Deze mensen zullen ook niet instappen. "Zie je wel!, het was een grote luchtbel!"quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden
WAS JIJ HET?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:55 schreef ejfaar het volgende:
Gister halve portfolio verkocht. Sindsdien 25% gedaald
Wat is de kans dat het de komende 5 jaar oorlog wordt? 1/25? En de kans dat jouw huis dan kapotgeschoten wordt? 1/10? Dat is dus een kans van 1/250 dat jouw huis de komende 5 jaar wordt kapotgeschoten in een oorlog.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:58 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Tsja, met jouw manier van redeneren hoef ik ook geen huis te kopen omdat het kapotgeschoten kan worden door een oorlog.
hehequote:
Bijna op die 12k nu en het lijkt nog niet te stoppen....quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:17 schreef Rossdale het volgende:
De vorige echte correctie was zo'n 40% toch? Dan moeten we nog een klein stukje tot 12k en dan gaan we weer
Gaan we toch nog de 10k halen voor het einde van het jaarquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:17 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Bijna op die 12k nu en het lijkt nog niet te stoppen....
nog 1,5k te gaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:17 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Bijna op die 12k nu en het lijkt nog niet te stoppen....
Welke paniekzaaiers? Geloof niet dat die, als die er al zijn, nog in moeten stappenquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Al die paniekzaaiers hier, dit is een mooi moment om in te stappen.
Never catch a falling knife. Koop bij op de uptrend en verkoop met de downtrend. Dit zijn basic-beurswijsheden die ook gelden voor BTC c.s.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:13 schreef Afwazig het volgende:
Eindelijk weer eens een echte correctie. Nu kan ik er wat fiat ingooien later deze maand.
Je denkt dat ie nog verder crasht? Ik krijg het idee dat het wel gedaan is (en heb dan ook bijgekocht)quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:28 schreef Dje_1985 het volgende:
Ik ben blij dat het loon + eindejaarsuitkering pas vandaag op de rekening komt ipv gisteren. Nu even de correctie uitzitten en dan bijkopen. Gedudl
Datquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
Beter een crash in december dan in januari. Dan hoef je straks geen belasting te betalen op geld dat je allang niet meer hebt!
Ach, 1,2% over het bedrag wat je nu verliest. En dat dan ook nog eens alleen boven de VRH grens. Zo schokkend is het allemaal nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:30 schreef LXIV het volgende:
Beter een crash in december dan in januari. Dan hoef je straks geen belasting te betalen op geld dat je allang niet meer hebt!
Chrashen niet, zakken wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je denkt dat ie nog verder crasht? Ik krijg het idee dat het wel gedaan is (en heb dan ook bijgekocht)
Yep, in het menuquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:35 schreef sniel123 het volgende:
Iemand hier die cryptowat.ch gebruikt? Kan die stomme sneeuw uit?![]()
Super irritant inderdaad, die hele site is traag daardoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:35 schreef sniel123 het volgende:
Iemand hier die cryptowat.ch gebruikt? Kan die stomme sneeuw uit?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Super irritant inderdaad, die hele site is traag daardoor.
Jahoor gaat prima!quote:
Niet weten dat iedereen hier de bottom tot op de cent nauwkeurig kan callen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Never catch a falling knife. Koop bij op de uptrend en verkoop met de downtrend. Dit zijn basic-beurswijsheden die ook gelden voor BTC c.s.
Je hebt verder geen spaargeld?quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:28 schreef Dje_1985 het volgende:
Ik ben blij dat het loon + eindejaarsuitkering pas vandaag op de rekening komt ipv gisteren. Nu even de correctie uitzitten en dan bijkopen. Gedudl
Ik wacht nog heel even. Meer coins voor hetzelfde geldquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Al die paniekzaaiers hier, dit is een mooi moment om in te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |