Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voorquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al moet pepernootje momenteel om plek vechten met pure chocolade met sinaasappelschil en cocoanibs.![]()
Al een beetje trainen voor de voedselinname voor vanavond.
Mo is het niet met je eensquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voor
Cannabis 2.0, ditquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voor
Hoe lang is jouw gedicht?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
O jongens, ik krijg vandaag alletwee mijn bestelde pakjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog extra papier bij kopenquote:
Ik hou het kort, 1 a4tje is genoeg. Met grote letters.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog extra papier bij kopen
Lootjestrekken.nl ging me net ook al stalken. Nog drie dagen
Fijn, hoef ik de leesbril niet te zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou het kort, 1 a4tje is genoeg. Met grote letters.
Voelde even stress.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog extra papier bij kopen
Lootjestrekken.nl ging me net ook al stalken. Nog drie dagen
Wauwquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voelde even stress.
Héél even maar.
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
Al wordt gedicht écht last minute denk ik
Is mij nog nooooooit overkomen datquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.![]()
Wekenlang de tijd gehad, samenstellen en gedicht werd last second en toen was de printer stuk.![]()
Mocht ik het gedicht vanaf de telefoon voorlezen.
Zet eens hier neequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bijzonder wel. Ik Google op ‘kerstman sip’ en krijg een tekening van een gynaecologisch onderzoek
Ik mocht hem mobiel niet kopiërenquote:
Falerquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is mij nog nooooooit overkomen dat
Al schreef ik het toen snel even op een papiertje op
Mooie oplossingquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.![]()
Wekenlang de tijd gehad, samenstellen en gedicht werd last second en toen was de printer stuk.![]()
Uhm nee hoor, als ik je zou meeten zou ik je best een klap op je kont gevenquote:
Nou idd!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie oplossing![]()
Toen mijn oma overleed zette ik de laatste punt van mijn speech op weg in de rouwauto![]()
Dat was de spannendste deadline ooit
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd!
Hier maar weer door. Marteldagje dit
Wauw! Maar dat snap ik wel. Het is een relatief korte tijd, emoties en zulks.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie oplossing![]()
Toen mijn oma overleed zette ik de laatste punt van mijn speech op weg in de rouwauto![]()
Dat was de spannendste deadline ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nu nog jaloerserquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd!
Hier maar weer door. Marteldagje dit
#metooquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm nee hoor, als ik je zou meeten zou ik je best een klap op je kont geven
quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw! Maar dat snap ik wel. Het is een relatief korte tijd, emoties en zulks.Jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet wat ik moest zeggen
With the stars as her umbrella
En daarom snap ik je strakke deadlinequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Ik wist niet wat ik moest zeggen
Awwquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarom snap ik je strakke deadline
Mijn oma had zichzelf een zwaar leven bezorgd en was daarom geen leuke moeder of oma. En niemand van de neven of nichten voelde de behoefte een woordje te doen. Dus toen heb ik het mezelf makkelijk gemaakt: mooie liedtekst aangepast naar een gedicht. Want ik vond wel dat iemand iets moest zeggen.
Ik heb het gedicht voor mijn neefjes gisteren in de trein naar Alice Cooper in 013 lopen maken op mijn mobiel. Zo maar uitprinten in een fancy lettertypequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
heb een 2 kilozak in de kelder liggen, als ik daaraan begin dan ga ik tonnetje rond het jaar uitquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al moet pepernootje momenteel om plek vechten met pure chocolade met sinaasappelschil en cocoanibs.![]()
Al een beetje trainen voor de voedselinname voor vanavond.
Jij hebt nog tijd om te printenquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb het gedicht voor mijn neefjes gisteren in de trein naar Alice Cooper in 013 lopen maken op mijn mobiel. Zo maar uitprinten in een fancy lettertype
True, true. Al zijn dat van die dingen die er altijd bij inspringen. Dus zodadelijk maar even een pauze inlassen van kruidnootjes bakken en uitprinten maarquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt nog tijd om te printen![]()
Heb je vakantie of zo, dat je allemaal leuke trapjes aan het maken bent?
Hoe lang moet je nog voor je de grotemensenwereld gaat betreden?quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, true. Al zijn dat van die dingen die er altijd bij inspringen. Dus zodadelijk maar even een pauze inlassen van kruidnootjes bakken en uitprinten maar![]()
Nee, gewoon tijd teveel als student met nog 1 vak en masterscriptie
Ik heb al in meerdere functies de grotemensenwereld betreden hoor. Maar enkel in tijdelijke functies die bij gebrek aan genoeg budget geen verlenging kregen helaas.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog voor je de grotemensenwereld gaat betreden?
Echt de eindfase dusquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb al in meerdere functies de grotemensenwereld betreden hoor. Maar enkel tijdelijke functies die bij gebrek aan genoeg budget geen verlenging kregen helaas.
Definitief student af zal rond februari op zijn vroegst en anders april zijn.
Jup. Wist bij het begin wel dat ik aan een meerjarenplan begon maar zo'n uitloop had ik ook weer niet voorzienquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt de eindfase dus![]()
Al aan het solliciteren voor als je je master hebt gehaald? Want dat zijn denk ik toch andere functies als je tot nu toe hebt gedaan?
Dat is idd de richting.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Wat voor master doe je ook alweer Joos?
Volgens mij zelfde als mijn neef, dacht ik...Recht en ICT?
Spannendquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Wist bij het begin wel dat ik aan een meerjarenplan begon maar zo'n uitloop had ik ook weer niet voorzien![]()
Jup, heb her en der sollicitaties uitstaan voor functies die echt naadloos aansluiten bij mijn studierichting. Vorige functies waren ook studiegerelateerd maar niet voor de volle 100%.
Smakelijk.quote:
Dank, heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk.
Heb hem net achter de kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |