ja goed plan, espresso graagquote:
zit mobiel dus een blauwe mag het van mij veranderenquote:
Is mobiel nog makkelijker dan via laptop of pcquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:59 schreef crv het volgende:
[..]
zit mobiel dus een blauwe mag het van mij veranderen
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is mobiel nog makkelijker dan via laptop of pc
ik vind het primaquote:
Je verwijdert de huidige afbeelding.quote:
Zet jij hem er even in dan?quote:
Ik zit mobielquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet jij hem er even in dan?
Ik mag tenminste hopen dat niemand hier gaat zitten jankzakken dat een mod van een ander subforum de OP heeft aangepast als die mod hier ook zelf post.
Welk subforum mod je eigenlijk?
Misschienquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet jij hem er even in dan?
Ik mag tenminste hopen dat niemand hier gaat zitten jankzakken dat een mod van een ander subforum de OP heeft aangepast als die mod hier ook zelf post.
Welk subforum mod je eigenlijk?
quote:
Ik ben luiquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ook, heb ik dat plaatje nog opgezocht ook
welk fotoicoontjequote:Op dinsdag 5 december 2017 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je verwijdert de huidige afbeelding.
Klikt op het foto-icoontje.
Plakt in de pop-up de gekopieerde link van je nieuwe afbeelding.
Opslaan.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:14 schreef Leandra het volgende:
Okay, jullie laten je qua mobiel internet skills dus allemaal door een 51-jarige huisvrouw overtroeven
ah ok, zie het nu, valt bijna niet op bij mijquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Boven MyAT aan de onderkant van je scherm.
Onder het invoerscherm, een fototoestel.quote:
tja ben een 52-jarige vent die daar niet zoveel tijd en zin in heeft dat uit te zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:14 schreef Leandra het volgende:
Okay, jullie laten je qua mobiel internet skills dus allemaal door een 51-jarige huisvrouw overtroeven
quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:16 schreef Leandra het volgende:
Ik ga de rest van de Ikea ook even onveilig maken, succes ermee
quote:
* pepernootje gooitquote:
ja ?quote:
quote:
Kon ik maar wat van mijn luiheid die kant uit teleporterenquote:
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voorquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al moet pepernootje momenteel om plek vechten met pure chocolade met sinaasappelschil en cocoanibs.![]()
Al een beetje trainen voor de voedselinname voor vanavond.
Mo is het niet met je eensquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voor
Cannabis 2.0, ditquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voor
Hoe lang is jouw gedicht?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
O jongens, ik krijg vandaag alletwee mijn bestelde pakjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog extra papier bij kopenquote:
Ik hou het kort, 1 a4tje is genoeg. Met grote letters.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog extra papier bij kopen
Lootjestrekken.nl ging me net ook al stalken. Nog drie dagen
Fijn, hoef ik de leesbril niet te zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou het kort, 1 a4tje is genoeg. Met grote letters.
Voelde even stress.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog extra papier bij kopen
Lootjestrekken.nl ging me net ook al stalken. Nog drie dagen
Wauwquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voelde even stress.
Héél even maar.
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
Al wordt gedicht écht last minute denk ik
Is mij nog nooooooit overkomen datquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.![]()
Wekenlang de tijd gehad, samenstellen en gedicht werd last second en toen was de printer stuk.![]()
Mocht ik het gedicht vanaf de telefoon voorlezen.
Zet eens hier neequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bijzonder wel. Ik Google op ‘kerstman sip’ en krijg een tekening van een gynaecologisch onderzoek
Ik mocht hem mobiel niet kopiërenquote:
Falerquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is mij nog nooooooit overkomen dat
Al schreef ik het toen snel even op een papiertje op
Mooie oplossingquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.![]()
Wekenlang de tijd gehad, samenstellen en gedicht werd last second en toen was de printer stuk.![]()
Uhm nee hoor, als ik je zou meeten zou ik je best een klap op je kont gevenquote:
Nou idd!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie oplossing![]()
Toen mijn oma overleed zette ik de laatste punt van mijn speech op weg in de rouwauto![]()
Dat was de spannendste deadline ooit
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd!
Hier maar weer door. Marteldagje dit
Wauw! Maar dat snap ik wel. Het is een relatief korte tijd, emoties en zulks.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie oplossing![]()
Toen mijn oma overleed zette ik de laatste punt van mijn speech op weg in de rouwauto![]()
Dat was de spannendste deadline ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nu nog jaloerserquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd!
Hier maar weer door. Marteldagje dit
#metooquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm nee hoor, als ik je zou meeten zou ik je best een klap op je kont geven
quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw! Maar dat snap ik wel. Het is een relatief korte tijd, emoties en zulks.Jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet wat ik moest zeggen
With the stars as her umbrella
En daarom snap ik je strakke deadlinequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Ik wist niet wat ik moest zeggen
Awwquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarom snap ik je strakke deadline
Mijn oma had zichzelf een zwaar leven bezorgd en was daarom geen leuke moeder of oma. En niemand van de neven of nichten voelde de behoefte een woordje te doen. Dus toen heb ik het mezelf makkelijk gemaakt: mooie liedtekst aangepast naar een gedicht. Want ik vond wel dat iemand iets moest zeggen.
Ik heb het gedicht voor mijn neefjes gisteren in de trein naar Alice Cooper in 013 lopen maken op mijn mobiel. Zo maar uitprinten in een fancy lettertypequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
heb een 2 kilozak in de kelder liggen, als ik daaraan begin dan ga ik tonnetje rond het jaar uitquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al moet pepernootje momenteel om plek vechten met pure chocolade met sinaasappelschil en cocoanibs.![]()
Al een beetje trainen voor de voedselinname voor vanavond.
Jij hebt nog tijd om te printenquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb het gedicht voor mijn neefjes gisteren in de trein naar Alice Cooper in 013 lopen maken op mijn mobiel. Zo maar uitprinten in een fancy lettertype
True, true. Al zijn dat van die dingen die er altijd bij inspringen. Dus zodadelijk maar even een pauze inlassen van kruidnootjes bakken en uitprinten maarquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt nog tijd om te printen![]()
Heb je vakantie of zo, dat je allemaal leuke trapjes aan het maken bent?
Hoe lang moet je nog voor je de grotemensenwereld gaat betreden?quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, true. Al zijn dat van die dingen die er altijd bij inspringen. Dus zodadelijk maar even een pauze inlassen van kruidnootjes bakken en uitprinten maar![]()
Nee, gewoon tijd teveel als student met nog 1 vak en masterscriptie
Ik heb al in meerdere functies de grotemensenwereld betreden hoor. Maar enkel in tijdelijke functies die bij gebrek aan genoeg budget geen verlenging kregen helaas.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog voor je de grotemensenwereld gaat betreden?
Echt de eindfase dusquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb al in meerdere functies de grotemensenwereld betreden hoor. Maar enkel tijdelijke functies die bij gebrek aan genoeg budget geen verlenging kregen helaas.
Definitief student af zal rond februari op zijn vroegst en anders april zijn.
Jup. Wist bij het begin wel dat ik aan een meerjarenplan begon maar zo'n uitloop had ik ook weer niet voorzienquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt de eindfase dus![]()
Al aan het solliciteren voor als je je master hebt gehaald? Want dat zijn denk ik toch andere functies als je tot nu toe hebt gedaan?
Dat is idd de richting.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Wat voor master doe je ook alweer Joos?
Volgens mij zelfde als mijn neef, dacht ik...Recht en ICT?
Spannendquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Wist bij het begin wel dat ik aan een meerjarenplan begon maar zo'n uitloop had ik ook weer niet voorzien![]()
Jup, heb her en der sollicitaties uitstaan voor functies die echt naadloos aansluiten bij mijn studierichting. Vorige functies waren ook studiegerelateerd maar niet voor de volle 100%.
Smakelijk.quote:
Dank, heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk.
Heb hem net achter de kiezen.
Heerlijk hequote:Op dinsdag 5 december 2017 12:20 schreef gianni61 het volgende:
bijna lunch
al zit ik al vol met strooigoed
Dan is de verleiding grootquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop het bewust al niet, maar als iemand mijn bureau er mee vol kiept..
Zo kwam ik gisteren ook aan een groooot stuk van een luxe chocoletter. Dramaquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop het bewust al niet, maar als iemand mijn bureau er mee vol kiept..
Qua timing komt het mij goed uit om begin 2018 klaar te zijn. Want rond deze tijd is het voor veel bedrijven en instellingen verplicht om een functionaris gegevensbeheer aan te stellen. Of zoals ze het in vacatures wervelend noemen: data protection officer conform de Algemene verordening gegevensbescherming.quote:
Prima. Thx.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank, heeft het gesmaakt?
Same 😒quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo kwam ik gisteren ook aan een groooot stuk van een luxe chocoletter. Drama
Wel goed om rekening te houden dat dergelijke instellingen al een tijd bezig zijn met de inrichting ervan en vaak ook met werving. Als je het handig aanpakt zorg je dat je het uitzetten van vacatures voor bent en schrijf je open sollicitatiesquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Qua timing komt het mij goed uit om begin 2018 klaar te zijn. Want rond deze tijd is het voor veel bedrijven en instellingen verplicht om een functionaris gegevensbeheer aan te stellen. Of zoals ze het in vacatures wervelend noemen: data protection officer conform de Algemene verordening gegevensbescherming.
Zo'n functie lijkt mij zeker wel wat. En dan kan ik ofwel bij gemeenten, provincies terechtkomen of bij bijvoorbeeld ziekenhuizen
ik vermoed dat een hoop instellingen eerst intern iemand aanwijzen die de "rol" erbij krijgt en dat het nog niet zo'n vaart zal lopen met vacatures, al hoop ik voor Joos andersquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel goed om rekening te houden dat dergelijke instellingen al een tijd bezig zijn met de inrichting ervan en vaak ook met werving. Als je het handig aanpakt zorg je dat je het uitzetten van vacatures voor bent en schrijf je open sollicitaties
hij zorgt er hierdoor wel voor dat het ding binnen een week wordt weggehaald..quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Creatieve aannemer bouwt om lantaarnpaal heen.
Nee, serieus?
zelfs belgen zijn toch niet zo stom of is dit gewoon bewust omdat de gemeente de paal niet weg wilde halenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Creatieve aannemer bouwt om lantaarnpaal heen.
Nee, serieus?
Ik gok dat laatste.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:12 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs belgen zijn toch niet zo stom of is dit gewoon bewust omdat de gemeente de paal niet weg wilde halen
dit is bewust gedaan omdat men al maanden geleden aan de gemeente had gemeld dat de paal weg moestquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:12 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs belgen zijn toch niet zo stom of is dit gewoon bewust omdat de gemeente de paal niet weg wilde halen
En zelf omzagen is "not done"quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is bewust gedaan omdat men al maanden geleden aan de gemeente had gemeld dat de paal weg moest
als ik het stuk lees heeft niemand gemeld dat de paal weg moest.maar de netbeheerder wist ervan en is het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is bewust gedaan omdat men al maanden geleden aan de gemeente had gemeld dat de paal weg moest
Dat ook vaak ja 😬quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik vermoed dat een hoop instellingen eerst intern iemand aanwijzen die de "rol" erbij krijgt en dat het nog niet zo'n vaart zal lopen met vacatures, al hoop ik voor Joos anders
nee, dan kun je betalenquote:
stond gisteren wel in de belgische mediaquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:14 schreef crv het volgende:
[..]
als ik het stuk lees heeft niemand gemeld dat de paal weg moest.maar de netbeheerder wist ervan en is het gewoon vergeten
ok die lees ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan kun je betalen
[..]
stond gisteren wel in de belgische media
quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed nieuws!
Mijn surprise past in een doos!
En staat nu bij PostNL te wachten om opgehaald en bezorgd te worden!
quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed nieuws!
Mijn surprise past in een doos!
En staat nu bij PostNL te wachten om opgehaald en bezorgd te worden!
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk bezorgen ze die van mij niet bij de buren
dat had je makkelijk zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk bezorgen ze die van mij niet bij de buren
Ik heb geen leuke burenquote:
je buren wonen neem ik aan naast (of boven/onder) jequote:
Maar ze gaan toch geen pakketjes openmaken en zo? Of heb je gewoon geen zin om er dan heen te moeten om pakketje te vragen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke burenAL moet ik eerlijk zeggen dat de sfeer verbeterd is sinds dat aso-gezin verhuisd is! Trappenhuis is nog nooit zó lang schoon gebleven
Ja nou ja ik snap 'm nog steeds nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:43 schreef crv het volgende:
[..]
je buren wonen neem ik aan naast (of boven/onder) je![]()
slechte grap dus![]()
Nee de overgebleven buren in dit trappenhuis zijn wel ok. Die naast mij woonden waren wel een stel rovers en een buurman in het pand hiernaast ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch geen pakketjes openmaken en zo? Of heb je gewoon geen zin om er dan heen te moeten om pakketje te vragen?
Zeker niet doorgelezen tot het eindequote:Op dinsdag 5 december 2017 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tip voor de wijndrinkers onder jullie.
net zo nutteloos als de fantastische whiskey en wodka van de lidl die in nederland niet verkocht wordenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeker niet doorgelezen tot het einde![]()
De wijn is alleen verkrijgbaar bij Lidl in België en is inmiddels uitverkocht.
Sorry dat ik je blij maakte met een dooie mus....quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeker niet doorgelezen tot het einde![]()
De wijn is alleen verkrijgbaar bij Lidl in België en is inmiddels uitverkocht.
True, nu zijn het vooral ziekenhuizen die al bezig zijn want zij moeten vervroegd de boel geregeld hebben. Want patiëntengegevens zijn bijzondere persoonsgegevens enzo. De rest volgt later pas in de zomer.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel goed om rekening te houden dat dergelijke instellingen al een tijd bezig zijn met de inrichting ervan en vaak ook met werving. Als je het handig aanpakt zorg je dat je het uitzetten van vacatures voor bent en schrijf je open sollicitaties
Dat lees je ook inderdaad terug in de vacatures. Functie wordt eerst intern opgevuld indien mogelijk, zo niet: extern uitgezet.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik vermoed dat een hoop instellingen eerst intern iemand aanwijzen die de "rol" erbij krijgt en dat het nog niet zo'n vaart zal lopen met vacatures, al hoop ik voor Joos anders
de rum is ook best te drinkenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo nutteloos als de fantastische whiskey en wodka van de lidl die in nederland niet verkocht worden
Ohquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo nutteloos als de fantastische whiskey en wodka van de lidl die in nederland niet verkocht worden
Teleurstelling wel jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry dat ik je blij maakte met een dooie mus....
Bij ons zijn ze het traject al gestart, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, nu zijn het vooral ziekenhuizen die al bezig zijn want zij moeten vervroegd de boel geregeld hebben. Want patiëntengegevens zijn bijzondere persoonsgegevens enzo. De rest volgt later pas in de zomer.
Ik had indd niet doorgelezen, omdat ik zelf geen wijn drink, had het om bier gegaan dan zeker wel.quote:
Kasteel De Haar is zeker te saai hè?quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Muck het volgende:
Ik heb een vraag![]()
Mijn nichtje is vandaag jarig en wordt 14.
Nu wil ze van mijn ouders graag 'een dagje uit met opa en oma' () Heel leuk natuurlijk, maar mijn ouders vinden het lastig iets te bedenken. De Efteling zijn ze al drie keer geweest dit jaar, ze is dol op dierentuinen, maar daar is in de winter niet zo heel veel te beleven.
Heeft iemand nog leuke tips? Het liefst niet bizar ver vanaf Utrecht...
Ja, toen ik ging zoeken naar vacatures zag ik idd al een paar daterend van deze zomer. Zoiets heeft een lange aanlooptijd. Genoeg bedrijven die met de handen in het haar zitten: hoe gaan we dit nu weer regelenquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze het traject al gestart, geloof ik.
Maar goed, weet er ook het fijne niet van, wel dat het een langlopend hot item is.
Ja en daarom beginnen ze vaak redelijk vlot met pilots wel. Niet altijd even effectief, maar hé.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, toen ik ging zoeken naar vacatures zag ik idd al een paar daterend van deze zomer. Zoiets heeft een lange aanlooptijd. Genoeg bedrijven die met de handen in het haar zitten: hoe gaan we dit nu weer regelen
hier in Frankrijk hebben de supers in het najaar foire du vin. ze kopen dan veel wijn op van wijnboeren uit Frankrijk die graag van hun voorraad af willen om nieuwe te kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tip voor de wijndrinkers onder jullie.
Mja, zo'n opdringerig persoon ben ik niet. Vind solliciteren ook maar lastig, dan moet je jezelf verkopen. Das zo gezegd maar niet zo gedaanquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en daarom beginnen ze vaak redelijk vlot met pilots wel. Niet altijd even effectief, maar hé.
Ik zou me maar eens gaan opdringen als kenner
laat maarquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nou ja ik snap 'm nog steeds niet![]()
QFT.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
hier in Frankrijk hebben de supers in het najaar foire du vin. ze kopen dan veel wijn op van wijnboeren uit Frankrijk die graag van hun voorraad af willen om nieuwe te kunnen maken.
Soms zitten daar pareltjes tussen maar ik heb het laatst weer eens geprobeerd, 10 Gold medal winnaars maar ze konden mij niet zo smaken.
Die medailles zeggen niets, als het je smaak niet is blijft het een "slechte" wijn
in ieder geval succesquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, nu zijn het vooral ziekenhuizen die al bezig zijn want zij moeten vervroegd de boel geregeld hebben. Want patiëntengegevens zijn bijzondere persoonsgegevens enzo. De rest volgt later pas in de zomer.
[..]
Dat lees je ook inderdaad terug in de vacatures. Functie wordt eerst intern opgevuld indien mogelijk, zo niet: extern uitgezet.
En leuk zo'n cursus, maar dat valt in het niet met een specifieke masterstudie die uitgebreider en dieper erop in gaat. Het is wel het risico wat ik al had verwacht. Veel bedrijven willen er niet veel geld en tijd in stoppen dus leiden intern iemand op. Snap hun keuze wel maar leuk is het niet voor mij en anderen.
Ja dat jezelf voorkomen is onontkoombaar, heb ik nu ook last van.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo'n opdringerig persoon ben ik niet. Vind solliciteren ook maar lastig, dan moet je jezelf verkopen. Das zo gezegd maar niet zo gedaan
ik ben de zaterdag voor ik het ziekenhuis inging nog even bij mijn favo Winzer in de Kaiserstuhl langsgeweest. Al zijn wijnen zijn Goud, maar hij plakt de stikkertjes niet. zijn klanten weten toch wel dat zijn wijn buitengewoon lekker is en hij heeft altijd tekortquote:
Zit een voordeel aan dus, als superexpertdatebeschermingsgoerroe bij een middelgroot bedrijf naar binnen stappen en ze aan het handje vastpakken, zo geef me maandelijks wat geld en ik regel het voor jullie, zijn jullie van het verplichte gezeik af, moet je echter wel glad van de tongriem gesneden zijn, wat branie hebben en tevreden zijn met wat je met je tong voor een salaris eruit weet te ouwehoerenquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
En ik wil je bubble niet bursten maarrrrr als een bedrijf HBO'ers in dienst heeft die zo'n post-HBO willen doen en als ze daarmee aan alle verplichtingen kunnen voldoen, dan is dat vaak voldoende.
Colin neemt mij al hoor, hihahoquote:
ik heb geen witte wijn emojiquote:
wishfull thinkingquote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit een voordeel aan dus, als superexpertdatebeschermingsgoerroe bij een middelgroot bedrijf naar binnen stappen en ze aan het handje vastpakken, zo geef me maandelijks wat geld en ik regel het voor jullie, zijn jullie van het verplichte gezeik af, moet je echter wel glad van de tongriem gesneden zijn, wat branie hebben en tevreden zijn met wat je met je tong voor een salaris eruit weet te ouwehoeren
woman have/are nightmaresquote:
met nadruk op „groot“quote:
Jij hebt volgens mij echt het idee dat ik 300 kilo weegt ofzo hè?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
met nadruk op „groot“![]()
Hoest met de jankballen?
Koop dan een keer ook wat voor die beestjes van jequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had net een haring en die moest ik met mijn leven verdedigen
Ze krijgen het beste voer hierquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Koop dan een keer ook wat voor die beestjes van je
Of was dit je buurkind?
Zoute? Zure? Met uitjes?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Cat, ben jij dit?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze krijgen het beste voer hierMaar ik heb 'm een stukje gegeven, ook omdat ik mijn oog terug wilde.
Het beste is nooit genoeeeeeeeeeegquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze krijgen het beste voer hierMaar ik heb 'm een stukje gegeven, ook omdat ik mijn oog terug wilde.
Echt hoor, een volgende zaagmans is bij een haring tent of zo.quote:
quote:
Ik ga zo gelijk zo'n harinkje halen, lekker glibberen even, heerlijk gewoon.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ziltig, met uitjes![]()
Ik stink onwijs.
come to the dark sidequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Ik transorfmeer in Mo omdat ik het altijd koud heb en intussen hoor ik mezelf Cat-dingen zeggen ja. Ik word een Limbo
Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga zo gelijk zo'n harinkje halen, lekker glibberen even, heerlijk gewoon.
Yoga?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, klopt![]()
Donderdag weer naar therapie gelukkig.
Geef het nog een kans.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh yoga en ik worden geen vrienden
Ik ben niet zo dol op koekjes namelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de paus katholiek?
schijt een beer in het bos?
valt een appel ver van de boom?
Klopt!quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:53 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, die laatste slaat natuurlijk nergens op
zelfs geen triple chocolat?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op koekjes namelijk.
Ik kán wel haring eten, maar mehhh. Zure nooit geprobeerd maar geen behoefte aan ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt hoor, een volgende zaagmans is bij een haring tent of zo.
En je gaat mee!
en 'appel'?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de appel niet tijdig geplukt wordt
Ergste was chocoladedouchegelquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chocoladingen met chocoladesmaak
vaak.
beste cookie everquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Chocoladingen met chocoladesmaak
vaak.
Hm.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, liefst vers en nog wat zacht in het midden
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, liefst vers en nog wat zacht in het midden
Ook al zin in vlaai?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Ik transorfmeer in Mo omdat ik het altijd koud heb en intussen hoor ik mezelf Cat-dingen zeggen ja. Ik word een Limbo
Ik ga even op de site kijken!quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kasteel De Haar is zeker te saai hè?
Awesomequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:05 schreef -Miauw- het volgende:
Hier wil ik heen![]()
Vieze liedjes op deftige speelklokken
https://www.bezoek-utrech(...)deftige-speelklokken
Ben ik ook niet zo'n fan vanquote:
Ik heb even gekeken en ik blijf waar ik al zitquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
Saai vraag, gaan jullie nog van zorgverzekering veranderen voor 2018?
Schijnt ook een leuk museum te zijn, al klinkt het tuttig.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga even op de site kijken!
[..]
Awesome
Ik heb van dat alles alleen een zwak voor gebak.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo'n fan van![]()
Gebak doet me weinig, koekjes doen me ook niet veel, snoep I don't care. Al zou je het misschien niet zeggen![]()
Chocola is eigenlijk mijn enige echte makke.
Wel zo handig!quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik blijf waar ik al zit
neenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
Vertel, waaromquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van dat alles alleen een zwak voor gebak.
heb wel even rondgekeken, maar het scheelt allemaal bijna niks. ook omdat ik collectief verzekerd benquote:
Denk dat het van huis uit is, mijn moeder en oma bakten veel.quote:
Ok ga zo dames kijken die met ballen spelenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:03 schreef Molo het volgende:
Ik las wat anders
[ afbeelding ]
Tijd voor inhoudelijk gedoe hier
Speelklok is hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schijnt ook een leuk museum te zijn, al klinkt het tuttig.
Was in de zomer met mijn broer in het Universiteitsmuseum, ook leuk!
Maar goed, ik houd sowieso wel van museumgedoe dus
Ik heb ztraks misschien wel een lekker plakkie cake voor je Moquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van dat alles alleen een zwak voor gebak.
als je handbal bedoelt dan aub geen spoilers, ik neem het op en druk op play zodra ik thuis benquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ga zo dames kijken die met ballen spelen
Dan heb je toch helemaal geen vrije keuze?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel zo handig!
Ik baalde erg van die zogenaamde 'vrije keuze polis'. Je mag wel zelf kiezen, alles wat je maar wilt, maar is het een niet gecontracteerde dam krijg je de helft maar vergoedMaar maandelijks wel extra betalen voor die keuzevrijheid.
Ik heb hier nog 1 plak voor straks van de cake die ik donderdag bakte en dan is ie op.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ztraks misschien wel een lekker plakkie cake voor je Mo
Ik wilde gisteren heel erg graag een voorverpakte haring kopen, hadden ze nog maar een dubieus pakje bij de AH, kom ik een nichtje tegen bij de kassa en die had twee pakjes op de band liggen, de vieze hoerquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Die van mij moet zo nog even afkoelen ... zeker met al die chocola erin...quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 1 plak voor straks van de cake die ik donderdag bakte en dan is ie op.
OK ik zal hier verder niets er over postenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je handbal bedoelt dan aub geen spoilers, ik neem het op en druk op play zodra ik thuis ben
Hoer ook meteenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren heel erg graag een voorverpakte haring kopen, hadden ze nog maar een dubieus pakje bij de AH, kom ik een nichtje tegen bij de kassa en die had twee pakjes op de band liggen, de vieze hoer
Nostalgiequote:Op dinsdag 5 december 2017 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat het van huis uit is, mijn moeder en oma bakten veel.
Oh kijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Speelklok is hartstikke leuk!
Ik ben er in mijn jeugd regelmatig geweest en een goede vriend van me doet de restauratie van de pianola's daar
Dat jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan heb je toch helemaal geen vrije keuze?![]()
nee joh, zit je maar te stangen joh. Je hapt wel snelquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt het idee dat ik 300 kilo weegt ofzo hè?![]()
En goed hoor, paar aan het huilen gebracht, paar aan het lachen, paar keken ernstig. Allemaal constructief. Zo nog één stom gesprek en twee leuke
Dát klopt wel.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK vnl veel grijs en donkergrijs
en wat mag dat zijn ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag een mooie zeefdruk van een Mexicaans worstelmasker.
De Lucha Libre!quote:
Daar ben ik al achter. Te min voor regulier werk op niveau want nog geen master, te min voor hbo werk want enkele wo bachelor willen ze ook niet (dan liever enkel hbo bachelor) en te overgekwalificeerd voor mbo werk. Bestaat er een uitvergrote catch22?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
En ik wil je bubble niet bursten maarrrrr als een bedrijf HBO'ers in dienst heeft die zo'n post-HBO willen doen en als ze daarmee aan alle verplichtingen kunnen voldoen, dan is dat vaak voldoende.
Ik ken een Mexicaanse kunstenares, maar die worstelmaskers zijn niet haar ding of zo iets?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag een mooie zeefdruk van een Mexicaans worstelmasker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je al een huisje op het oog in Limboland?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Oh jawel, HBO-niveau moet wel lukken hoor. Zeker als ze er vanuit gaan dat ze dan voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben ik al achter. Te min voor regulier werk op niveau want nog geen master, te min voor hbo werk want enkele wo bachelor willen ze ook niet (dan liever enkel hbo bachelor) en te overgekwalificeerd voor mbo werk. Bestaat er een uitvergrote catch22?
Ben ik wel van plan. Maar waar naar toequote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken een Mexicaanse kunstenares, maar die worstelmaskers zijn niet haar ding of zo iets?Oja nee niet helemaal wat ik bedoel, maar wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal niet zo'n vaart lopen denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En heb je al een huisje op het oog in Limboland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Mo_Muffin op 05-12-2017 16:13:06 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Ik verzuip wel, keihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne daar nog 5 hoog boven.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn voordeur ligt op 114m boven NAP, ik maak me niet zo'n zorgen
Heb je je tv al aangesloten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zal niet zo'n vaart lopen denk ik![]()
Zeker nu ik mijn huis een klein beetje heb gepimpt.
woon jij in een reuzenrad?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb is het geen nieuwe, maar was ie even 'onklaar' gemaakt vanwege verven en niet weer teruggezet, in dat geval zou ie nog goed ingesteld moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de setup in elkaar zit
Neequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]450 meter boven NAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik heb niet eens netflixquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Die mis ik dus ook echt niet.
Ik krijg, als het goed is, de tv van mijn schoonzus, die heeft een grote mét HDMi-aansluiting of volgens mij is het zelfs een smart-tv![]()
Nu ben ik zo'n beetje de laatste persoon die Netflix kijkt op een laptop
Nog net niet zo'n karwei als een plafond schilderen sinds de zomer van 2016quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb is het geen nieuwe, maar was ie even 'onklaar' gemaakt vanwege verven en niet weer teruggezet, in dat geval zou ie nog goed ingesteld moeten zijn.
Als ik het goed heb staat ie nu achter de bank.
met een bootje tot aan je voordeurquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel leuke dingen, vind ik.quote:
das toch vogelzaad?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Naast/achter, hangt van je perspectief af![]()
Stiekem ben ik een quinoa-etend persoon die 'geen tv kijken' gebruikt als statement of gespreksonderwerp op feestjes.
Ik gaf hem op een bordje.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog net niet zo'n karwei als een plafond schilderen sinds de zomer van 2016
Had je nog niet betaald?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh de bestelling die nu al bijna drie weken onderweg is, ik krijg er ¤10 korting op![]()
Toch aardig.
En hoelang moet je daarop wachten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh de bestelling die nu al bijna drie weken onderweg is, ik krijg er ¤10 korting op![]()
Toch aardig.
straks ga je nog zingenquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt er op. Overigens, best lekker!
Ach, staat zwart op wit. Ik zit er niet écht op te wachten, maar het is een aardig gebaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoelang moet je daarop wachten?
10 jaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoelang moet je daarop wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |