Je denkt dat ie nog verder crasht? Ik krijg het idee dat het wel gedaan is (en heb dan ook bijgekocht)quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:28 schreef Dje_1985 het volgende:
Ik ben blij dat het loon + eindejaarsuitkering pas vandaag op de rekening komt ipv gisteren. Nu even de correctie uitzitten en dan bijkopen. Gedudl
Datquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
Beter een crash in december dan in januari. Dan hoef je straks geen belasting te betalen op geld dat je allang niet meer hebt!
Ach, 1,2% over het bedrag wat je nu verliest. En dat dan ook nog eens alleen boven de VRH grens. Zo schokkend is het allemaal nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
Beter een crash in december dan in januari. Dan hoef je straks geen belasting te betalen op geld dat je allang niet meer hebt!
Chrashen niet, zakken wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je denkt dat ie nog verder crasht? Ik krijg het idee dat het wel gedaan is (en heb dan ook bijgekocht)
Yep, in het menuquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:35 schreef sniel123 het volgende:
Iemand hier die cryptowat.ch gebruikt? Kan die stomme sneeuw uit?![]()
Super irritant inderdaad, die hele site is traag daardoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:35 schreef sniel123 het volgende:
Iemand hier die cryptowat.ch gebruikt? Kan die stomme sneeuw uit?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Super irritant inderdaad, die hele site is traag daardoor.
Jahoor gaat prima!quote:
Niet weten dat iedereen hier de bottom tot op de cent nauwkeurig kan callen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Never catch a falling knife. Koop bij op de uptrend en verkoop met de downtrend. Dit zijn basic-beurswijsheden die ook gelden voor BTC c.s.
Je hebt verder geen spaargeld?quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:28 schreef Dje_1985 het volgende:
Ik ben blij dat het loon + eindejaarsuitkering pas vandaag op de rekening komt ipv gisteren. Nu even de correctie uitzitten en dan bijkopen. Gedudl
Ik wacht nog heel even. Meer coins voor hetzelfde geldquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Al die paniekzaaiers hier, dit is een mooi moment om in te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |