik wil er nog een of twee doen denk ik, beetje diversifiëren :+
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:04:55 #167
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_175911413
Heeft iemand een idee wat de kortste route is van Bittrex naar fiat (Euro) zonder al teveel fees, in de huidige tijd met moeilijk accounts aanmaken e.d.? Ik heb al een account op Litebit, maar die gooien elke winstgevende coin steeds op onderhoud :')
pi_175911508
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Deel ze eens in het ICO topicje dan?
Ik wil er nog een of twee doen denk ik, beetje diversifiëren :+
Zal ik zeker doen. Wil hier alleen niet meteen linkjes neergooien omdat sommige dat wellicht zouden kunnen opvatten als een aanbeveling. Eerst zelf even goed uitzoeken.
pi_175911509
Stel dat er ooit een punt komt dat ik een stukje wil uitcashen, waar en hoe doen jullie dit doorgaans?
pi_175911535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat er ooit een punt komt dat ik een stukje wil uitcashen, waar en hoe doen jullie dit doorgaans?
Voor uitbetalen ben ik wel fan van GDAX. Je hebt dan als maker van een order geen fee met een limit sell. Meestal staat het dan ook na een dag op je bankrekening. :)
pi_175911574
quote:
Ik heb het tot nu toe altijd via Bitonic gedaan.
pi_175911633
quote:

Het feit dat jan en alleman het als een bubbel bestempelt geeft aan dat het (nog) geen bubbel is
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:19:29 #173
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175911653
quote:
Ik heb een account bij bl3p.eu. Daar heb ik recent een deel uitgecasht. Staat dezelfde of volgende dag op je rekening. Alleen volgens mij kun je nu geen nieuw account aanmaken. Maar als je gewoon even geduld hebt kan je gewoon wachten tot je weer een account kan aanmaken.
  vrijdag 22 december 2017 @ 01:20:46 #174
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175911681
En anders gewoon bitonic. Als je het niet erg vind dat die iets minder uitbetaald
pi_175911764
Azie weer wakker en ripple gaat weer lekker...:)
pi_175911774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef descon het volgende:
Azie weer wakker en ripple gaat weer lekker...:)
volgend jaar 5 dollar per stuk
pi_175911847
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

1 januari? ;)
pi_175911863
Ik denk dat ik ergens een coin ga wisselen en die volledig stort op één goedkopere coin waar ik al wat van heb, de vraag is alleen. Ga ik BitcoinCash cashen daarvoor of toch iets anders opgeven.... ik wil ze allemaal niet kwijt :p
pi_175911914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

1 januari? ;)
zou het je verbazen?
pi_175911943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

1 januari? ;)
Denk dat XRP volgend jaar op 2/3 dollar staat....5 zie ik gezien de marketcap niet snel gebeuren
pi_175911988
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:37 schreef descon het volgende:

[..]

Denk dat XRP volgend jaar op 2/3 dollar staat....5 zie ik gezien de marketcap niet snel gebeuren
Tegen die tijd staat OCL een tientje en LISK op 250usd.
Lambo of Rekt
pi_175912033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die staan op de watchlist...alleen nu tevreden met mijn huidig portfolio en pas eind januari gooi ik er wat fiat bij.

Moet wel leuk blijven ;)
pi_175912035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

dan mogen zijn wel eens snel met wat real world toevoegingen komen
pi_175912163
Ik heb me nu een tijdje verdiept in enkele projecten die er nu lopen en er zitten naar mijn menig wel erg interessante tech tussen. Bij veel van dit soort projecten komt dezelfde vraag bij mij naar boven: Waarom moet dit op de markt worden verhandeld waar het onderheven is aan fluctuatie, manipulatie en speculatie?

Waarom zitten wij hier tussen? Neem nou Ripple banken zijn over het algemeen vrij conservatief. Waarom zou je als bank zijnde de 'currency' die je gebruikt voor intern banken verkeer op een open markt willen verhandelen? Als je een consortium van banken onderling deze tech zouden implementeren wat is de meerwaarde van het openbaar verhandelen hiervan? Ik kan mijn vinger er niet achter leggen maar misschien begrijp ik de werking van het product niet goed genoeg.
pi_175912181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:51 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me nu een tijdje verdiept in enkele projecten die er nu lopen en er zitten naar mijn menig wel erg interessante tech tussen. Bij veel van dit soort projecten komt dezelfde vraag bij mij naar boven: Waarom moet dit op de markt worden verhandeld waar het onderheven is aan fluctuatie, manipulatie en speculatie?

Waarom zitten wij hier tussen? Neem nou Ripple banken zijn over het algemeen vrij conservatief. Waarom zou je als bank zijnde de 'currency' die je gebruikt voor intern banken verkeer op een open markt willen verhandelen? Als je een consortium van banken onderling deze tech zouden implementeren wat is de meerwaarde van het openbaar verhandelen hiervan? Ik kan mijn vinger er niet achter leggen maar misschien begrijp ik de werking van het product niet goed genoeg.
Hetgeen je koopt (XRP) is iets anders dan Ripple.. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2017 01:53:10 ]
pi_175912246
quote:

door het op open markten te verhandelen ontstaat er meer liquiditeit. Als bank a geld wil sturen naar bank b moet er in beide landen een xrp markt zijn zodat ze die xrp kunnen omwisselen voor fiat.

https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
pi_175912385
quote:

Omdat de banken conservatief zijn willen ze een duidelijk aanspreekpunt die ze vinden in het bedrijf Ripple. Een internationale betaling via swift duurt soms uren/dagen. Met Ripple kan het in seconden en goedkoper

Overigens hoeft de valuta niet in XRP volgens mij..kan ook in andere valuta of zouden koerswisselingen gedekt moeten zijn
pi_175912483
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Whoeoe, door den focking 1 euro heen op poloniex!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175912509
Ik heb een mi band 2. Blijkbaar heb ik zojuist een halve kilometer door mijn huis gedanst :D
pi_175912534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:23 schreef Mand het volgende:
Ik heb een mi band 2. Blijkbaar heb ik zojuist een halve kilometer door mijn huis gedanst :D
en Bitcoin daalt door. Flippening die niemand had verwacht komt dit jaar :+
pi_175912556
Na wekenlang gepest te zijn door Bitcoin mensen zie ik Ripple graag stijgen.
  vrijdag 22 december 2017 @ 02:30:04 #192
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175912567
Ripple naar 2
pi_175912576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:23 schreef Mand het volgende:
Gefeliciteerd. _O_

Tijd om een deel naar eurootjes te zetten?
pi_175912584
Mochten er mensen zijn die twijfelen tussen BTCdirect en Bitonic, ik zou voor de laatste kiezen. Heb een uur terug fiat omgezet in btc om naar een exchange te sturen maar nog steeds 0 bevestigingen... Terwijl ik 10 minuten daarna via mijn wallet zelf nog eens naar de exchange heb gestuurd met gemiddelde fee en die heeft inmiddels al 4 bevestigingen. BTCdirect stuurt dus gewoon veels te weinig fee mee, bagger...
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_175912622
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

en Bitcoin daalt door. Flippening die niemand had verwacht komt dit jaar :+
Flippening wil ik het nog niet noemen. Concurrentie is sterk, voorsprong heeft Ripple zeker. Ik heb altijd in gedachte gehouden. Banken willen macht behouden en ze zullen links of rechtsom ook cryptocurrencies moeten omarmen. Er is dus maar een antwoord momenteel. Ripple!
pi_175912664
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. _O_

Tijd om een deel naar eurootjes te zetten?
Dankje! Nee, ik ben eigenwijs. Ik heb de munten die ik heb eigenlijk allemaal gratis en 10% recent afgelost op het huis wat onder water stond. Kan nu een nieuwe kopen maar er is geen noodzaak. Zakken zal die en dat heeft hij al eens gedaan tot ik dacht, sukkel had dat geld gepakt. Maar Ripple heeft echt een mooi product waar ik achter sta en wat een groot probleem kan gaan oplossen in de wereld. Wereld economie kan een boost krijgen bij realtime overboekingen!
pi_175912676
Zou het met zo'n dalende koers niet handig zijn om niet meer ten opzichte van btc te verhandelen? Inplaats daarvan ether te kopen en dan weer altcoins in te slaan? Kan ze nog niet withdrawen vanaf de exchange.
pi_175912680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:38 schreef Mand het volgende:

[..]

Flippening wil ik het nog niet noemen. Concurrentie is sterk, voorsprong heeft Ripple zeker. Ik heb altijd in gedachte gehouden. Banken willen macht behouden en ze zullen links of rechtsom ook cryptocurrencies moeten omarmen. Er is dus maar een antwoord momenteel. Ripple!
Het wij gaan banken overnemen verhaal van Bitcoin was definitief de deur uit zodra de wachttijden omhoog schoten. En overheden zouden het nooit accepteren als banken in gevaar kwamen. Ze hebben zoveel meer functies dan je rekening beheren. En Ripple is een slimme evolutie van het oude, dus zal hopelijk minder snel institutionele ellende krijgen. Ik hoop dat mijn behoudende gok een goede was.
pi_175912762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 02:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het wij gaan banken overnemen verhaal van Bitcoin was definitief de deur uit zodra de wachttijden omhoog schoten. En overheden zouden het nooit accepteren als banken in gevaar kwamen. Ze hebben zoveel meer functies dan je rekening beheren. En Ripple is een slimme evolutie van het oude, dus zal hopelijk minder snel institutionele ellende krijgen. Ik hoop dat mijn behoudende gok een goede was.
Probleem met banken/landen is onderlinge afspraken/wetgeving. Bitcoin zou op wereld niveau dan verboden moeten worden, alleen vergeet niet, cryptocurrency is populair en het heeft meerwaarde. Stel ze zouden het verbieden, dan krijg je weerstand en er zijn dan nog altijd manieren om eraan te komen doordat iemand zich niet aan de gemaakte afspraken zal houden. Met Ripple en wie weet wat nog gaat komen, denk ik dat banken en cryptocurrency naast elkaar kunnen leven en langzaam samen smelten tot een.
pi_175912821
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 03:04 schreef Mand het volgende:

[..]

Probleem met banken/landen is onderlinge afspraken/wetgeving. Bitcoin zou op wereld niveau dan verboden moeten worden, alleen vergeet niet, cryptocurrency is populair en het heeft meerwaarde. Stel ze zouden het verbieden, dan krijg je weerstand en er zijn dan nog altijd manieren om eraan te komen doordat iemand zich niet aan de gemaakte afspraken zal houden. Met Ripple en wie weet wat nog gaat komen, denk ik dat banken en cryptocurrency naast elkaar kunnen leven en langzaam samen smelten tot een.
Hoezo? Zodra de EU winkels verbiedt om Bitcoin aan te nemen is het feestje voorbij. Wat heb je er dan nog aan? Misschien dollars kopen zolang de VS nog niet hetzelfde heeft gedaan en je dan helemaal scheel betalen zodra je daarmee de grens over wil. Iedereen heeft nou wel van Bitcoin gehoord, maar er is maar een heel klein deel van de bevolking met daadwerkelijk crypto. Er zijn meer mensen die xtc, vuurwerk en zo nog wat leuke dingen gebruiken en toch zijn ze al verboden of waarschijnlijk binnenkort verboden. EN DENK AAN DE KINDEREN DIE VIA BITCOIN DRUGS EN HUURMOORDENAARS KOPEN!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')