abonnement Unibet Coolblue
pi_175868830



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Referendum sleepwet

Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.

*O* Het referendum zal er komen! *O*
pi_175868867
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:45 schreef KoosVogels het volgende: [..] Taylor is van mening dat alle zwarten naar Afrika moeten verkassen en dat Europa en de VS voor de blanken zijn. Dat vind ik best extreme ideeën, maar dat kan aan mij liggen.
Hij vind inderdaad dat blanken een eigen thuisland verdienen en pleit ook voor een complete stop op niet westerse immigratie en segregatie van blanke en gekleurde mensen. Op zich heb ik geen moeite met een rem op immigratie, maar om het op ras te doen omdat de gemiddelden niet aansluiten op de standaarden van het westen gaat tegen het individualisme in. Ik en ik denk veel weldenkende mensen kunnen daar in principe niet achter staan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:09:15 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868873
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:07 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat is wel extreem ja. Gaat ook nooit werken. Maar ik kan me voorstellen dat je denkt dat dat wat oplost.
Het lost weldegelijk wat op; discriminatie en geweld tussen rassen binnen je landsgrenzen.
Ondertussen bevolk je Afrika met meer kennis. Win-win *O*

\s\s\s\s\s\s\s\s\s
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175868981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het lost weldegelijk wat op; discriminatie en geweld tussen rassen binnen je landsgrenzen.
Ondertussen bevolk je Afrika met meer kennis. Win-win *O*

\s\s\s\s\s\s\s\s\s
Ergens wel natuurlijk. Levert ook wel weer gigantische problemen op zoals elke "massa"immigratie. En dan gaan we er nog vanuit dat die mensen het willen, maar dat willen de meesten natuurlijk niet. Dan heb je nog alle praktische nadelen, en zo kom je in 2 zinnen tot de conclusie dat het nooit kan werken.
pi_175869045
Thats it, mijn stem heeft fvd verloren.
pi_175869056
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:13 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ergens wel natuurlijk. Levert ook wel weer gigantische problemen op zoals elke "massa"immigratie. En dan gaan we er nog vanuit dat die mensen het willen, maar dat willen de meesten natuurlijk niet. Dan heb je nog alle praktische nadelen, en zo kom je in 2 zinnen tot de conclusie dat het nooit kan werken.
Idealisme hoef je niet direct door praktische bezwaren te laten stoppen.

De vraag is wat mij betreft: als het mogelijk is om alle zwarten vredig naar Afrika te sturen en Europa weer raszuiver blank te maken, is dat dan wenselijk?

Taylor zegt daarop gewoon 'ja'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175869069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het lost weldegelijk wat op; discriminatie en geweld tussen rassen binnen je landsgrenzen.
Ondertussen bevolk je Afrika met meer kennis. Win-win *O*

\s\s\s\s\s\s\s\s\s
Je kunt het inderdaad ook een topidee vinden, wat dan wel weer veelzeggend maar weinig verrassend is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175869105
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Idealisme hoef je niet direct door praktische bezwaren te laten stoppen.

De vraag is wat mij betreft: als het mogelijk is om alle zwarten vredig naar Afrika te sturen en Europa weer raszuiver blank te maken, is dat dan wenselijk?

Taylor zegt daarop gewoon 'ja'.
En Baudet heeft deze vraag nog niet gehad, dus van hem weten we niet of hij daar ook ja op zou zeggen.
Ik wil wel weten wat er besproken is. Ben ik wel benieuwd naar.
pi_175869117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Apekoek het volgende:
Thats it, mijn stem heeft fvd verloren.
Als dit je overhaalt, had dat de afgelopen 3x ook wel al zo mogen zijn.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:19:41 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_175869144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Apekoek het volgende:
Thats it, mijn stem heeft fvd verloren.
Chapeau. Ik hoop dat nog velen je mogen volgen.
pi_175869164
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:18 schreef Monopoly het volgende:

[..]

En Baudet heeft deze vraag nog niet gehad, dus van hem weten we niet of hij daar ook ja op zou zeggen.
Ik wil wel weten wat er besproken is. Ben ik wel benieuwd naar.
Het is veelzeggend dat Baudet daar niet op in wil gaan.
pi_175869176
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:18 schreef Monopoly het volgende:

[..]

En Baudet heeft deze vraag nog niet gehad, dus van hem weten we niet of hij daar ook ja op zou zeggen.
Ik wil wel weten wat er besproken is. Ben ik wel benieuwd naar.
Hij wil Europa 'overwegend blank' houden, dus ik denk niet dat hij mensen a priori de toegang tot Europa wil ontzeggen vanwege hun huidskleur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175869229
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is veelzeggend dat Baudet daar niet op in wil gaan.
Voor zover ik mij kan herinneren is hem de vraag niet gesteld. Dat is heel wat anders.
pi_175869262
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij wil Europa 'overwegend blank' houden, dus ik denk niet dat hij mensen a priori de toegang tot Europa wil ontzeggen vanwege hun huidskleur.
Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:27:43 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175869340
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.
De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175869349
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.
Fragment staat op Youtube, daar kan je het wel terugvinden. Even zoeken naar 'Baudet dominant blank' en je kan volgens mij het korte fragment en alles daaromtrent wel terugvinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175869364
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij wil Europa 'overwegend blank' houden, dus ik denk niet dat hij mensen a priori de toegang tot Europa wil ontzeggen vanwege hun huidskleur.
Tsja, Baudet zorgt er wel voor dat hij niet over de rand gaat. Tegelijkertijd trekt hij met zijn uitspraken wel de aandacht van figuren zoals Taylor en clubjes zoals Erkenbrand.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175869381
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.
Een irreële angst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175869414
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Chapeau. Ik hoop dat nog velen je mogen volgen.
Ik geloof dat het tegenovergestelde het geval is
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:30:56 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175869428
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een irreële angst.
Nee, hij wil niet dat het gebeurt. De EU ook niet, getuige alle middelen die worden ingezet om de migratie terug te dringen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 20 december 2017 @ 17:33:23 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_175869482
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik geloof dat het tegenovergestelde het geval is
We zullen zien. Verdonk stond ooit op 30 zetels in de peilingen en die deed nog niet half zulke extreme uitspraken als Baudet. Toch hield er bij de volgende verkiezingen 0 van over.
pi_175869496
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, hij wil niet dat het gebeurt. De EU ook niet, getuige alle middelen die worden ingezet om de migratie terug te dringen.
Dat je het nodig vindt om te roepen dat Europa dominant blank moet blijven, vind ik al gek. In geen enkele prognose voor de toekomst vormen autochtonen de minderheid in Europa. Het is een irreële angst die je vooral in het extreem-rechtse hoeken aantreft. Die zijn het als rechtvaardiging voor hun idioterie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175869514
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, Baudet zorgt er wel voor dat hij niet over de rand gaat. Tegelijkertijd trekt hij met zijn uitspraken wel de aandacht van figuren zoals Taylor en clubjes zoals Erkenbrand.
Ik vind huidskleur aan Europa koppelen eigenlijk sowieso wel ver gaan. Als je cultureel Europees bent is huidskleur wat mij betreft irrelevant.

Nu noemt Baudet daarna ook wel weer cultuur, maar doordat hij ook blank noemt blijft het toch een beetje impliceren die twee samenhangen, dus dat zwarten niet alleen onze cultuur niet delen, maar ook nooit zullen delen. Dan kom je wel in schemerig gebied waar je individuen gaat beoordelen op basis van een gemeenschappelijk kenmerk als huidskleur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175869574
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:33 schreef remlof het volgende:

[..]

We zullen zien. Verdonk stond ooit op 30 zetels in de peilingen en die deed nog niet half zulke extreme uitspraken als Baudet. Toch hield er bij de volgende verkiezingen 0 van over.
Is er eigenlijk wel eens onderzocht waarom die 30 zetels aan stemmers haar uiteindelijk weer de rug toe keerden?
pi_175869685
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Is er eigenlijk wel eens onderzocht waarom die 30 zetels aan stemmers haar uiteindelijk weer de rug toe keerden?
Partij viel uit elkaar wegens dictatoriaal karakter Verdonk, en toen kwam de media er ook nog eens achter dat de partij eigenlijk helemaal geen inhoud had.

Oja, en de reclamespotjes zullen ook niet geholpen hebben. Moet je maar eens zoeken op 'trots op nederland filmpje'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:42:21 #26
104871 remlof
Europees federalist
pi_175869688
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Is er eigenlijk wel eens onderzocht waarom die 30 zetels aan stemmers haar uiteindelijk weer de rug toe keerden?
De helft van haar potentiële kiezers vond haar te ver gaan en stemde weer vvd, de andere helft vond haar niet ver genoeg gaan en ging naar de pvv.

En een waardeloze campagne. Zoiets.
pi_175869870
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:23 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Voor zover ik mij kan herinneren is hem de vraag niet gesteld. Dat is heel wat anders.
Aan de voorkant is hem uitgebreid om reactie gevraagd. Die bleef uit.
  Redactie Games woensdag 20 december 2017 @ 17:52:20 #28
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175869905
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:42 schreef remlof het volgende:

[..]

De helft van haar potentiële kiezers vond haar te ver gaan en stemde weer vvd, de andere helft vond haar niet ver genoeg gaan en ging naar de pvv.

En een waardeloze campagne. Zoiets.
Die pareltjes van campagnefilmpjes waarin ondernemers in een zwembad lopen te watertrappelen zie je anders niet meer, dat is wel jammer.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_175869934
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Fragment staat op Youtube, daar kan je het wel terugvinden. Even zoeken naar 'Baudet dominant blank' en je kan volgens mij het korte fragment en alles daaromtrent wel terugvinden.
Ga ik zo even kijken, bedankt ^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.
Zal ff kijken :)
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aan de voorkant is hem uitgebreid om reactie gevraagd. Die bleef uit.
Die zoek ik zo even op :)
pi_175869945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Apekoek het volgende:
Thats it, mijn stem heeft fvd verloren.
Waar gaat je stem dan heen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:54:49 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175869951
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat je het nodig vindt om te roepen dat Europa dominant blank moet blijven, vind ik al gek. In geen enkele prognose voor de toekomst vormen autochtonen de minderheid in Europa. Het is een irreële angst die je vooral in het extreem-rechtse hoeken aantreft. Die zijn het als rechtvaardiging voor hun idioterie.
Malmö is het hier niet mee eens.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175869957
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Malmö is het hier niet mee eens.
Ben je wel eens in malmo geweest?
pi_175869973
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.
pi_175869995
quote:
Dit is wel een waardeloze bron. Geen geluid en alleen maar wat tekst.
Edit: Mijn koptelefoon was niet aangesloten :')___!!! Dan is het niet zo vreemd dat ik geen geluid heb :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 17:58:14 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:57:31 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ben je wel eens in malmo geweest?
Ben jij er wel eens geweest? En dan buiten de toeristische gebieden en niet 10 jaar geleden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175870007
quote:
9s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:52 schreef Puddington het volgende:

[..]

Die pareltjes van campagnefilmpjes waarin ondernemers in een zwembad lopen te watertrappelen zie je anders niet meer, dat is wel jammer.
Het water staat tot aan de lippen!!!!

Dat was echt genieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175870051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ben je wel eens in malmo geweest?
Het antwoord is dus nee.
pi_175870089
quote:
"Ik wil niet dat Nederland gaat lijken op derdewereldlanden." Lekker vertrouwen in je land en in immigranten wel.
pi_175870111
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ben jij er wel eens geweest? En dan buiten de toeristische gebieden en niet 10 jaar geleden.
1x tig jaar geleden om wat mensen op te zoeken

1x op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis, toen heb ik dit stuk gelopen
https://www.google.nl/map(...)227!2d55.6090669!3e2

en dan vorig jaar ben ik met het OV vanaf malmo airport door de stad naar copenhagen gereisd.

Kan nou niet zeggen dat ik het de meest angstaanjagende stad ooit vind. Zelfs niet van europa. Gek genoeg heb je in Copenhagen een stuk grimmigere stukken hoor.
pi_175870127
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Ik wil niet dat Nederland gaat lijken op derdewereldlanden." Lekker vertrouwen in je land en in immigranten wel.
Naja niet op Nigeria willen lijken is wel redelijk legit.
pi_175870187
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

Naja niet op Nigeria willen lijken is wel redelijk legit.
Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.
pi_175870230
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.
Mwah, wel eens 's avonds over de ramblas gelopen? Die figuren zijn niet echt een aanwinst. Maar om te roepen dat de boel vergaat omdat er zwarte mensen de eu binnen komen? Mijn hemel, doe normaal. We hebben in dit land nog altijd bootladingen Nederlanders vol die geen ene reet toevoegen aan dit land.
pi_175870232
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.
Als het eenmaal daarop begint te lijken, kan je dan nog terug? Voorkomen is beter dan genezen.

Dat gezegd hebbende verloopt de integratie en immigratie gewoon niet zoals het zou moeten; of dit nou in 100 of 1000 jaar tot een nigeria in nederland leidt.
pi_175870270
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:08 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Als het eenmaal daarop begint te lijken, kan je dan nog terug? Voorkomen is beter dan genezen.

Dat gezegd hebbende verloopt de integratie en immigratie gewoon niet zoals het zou moeten; of dit nou in 100 of 1000 jaar tot een nigeria in nederland leidt.
Waar is er dan klein Syrië ontstaan? Die heb ik even gemist.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 18:09:59 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870275
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

1x tig jaar geleden om wat mensen op te zoeken

1x op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis, toen heb ik dit stuk gelopen
https://www.google.nl/map(...)227!2d55.6090669!3e2

en dan vorig jaar ben ik met het OV vanaf malmo airport door de stad naar copenhagen gereisd.

Kan nou niet zeggen dat ik het de meest angstaanjagende stad ooit vind. Zelfs niet van europa. Gek genoeg heb je in Copenhagen een stuk grimmigere stukken hoor.
Tuurlijk is het niet één van de meest onveilige steden ter wereld, er zijn plekken waar je voor geen goud heen wil, Malmö hoort daar niet bij.

Wel is het meerdere keren bevestigd dat het daar niet goed gaat. Geweld en verkrachtingen komen daar meer voor en er zijn plekken waar inwoners in het donker niet meer hun huis uit durven. En nee, dat komt niet omdat de oorspronkelijke Zweedse bevolking plots heeft besloten om de situatie in Amerikaanse ghetto's naar hun stad te halen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175870289
Van dat interview waar hij dat zegt, is het volgende stuk weg geknipt. Ik heb de indruk (en ik ken het interview verder niet) dat hij er nog iets achter wilde zeggen. Geen idee wat. Het is een statement, maar het is in mijn optiek relevant om wel te weten wat er achteraan kwam.
pi_175870292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.
De context is dus een valse tegenstelling. Goed verhaal.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 18:16:06 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870418
quote:
PVV -3
FvD +12

Hoe kan dat nou? Al die mensen hier in POL bleven me verzekeren dat het allemaal PVV-overlopers zouden zijn :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175870435
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet één van de meest onveilige steden ter wereld, er zijn plekken waar je voor geen goud heen wil, Malmö hoort daar niet bij.
Malmo is misschien geen toeristische trekpleister, maar om het nou als het grootste strontgat te bestempelen van europa doet me altijd een beetje :') doen. Grote steden als Londen, barcelona of parijs hebben in absolute en relatieve aantallen en stuk meer randmongolen en gedonder van alle kleurtjes dan Malmo.

En ook in kleine steden is het echt geen koek en ei hoor. Man, bijvoorbeeld in Kaunas publiceert de politie zelf berichten om in het donker uberhaupt niet over straat te gaan en daar hebben ze echt geen zwarte.
quote:
Wel is het meerdere keren bevestigd dat het daar niet goed gaat. Geweld en verkrachtingen komen daar meer voor en er zijn plekken waar inwoners in het donker niet meer hun huis uit durven. En nee, dat komt niet omdat de oorspronkelijke Zweedse bevolking plots heeft besloten om de situatie in Amerikaanse ghetto's naar hun stad te halen.
Nee joh, maar we hebben het hier over zweden he? Die zijn sowieso niet zo gek veel gewend in dat opzicht. In stockholm heb je een stuk meer van dat volk hoor.

Waarom ik uiteraard niet wil bagatelliseren dat er een lading grafvolk aanwezig is in Malmo dat ze van de oresund moeten storten.
pi_175870474
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

PVV -3
FvD +12

Hoe kan dat nou? Al die mensen hier in POL bleven me verzekeren dat het allemaal PVV-overlopers zouden zijn :'(
Is je toch al met enige regelmaat uitgelegd?
pi_175870616
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

PVV -3
FvD +12

Hoe kan dat nou? Al die mensen hier in POL bleven me verzekeren dat het allemaal PVV-overlopers zouden zijn :'(
Als ze van de VVD naar de PVV zouden gaan, en dan toch zoals altijd op de VVD blijven stemmen zijn het PVV'ers.

Als ze van de PVV naar het FvD zijn gegaan zijn het PVV'ers.

Juist.
pi_175870634
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is je toch al met enige regelmaat uitgelegd?
Je bedoeld dat je jouw verdraaide versie van de werkelijkheid toelicht.

Laten we de discussie overigens niet over doen.
pi_175870652
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

PVV -3
FvD +12

Hoe kan dat nou? Al die mensen hier in POL bleven me verzekeren dat het allemaal PVV-overlopers zouden zijn :'(
Wil je hier echt een uitleg over, of wil je gewoon even doen alsof je het beter weet dan de rest zonder al te veel inhoudelijke discussie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 18:26:22 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870684
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:24 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Als ze van de VVD naar de PVV zouden gaan, en dan toch zoals altijd op de VVD blijven stemmen zijn het PVV'ers.

Als ze van de PVV naar het FvD zijn gegaan zijn het PVV'ers.

Juist.
Altijd al geweten dat de VVD vol met PVV'ers zit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175870693
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:24 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je bedoeld dat je jouw verdraaide versie van de werkelijkheid toelicht.

Laten we de discussie overigens niet over doen.
Wellicht kan je Nattekat dan influisteren dat hij niet zulke domme vragen moet stellen ;)
pi_175870727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wil je hier echt een uitleg over, of wil je gewoon even doen alsof je het beter weet dan de rest zonder al te veel inhoudelijke discussie?
Vermoedelijk wil hij het vooral niet meer hebben over de malle strapatsen die Baudet heeft uitgehaald. Dat wordt immers wat pijnlijk.
pi_175870756
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wellicht kan je Nattekat dan influisteren dat hij niet zulke domme vragen moet stellen ;)
Volgens mij constateerde hij slechts het feit dat het FvD 9 virtuele zetels bij de niet PVV stemmer vandaan heeft*.

*Onderstromen daargelaten
pi_175870825
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:28 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij constateerde hij slechts het feit dat het FvD 9 virtuele zetels bij de niet PVV stemmer vandaan heeft*.

Onderstromen daargelaten
De relevantie en duiding van de peilingen in deze fase van de verkiezingscyclus is vaak genoeg gegeven.

Overigens nu EenVandaag over de maat van Baudet.
pi_175870947
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit is wel een waardeloze bron. Geen geluid en alleen maar wat tekst.
Edit: Mijn koptelefoon was niet aangesloten :')___!!! Dan is het niet zo vreemd dat ik geen geluid heb :D
Jep en er is geknipt. maarja HIJ HEEFT EEN ONTMOETING MET EXTREEMRECHTS DUS HIJ MOET WEL ERBIJ HOREN

!!1



aldus de mensen die al tegenstanders waren
pi_175871012
Terwijl linkserts losgaan op 't FvD schaft 't kabinet stilletjes het referendum af zonder referendummogelijkheid hierover. Volkomen in strijd met de wet. Dit land :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175871054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jep en er is geknipt. maarja HIJ HEEFT EEN ONTMOETING MET EXTREEMRECHTS DUS HIJ MOET WEL ERBIJ HOREN

!!1

[ afbeelding ]

aldus de mensen die al tegenstanders waren
Neuh, hij heeft weer eens een ontmoeting met een extreemrechtse idioot. Niet bepaald voor het eens en er lijkt zich een patroon af te tekenen. Het hele artikel op De Correspondent al gelezen?
pi_175871070
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:35 schreef 2thmx het volgende:
Terwijl linkserts losgaan op 't FvD schaft 't kabinet stilletjes het referendum af zonder referendummogelijkheid hierover. Volkomen in strijd met de wet. Dit land :').
En toen het daarover ging in de kamer ontbrak de FvD...
pi_175871078
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:35 schreef 2thmx het volgende:
Terwijl linkserts losgaan op 't FvD schaft 't kabinet stilletjes het referendum af zonder referendummogelijkheid hierover. Volkomen in strijd met de wet. Dit land :').
Dat wordt alleen maar misbruikt door populisten, prima dus. /s
pi_175871095
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En toen het daarover ging in de kamer ontbrak de FvD...
En terecht. Als iets duidelijk is, dan is 't wel dat dit kabinet schijt heeft aan zowel de rechtststaat als aan de opvattingen van anderen. Wat mij betreft boycotten ze het stemmen over de intrekkingswet ook.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175871096
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, hij heeft weer eens een ontmoeting met een extreemrechtse idioot. Niet bepaald voor het eens en er lijkt zich een patroon af te tekenen.
eens


Ik denk dat ze ook bezig zijn met een plan om iedere zwarte persoon in Nederland het land eruit te knikkeren
pi_175871102
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En toen het daarover ging in de kamer ontbrak de FvD...
Zou misschien mooi zijn als de gehele oppositie een keer de coalitie boycot, aangezien ze daar toch met zijn 76 zitten
pi_175871120
Patroon kan ik ook zien inderdaad het kan ook niet anders. wat nou als ze familie zijn?

of wat nou als ze al een plan hebben om Nederland helemaal vrij te maken van de zwarten?
pi_175871125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]

eens
[ afbeelding ]

Ik denk dat ze ook bezig zijn met een plan om iedere zwarte persoon in Nederland het land eruit te knikkeren
Behalve Yernaz dan, da's een koning. Dito voor alle andere FvD-stemmende negers waar 99.999 zo'n hekel aan heeft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175871129
Ik begrijp 99.999 nu. Alle puzzelstukjes komen bij elkaar.
pi_175871138
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De relevantie en duiding van de peilingen in deze fase van de verkiezingscyclus is vaak genoeg gegeven.

Overigens nu EenVandaag over de maat van Baudet.
Oh dus nu klopt opeens de peiling niet. prima, misschien stijgen Baudet en de PVV allebei wel.
pi_175871163
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De relevantie en duiding van de peilingen in deze fase van de verkiezingscyclus is vaak genoeg gegeven.

Overigens nu EenVandaag over de maat van Baudet.
Een Vandaag heeft vandaag (trending :N ) iets ontdekt waarover hier al een week voordat die verkiezing vas werd geschreven. 8)7 Bij de tijd hoor, dat programma.
pi_175871228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:39 schreef KingRoland het volgende:

of wat nou als ze al een plan hebben om Nederland helemaal vrij te maken van de zwarten?
Stt, dit moeten we geheimhouden
pi_175871335
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:42 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Stt, dit moeten we geheimhouden
Slim. Een discussie in de kiem smoren door ridicuisering en het gebruik van stropoppen en hyperbolen.

Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175871362
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:38 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zou misschien mooi zijn als de gehele oppositie een keer de coalitie boycot, aangezien ze daar toch met zijn 76 zitten
Ze hadden daar bij de start van de coalitie een mooi inhoudelijk punt kunnen maken.
Maar dat zou wel erg op serieuze politiek gaan lijken.
pi_175871381
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:39 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Oh dus nu klopt opeens de peiling niet. prima, misschien stijgen Baudet en de PVV allebei wel.
Dat ik peilingen in deze fase niet al te serieus neem zeg ik al heel erg lang.
pi_175871520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Slim. Een discussie in de kiem smoren door ridicuisering en het gebruik van stropoppen en hyperbolen.

Hulde.
Volgens mij was het al uitvoerig besproken. Verder is "heel nederland vrij maken van zwarten" niet serieus te nemen als daadwerkelijk plan van het FvD, of wel?
pi_175871572
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij was het al uitvoerig besproken.
Nee hoor, we gaan 't hier de komende tien delen nog exclusief over hebben.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175871595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

99.999 is ook van mening dat ze landverraders zijn of sterker nog die ''negers'' die op FvD stemmen zijn geen negers MAAR FAKE NEGERS!
Walgelijk, typisch weer voor de FvD-negers om zoiets racistisch als blackface uit te dragen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175871638
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.
De wat mindere wijken in Brussel en in wat mindere mate Nederland zijn al behoorlijk veranderd in een gebied waar de normen en waarden zijn veranderd.
Het doel van integreren is dat mensen deel nemen aan de maatschappij en met de tijd dezelfde normen en waarden delen.
Immigreren omdat het alleen financieel voordeel oplevert is voor de oorspronkelijke bewoners niet wenselijk. Wat heb je aan immigratie als wijken eerder op klein Marokko bijvoorbeeld gaan lijken ipv van een wijk in Nederland?
pi_175871903
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Volgens mij was het al uitvoerig besproken. Verder is "heel nederland vrij maken van zwarten" niet serieus te nemen als daadwerkelijk plan van het FvD, of wel?
Klopt. Vraag mij dan ook waarom Baudet zich met zo'n Taylor inlaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175871977
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:08 schreef Yreal het volgende:
in dit land nog altijd bootladingen Nederlanders vol die geen ene reet toevoegen aan dit land.
En wat heb je eraan om nog meer mensen toe te laten die kansloos zijn op de arbeidsmarkt en dus afhankelijk worden van de sociale voorzieningen.

Ja een hele stroom mensen hebben daar baat bij, incuis mezelf, maar in het algemeen heeft de bevolking daar last van. Je ziet nu al gebeuren dat de sociale voorzieningen met het jaar verder worden uitgekleed.

Verzorgingsstaat en immigratie in hedendaagse aantallen gaan niet duurzaam samen. Daarom kan ik partijen als GL ook niet serieus nemen die het aantal vluchtelingen juist wil verhogen en tegelijkertijd ook de bijstand wil verhogen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175871992
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Vraag mij dan ook waarom Baudet zich met zo'n Taylor inlaat.
Geen idee, misschien wil hij uitzoeken waarom die gast zo denkt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:16:11 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872175
www.ad.nl/politiek/eerste(...)ezuiniging~abaaac38/

Er zouden helemaal geen bezuinigingen zijn toch? Weet niet meer wat die discussie was, maar ik weet dat D66 terecht door de blender gehaald werd. Hulde aan de senatoren die hun partijideologie wel in stand houden _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175872342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:11 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Geen idee, misschien wil hij uitzoeken waarom die gast zo denkt
Lijkt me alleen maar goed dat Thierry die ideeen tot zich neemt.
Definitely not CIA
pi_175872372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:16 schreef Nattekat het volgende:
www.ad.nl/politiek/eerste(...)ezuiniging~abaaac38/

Er zouden helemaal geen bezuinigingen zijn toch? Weet niet meer wat die discussie was, maar ik weet dat D66 terecht door de blender gehaald werd. Hulde aan de senatoren die hun partijideologie wel in stand houden _O_
Wanneer komen er (getrapte) eerste kamer verkiezingen?
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:24:29 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872480
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Wanneer komen er (getrapte) eerste kamer verkiezingen?
Over 3 jaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175872489
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Wanneer komen er (getrapte) eerste kamer verkiezingen?
In 2019.
pi_175872511
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Over 3 jaar.
Nee hoor, in 2019 alweer. Daarom wil 't kabinet de intrekkingswet van 't referendum er ook zo snel doorheen jagen. Na de PS-verkiezingen zijn ze immers vrijwel zeker hun meerderheid in de EK kwijt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175872523
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Over 3 jaar.
Mooi tussentijds meetpunt. Hoop dat ze meedoen.
Definitely not CIA
pi_175872572
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Mooi tussentijds meetpunt. Hoop dat ze meedoen.
FvD doet mee :). Heeft Baudet al aangekondigd. Hij heeft ook aangekondigd dan elk plan van 't kabinet in de EK tegen te houden wanneer ze 't referendum gaan afschaffen *O*.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:30:06 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872679
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee hoor, in 2019 alweer. Daarom wil 't kabinet de intrekkingswet van 't referendum er ook zo snel doorheen jagen. Na de PS-verkiezingen zijn ze immers vrijwel zeker hun meerderheid in de EK kwijt.
Het voelt nog als de dag van gisteren :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175872751
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef 2thmx het volgende:

[..]

FvD doet mee :). Heeft Baudet al aangekondigd. Hij heeft ook aangekondigd dan elk plan van 't kabinet in de EK tegen te houden wanneer ze 't referendum gaan afschaffen *O*.
Hij zoekt dus jaknikkersneeschudders zonder eigen mening?
pi_175872911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hij zoekt dus jaknikkersneeschudders zonder eigen mening?
Als er wat zelfstandig denkende EK-leden zijn van D66 dan kan de stemming over 't afschaffen van 't referendum nog spannend worden. Verwacht 't alleen niet.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175872950
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De wat mindere wijken in Brussel en in wat mindere mate Nederland zijn al behoorlijk veranderd in een gebied waar de normen en waarden zijn veranderd.
Het doel van integreren is dat mensen deel nemen aan de maatschappij en met de tijd dezelfde normen en waarden delen.
Immigreren omdat het alleen financieel voordeel oplevert is voor de oorspronkelijke bewoners niet wenselijk. Wat heb je aan immigratie als wijken eerder op klein Marokko bijvoorbeeld gaan lijken ipv van een wijk in Nederland?
Zolang het nog geen schering en inslag is is er niks aan de hand, want dat speelt alleen extreem rechts in de hand
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:40:00 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175873015
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:36 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Als er wat zelfstandig denkende EK-leden zijn van D66 dan kan de stemming over 't afschaffen van 't referendum nog spannend worden. Verwacht 't alleen niet.
Als het het onderwijs betreft, hebben ze nog de ballen om voor hun idealen te strijden. Er is nog hoop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175873030
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:36 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Als er wat zelfstandig denkende EK-leden zijn van D66 dan kan de stemming over 't afschaffen van 't referendum nog spannend worden. Verwacht 't alleen niet.
En als de D66-senatoren niet doen wat Baudet wil dan moeten de toekomstige EK-leden van het FVD van hun leider de bij kleuters zo populaire "Als jij mijn tekening niet mooi vindt, vind ik die van jou ook niet mooi"-strategie toepassen? Wat een aanwinst voor de politiek...
pi_175873096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En als de D66-senatoren niet doen wat Baudet wil dan moeten de toekomstige EK-leden van het FVD van hun leider de bij kleuters zo populaire "Als jij mijn tekening niet mooi vindt, vind ik die van jou ook niet mooi"-strategie toepassen? Wat een aanwinst voor de politiek...
Dan leren Rutte & co. eindelijk eens dat hun dictatoriale gedrag consequenties heeft. Hulde.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873135
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dan leren Rutte & co. eindelijk eens dat hun dictatoriale gedrag consequenties heeft. Hulde.
_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:44:32 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175873193
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

_O- _O-
https://www.ad.nl/binnenl(...)ende-jaren~add8e410/
Maar ze zijn er ook voor de minderbedeelde Nederlanders en studenten hoor, echt waar. Na het lage btw-tarief wederom een dolk in de rug.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175873207
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

_O- _O-
Behalve dit kabinet schafte eerder alleen de DDR een referendum af. Verder is het nooit gebeurd. Het past alleen bij een dictatoriaal bewind.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873228
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dan leren Rutte & co. eindelijk eens dat hun dictatoriale gedrag consequenties heeft. Hulde.
Ben jij het, Yernaz?
pi_175873269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ben jij het, Yernaz?
Zou wel wat gênant zijn, gezien 't grote aantal keren dat ik al _O_ koning Yernaz _O_ heb getypt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873371
quote:
9s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zou wel wat gênant zijn, gezien 't grote aantal keren dat ik al _O_ koning Yernaz _O_ heb getypt.
Ik vrees dat dat de kans dat je het inderdaad bent alleen maar groter maakt.
pi_175873415
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Behalve dit kabinet schafte eerder alleen de DDR een referendum af. Verder is het nooit gebeurd. Het past alleen bij een dictatoriaal bewind.
Referenda gaan toch nergens over. Het is nou eenmaal niet te doen moeilijke vraagstukken samen te vatten tot een simpel ja of een nee. En daarnaast blijkt het voor veel volk erg moeilijk om te snappen wat het verschil is tussen de woordjes 'raadgevend' en 'bindend'.

En om op het laatste referendum over de Oekraïne terug te komen; de mensen die dat referendum graag wilden hebben het wellicht verpest voor mensen die in de toekomst nog fatsoenlijke referenda wilden organiseren. Ga ook maar eens bij deze mensen verhaal halen. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 december 2017 @ 19:50:03 #106
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_175873416
quote:
9s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zou wel wat gênant zijn, gezien 't grote aantal keren dat ik al _O_ koning Yernaz _O_ heb getypt.
Yernaz lijkt mij wel een FOK!ker ja :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_175873429
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat de kans dat je het inderdaad bent alleen maar groter maakt.
_O_ Koning Yernaz _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873529
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Referenda gaan toch nergens over. Het is nou eenmaal niet te doen moeilijke vraagstukken samen te vatten tot een simpel ja of een nee. En daarnaast blijkt het voor veel volk erg moeilijk om te snappen wat het verschil is tussen de woordjes 'raadgevend' en 'bindend'.
Partijprogramma's lezen, het verband tussen beleid begrijpen, CPB-doorrekeningen doornemen: dát is allemaal pas ingewikkeld. Schaf de democratie gewoon af en laat ons bestuurd worden door Pechtold, Rutte en een selectie van multinationalbestuurders. Noemen we dat clubje Democraten Die Regeren (DDR) en dan is de cirkel rond.
quote:
En om op het laatste referendum over de Oekraïne terug te komen; de mensen die dat referendum graag wilden hebben het wellicht verpest voor mensen die in de toekomst nog fatsoenlijke referenda wilden organiseren. Ga ook maar eens bij deze mensen verhaal halen. ^O^
Dat referendum is nochtans keurig volgens de regels verlopen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873550
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:50 schreef 2thmx het volgende:

[..]

_O_ Koning Yernaz _O_.
Baudet kan beter afscheid nemen van Yernaz met zijn rare tweets en meer samenwerken met Eerdmans.
Definitely not CIA
pi_175873579
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Baudet kan beter afscheid nemen van Yernaz met zijn rare tweets en meer samenwerken met Eerdmans.
Hij werkt al samen met Eerdmans :). Yernaz zit in A'dam he, niet in R'dam.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873592
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]


En om op het laatste referendum over de Oekraïne terug te komen; de mensen die dat referendum graag wilden hebben het wellicht verpest voor mensen die in de toekomst nog fatsoenlijke referenda wilden organiseren. Ga ook maar eens bij deze mensen verhaal halen. ^O^
Ze hadden maar voor moeten stemmen, zo hadden ze onmogelijk het referendum kunnen verpesten.
pi_175873593
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat referendum is nochtans keurig volgens de regels verlopen.
Dat is het zeker. De achterliggende gedachte, de EU kutten, was alleen fout. Wellicht hebben deze liefhebbers van referenda zich daarmee in hun voet geschoten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:57:02 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175873633
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is het zeker. De achterliggende gedachte, de EU kutten, was alleen fout. Wellicht hebben deze liefhebbers van referenda zich daarmee in hun voet geschoten.
Sleepwetreferendum kwam er al aan ruim voor de onderhandeling überhaupt op gang was gekomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175873667
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Partijprogramma's lezen, het verband tussen beleid begrijpen, CPB-doorrekeningen doornemen: dát is allemaal pas ingewikkeld. Schaf de democratie gewoon af en laat ons bestuurd worden door Pechtold, Rutte en een selectie van multinationalbestuurders. Noemen we dat clubje Democraten Die Regeren (DDR) en dan is de cirkel rond.
Ik zie hier een verband tussen de liefde van Baudet voor Poetin en Poetin's heimwee naar de hoogtij dagen van de USSR.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175873745
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Referenda gaan toch nergens over. Het is nou eenmaal niet te doen moeilijke vraagstukken samen te vatten tot een simpel ja of een nee.

Het hele leven bestaat uit keuzes van ja en nee. Uiteindelijk beslis je om iets wel, of niet te doen; alle aspecten en nuances meewegende.
pi_175873762
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is het zeker. De achterliggende gedachte, de EU kutten, was alleen fout. Wellicht hebben deze liefhebbers van referenda zich daarmee in hun voet geschoten.
Is allemaal al lang onderzocht: de overweldigende meerderheid van de tegenstemmers stemde tegen vanwege de corruptie in Oekraïne, niet vanwege de EU.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873778
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:10 schreef habitue het volgende:

[..]

En wat heb je eraan om nog meer mensen toe te laten die kansloos zijn op de arbeidsmarkt en dus afhankelijk worden van de sociale voorzieningen.

Ja een hele stroom mensen hebben daar baat bij, incuis mezelf, maar in het algemeen heeft de bevolking daar last van. Je ziet nu al gebeuren dat de sociale voorzieningen met het jaar verder worden uitgekleed.
Dat wordt verkleed als 'noodzakelijke bezuiniging' maar is allesbehalve geloofwaardig. Daklozen worden meer dan ooit streng gecontroleerd op waar ze zich bevinden, bijstandsgerechtigden moeten over van alles verantwoording afleggen en aan allerlei eisen voldoen. Dat hele repressieve apparaat kost nogal wat. En dan heb je daar bovenop nog eens de kosten om allerlei werklozen naar zinloze 'sollicitatietrainingen' e.d. te sturen.

Als het daadwerkelijk om geld ging was dat strenge controle-apparaat ook flink ingedamd.
pi_175873782
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:55 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Hij werkt al samen met Eerdmans :). Yernaz zit in A'dam he, niet in R'dam.
Ben benieuwd of de kop van Yernaz groot op een poster komt te staan.
Vind dat geen goede reclame.
Definitely not CIA
pi_175873802
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zie hier een verband tussen de liefde van Baudet voor Poetin en Poetin's heimwee naar de hoogtij dagen van de USSR.
_O-. Het inperken van de democratie is nochtans de wens van EU-fans, niet van Baudet-fans, die willen juist méér democratie.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873832
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de kop van Yernaz groot op een poster komt te staan.
Vind dat geen goede reclame.
Hij is nummer 2, nummer 1 is Annabel Nanninga. Persoonlijk heb ik meer met koning Yernaz, maar ach :).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175873973
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Hij is nummer 2, nummer 1 is Annabel Nanninga. Persoonlijk heb ik meer met koning Yernaz, maar ach :).
Het is een oproep tot embryo selectie, die kop.
Definitely not CIA
pi_175874015
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is een oproep tot embryo selectie, die kop.
Post eens een foto van jou dan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175874139
quote:
9s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:06 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Post eens een foto van jou dan.
Ik ben niet verkiesbaar. :D
Definitely not CIA
pi_175875142
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:00 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Is allemaal al lang onderzocht: de overweldigende meerderheid van de tegenstemmers stemde tegen vanwege de corruptie in Oekraïne, niet vanwege de EU.
Ik stemde tegen omdat ik de geopolitiek met Rusland niet onder spanning wilde brengen. Zal wel onder de EU zieken vallen, net als jouw motivatie.
pi_175875233
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de stemmers, maar over de organisatoren.
Die hadden bij elkaar 0,000001% van de stemmen? Relevant.
pi_175875333
Terwijl de NOS nog een tweede berichtje pontificaal op de site plaatst over de Baudet-kwestie, staat het nieuws over de RvS-goedkeuring van 't referendumverbod op de intrekkingswet helemaal onderin de website weggestopt, onvindbaar voor iedereen. NPO :r.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175875425
quote:
Een woordvoerder van Forum voor Democratie liet weten dat Baudet dagelijks tientallen mensen spreekt, en dat hij het soms eens maar soms ook oneens met ze is.
In de FvD-verklaring staat trouwens 'zeer oneens', niet 'oneens'. Maar goed, NOS :'). Zelfs iemand neutraal citeren zit er niet in :').

quote:
we spreken dagelijks tientallen mensen, waarmee we het soms eens en soms zeer oneens zijn.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175875714
quote:
13s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:41 schreef 2thmx het volgende:

[..]

In de FvD-verklaring staat trouwens 'zeer oneens', niet 'oneens'. Maar goed, NOS :'). Zelfs iemand neutraal citeren zit er niet in :').

[..]

Het is dan ook geen citaat. Dat noemen we nou parafraseren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175875811
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is dan ook geen citaat. Dat noemen we nou parafraseren.
Oh, is 'zeer oneens' herschrijven tot 'oneens' parafraseren. Nooit geweten.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175875833
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is dan ook geen citaat. Dat noemen we nou parafraseren.
Daar kan ik ook niet echt wakker van liggen maar dat woordje zeer kunnen ze net zo goed opschrijven natuurlijk. Ik vind het wel irritant dat men spreekt van "de racist". Schrijf dan een aantal standpunten op en laat de lezer/kijker dat beoordelen. Maar goed ook daar is niet heel veel aan de hand.

quote:
Vanochtend werd bekend dat Baudet op 12 oktober een afspraak in Amsterdam had met de racist.
Vind ik nogal een vreemde formulering. Alsof hij (de Amerikaan) ervoor veroordeeld is of zoiets.
pi_175876131
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:49 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Daar kan ik ook niet echt wakker van liggen maar dat woordje zeer kunnen ze net zo goed opschrijven natuurlijk. Ik vind het wel irritant dat men spreekt van "de racist". Schrijf dan een aantal standpunten op en laat de lezer/kijker dat beoordelen. Maar goed ook daar is niet heel veel aan de hand.

[..]

Vind ik nogal een vreemde formulering. Alsof hij (de Amerikaan) ervoor veroordeeld is of zoiets.
Als je parafraseert is 'zeer' een vreemde toevoeging. Ik had het zelf even tussen aanhalingstekens hebben gezet. Maar om er boos om te worden, gaat nergens over.

Waarom zou je de man geen racist noemen? We noemen radicale moslims toch ook gewoon moslimextremisten? Tegenwoordig mag je niemand meer racist noemen, lijkt het wel. De nieuwe politieke correctheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175876446
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je parafraseert is 'zeer' een vreemde toevoeging. Ik had het zelf even tussen aanhalingstekens hebben gezet. Maar om er boos om te worden, gaat nergens over.

Waarom zou je de man geen racist noemen? We noemen radicale moslims toch ook gewoon moslimextremisten? Tegenwoordig mag je niemand meer racist noemen, lijkt het wel. De nieuwe politieke correctheid.
Het was nagenoeg enkel een parafrasering omdat ze het woord zeer hadden weggelaten. Maar gaat om weinig.

Dat mag zeker. Maar dan moet je wel aangegeven waarom. In Nederland kent bijna niemand die vent. Als ze het onderbouwen vind ik het prima, maar nu noemen ze hem zo, zonder dat echt toe te lichten. Heeft dus niks met politiek correctheid te maken.
pi_175876509
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:49 schreef Mr.Major het volgende:
Vind ik nogal een vreemde formulering. Alsof hij (de Amerikaan) ervoor veroordeeld is of zoiets.
Inderdaad, in de tekst zeggen dat hij "een afspraak had met de racist", dat is toch een aparte woordkeuze,
Waarom zeggen ze bij de NOS dan nooit "hij had een afspraak met de jodenhater" als een politicus een bezoekje brengt aan een imam ?
Blijf dan ook een beetje consequent....
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je de man geen racist noemen? We noemen radicale moslims toch ook gewoon moslimextremisten?
Ja ? geef dan eens wat linkjes van artikelen en nieuwsitems waar radicale moslims gewoon moslimextremisten genoemd worden.
Meestal probereert de NOS toch angstvallig de achtergrond te beschermen als het moslims betreft.

[ Bericht 16% gewijzigd door bluemoon23 op 20-12-2017 21:13:00 ]
pi_175876741
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Het was nagenoeg enkel een parafrasering omdat ze het woord zeer hadden weggelaten. Maar gaat om weinig.
Het is weer van dat gezeur om niks.
Slachtoffergejank.

quote:
Dat mag zeker. Maar dan moet je wel aangegeven waarom. In Nederland kent bijna niemand die vent. Als ze het onderbouwen vind ik het prima, maar nu noemen ze hem zo, zonder dat echt toe te lichten. Heeft dus niks met politiek correctheid te maken.
Wel handig om te vermelden dat Baudets nieuwe vriend negers inferieur acht en ervoot pleit om alle zwarten (vrijwillig) naar Afrika te verhuizen. Weet de lezer ook weer met wat voor gekken Baudet omgaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175876815
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je de man geen racist noemen? We noemen radicale moslims toch ook gewoon moslimextremisten?
Neehoor meestal worden ze 'verwarde' mensen genoemd.
pi_175876907
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is weer van dat gezeur om niks.
Slachtoffergejank.

[..]

Wel handig om te vermelden dat Baudets nieuwe vriend negers inferieur acht en ervoot pleit om alle zwarten (vrijwillig) naar Afrika te verhuizen. Weet de lezer ook weer met wat voor gekken Baudet omgaat.
Neuh, gewoon niet consequent en onnodig.

Dat staat dan net weer niet in het artikel. Hij is gewoon "de racist"

Overigens, het hele artikel van de NOS is vrij nietszeggend. Logisch ook aangezien het geheel nergens over gaat.
pi_175877017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Neehoor meestal worden ze 'verwarde' mensen genoemd.
Google is het niet met je eens
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175877061
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Neuh, gewoon niet consequent en onnodig.
Overigens sloeg dat 'zeer oneens' in die verklaring niet per se op deze Amerikaanse meneer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175877092
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens sloeg dat 'zeer oneens' in die verklaring niet per se op deze Amerikaanse meneer.
Klopt, maar eigenlijk ook weer wel. Hij kan ook spreken met mensen waar hij het zeer mee oneens is. Dus niet alleen oneens. Als je met een "de racist" wordt geassocieerd is zeer oneens wel iets anders dan oneens. Is verder niet heel belangrijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Major op 20-12-2017 21:36:36 ]
pi_175877523
Waarom is Thierry niet gewoon open over zijn bijeenkomst met Taylor?
Definitely not CIA
pi_175877591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:36 schreef capricia het volgende:
Waarom is Thierry niet gewoon open over zijn bijeenkomst met Taylor?
Wat moet je zeggen. We hebben het gehad over koetjes en kalfjes. We hebben het gehad over zijn ideeën en dit vond ik wel maar dit vond ik niet. Gaat nergens heen. Men wil er politiek gebruik van maken dat hij het gedaan heeft en wat hij daadwerkelijk heeft besproken doet er niet toe.
pi_175880809
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:38 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat moet je zeggen. We hebben het gehad over koetjes en kalfjes. We hebben het gehad over zijn ideeën en dit vond ik wel maar dit vond ik niet. Gaat nergens heen. Men wil er politiek gebruik van maken dat hij het gedaan heeft en wat hij daadwerkelijk heeft besproken doet er niet toe.
Naja, zo onschuldig als jij het voordoet is het natuurlijk allemaal niet. Taylor is een zelfbenoemde "ras-realist" (wat gewoon een eufemisme is voor een racist) en een white supremacist die geboycot wordt door twitter, net als het account van zijn rechts-extremistische website trouwens. Als jij als politicus in alle schimmigheid een ontmoeting met dit soort figuren arrangeert is het niet zo raar dat daar wat vragen over komen als dat uitlekt. Wat is het motief om met zo'n persoon over zijn ideeën van gedachten te wisselen? Klaarblijkelijk voelt Baudet zich aangetrokken tot dit soort white supremacy denkbeelden. Gezien zijn jarenlange geflirt met dit soort stromingen valt dat lastig te ontkennen. Wees dan een vent en noem man en paard. En ja, nu zit hij in de kamer en wordt het inderdaad politiek, dat is zijn wereld nu. Als hij dat vervelend vindt moet hij die arena uit of het politieke spel meespelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 22:58:58 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 23:20:03 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_175881909
quote:
Wat was er eigenlijk zo geheim aan?

Is er ook een register waarin je moet aangeven met wie je spreekt, en als zij dan een mening hebben die naar rechts uitslaat moet je dat dan aangeven?

Het hele verhaal leest als een slechte detectivê.
pi_175881970
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Is er ook een register waarin je moet aangeven met wie je spreekt, en als zij dan een mening hebben die naar rechts uitslaat moet je dat dan aangeven?
Ik denk ieg dat we ons zouden moeten afvragen waarom Baudet die man interessant vindt. Waarom zou iemand een openlijke racist willen ontmoeten?

Tenzij je natuurlijk vindt dat er niks mis is met racisme.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175882020
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat was er eigenlijk zo geheim aan?

Is er ook een register waarin je moet aangeven met wie je spreekt, en als zij dan een mening hebben die naar rechts uitslaat moet je dat dan aangeven?
Persoonlijk heb ik geen behoefte om vijf uur lang met dat soort lui te spreken en nog veel minder behoefte om dat vervolgens te gaan vergoelijken als "iemand met een mening die naar rechts uitslaat". Maar het is best vermakelijk hoe jij wederom de rol van de Iraakse minister van informatie op je neemt om dit soort fratsen recht te praten.
pi_175882059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik denk ieg dat we ons zouden moeten afvragen waarom Baudet die man interessant vindt. Waarom zou iemand een openlijke racist willen ontmoeten?

Tenzij je natuurlijk vindt dat er niks mis is met racisme.
Dat mag ook, mijn vraag staat dat ook niet in de weg. Maar waarom is het "geheim"? Dat is de titel, en zal dan ook wel belangrijk zijn. Het gaat om een geheim gesprek...

Wat is er geheim aan? Wie had hij dit moeten melden? Wat zijn daarvan de eigenschappen?
pi_175882124
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:29 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat was er eigenlijk zo geheim aan?

Is er ook een register waarin je moet aangeven met wie je spreekt, en als zij dan een mening hebben die naar rechts uitslaat moet je dat dan aangeven?

Het hele verhaal leest als een slechte detectivê.
Een mening die naar rechts uitslaat. :D
pi_175882141
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:34 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat mag ook, mijn vraag staat dat ook niet in de weg. Maar waarom is het "geheim"? Dat is de titel, en zal dan ook wel belangrijk zijn. Het gaat om een geheim gesprek...
Ik vermoed omdat je geacht wordt je kapot te schamen voor zo'n ontmoeting.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175882168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:31 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik denk ieg dat we ons zouden moeten afvragen waarom Baudet die man interessant vindt. Waarom zou iemand een openlijke racist willen ontmoeten?

Tenzij je natuurlijk vindt dat er niks mis is met racisme.
Kennelijk vind Baudet dat racistische van Taylor niet zo belangrijk. Misschien alleen wat irritant en onhandig voor pr-redenen .
Als hij dat zo ziet ... dan is de FvD-verklaring dat Baudet zich distantieert van racisme niet waar of fraaier gesteld dan het werkelijk is.

Waarom zou Baudet een openlijke racist wlllen ontmoeten?
Omdat hij een ideologisch verwant ziet en wilt netwerken of als inspiratiebron ziet ?

Verwant zoals de Volkskrant het omschrijft
quote:
Taylor zegt dat het blanke ras in de multiculturele samenleving is ondergesneeuwd en dat dat de schuld is van de politieke elite. "Die elite verknalt de blanke cultuur met altruïsme, zegt hij. We zouden een paard van Troje binnen halen in het Westen, want alle andere culturen zijn barbaars", legt Zwart uit.
  woensdag 20 december 2017 @ 23:43:09 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_175882310
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:34 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dat mag ook, mijn vraag staat dat ook niet in de weg. Maar waarom is het "geheim"? Dat is de titel, en zal dan ook wel belangrijk zijn. Het gaat om een geheim gesprek...

Wat is er geheim aan? Wie had hij dit moeten melden? Wat zijn daarvan de eigenschappen?
Het is geheim omdat Baudet het geheim heeft gehouden. Normaal twittert ie over alles en nog wat wat ie doet, al is het joggen en dit hield ie stil.
pi_175882406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kennelijk vind Baudet dat racistische van Taylor niet zo belangrijk. Misschien alleen wat irritant en onhandig voor pr-redenen .
Als hij dat zo ziet ... dan is de FvD-verklaring dat Baudet zich distantieert van racisme niet waar of fraaier gesteld dan het werkelijk is.
Als Baudet werkelijk een racist was, zou hij dan de ballen hebben om dat hardop te zeggen in dit land? Ik denk het niet.

Maar dat hij het 'niet zo belangrijk' vindt vind ik dan weer veelzeggend. Het komt over als een populist die toegeeft aan politieke correctheid. Wat op zichzelf wel een mop is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175882995
Nogmaals, bij welk register moet je dit melden?
pi_175883780
Wordt de vrijheid van vereniging niet afgeschaft doordat men de bandidos verbiedt? Dat is toch een grondrecht?
pi_175883800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:48 schreef Mr.Major het volgende:
Wordt de vrijheid van vereniging niet afgeschaft doordat men de bandidos verbiedt? Dat is toch een grondrecht?
Racisten hebben geen recht om zich te verenigen, nee.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 00:51:52 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175883830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Racisten hebben geen recht om zich te verenigen, nee.
Dat hebben ze wel.

Het heeft jaren geduurd om nu eindelijk een verbod op één van de vele clubs te krijgen, dat is echt niet zonder reden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175883843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel.
Ik zou zeggen, probeer het eens.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 00:53:30 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175883855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, probeer het eens.
Deze club heeft het jaren volgehouden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175883862
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Deze club heeft het jaren volgehouden.
Een Amerikaanse club, ja.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 00:55:04 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175883875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een Amerikaanse club, ja.
Een Nederlandse rechter heeft verdomd weinig te zeggen over iets in Amerika.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175883882
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een Nederlandse rechter heeft verdomd weinig te zeggen over iets in Amerika.
Beweer ik dat dan?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 00:56:58 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175883896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Beweer ik dat dan?
Jij haalt Amerika erbij, ik niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175884074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Racisten hebben geen recht om zich te verenigen, nee.
Volgens mij was racisme niet datgene wat nu het probleem is.
pi_175884119
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 00:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij haalt Amerika erbij, ik niet.
Volgens mij bedoelt hij dat de Nederlandse tak pas kort bestaat, en dat jij dus niet moet aankomen met ze bestaan al vet lang, want het gaat om de Nederlandse tak. Vervolgens beslist een Nederlandse rechter over de Nederlandse tak.
pi_175885831
Het NOS op 3-item over FvD-stemmers (met video): FvD-stemmer Roan (24): 'Ik ben voor fascist uitgemaakt' #ongehoord
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175885873
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat wordt verkleed als 'noodzakelijke bezuiniging' maar is allesbehalve geloofwaardig. Daklozen worden meer dan ooit streng gecontroleerd op waar ze zich bevinden, bijstandsgerechtigden moeten over van alles verantwoording afleggen en aan allerlei eisen voldoen. Dat hele repressieve apparaat kost nogal wat. En dan heb je daar bovenop nog eens de kosten om allerlei werklozen naar zinloze 'sollicitatietrainingen' e.d. te sturen.

Als het daadwerkelijk om geld ging was dat strenge controle-apparaat ook flink ingedamd.
Ja logisch dat controles op sociale voorzieningen extra worden aangescherpt. Aantal bijstandsgerechtigden blijft nog steeds stijgen elk jaar. Valt grotendeels te wijten aan immigratie.

quote:
Recente groei bijstand onder personen met niet-westerse achtergrond
Sinds 2009 is het aantal bijstandsontvangers jaarlijks toegenomen, in totaal met 163 duizend. De toename in 2013 was met 32 duizend het grootst. In de daaropvolgende twee jaren was de groei telkens kleiner, respectievelijk 21 duizend en 15 duizend. In 2016 ging het groeitempo weer omhoog. Per saldo is in dat jaar alleen het aantal bijstandsontvangers met een niet-westerse migratieachtergrond toegenomen. Voor een aanzienlijk deel gaat het om mensen die asiel hebben aangevraagd in Nederland en een verblijfsvergunning hebben. Na het verkrijgen van zo’n vergunning kunnen zij een beroep op de bijstand doen.
Het aantal bijstandsgerechtigden met een Nederlandse of westerse achtergrond is juist licht gedaald in 2016.
Ik ben blij dat ze iig nog proberen die mensen aan het werk te krijgen. Maar zal veelal niet lukken nee. Daarom ook selecteren aan de poort op arbeidskwalificaties.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 21 december 2017 @ 08:53:47 #171
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_175885883
Net dat stuk op De Correspondent gelezen. Bereid zijn om vijf uur met een man te spreken die zwarte mensen inferieur vindt. Absurd. En jullie hebben hier geen problemen mee?
pi_175885899
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef Heufd het volgende:
Net dat stuk op De Correspondent gelezen. Bereid zijn om vijf uur met een man te spreken die zwarte mensen inferieur vindt. Absurd. En jullie hebben hier geen problemen mee?
Dat gesprek was enkel om zijn horizon te verbreden. Net zoals dat Baudet ook regelmatig met extreem linkse mensen aan tafel zit om gedachten uit te wisselen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175885908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef Heufd het volgende:
Net dat stuk op De Correspondent gelezen. Bereid zijn om vijf uur met een man te spreken die zwarte mensen inferieur vindt. Absurd. En jullie hebben hier geen problemen mee?
Nee joh, het is slechts een aanval van de linkse media vanwege een onschuldig gesprek.
pi_175886004
quote:
Volgens hen is er te veel aandacht geweest voor de uitspraken van Baudet en weinig aandacht geweest voor het partijprogramma
Dit is wellicht ook ter bescherming van de partij. Het programma is inhoudelijk immers flinterdun en van een niveau waar zelfs Wilders zich een paar jaar terug nog voor zou schamen.
pi_175886015
Maar de NOS is toch juist helemaal niet serieus te nemen? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 21 december 2017 @ 09:17:05 #176
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_175886153
quote:
9s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat gesprek was enkel om zijn horizon te verbreden. Net zoals dat Baudet ook regelmatig met extreem linkse mensen aan tafel zit om gedachten uit te wisselen.
Je denkt dat een racist ook iets zinnigs te melden heeft?
pi_175886653
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef Heufd het volgende:

[..]

Je denkt dat een racist ook iets zinnigs te melden heeft?
Ik denk zelf van niet. Maar volgens Baudet's kritiekloze apostelen hier gaat hun leidsman graag in gesprek met allerlei soort figuren. Dus, we mogen aannemen dat Baudet ook graag en vaak met extreem linkse rakkers afspraken in dure hotels heeft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175887030
quote:
9s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat gesprek was enkel om zijn horizon te verbreden. Net zoals dat Baudet ook regelmatig met extreem linkse mensen aan tafel zit om gedachten uit te wisselen.
Ter zijn verdediging; extreem-linkse mensen zijn wat vijandiger tegenover hem. Veel van hen zouden een één op één gesprek met hem niet eens willen ;)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 21 december 2017 @ 10:15:15 #179
104871 remlof
Europees federalist
pi_175887131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ter zijn verdediging; extreem-linkse mensen zijn wat vijandiger tegenover hem. Veel van hen zouden een één op één gesprek met hem niet eens willen ;)
Maar Sjerrie probeert dat natuurlijk wel, je ziet hem op Twitter ook steeds in discussie gaan met linkse intellectuelen.

Oh wacht, toch niet :')
pi_175887172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ter zijn verdediging; extreem-linkse mensen zijn wat vijandiger tegenover hem. Veel van hen zouden een één op één gesprek met hem niet eens willen ;)
Dat valt wel mee, ik zou niet weten welke intellectueel op links een gesprek met Baudet zou weigeren eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175887270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ter zijn verdediging; extreem-linkse mensen zijn wat vijandiger tegenover hem. Veel van hen zouden een één op één gesprek met hem niet eens willen ;)
Daarom zoekt hij maar zijn toevlucht tot vriendelijke extreem-rechtse figuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175887317
quote:
17s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom zoekt hij maar zijn toevlucht tot vriendelijke extreem-rechtse figuren.
Zo zie je maar weer dat die (s)linksen altijd en overal de schuldige zijn!!11 Sjerrie wordt gewoon in de handen van extreem rechts gedreven!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175887410
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ik zou niet weten welke intellectueel op links een gesprek met Baudet zou weigeren eigenlijk.
Het gaat om de extreem linksen. Voor zover die er nog echt zijn in Nederland pretenderen die niet echt de grootste intellectuelen van deze tijd te zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 10:43:22 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175887533
Wat een niveau weer zo op de vroege ochtend...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175887697
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat een niveau weer zo op de vroege ochtend...
Hoe laat moet Baudet vandaag spreken bij het begrotingsdebat Sociale Zaken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175887765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja logisch dat controles op sociale voorzieningen extra worden aangescherpt. Aantal bijstandsgerechtigden blijft nog steeds stijgen elk jaar. Valt grotendeels te wijten aan immigratie.
Het gaat niet alleen om controle aan de voorkant maar gedurende het hele traject. En dan negeer je nog de bijna repressieve controle op daklozen en het zinloze circus van de werkloosheidsindustrie.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:05:46 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175887874
quote:
5s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe laat moet Baudet vandaag spreken bij het begrotingsdebat Sociale Zaken?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175887903
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is voor de FvD eindelijk een keer de moeite waard om ook te doen waarvoor ze als volksvertegenwoordiger riant schadeloos gesteld worden?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:09:12 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175887928
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is voor de FvD eindelijk een keer de moeite waard om ook te doen waarvoor ze als volksvertegenwoordiger riant schadeloos gesteld worden?
Ze zijn best vaak aanwezig eigenlijk. Gewoon niet bij de begrotingsdebatten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175887935
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is toch niet echt een antwoord op de vraag hoe laat ze gaan spreken, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175887941
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef Xa1pt het volgende:
Het gaat niet alleen om controle aan de voorkant
Daar valt wel verreweg de meeste winst te behalen.
Ik negeer dat niet, die onzinnige uitgaven in de werkloosheidsindustrie keur ik ook af. Maar hoe meer asielmigratie hoe meer werklozen, hoe meer werkloosheidsindustrie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:10:50 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175887947
quote:
5s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is toch niet echt een antwoord op de vraag hoe laat ze gaan spreken, of wel?
Ik denk dat je het echte antwoord al weet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175887997
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat je het echte antwoord al weet.
Gaan ze alweer niet in debat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 11:14:42 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175888023
quote:
5s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gaan ze alweer niet in debat?
Er wordt niet gesproken iig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175888061
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er wordt niet gesproken iig.
Dan valt er verder ook weinig inhoudelijks te melden over het FvD, lijkt mij. Als ze weinig politiek werk doen blijven de randzaken interessant.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175888084
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze zijn best vaak aanwezig eigenlijk. Gewoon niet bij de begrotingsdebatten.
Het moment waarop ze concreet iets voor hun achterban kunnen betekenen missen ze dus. Briljant.
En dan achteraf wel gaan mekkeren over dingen die daar besproken worden _O-
pi_175888450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Daar valt wel verreweg de meeste winst te behalen.
Maar kost het minst. Waar het om gaat is dat jij zegt dat we wel zo streng moeten controleren om de kosten terug te dringen. Die controle levert niet zoveel op en kost ook nog eens het veelvoudige aan daklozen- of bijstandsuitkering.

Als we daar nu eens mee ophouden blijft er ook meer geld over. Maar ja, de VVD houdt 'de hardwerkende burger' liever de illusie voor dat dit echt nodig is.
pi_175888562
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Er vallen wel wat argumenten voor zijn stelling te maken. Zo zijn niet-westerse allochtonen veel vaker werkeloos dan westerse allochtonen. Is Sub-sahara afrika nog niet echt een succesverhaal wat betreft mensenrechten, democratie, economie en stabiliteit. En dan ben ik nog niet begonnen over criminaliteit.
En werkloosheid is te koppelen aan de hoeveelheid pigment die iemand heeft?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175888575
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slechts 10 man aanwezig was het niet?
pi_175888582
Wel opmerkelijk dat niemand zich druk maakt om de vrijheid van vereniging, een grondwet.
pi_175888603
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:41 schreef Mr.Major het volgende:
Wel opmerkelijk dat niemand zich druk maakt om de vrijheid van vereniging, een grondwet.
Waar heb je het over en waar leid je dat uit af?
  donderdag 21 december 2017 @ 11:42:29 #202
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175888608
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Tja. Zo openlijk zie je ze toch maar zelden.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:41 schreef Mr.Major het volgende:
Wel opmerkelijk dat niemand zich druk maakt om de vrijheid van vereniging, een grondwet.
Ik wel. En nu?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 21 december 2017 @ 11:43:14 #203
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175888630
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je het over en waar leid je dat uit af?
Opdoeken van die motorclub waarschijnlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175888711
quote:
11s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ook wel eens verfrissend, iemand die er verder niet omheen draait maar gewoon zegt dat hij negers minderwaardig vindt.
+ dat je ook niet mag beginnen over de Europese kolonieën in Afrika en de ellende die die en hun opheffing met zich mee hebben gebracht; want dat is al generaties geleden en ze hadden er nu toch onderhand wel iets van moeten kunnen maken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 21 december 2017 @ 11:52:18 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175888859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:41 schreef Mr.Major het volgende:
Wel opmerkelijk dat niemand zich druk maakt om de vrijheid van vereniging, een grondwet.
In welk kader moet ik me daar druk om maken?
Laffe huichelaar
  donderdag 21 december 2017 @ 11:59:11 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175889026
Als je denkt dat je hier kan beargumenteren dat negers inferieur zijn, ben je niet helemaal goed.

Dat is niet toegestaan
Laffe huichelaar
pi_175889510
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar kost het minst. Waar het om gaat is dat jij zegt dat we wel zo streng moeten controleren om de kosten terug te dringen. Die controle levert niet zoveel op en kost ook nog eens het veelvoudige aan daklozen- of bijstandsuitkering.

Als we daar nu eens mee ophouden blijft er ook meer geld over. Maar ja, de VVD houdt 'de hardwerkende burger' liever de illusie voor dat dit echt nodig is.
Die controle aan de poort levert gigantisch veel op. Elk persoon dat je toelaat die langdurig in de bijstand belandt kost de maatschappij tonnen over de rest van zijn verblijf hier.

Die kosten om mensen weer aan het werk te krijgen zijn ook omkeerbaar en de kosten van migratie niet.

A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175889600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Die controle aan de poort levert gigantisch veel op. Elk persoon dat je toelaat die langdurig in de bijstand belandt kost de maatschappij tonnen over de rest van zijn verblijf hier.
Ik weet niet of je nu opzettelijk mijn punt negeert of niet; maar waar het om gaat is dat je bovenop iedere bijstandsuitkering nog eens het veelvoudige aan langdurige controle introduceert. Dus als een bijstandsuitkering je per maand, zeg, 1050 euro kost, en je daar bovenop nog eens iedere bijstandsgerechtigde intensief controleert en maandelijks voor je bureau wil hebben om diegene te laten verantwoorden hoe die z'n vrije tijd indeelt en het huishoudboekje er uit ziet dan kost een bijstandsuitkering je al snel i.p.v. 1050 zo'n 4000 euro.

quote:
Die kosten om mensen weer aan het werk te krijgen zijn ook omkeerbaar
Onzin. Als je jaarlijks 9 miljard besteed aan dat hele circus en het nauwelijks effectief blijkt te zijn (sla alle effectiviteits-onderzoeken omtrent de reïntegratie-trajecten er maar eens op na), dat zijn dan kosten die niet omkeerbaar zijn.
pi_175889848
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nu opzettelijk mijn punt negeert of niet; maar waar het om gaat is dat je bovenop iedere bijstandsuitkering nog eens het veelvoudige aan langdurige controle introduceert. Dus als een bijstandsuitkering je per maand, zeg, 1050 euro kost, en je daar bovenop nog eens iedere bijstandsgerechtigde intensief controleert en maandelijks voor je bureau wil hebben om diegene te laten verantwoorden hoe die z'n vrije tijd indeelt en het huishoudboekje er uit ziet dan kost een bijstandsuitkering je al snel i.p.v. 1050 zo'n 4000 euro.

[..]

Onzin. Als je jaarlijks 9 miljard besteed aan dat hele circus en het nauwelijks effectief blijkt te zijn (sla alle effectiviteits-onderzoeken omtrent de reïntegratie-trajecten er maar eens op na), dat zijn dan kosten die niet omkeerbaar zijn.
Bron? En jij negeert mijn punt dat de beste oplossing daarvoor is om mensen te weren die een hoge kans hebben om in de bijstand te belanden

Maar wij kunnen dat volgend jaar dat circus stopzetten. DIe mensen die zitten hier de rest van hun leven. En iemand in de bijstand kost meer dan zijn uitkering. (onderwijs, zorg, infrastructuur en alle andere publieke uitgaven dien je ook toe te rekenen aan diegene)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175890145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:36 schreef habitue het volgende:

[..]

Bron? En jij negeert mijn punt dat de beste oplossing daarvoor is om mensen te weren die een hoge kans hebben om in de bijstand te belanden
Dat klopt niet.

1) Dat gaat alleen om controle aan de voorkant. Prima, maar dat is niet zo kostenintensief.
2) Je zult mensen die geen werk hebben toch van een uitkering moeten voorzien.

quote:
Maar wij kunnen dat volgend jaar dat circus stopzetten. DIe mensen die zitten hier de rest van hun leven.
Dat doen we niet, en zolang we dat niet doen is het 'maar het kost zoveel geld'-verhaal onzinnig.
pi_175890762
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klopt niet.

1) Dat gaat alleen om controle aan de voorkant. Prima, maar dat is niet zo kostenintensief.
2) Je zult mensen die geen werk hebben toch van een uitkering moeten voorzien.

[..]

Dat doen we niet, en zolang we dat niet doen is het 'maar het kost zoveel geld'-verhaal onzinnig.
Het gaat er niet om wat die controle kost maar wat die controle oplevert. En nu gebeurt die controle dus niet.

Nee wat onzinnig is, is het hebben over de kosten van immigratie en dan wijzen naar iets compleet anders dat ook veel geld kost. Je kunt ook beide aanpakken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175891385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat die controle kost maar wat die controle oplevert. En nu gebeurt die controle dus niet.
Welke controle bedoel je?

quote:
Nee wat onzinnig is, is het hebben over de kosten van immigratie en dan wijzen naar iets compleet anders dat ook veel geld kost. Je kunt ook beide aanpakken.
Dat gebeurt alleen niet. We hebben het alleen over de kosten van immigratie.
pi_175891468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Als je denkt dat je hier kan beargumenteren dat negers inferieur zijn, ben je niet helemaal goed.

Dat is niet toegestaan
?? Waarom niet? Als dat beargumenteerd word kan daar toch gewoon over gediscussieerd worden?
pi_175891625
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke controle bedoel je?

[..]

Dat gebeurt alleen niet. We hebben het alleen over de kosten van immigratie.
Ik heb het constant al over selecteren aan de poort op arbeidskwalificaties. Die controle, dat gebeurt niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 14:08:20 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175892125


Goed, nu wat luchtiger nieuws; weer een kwartier vol met Hiddema:
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175892292
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik heb het constant al over selecteren aan de poort op arbeidskwalificaties. Die controle, dat gebeurt niet.
Dat is een beetje strijdig met het principe van opvang, dus nee, klopt.
pi_175892599
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is een beetje strijdig met het principe van opvang, dus nee, klopt.
Ons principe van opvang moet dus ook op de schop.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175892735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Ons principe van opvang moet dus ook op de schop.
Dat gaat niet gebeuren.
pi_175892830
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren.
Niet in het huidige kabinet nee. Maar het kan wel degelijk, zie Denemarken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175892919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Niet in het huidige kabinet nee. Maar het kan wel degelijk, zie Denemarken.
Denemarken zit op Europees niveau niet in dezelfde situatie als wij geloof ik.
pi_175893079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Goed, nu wat luchtiger nieuws; weer een kwartier vol met Hiddema:
Geeft niet echt antwoord op de wat diepere vragen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 15:09:59 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175893218
quote:
12s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:04 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Geeft niet echt antwoord op de wat diepere vragen.
Waren er diepe vragen? Ik weet niet hoe hij het nog duidelijker had moeten maken waarom het door moet gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175894098
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Goed, nu wat luchtiger nieuws; weer een kwartier vol met Hiddema:
Wat een afgang van Hiddema. Hij weet er echt absoluut geen drol over de inhoud en opzet van de missie. Hij kan de vraag over hoeveel militairen er zijn uitgezonden nog niet eens beantwoorden XD

En eigenlijk zijn we tegen maar stemmen toch voor want dat willen onze bondgenoten graag is een uitermate zwak standpunt.

Maar laten we even terug kijken naar de realiteit. Nederlandse deelname aan de gewapende strijd tegen IS was in de eerste instantie op uitnodiging van de rechtmatige Iraakse regering. Diezelfde regering heeft recentelijk nog de overwinning op IS uitgeroepen. Verder is er geen VN mandaat voor ingrijpen in Syrie, nog is er een uitnodiging van de Syrische regering om te helpen in hun strijd tegen IS. Het lijkt mij nu een prima moment om te zeggen "wij hebben aan onze verplichtingen voldaan en gaan weer naar huis."
pi_175894118
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren.
Het principe van opvang moet op de schop omdat het geheel anders wordt toegepast en misbruikt als bedoelt toen het geschreven werd. Het moet afgelopen zijn met de import van armoede.
Na de volgende verkiezingen die zeker en onvermijdelijk vervroegt plaatsvinden gaat dat gebeuren.
pi_175894311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:44 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Wat een afgang van Hiddema. Hij weet er echt absoluut geen drol over de inhoud en opzet van de missie. Hij kan de vraag over hoeveel militairen er zijn uitgezonden nog niet eens beantwoorden XD

En eigenlijk zijn we tegen maar stemmen toch voor want dat willen onze bondgenoten graag is een uitermate zwak standpunt.

Maar laten we even terug kijken naar de realiteit. Nederlandse deelname aan de gewapende strijd tegen IS was in de eerste instantie op uitnodiging van de rechtmatige Iraakse regering. Diezelfde regering heeft recentelijk nog de overwinning op IS uitgeroepen. Verder is er geen VN mandaat voor ingrijpen in Syrie, nog is er een uitnodiging van de Syrische regering om te helpen in hun strijd tegen IS. Het lijkt mij nu een prima moment om te zeggen "wij hebben aan onze verplichtingen voldaan en gaan weer naar huis."
Het niet weten van het aantal deelnemende manschappen is niet relevant.
Waar is de bijdrage over de slechte en ontoereikende uitrusting van de onze soldaten? Hiddema is een fonkelende ster aan het firmament. Hem zwakke argumentatie veronderstellen zegt iets over die dat zegt en dat zou kunnen zijn: kan mij iemand zeggen hoe de wind waait?
pi_175894504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:45 schreef visbox het volgende:

[..]

Het principe van opvang moet op de schop omdat het geheel anders wordt toegepast en misbruikt als bedoelt toen het geschreven werd. Het moet afgelopen zijn met de import van armoede.
Na de volgende verkiezingen die zeker en onvermijdelijk vervroegt plaatsvinden gaat dat gebeuren.
Mooi staaltje wensdenken ook.
pi_175894577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:55 schreef visbox het volgende:

[..]

Het niet weten van het aantal deelnemende manschappen is niet relevant.
Waar is de bijdrage over de slechte en ontoereikende uitrusting van de onze soldaten? Hiddema is een fonkelende ster aan het firmament. Hem zwakke argumentatie veronderstellen zegt iets over die dat zegt en dat zou kunnen zijn: kan mij iemand zeggen hoe de wind waait?
Hiddema heeft zich absoluut niet verdiept in de inhoud. Voor een jurist is het uitermate spijtig dat hij elke vraag over het mandaat voor militair ingrijpen in Syrië onbeantwoord liet. Een mandaat voor ingrijpen in Syrie is er namelijk eigenlijk niet echt. Er is een met opzet vaag geformuleerde VN resolutie zodat de VS kan claimen dat er mandaat is terwijl Syrie en Rusland kunnen claimen dat die er niet is. Binnen die resolutie zit geen enkele verwijzing naar internationale wetgeving die militair ingrijpen rechtvaardigt.

Aangezien de Iraakse regering de overwinning over IS heeft uitgeroepen kan een land dat op uitnodiging van diezelfde regering Irak ondersteund militair ingrijpen in Syrie niet meer rechtvaardigen onder het mom van collectieve verdediging van Iraq. Daarnaast wordt IS niet erkend als staat. Vanuit het volkenkundig recht is er dus geen mandaat voor een militaire missie in Syrie.

De realiteit is dat het FvD vooraan stond om kritiek te uiten op het kabinet na het mortier incident in Mali (alles was ondegelijk) maar nu geen enkel technisch detail weet op te noemen over of de organisatie van de missie en of de staat van het materieel wel voldoende is. Hij kan niet eens de vraag beantwoorden of de medische faciliteiten op orde zijn. De realiteit is dat Hiddema het gewoon niet weet en dus eigenlijk een absoluut gebrek aan dossier kennis heeft. Zijn optreden hier is gewoon uitermate zwak.
pi_175894987
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mooi staaltje wensdenken ook.
Komt goed!!
Die nieuwe partij FvD zou wel eens meer dan 30 of 40 zetels kunnen behalen. Omdat zij benoemen wat fout is en omdat het electoraat merkt en aanvoelt dat deze club van onder naar boven werkt.
De ondemocratische onbeduidende stoffige clubjes -met alleen klapvee zonder leden die iets te zeggen hebben- van Rutte, Buma, Pechthold, Klaver, Ascher etc hebben zo vaak de kluit beduvelt dat alleen nog verstokte naïevelingen en meelopers in hen geloven.
pi_175895061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:25 schreef visbox het volgende:

[..]

Komt goed!!
Die nieuwe partij FvD zou wel eens meer dan 30 of 40 zetels kunnen behalen.
Lol.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175895083
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lol.
Kun je dat ook in het Nederlands ??
pi_175895107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef visbox het volgende:

[..]

Kun je dat ook in het Nederlands ??
Zeker.

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175895186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Goed, nu wat luchtiger nieuws; weer een kwartier vol met Hiddema:
Ik vind die vent echt een verademing voor de Nederlandse politiek. Begin steeds meer sympathie te krijgen voor deze partij.
pi_175895220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:25 schreef visbox het volgende:

[..]

Komt goed!!
Die nieuwe partij FvD zou wel eens meer dan 30 of 40 zetels kunnen behalen. Omdat zij benoemen wat fout is en omdat het electoraat merkt en aanvoelt dat deze club van onder naar boven werkt.
De ondemocratische onbeduidende stoffige clubjes -met alleen klapvee zonder leden die iets te zeggen hebben- van Rutte, Buma, Pechthold, Klaver, Ascher etc hebben zo vaak de kluit beduvelt dat alleen nog verstokte naïevelingen en meelopers in hen geloven.
Wanneer heeft (bijvoorbeeld) zo'n Klaver voor het laatst de boel beduvelt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175895274
En "benoemen" is ook altijd zo'n mooi begrip. Het is mooi dat dat altijd maar 1 kant uit mag werken en dat anderen vooral geen problemen bij de benoemclub mag benoemen. Dat zie je bij de GBL en dat zag je gisteren ook hier toen wederom bleek dat Baudet zich nogal graag met foute figuren omringt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175895313
quote:
Mooi!! Dan weet je misschien ook dat PvdA, CDA, VVD verliezers zijn en dat D666, GL en SP partijen zijn met fantasia als oogmerk die enkel een mooie boterham voor de gedelegeerden oplevert.
  donderdag 21 december 2017 @ 16:44:24 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175895446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

?? Waarom niet? Als dat beargumenteerd word kan daar toch gewoon over gediscussieerd worden?
Commentaar of vragen over de moderatie in FB aub
Laffe huichelaar
pi_175895488
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
En "benoemen" is ook altijd zo'n mooi begrip. Het is mooi dat dat altijd maar 1 kant uit mag werken en dat anderen vooral geen problemen bij de benoemclub mag benoemen. Dat zie je bij de GBL en dat zag je gisteren ook hier toen wederom bleek dat Baudet zich nogal graag met foute figuren omringt.
Benoemen dat je collega's van die mafkezen zijn werkt ook zo goed als je nog met ze samen moet werken. Dat zien we al bij Wilders.
pi_175895728
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Benoemen dat je collega's van die mafkezen zijn werkt ook zo goed als je nog met ze samen moet werken. Dat zien we al bij Wilders.
Bij de LPF was dat pas om te smullen ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175895777
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
En "benoemen" is ook altijd zo'n mooi begrip. Het is mooi dat dat altijd maar 1 kant uit mag werken en dat anderen vooral geen problemen bij de benoemclub mag benoemen. Dat zie je bij de GBL en dat zag je gisteren ook hier toen wederom bleek dat Baudet zich nogal graag met foute figuren omringt.
Laten we dan ook gewoon benoemen dat Baudet een White supremacist is. Al dat laffe gekeutel van die vent.

Bert Wagendorp had trouwens een mooie column over dit issue vandaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2017 16:58:03 ]
pi_175895901
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Laten we dan ook gewoon benoemen dat Baudet een White supremacist is. Al dat laffe gekeutel van die vent.

Bert Wagendorp had trouwens een mooie columns over dit issue vandaag.
Die beroemde schrijver van "DE WAARHEID"?
pi_175896074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Naja, zo onschuldig als jij het voordoet is het natuurlijk allemaal niet. Taylor is een zelfbenoemde "ras-realist" (wat gewoon een eufemisme is voor een racist) en een white supremacist die geboycot wordt door twitter, net als het account van zijn rechts-extremistische website trouwens. Als jij als politicus in alle schimmigheid een ontmoeting met dit soort figuren arrangeert is het niet zo raar dat daar wat vragen over komen als dat uitlekt. Wat is het motief om met zo'n persoon over zijn ideeën van gedachten te wisselen? Klaarblijkelijk voelt Baudet zich aangetrokken tot dit soort white supremacy denkbeelden. Gezien zijn jarenlange geflirt met dit soort stromingen valt dat lastig te ontkennen. Wees dan een vent en noem man en paard. En ja, nu zit hij in de kamer en wordt het inderdaad politiek, dat is zijn wereld nu. Als hij dat vervelend vindt moet hij die arena uit of het politieke spel meespelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175896372
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:39 schreef visbox het volgende:

[..]

Mooi!! Dan weet je misschien ook dat PvdA, CDA, VVD verliezers zijn en dat D666, GL en SP partijen zijn met fantasia als oogmerk die enkel een mooie boterham voor de gedelegeerden oplevert.
Je bent in ieder geval optimistisch, dat vind ik wel mooi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 21 december 2017 @ 17:20:16 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175896472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Als hij dat vervelend vindt moet hij die arena uit of het politieke spel meespelen.
Eerlijk is eerlijk, het politieke spel speelt hij dus wel. Hij is er niet op te grijpen en kan gewoon verder politicus spelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175896766
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Laten we dan ook gewoon benoemen dat Baudet een White supremacist is. Al dat laffe gekeutel van die vent.

Bert Wagendorp had trouwens een mooie column over dit issue vandaag.
Ja daarom zitten er bruine mensen etc in de partij YO :')
pi_175897011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja daarom zitten er bruine mensen etc in de partij YO :')
Is irrelevant, zoals ook het partijprogramma irrelevant is, wat daarentegen extreem relevant is, dat zijn eenvoudig uit de context te trekken uitspraken en vage ontmoetingen waar we vrijwel niets over weten. Wist je bijvoorbeeld dat Baudet samen met een racist een toverspreuk voor homeopathische verdunning aan 't bedenken was? Hep op NOS gestaan!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja daarom zitten er bruine mensen etc in de partij YO :')
Drogreden is dat.
pi_175897090
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:43 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Is irrelevant, zoals ook het partijprogramma irrelevant is, wat daarentegen extreem relevant is, dat zijn eenvoudig uit de context te trekken uitspraken en vage ontmoetingen waar we vrijwel niets over weten. Wist je bijvoorbeeld dat Baudet samen met een racist een toverspreuk voor homeopathische verdunning aan 't bedenken was? Hep op NOS gestaan!
Of het keiharde racisten zijn, mwah, dat valt nog te bezien, maar dat ze tegen alt-right aan schuren (Cliteur en Baudet bijvoorbeeld, dat zijn toch vrij prominente leden) en dat Baudet een bepaalde aantrekkingskracht voelt tot dergelijke ideeën lijkt me moeilijk te ontkennen. En natuurlijk zetten ze dat niet in hun partijprogramma, dat zou wel ontzettend dom zijn.
pi_175897142
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, het politieke spel speelt hij dus wel. Hij is er niet op te grijpen en kan gewoon verder politicus spelen.
Men, hij speelt dat helemaal niet. Hij is voornamelijk onhandig en vervalt dan in merkwaardige uitspraken. Het is niet echt een politiek dier.
pi_175897145
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of het keiharde racisten zijn, mwah, dat valt nog te bezien, maar dat ze tegen alt-right aan schuren (Cliteur en Baudet bijvoorbeeld, dat zijn toch vrij prominente leden) en dat Baudet een bepaalde aantrekkingskracht voelt tot dergelijke ideeën lijkt me moeilijk te ontkennen. En natuurlijk zetten ze dat niet in hun partijprogramma, dat zou wel ontzettend dom zijn.
Is 't jou ook opgevallen dat Cliteur altijd overhemden met lange mouwen draagt? Is vrijwel zeker om z'n swastikatatoeages te verbergen. De hele arm zit onder. Hij is ook heel erg van de dierenrechten, net als Hitler.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897205
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Is 't jou ook opgevallen dat Cliteur altijd overhemden met lange mouwen draagt? Is vrijwel zeker om z'n swastikatatoeages te verbergen. De hele arm zit onder. Hij is ook heel erg van de dierenrechten, net als Hitler.
Alt-right staat synoniem voor nazisme? Mkay.
pi_175897211
Hyperbolische verdunning zou ook wel gewenst zijn in deze reeks.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175897230
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alt-right staat synoniem voor nazisme? Mkay.
Alt-right staat synoniem voor exact niets, aangezien 't een dom scheldwoord is, net als 'neoliberalisme', 'cultuurmarxisme', etc.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef Ludachrist het volgende:
Hyperbolische verdunning zou ook wel gewenst zijn in deze reeks.
Valt inderdaad tegen dat er nog steeds FvD-aanhangers hier mogen posten. Wat is dit, Stormfront :{?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 17:54:39 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175897289
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alt-right staat synoniem voor nazisme? Mkay.
Gaan we nou ook al alt-right proberen te nuanceren na extreemrechts, om maar te kunnen blijven strooien met die term? Die termen horen niet thuis in wat voor politieke discussie dan ook een trekt meteen alle nuance weg. Als je echt zo onzeker bent dat je hè enkel goed kan voelen om anderen de grond in te trappen, zou ik eens bij je lokale psycholoog op bezoek gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 17:55:32 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175897305
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Valt inderdaad tegen dat er nog steeds FvD-aanhangers hier mogen posten. Wat is dit, Stormfront :{?
Nee, dit is een circlejerk heb ik uit de POL FB geleerd. Iedereen die deze doorbreekt dient kapot gemaakt te worden :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175897319
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gaan we nou ook al alt-right proberen te nuanceren na extreemrechts, om maar te kunnen blijven strooien met die term?
Dat spelletje, geklooi met labels, spelen linkse en rechtse hardliners al jaren. Erg vermoeiend.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897328
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Valt inderdaad tegen dat er nog steeds FvD-aanhangers hier mogen posten. Wat is dit, Stormfront :{?
Jeetje, weer bijna gelukt een post te maken zonder een of andere rare overdrijving. Bijna.

Maar goed, als dat het niveau is dat je graag in het topic ziet, blijf het dan vooral volhouden. Hoeven we ook niet meer te zeuren over iemand die roept dat Baudet de treinen naar het oosten wil laten rijden, beetje hyperbool moet gewoon kunnen blijkbaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175897361
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Laten we dan ook gewoon benoemen dat Baudet een White supremacist is. Al dat laffe gekeutel van die vent.

Bert Wagendorp had trouwens een mooie column over dit issue vandaag.
Echter voor onze boze vriendjes mag dit type benoemen natuurlijk nooit. Dat is maar naar en gemeen ;(.

Leve de nieuwe politieke correctheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2017 17:58:41 ]
pi_175897378
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jeetje, weer bijna gelukt een post te maken zonder een of andere rare overdrijving. Bijna.

Maar goed, als dat het niveau is dat je graag in het topic ziet, blijf het dan vooral volhouden. Hoeven we ook niet meer te zeuren over iemand die roept dat Baudet de treinen naar het oosten wil laten rijden, beetje hyperbool moet gewoon kunnen blijkbaar.
_O-. Doe toch niet zo hypocriet man, deze hele reeks is gevuld met dit soort hyperbolen, maar als 't een keer pro-FvD is, dan ga je janken. Boehoe.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 17:58:30 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175897384
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat spelletje, geklooi met labels, spelen linkse en rechtse hardliners al jaren. Erg vermoeiend.
De jongen roept wolf :P

Racisme is inmiddels gedegradeerd van iets heel ergs naar 'weer zo'n zeurpiet' dankzij het gestrooi met labels.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175897413
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De jongen roept wolf :P

Racisme is inmiddels gedegradeerd van iets heel ergs naar 'weer zo'n zeurpiet' dankzij het gestrooi met labels.
Klopt, als iedereen racist is, dan is uiteindelijk niemand racist. Ook niet de echte racisten. Treurige ontwikkeling.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 21 december 2017 @ 18:00:37 #262
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175897441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:25 schreef visbox het volgende:
Komt goed!!
Die nieuwe partij FvD zou wel eens meer dan 30 of 40 zetels kunnen behalen. Omdat zij benoemen wat fout is en omdat het electoraat merkt en aanvoelt dat deze club van onder naar boven werkt.
De ondemocratische onbeduidende stoffige clubjes -met alleen klapvee zonder leden die iets te zeggen hebben- van Rutte, Buma, Pechthold, Klaver, Ascher etc hebben zo vaak de kluit beduvelt dat alleen nog verstokte naïevelingen en meelopers in hen geloven.
Dit is echt precies hetzelfde dat het afgelopen decennia over de PVV gezegd werd en de LPF daarvoor. Het kwam nooit uit.

Je moet toch maar blijven hopen als gefrustreerde rechtse stemmer die al sinds begin deze eeuw op de verlosser wacht...
pi_175897457
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

_O-. Doe toch niet zo hypocriet man, deze hele reeks is gevuld met dit soort hyperbolen, maar als 't een keer pro-FvD is, dan ga je janken. Boehoe.
Eigenlijk blinken alleen jij en remlof daar in uit, voor de rest valt het wel mee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175897460
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, het politieke spel speelt hij dus wel. Hij is er niet op te grijpen en kan gewoon verder politicus spelen.
Hij ontwijkt het echte politieke spel juist. Het politieke debat aangaan weet hij behendig te ontwijken. Wat ook slim is omdat hij er niet zo goed in is.
pi_175897482
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eigenlijk blinken alleen jij en remlof daar in uit, voor de rest valt het wel mee.
Yeah right, mij vergelijken met een grafpoeper :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897487
Wie Annabel Nanninga live wil zien: https://www.debalie.nl/ag(...)_9783251/p_11770564/
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897503
Wel jammer dat Nanninga de debatten doet voor FvD-A'dam, Yernaz is er m.i. veel beter in.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897569
fvdemocratie twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:22:41 Bizarre redenering van @RaadvanState: Omdat @MinPres Rutte eindeloos treuzelde met uitslag van het Oekraïnereferendum "heeft het referendum niet gebracht wat ervan werd verwacht" en schaffen we het dus maar af. Volledig advies RvS hier: https://t.co/X3WiKy1ajw#referendum #FVD reageer retweet
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897587
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Yeah right, mij vergelijken met een grafpoeper :').
Ja, het is een beetje hetzelfde niveau. De rest probeert nog wel eens te discussiëren (99.999 uitgezonderd, die wil vooral zuigen), maar al die hinderlijke overdrijvingen komen in 90% van de gevallen bij jullie vandaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175897611
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, het is een beetje hetzelfde niveau. De rest probeert nog wel eens te discussiëren (99.999 uitgezonderd, die wil vooral zuigen), maar al die hinderlijke overdrijvingen komen in 90% van de gevallen bij jullie vandaan.
Onzin. Overigens is de duizendste discussie over of FvD alt-right is, met precies dezelfde argumenten en weer exact dezelfde users als altijd, juist extreem vermoeiend. Wellicht kan daar een apart topic voor geopend worden, dat zou een enorme slok op de borrel schelen, qua topicvervuiling.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 18:09:19 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175897633
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:08 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Onzin. Overigens is de duizendste discussie over of FvD alt-right is, met precies dezelfde argumenten en weer exact dezelfde users als altijd, juist extreem vermoeiend. Wellicht kan daar een apart topic voor geopend worden, dat zou een enorme slok op de borrel schelen, qua topicvervuiling.
Zo lang BNW nog iets te veel als een afvoerputje wordt gezien, gaat dat niet gebeuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175897655
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo lang BNW nog iets te veel als een afvoerputje wordt gezien, gaat dat niet gebeuren.
Daar zijn ook topics over neoliberalisme en cultuurmarxisme, dus w.m.b. een prima plek voor de is-FvD-alt-right-discussie.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897853
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, dit is een circlejerk heb ik uit de POL FB geleerd. Iedereen die deze doorbreekt dient kapot gemaakt te worden :)
Is wel mooi om te zien dat de regular fanboys hier hun eigen reeks om zeep helpen i.p.v. inhoudelijk te reageren blijft het bij verontwaardigd geneuzel. Lijken wel een stel bakvissen die negatieve reacties van hun favoriete boyband niet kunnen handelen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 18:20:57 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175897887
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Is wel mooi om te zien dat de regular fanboys hier hun eigen reeks om zeep helpen i.p.v. inhoudelijk te reageren blijft het bij verontwaardigd geneuzel. Lijken wel een stel bakvissen die negatieve reacties van hun favoriete boyband niet kunnen handelen.
Nee, constant alles en iedereen voor van alles uitmaken draagt daaraan bij. Als je iedereen voor racist gaat uitmaken om de moreel de hogere grond te claimen, ben je geen haar beter dan de echte racisten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175897891
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:06 schreef 2thmx het volgende:
fvdemocratie twitterde op woensdag 20-12-2017 om 20:22:41 Bizarre redenering van @RaadvanState: Omdat @MinPres Rutte eindeloos treuzelde met uitslag van het Oekraïnereferendum "heeft het referendum niet gebracht wat ervan werd verwacht" en schaffen we het dus maar af. Volledig advies RvS hier: https://t.co/X3WiKy1ajw#referendum #FVD reageer retweet
Ik weet niet welke tekst de schrijver van het stukje heeft gelezen, maar volgens mij was het niet het advies van de Raad van State.
pi_175897905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, constant alles en iedereen voor van alles uitmaken draagt daaraan bij. Als je iedereen voor racist gaat uitmaken om de moreel de hogere grond te claimen, ben je geen haar beter dan de echte racisten.
Wie maakt iedereen precies uit voor racist?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 18:22:06 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175897911
Fanboys, bakvissen, boyband... manmanman _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175897914
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, constant alles en iedereen voor van alles uitmaken draagt daaraan bij. Als je iedereen voor racist gaat uitmaken om de moreel de hogere grond te claimen, ben je geen haar beter dan de echte racisten.
Taylor is geen racist volgens jou?
pi_175897918
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Is wel mooi om te zien dat de regular fanboys hier hun eigen reeks om zeep helpen i.p.v. inhoudelijk te reageren blijft het bij verontwaardigd geneuzel. Lijken wel een stel bakvissen die negatieve reacties van hun favoriete boyband niet kunnen handelen.
Je vraagt je ook af wat haters van de 'boyband' motiveert om dag in, dag uit hun afkeer jegens deze 'boyband' in het 'fantopic' te plempen. Ik kan ook wel een lijstje maken met partijen waar ik weinig mee heb, maar om nou elke dag tekeer te gaan in 't topic over deze partijen: mwah, komt beetje gefrustreerd over :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Fanboys, bakvissen, boyband... manmanman _O-
Ja, jij bent nooit echt inhoudelijk in deze reeks. Heb een tijdje meegelezen maar je bent niet echt een uithangbord voor je favoriete partij.
pi_175897945
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Taylor is geen racist volgens jou?
Gewoon een bezorgde burger die van mening is dat negers hier eigenlijk niet thuishoren. Wat is daar racistisch aan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175897976
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gewoon een bezorgde burger die van mening is dat negers hier eigenlijk niet thuishoren. Wat is daar racistisch aan?
Koos, je bent even vergeten dat van de anti-FvD'ers alleen remlof hyperbolen gebruikt. Wel opletten graag.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175897990
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je vraagt je ook af wat haters van de 'boyband' motiveert om dag in, dag uit hun afkeer jegens deze 'boyband' in het 'fantopic' te plempen. Ik kan ook wel een lijstje maken met partijen waar ik weinig mee heb, maar om nou elke dag tekeer te gaan in 't topic over deze partijen: mwah, komt beetje gefrustreerd over :{.
Ik post hier nauwelijks. Mijn eerste post in dit topic was vrij inhoudelijk maar komt geen inhoudelijke reactie op. Wat wel komt is verontwaardigd gejank, door jou onder andere.
pi_175898003
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Koos, je bent even vergeten dat van de anti-FvD'ers alleen remlof hyperbolen gebruikt. Wel opletten graag.
Welke hyperbool? Dat is letterlijk wat Taylor vindt.

Ik breng het enkel met een beetje sarcasme.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 18:26:40 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175898010
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, jij bent nooit echt inhoudelijk in deze reeks. Heb een tijdje meegelezen maar je bent niet echt een uithangbord voor je favoriete partij.
Tja... wat verwacht je dan? Dat je op een extreem kleinerende post nog een fatsoenlijk antwoord krijgt?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175898017
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:10 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daar zijn ook topics over neoliberalisme en cultuurmarxisme, dus w.m.b. een prima plek voor de is-FvD-alt-right-discussie.
Die discussie is echter geen onderdeel van e.o.a. complot.
pi_175898021
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tja... wat verwacht je dan? Dat je op een extreem kleinerende post nog een fatsoenlijk antwoord krijgt?
Heb je het nu over jezelf?
pi_175898025
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik post hier nauwelijks.
Mwah, ik zie je icoontje hier vrij vaak :). Maar toegegeven, aan 99.999 kan je niet tippen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175898030
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tja... wat verwacht je dan? Dat je op een extreem kleinerende post nog een fatsoenlijk antwoord krijgt?
Je post überhaupt niet inhoudelijk of fatsoenlijk.
pi_175898033
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke hyperbool? Dat is letterlijk wat Taylor vindt.

Ik breng het enkel met een beetje sarcasme.
Hyperbolen, sarcasme: één pot nat.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175898040
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mwah, ik zie je icoontje hier vrij vaak :). Maar toegegeven, aan 99.999 kan je niet tippen.
Moet je beter kijken want dat klopt niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 18:28:17 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175898043
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Heb je het nu over jezelf?
Lees je post nog even terug. Ik heb de zeer vriendelijke labeltjes even later ook nog op een rijtje gezet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175898053
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die discussie is echter geen onderdeel van e.o.a. complot.
Dat zeggen mensen die in neoliberalisme of cultuurmarxisme geloven ook.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175898064
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Hyperbolen, sarcasme: één pot nat.
Maar Taylor is geen racist?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175898073
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lees je post nog even terug. Ik heb de zeer vriendelijke labeltjes even later ook nog op een rijtje gezet.
Ik heb het over mijn eerste post. Je reageert alleen maar op mijn klacht.
pi_175898078
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar Taylor is geen racist?
Daar hebben we 't de afgelopen vijf ofzo topics al over gehad, Koos.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 18:29:44 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175898081
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die discussie is echter geen onderdeel van e.o.a. complot.
quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Past perfect.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175898092
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:29 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daar hebben we 't de afgelopen vijf ofzo topics al over gehad, Koos.
Dat is een nee?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175898110
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar Taylor is geen racist?
Gewoon iemand met een mening die naar rechts uitslaat als we Mr.Major mogen geloven...
pi_175898120
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is een nee?
Zo'n ingewikkelde vraag is het toch niet lijkt mij.
pi_175898128
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 18:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is een nee?
Dat is een welgemeend 'lees de vorige topics ofzo, joh'.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')