Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voorquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al moet pepernootje momenteel om plek vechten met pure chocolade met sinaasappelschil en cocoanibs.![]()
Al een beetje trainen voor de voedselinname voor vanavond.
Mo is het niet met je eensquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voor
Cannabis 2.0, ditquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las cannabis en vond het daar wat vroeg voor
Hoe lang is jouw gedicht?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
O jongens, ik krijg vandaag alletwee mijn bestelde pakjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog extra papier bij kopenquote:
Ik hou het kort, 1 a4tje is genoeg. Met grote letters.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog extra papier bij kopen
Lootjestrekken.nl ging me net ook al stalken. Nog drie dagen
Fijn, hoef ik de leesbril niet te zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou het kort, 1 a4tje is genoeg. Met grote letters.
Voelde even stress.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet nog extra papier bij kopen
Lootjestrekken.nl ging me net ook al stalken. Nog drie dagen
Wauwquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voelde even stress.
Héél even maar.
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
Al wordt gedicht écht last minute denk ik
Is mij nog nooooooit overkomen datquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een telefoon in mijn handen gedouwd gekregen bij het openmaken van mijn surprise.![]()
Wekenlang de tijd gehad, samenstellen en gedicht werd last second en toen was de printer stuk.![]()
Mocht ik het gedicht vanaf de telefoon voorlezen.
Zet eens hier neequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bijzonder wel. Ik Google op ‘kerstman sip’ en krijg een tekening van een gynaecologisch onderzoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |