SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Referendum sleepwet![]()
Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.
Het referendum zal er komen!
![]()
Hij vind inderdaad dat blanken een eigen thuisland verdienen en pleit ook voor een complete stop op niet westerse immigratie en segregatie van blanke en gekleurde mensen. Op zich heb ik geen moeite met een rem op immigratie, maar om het op ras te doen omdat de gemiddelden niet aansluiten op de standaarden van het westen gaat tegen het individualisme in. Ik en ik denk veel weldenkende mensen kunnen daar in principe niet achter staan.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:45 schreef KoosVogels het volgende: [..] Taylor is van mening dat alle zwarten naar Afrika moeten verkassen en dat Europa en de VS voor de blanken zijn. Dat vind ik best extreme ideeën, maar dat kan aan mij liggen.
Het lost weldegelijk wat op; discriminatie en geweld tussen rassen binnen je landsgrenzen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:07 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja. Gaat ook nooit werken. Maar ik kan me voorstellen dat je denkt dat dat wat oplost.
Ergens wel natuurlijk. Levert ook wel weer gigantische problemen op zoals elke "massa"immigratie. En dan gaan we er nog vanuit dat die mensen het willen, maar dat willen de meesten natuurlijk niet. Dan heb je nog alle praktische nadelen, en zo kom je in 2 zinnen tot de conclusie dat het nooit kan werken.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lost weldegelijk wat op; discriminatie en geweld tussen rassen binnen je landsgrenzen.
Ondertussen bevolk je Afrika met meer kennis. Win-win
\s\s\s\s\s\s\s\s\s
Idealisme hoef je niet direct door praktische bezwaren te laten stoppen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:13 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ergens wel natuurlijk. Levert ook wel weer gigantische problemen op zoals elke "massa"immigratie. En dan gaan we er nog vanuit dat die mensen het willen, maar dat willen de meesten natuurlijk niet. Dan heb je nog alle praktische nadelen, en zo kom je in 2 zinnen tot de conclusie dat het nooit kan werken.
Je kunt het inderdaad ook een topidee vinden, wat dan wel weer veelzeggend maar weinig verrassend is.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lost weldegelijk wat op; discriminatie en geweld tussen rassen binnen je landsgrenzen.
Ondertussen bevolk je Afrika met meer kennis. Win-win
\s\s\s\s\s\s\s\s\s
En Baudet heeft deze vraag nog niet gehad, dus van hem weten we niet of hij daar ook ja op zou zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Idealisme hoef je niet direct door praktische bezwaren te laten stoppen.
De vraag is wat mij betreft: als het mogelijk is om alle zwarten vredig naar Afrika te sturen en Europa weer raszuiver blank te maken, is dat dan wenselijk?
Taylor zegt daarop gewoon 'ja'.
Als dit je overhaalt, had dat de afgelopen 3x ook wel al zo mogen zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Apekoek het volgende:
Thats it, mijn stem heeft fvd verloren.
Chapeau. Ik hoop dat nog velen je mogen volgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Apekoek het volgende:
Het is veelzeggend dat Baudet daar niet op in wil gaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En Baudet heeft deze vraag nog niet gehad, dus van hem weten we niet of hij daar ook ja op zou zeggen.
Ik wil wel weten wat er besproken is. Ben ik wel benieuwd naar.
Hij wil Europa 'overwegend blank' houden, dus ik denk niet dat hij mensen a priori de toegang tot Europa wil ontzeggen vanwege hun huidskleur.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En Baudet heeft deze vraag nog niet gehad, dus van hem weten we niet of hij daar ook ja op zou zeggen.
Ik wil wel weten wat er besproken is. Ben ik wel benieuwd naar.
Voor zover ik mij kan herinneren is hem de vraag niet gesteld. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat Baudet daar niet op in wil gaan.
Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij wil Europa 'overwegend blank' houden, dus ik denk niet dat hij mensen a priori de toegang tot Europa wil ontzeggen vanwege hun huidskleur.
De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.
Fragment staat op Youtube, daar kan je het wel terugvinden. Even zoeken naar 'Baudet dominant blank' en je kan volgens mij het korte fragment en alles daaromtrent wel terugvinden.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een interessante uitspraak van hem (niet dat ik het er mee eens ben). Waar heeft hij dit gezegd en wat was de context daarvan? Ik ben wel benieuwd waarop hij die uitspraak heeft gebaseerd ergo wat zijn gedachtegang was.
Tsja, Baudet zorgt er wel voor dat hij niet over de rand gaat. Tegelijkertijd trekt hij met zijn uitspraken wel de aandacht van figuren zoals Taylor en clubjes zoals Erkenbrand.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij wil Europa 'overwegend blank' houden, dus ik denk niet dat hij mensen a priori de toegang tot Europa wil ontzeggen vanwege hun huidskleur.
Een irreële angst.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.
Ik geloof dat het tegenovergestelde het geval isquote:Op woensdag 20 december 2017 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Chapeau. Ik hoop dat nog velen je mogen volgen.
Nee, hij wil niet dat het gebeurt. De EU ook niet, getuige alle middelen die worden ingezet om de migratie terug te dringen.quote:
We zullen zien. Verdonk stond ooit op 30 zetels in de peilingen en die deed nog niet half zulke extreme uitspraken als Baudet. Toch hield er bij de volgende verkiezingen 0 van over.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:30 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik geloof dat het tegenovergestelde het geval is
Dat je het nodig vindt om te roepen dat Europa dominant blank moet blijven, vind ik al gek. In geen enkele prognose voor de toekomst vormen autochtonen de minderheid in Europa. Het is een irreële angst die je vooral in het extreem-rechtse hoeken aantreft. Die zijn het als rechtvaardiging voor hun idioterie.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet dat het gebeurt. De EU ook niet, getuige alle middelen die worden ingezet om de migratie terug te dringen.
Ik vind huidskleur aan Europa koppelen eigenlijk sowieso wel ver gaan. Als je cultureel Europees bent is huidskleur wat mij betreft irrelevant.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, Baudet zorgt er wel voor dat hij niet over de rand gaat. Tegelijkertijd trekt hij met zijn uitspraken wel de aandacht van figuren zoals Taylor en clubjes zoals Erkenbrand.
Is er eigenlijk wel eens onderzocht waarom die 30 zetels aan stemmers haar uiteindelijk weer de rug toe keerden?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien. Verdonk stond ooit op 30 zetels in de peilingen en die deed nog niet half zulke extreme uitspraken als Baudet. Toch hield er bij de volgende verkiezingen 0 van over.
Partij viel uit elkaar wegens dictatoriaal karakter Verdonk, en toen kwam de media er ook nog eens achter dat de partij eigenlijk helemaal geen inhoud had.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel eens onderzocht waarom die 30 zetels aan stemmers haar uiteindelijk weer de rug toe keerden?
De helft van haar potentiële kiezers vond haar te ver gaan en stemde weer vvd, de andere helft vond haar niet ver genoeg gaan en ging naar de pvv.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel eens onderzocht waarom die 30 zetels aan stemmers haar uiteindelijk weer de rug toe keerden?
Aan de voorkant is hem uitgebreid om reactie gevraagd. Die bleef uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren is hem de vraag niet gesteld. Dat is heel wat anders.
Die pareltjes van campagnefilmpjes waarin ondernemers in een zwembad lopen te watertrappelen zie je anders niet meer, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De helft van haar potentiële kiezers vond haar te ver gaan en stemde weer vvd, de andere helft vond haar niet ver genoeg gaan en ging naar de pvv.
En een waardeloze campagne. Zoiets.
Ga ik zo even kijken, bedanktquote:Op woensdag 20 december 2017 17:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fragment staat op Youtube, daar kan je het wel terugvinden. Even zoeken naar 'Baudet dominant blank' en je kan volgens mij het korte fragment en alles daaromtrent wel terugvinden.
Zal ff kijkenquote:Op woensdag 20 december 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De context was dat hij niet wil dat heel Afrika hier gaat wonen, waardoor de oorspronkelijke bewoners (blanken) uit het straatbeeld verdwijnen.
Die zoek ik zo even opquote:Op woensdag 20 december 2017 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de voorkant is hem uitgebreid om reactie gevraagd. Die bleef uit.
Waar gaat je stem dan heen?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef Apekoek het volgende:
Malmö is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je het nodig vindt om te roepen dat Europa dominant blank moet blijven, vind ik al gek. In geen enkele prognose voor de toekomst vormen autochtonen de minderheid in Europa. Het is een irreële angst die je vooral in het extreem-rechtse hoeken aantreft. Die zijn het als rechtvaardiging voor hun idioterie.
Ben je wel eens in malmo geweest?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Malmö is het hier niet mee eens.
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is wel een waardeloze bron. Geen geluid en alleen maar wat tekst.quote:
Ben jij er wel eens geweest? En dan buiten de toeristische gebieden en niet 10 jaar geleden.quote:
Het water staat tot aan de lippen!!!!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:52 schreef Puddington het volgende:
[..]
Die pareltjes van campagnefilmpjes waarin ondernemers in een zwembad lopen te watertrappelen zie je anders niet meer, dat is wel jammer.
"Ik wil niet dat Nederland gaat lijken op derdewereldlanden." Lekker vertrouwen in je land en in immigranten wel.quote:
1x tig jaar geleden om wat mensen op te zoekenquote:Op woensdag 20 december 2017 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben jij er wel eens geweest? En dan buiten de toeristische gebieden en niet 10 jaar geleden.
Naja niet op Nigeria willen lijken is wel redelijk legit.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
"Ik wil niet dat Nederland gaat lijken op derdewereldlanden." Lekker vertrouwen in je land en in immigranten wel.
Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Naja niet op Nigeria willen lijken is wel redelijk legit.
Mwah, wel eens 's avonds over de ramblas gelopen? Die figuren zijn niet echt een aanwinst. Maar om te roepen dat de boel vergaat omdat er zwarte mensen de eu binnen komen? Mijn hemel, doe normaal. We hebben in dit land nog altijd bootladingen Nederlanders vol die geen ene reet toevoegen aan dit land.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.
Als het eenmaal daarop begint te lijken, kan je dan nog terug? Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat niet willen is één ding, maar roepen dat we moeten uitkijken voor dat scenario is van een andere orde.
Waar is er dan klein Syrië ontstaan? Die heb ik even gemist.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:08 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Als het eenmaal daarop begint te lijken, kan je dan nog terug? Voorkomen is beter dan genezen.
Dat gezegd hebbende verloopt de integratie en immigratie gewoon niet zoals het zou moeten; of dit nou in 100 of 1000 jaar tot een nigeria in nederland leidt.
Tuurlijk is het niet één van de meest onveilige steden ter wereld, er zijn plekken waar je voor geen goud heen wil, Malmö hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
1x tig jaar geleden om wat mensen op te zoeken
1x op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis, toen heb ik dit stuk gelopen
https://www.google.nl/map(...)227!2d55.6090669!3e2
en dan vorig jaar ben ik met het OV vanaf malmo airport door de stad naar copenhagen gereisd.
Kan nou niet zeggen dat ik het de meest angstaanjagende stad ooit vind. Zelfs niet van europa. Gek genoeg heb je in Copenhagen een stuk grimmigere stukken hoor.
De context is dus een valse tegenstelling. Goed verhaal.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PVV -3quote:Op woensdag 20 december 2017 18:13 schreef Mr.Major het volgende:
https://app.nos.nl/data/datavisualisatie/peilingen/
14 zetels in de peilingwijzer
Malmo is misschien geen toeristische trekpleister, maar om het nou als het grootste strontgat te bestempelen van europa doet me altijd een beetjequote:Op woensdag 20 december 2017 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet één van de meest onveilige steden ter wereld, er zijn plekken waar je voor geen goud heen wil, Malmö hoort daar niet bij.
Nee joh, maar we hebben het hier over zweden he? Die zijn sowieso niet zo gek veel gewend in dat opzicht. In stockholm heb je een stuk meer van dat volk hoor.quote:Wel is het meerdere keren bevestigd dat het daar niet goed gaat. Geweld en verkrachtingen komen daar meer voor en er zijn plekken waar inwoners in het donker niet meer hun huis uit durven. En nee, dat komt niet omdat de oorspronkelijke Zweedse bevolking plots heeft besloten om de situatie in Amerikaanse ghetto's naar hun stad te halen.
Is je toch al met enige regelmaat uitgelegd?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PVV -3
FvD +12
Hoe kan dat nou? Al die mensen hier in POL bleven me verzekeren dat het allemaal PVV-overlopers zouden zijn
Als ze van de VVD naar de PVV zouden gaan, en dan toch zoals altijd op de VVD blijven stemmen zijn het PVV'ers.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PVV -3
FvD +12
Hoe kan dat nou? Al die mensen hier in POL bleven me verzekeren dat het allemaal PVV-overlopers zouden zijn
Je bedoeld dat je jouw verdraaide versie van de werkelijkheid toelicht.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is je toch al met enige regelmaat uitgelegd?
Wil je hier echt een uitleg over, of wil je gewoon even doen alsof je het beter weet dan de rest zonder al te veel inhoudelijke discussie?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PVV -3
FvD +12
Altijd al geweten dat de VVD vol met PVV'ers zit.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:24 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Als ze van de VVD naar de PVV zouden gaan, en dan toch zoals altijd op de VVD blijven stemmen zijn het PVV'ers.
Als ze van de PVV naar het FvD zijn gegaan zijn het PVV'ers.
Juist.
Wellicht kan je Nattekat dan influisteren dat hij niet zulke domme vragen moet stellenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:24 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je jouw verdraaide versie van de werkelijkheid toelicht.
Laten we de discussie overigens niet over doen.
Vermoedelijk wil hij het vooral niet meer hebben over de malle strapatsen die Baudet heeft uitgehaald. Dat wordt immers wat pijnlijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wil je hier echt een uitleg over, of wil je gewoon even doen alsof je het beter weet dan de rest zonder al te veel inhoudelijke discussie?
Volgens mij constateerde hij slechts het feit dat het FvD 9 virtuele zetels bij de niet PVV stemmer vandaan heeft*.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht kan je Nattekat dan influisteren dat hij niet zulke domme vragen moet stellen
De relevantie en duiding van de peilingen in deze fase van de verkiezingscyclus is vaak genoeg gegeven.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:28 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Volgens mij constateerde hij slechts het feit dat het FvD 9 virtuele zetels bij de niet PVV stemmer vandaan heeft*.
Onderstromen daargelaten
Jep en er is geknipt. maarja HIJ HEEFT EEN ONTMOETING MET EXTREEMRECHTS DUS HIJ MOET WEL ERBIJ HORENquote:Op woensdag 20 december 2017 17:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is wel een waardeloze bron. Geen geluid en alleen maar wat tekst.
Edit: Mijn koptelefoon was niet aangesloten___!!! Dan is het niet zo vreemd dat ik geen geluid heb
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |