volgend jaar 5 dollar per stukquote:Op vrijdag 22 december 2017 01:25 schreef descon het volgende:
Azie weer wakker en ripple gaat weer lekker...:)
Denk dat XRP volgend jaar op 2/3 dollar staat....5 zie ik gezien de marketcap niet snel gebeurenquote:
Tegen die tijd staat OCL een tientje en LISK op 250usd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:37 schreef descon het volgende:
[..]
Denk dat XRP volgend jaar op 2/3 dollar staat....5 zie ik gezien de marketcap niet snel gebeuren
Die staan op de watchlist...alleen nu tevreden met mijn huidig portfolio en pas eind januari gooi ik er wat fiat bij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd staat OCL een tientje en LISK op 250usd.
dan mogen zijn wel eens snel met wat real world toevoegingen komenquote:Op vrijdag 22 december 2017 01:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd staat OCL een tientje en LISK op 250usd.
Hetgeen je koopt (XRP) is iets anders dan Ripple..quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:51 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me nu een tijdje verdiept in enkele projecten die er nu lopen en er zitten naar mijn menig wel erg interessante tech tussen. Bij veel van dit soort projecten komt dezelfde vraag bij mij naar boven: Waarom moet dit op de markt worden verhandeld waar het onderheven is aan fluctuatie, manipulatie en speculatie?
Waarom zitten wij hier tussen? Neem nou Ripple banken zijn over het algemeen vrij conservatief. Waarom zou je als bank zijnde de 'currency' die je gebruikt voor intern banken verkeer op een open markt willen verhandelen? Als je een consortium van banken onderling deze tech zouden implementeren wat is de meerwaarde van het openbaar verhandelen hiervan? Ik kan mijn vinger er niet achter leggen maar misschien begrijp ik de werking van het product niet goed genoeg.
door het op open markten te verhandelen ontstaat er meer liquiditeit. Als bank a geld wil sturen naar bank b moet er in beide landen een xrp markt zijn zodat ze die xrp kunnen omwisselen voor fiat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:51 schreef Wotte het volgende:
Ik heb me nu een tijdje verdiept in enkele projecten die er nu lopen en er zitten naar mijn menig wel erg interessante tech tussen. Bij veel van dit soort projecten komt dezelfde vraag bij mij naar boven: Waarom moet dit op de markt worden verhandeld waar het onderheven is aan fluctuatie, manipulatie en speculatie?
Waarom zitten wij hier tussen? Neem nou Ripple banken zijn over het algemeen vrij conservatief. Waarom zou je als bank zijnde de 'currency' die je gebruikt voor intern banken verkeer op een open markt willen verhandelen? Als je een consortium van banken onderling deze tech zouden implementeren wat is de meerwaarde van het openbaar verhandelen hiervan? Ik kan mijn vinger er niet achter leggen maar misschien begrijp ik de werking van het product niet goed genoeg.
Omdat de banken conservatief zijn willen ze een duidelijk aanspreekpunt die ze vinden in het bedrijf Ripple. Een internationale betaling via swift duurt soms uren/dagen. Met Ripple kan het in seconden en goedkoperquote:Op vrijdag 22 december 2017 01:51 schreef Wotte het volgende:
en Bitcoin daalt door. Flippening die niemand had verwacht komt dit jaarquote:Op vrijdag 22 december 2017 02:23 schreef Mand het volgende:
Ik heb een mi band 2. Blijkbaar heb ik zojuist een halve kilometer door mijn huis gedanst
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 02:23 schreef Mand het volgende:
Ik heb een mi band 2. Blijkbaar heb ik zojuist een halve kilometer door mijn huis gedanst
Flippening wil ik het nog niet noemen. Concurrentie is sterk, voorsprong heeft Ripple zeker. Ik heb altijd in gedachte gehouden. Banken willen macht behouden en ze zullen links of rechtsom ook cryptocurrencies moeten omarmen. Er is dus maar een antwoord momenteel. Ripple!quote:Op vrijdag 22 december 2017 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en Bitcoin daalt door. Flippening die niemand had verwacht komt dit jaar
Dankje! Nee, ik ben eigenwijs. Ik heb de munten die ik heb eigenlijk allemaal gratis en 10% recent afgelost op het huis wat onder water stond. Kan nu een nieuwe kopen maar er is geen noodzaak. Zakken zal die en dat heeft hij al eens gedaan tot ik dacht, sukkel had dat geld gepakt. Maar Ripple heeft echt een mooi product waar ik achter sta en wat een groot probleem kan gaan oplossen in de wereld. Wereld economie kan een boost krijgen bij realtime overboekingen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Tijd om een deel naar eurootjes te zetten?
Het wij gaan banken overnemen verhaal van Bitcoin was definitief de deur uit zodra de wachttijden omhoog schoten. En overheden zouden het nooit accepteren als banken in gevaar kwamen. Ze hebben zoveel meer functies dan je rekening beheren. En Ripple is een slimme evolutie van het oude, dus zal hopelijk minder snel institutionele ellende krijgen. Ik hoop dat mijn behoudende gok een goede was.quote:Op vrijdag 22 december 2017 02:38 schreef Mand het volgende:
[..]
Flippening wil ik het nog niet noemen. Concurrentie is sterk, voorsprong heeft Ripple zeker. Ik heb altijd in gedachte gehouden. Banken willen macht behouden en ze zullen links of rechtsom ook cryptocurrencies moeten omarmen. Er is dus maar een antwoord momenteel. Ripple!
Probleem met banken/landen is onderlinge afspraken/wetgeving. Bitcoin zou op wereld niveau dan verboden moeten worden, alleen vergeet niet, cryptocurrency is populair en het heeft meerwaarde. Stel ze zouden het verbieden, dan krijg je weerstand en er zijn dan nog altijd manieren om eraan te komen doordat iemand zich niet aan de gemaakte afspraken zal houden. Met Ripple en wie weet wat nog gaat komen, denk ik dat banken en cryptocurrency naast elkaar kunnen leven en langzaam samen smelten tot een.quote:Op vrijdag 22 december 2017 02:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het wij gaan banken overnemen verhaal van Bitcoin was definitief de deur uit zodra de wachttijden omhoog schoten. En overheden zouden het nooit accepteren als banken in gevaar kwamen. Ze hebben zoveel meer functies dan je rekening beheren. En Ripple is een slimme evolutie van het oude, dus zal hopelijk minder snel institutionele ellende krijgen. Ik hoop dat mijn behoudende gok een goede was.
Hoezo? Zodra de EU winkels verbiedt om Bitcoin aan te nemen is het feestje voorbij. Wat heb je er dan nog aan? Misschien dollars kopen zolang de VS nog niet hetzelfde heeft gedaan en je dan helemaal scheel betalen zodra je daarmee de grens over wil. Iedereen heeft nou wel van Bitcoin gehoord, maar er is maar een heel klein deel van de bevolking met daadwerkelijk crypto. Er zijn meer mensen die xtc, vuurwerk en zo nog wat leuke dingen gebruiken en toch zijn ze al verboden of waarschijnlijk binnenkort verboden. EN DENK AAN DE KINDEREN DIE VIA BITCOIN DRUGS EN HUURMOORDENAARS KOPEN!!quote:Op vrijdag 22 december 2017 03:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Probleem met banken/landen is onderlinge afspraken/wetgeving. Bitcoin zou op wereld niveau dan verboden moeten worden, alleen vergeet niet, cryptocurrency is populair en het heeft meerwaarde. Stel ze zouden het verbieden, dan krijg je weerstand en er zijn dan nog altijd manieren om eraan te komen doordat iemand zich niet aan de gemaakte afspraken zal houden. Met Ripple en wie weet wat nog gaat komen, denk ik dat banken en cryptocurrency naast elkaar kunnen leven en langzaam samen smelten tot een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |