Dat is zeker waar, maar, it’s all connectedquote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
BTC is wegbereider geweest voor deze technologie, maar dat wil niet zeggen dat er nog BTC nodig is om deze technologie te gebruiken in de toekomst.
Nee. Hoewel bitcoin zelf per definitie schaars zijn, is er geen behoefte aan BTC. De vraag is enkel speculatief.Die vraag kan volledig wegvallen op het moment dat BTC 'uit' is. Ik denk dat BTC te primitief is om het op de iets langere termijn te redden.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. (Digitale) schaarste. Hoe is dat niet ''de werkelijkheid''?
Tsja, met jouw manier van redeneren hoef ik ook geen huis te kopen omdat het kapotgeschoten kan worden door een oorlog.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Hoewel bitcoin zelf per definitie schaars zijn, is er geen behoefte aan BTC. De vraag is enkel speculatief.Die vraag kan volledig wegvallen op het moment dat BTC 'uit' is. Ik denk dat BTC te primitief is om het op de iets langere termijn te redden.
Dat wil niet zeggen dat speculanten (jullie dus) niet nog heel veel winst ermee kunnen maken! Natuurlijk kan dat met zo'n volatiele valuta. Het is echter wel spelen met vuur. En als je echt veel geld verdiend hebt met BTC, zet tenminste een significant deel dan om in iets tastbaars, zoals een huis. Daar heb je zeker je leven lang plezier van.
Maar uiteindelijk, onder de streep, gaat BTC het gewoon niet reddne.
Waar kan je zien dat die uit 2009 komt?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:35 schreef Mattt het volgende:
https://blockchain.info/a(...)brBX3AhRMd4kmtugfLWK
Activiteit in een oude wallet uit 2009. Wel vaag.
Bij deze aanname gaat het al mis. Mensen kopen Bitcoins om verschillende redenen waarvan speculatie er eentje is. Store of value van spaargeld, ongecorreleerde activaklasse als hedge, als valuta/goed hybride, als bescherming tegen foute maatregelen van overheden, zwarte en grijze activiteiten, niet afhankelijk zijn van banken, gebruik als slimme contracten etc. etc.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Want mensen kopen een rijtjeswoning primair om in te wonen en een bitcoin om mee te speculeren.
BTC is het moeilijkst en het duurst om offline te halen en te manipuleren. Het meest robuust van allemaal.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
BTC is wegbereider geweest voor deze technologie, maar dat wil niet zeggen dat er nog BTC nodig is om deze technologie te gebruiken in de toekomst.
En waarom zouden we jouw adviezen ter harte moeten nemen? Dit heb je nu al een paar keer herhaalt. Je lijkt verder totaal niet gevoelig voor wat anderen je vertellen over bitcoin. Je komt dan met oneliners als oppotmiddel is bull. Wat zijn de redenen dat je zo volhard in je overtuigingen over iets waar je overduidelijk helemaal niets in ziet? Heb je zelf een belang in het slagen of falen van bitcoin?quote:Op donderdag 21 december 2017 23:29 schreef LXIV het volgende:
Er wordt hier een vraag gesteld over de toekomst van BTC. Ik denk dat die specifieke munt / netwerk overgewaardeerd is. Als je er 10K in hebt zitten is dat natuurlijk prima. Boeien als je dat kwijt raakt, dat trek je wel weer recht. Als je het geluk hebt dat je er 500K mee verdiend hebt, dan adviseer ik om dit grotendeels ergens anders in te stoppen. Want nooit zul je gemakkelijker en sneller meer geld verdienen.
Dat komt omdat FOK! niet op https draait. Gelukkig sla je hier je coins niet op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:19 schreef metallicelmo het volgende:
Google Chrome geeft bij mij aan dat deze site niet veilig is trouwens (forum.fok.nl)
Het lijkt wel elk ander onderwerp ter wereld..quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
Het wordt behoorlijk irritant dat er telkens opnieuw iemand hier, op tv, op straat, in de kroeg, even komt roepen dat bitcoin een bubble is.
Dat is het nadeel van zoveel exposure. Iedere jan lul heeft er ineens een mening over zonder er iets van te snappen verder.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
Het wordt behoorlijk irritant dat er telkens opnieuw iemand hier, op tv, op straat, in de kroeg, even komt roepen dat bitcoin een bubble is.
Dat is het nadeel van zoveel exposure. Iedere jan lul heeft er ineens een mening over zonder er iets van te snappen verder.
Deel ze eens in het ICO topicje dan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:44 schreef BadVlad het volgende:
Echt niet normaal hoeveel ICO's er zijn. Is ook steeds lastiger om onderscheid te maken of überhaupt de tijd nemen om alle interessante ICO's door te nemen.
Heb er gelukkig wel een paar op mijn lijstje.
Zal ik zeker doen. Wil hier alleen niet meteen linkjes neergooien omdat sommige dat wellicht zouden kunnen opvatten als een aanbeveling. Eerst zelf even goed uitzoeken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deel ze eens in het ICO topicje dan?
Ik wil er nog een of twee doen denk ik, beetje diversifiëren
Voor uitbetalen ben ik wel fan van GDAX. Je hebt dan als maker van een order geen fee met een limit sell. Meestal staat het dan ook na een dag op je bankrekening.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat er ooit een punt komt dat ik een stukje wil uitcashen, waar en hoe doen jullie dit doorgaans?
Ik heb het tot nu toe altijd via Bitonic gedaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat er ooit een punt komt dat ik een stukje wil uitcashen, waar en hoe doen jullie dit doorgaans?
Het feit dat jan en alleman het als een bubbel bestempelt geeft aan dat het (nog) geen bubbel isquote:Op vrijdag 22 december 2017 00:24 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een account bij bl3p.eu. Daar heb ik recent een deel uitgecasht. Staat dezelfde of volgende dag op je rekening. Alleen volgens mij kun je nu geen nieuw account aanmaken. Maar als je gewoon even geduld hebt kan je gewoon wachten tot je weer een account kan aanmaken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:10 schreef metallicelmo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |