quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed nieuws!
Mijn surprise past in een doos!
En staat nu bij PostNL te wachten om opgehaald en bezorgd te worden!
quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed nieuws!
Mijn surprise past in een doos!
En staat nu bij PostNL te wachten om opgehaald en bezorgd te worden!
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk bezorgen ze die van mij niet bij de buren
dat had je makkelijk zelf kunnen doenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk bezorgen ze die van mij niet bij de buren
Ik heb geen leuke burenquote:
je buren wonen neem ik aan naast (of boven/onder) jequote:
Maar ze gaan toch geen pakketjes openmaken en zo? Of heb je gewoon geen zin om er dan heen te moeten om pakketje te vragen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke burenAL moet ik eerlijk zeggen dat de sfeer verbeterd is sinds dat aso-gezin verhuisd is! Trappenhuis is nog nooit zó lang schoon gebleven
Ja nou ja ik snap 'm nog steeds nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:43 schreef crv het volgende:
[..]
je buren wonen neem ik aan naast (of boven/onder) je![]()
slechte grap dus![]()
Nee de overgebleven buren in dit trappenhuis zijn wel ok. Die naast mij woonden waren wel een stel rovers en een buurman in het pand hiernaast ookquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch geen pakketjes openmaken en zo? Of heb je gewoon geen zin om er dan heen te moeten om pakketje te vragen?
Zeker niet doorgelezen tot het eindequote:Op dinsdag 5 december 2017 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tip voor de wijndrinkers onder jullie.
net zo nutteloos als de fantastische whiskey en wodka van de lidl die in nederland niet verkocht wordenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeker niet doorgelezen tot het einde![]()
De wijn is alleen verkrijgbaar bij Lidl in België en is inmiddels uitverkocht.
Sorry dat ik je blij maakte met een dooie mus....quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeker niet doorgelezen tot het einde![]()
De wijn is alleen verkrijgbaar bij Lidl in België en is inmiddels uitverkocht.
True, nu zijn het vooral ziekenhuizen die al bezig zijn want zij moeten vervroegd de boel geregeld hebben. Want patiëntengegevens zijn bijzondere persoonsgegevens enzo. De rest volgt later pas in de zomer.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel goed om rekening te houden dat dergelijke instellingen al een tijd bezig zijn met de inrichting ervan en vaak ook met werving. Als je het handig aanpakt zorg je dat je het uitzetten van vacatures voor bent en schrijf je open sollicitaties
Dat lees je ook inderdaad terug in de vacatures. Functie wordt eerst intern opgevuld indien mogelijk, zo niet: extern uitgezet.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik vermoed dat een hoop instellingen eerst intern iemand aanwijzen die de "rol" erbij krijgt en dat het nog niet zo'n vaart zal lopen met vacatures, al hoop ik voor Joos anders
de rum is ook best te drinkenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo nutteloos als de fantastische whiskey en wodka van de lidl die in nederland niet verkocht worden
Ohquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo nutteloos als de fantastische whiskey en wodka van de lidl die in nederland niet verkocht worden
Teleurstelling wel jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry dat ik je blij maakte met een dooie mus....
Bij ons zijn ze het traject al gestart, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, nu zijn het vooral ziekenhuizen die al bezig zijn want zij moeten vervroegd de boel geregeld hebben. Want patiëntengegevens zijn bijzondere persoonsgegevens enzo. De rest volgt later pas in de zomer.
Ik had indd niet doorgelezen, omdat ik zelf geen wijn drink, had het om bier gegaan dan zeker wel.quote:
Kasteel De Haar is zeker te saai hè?quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Muck het volgende:
Ik heb een vraag![]()
Mijn nichtje is vandaag jarig en wordt 14.
Nu wil ze van mijn ouders graag 'een dagje uit met opa en oma' () Heel leuk natuurlijk, maar mijn ouders vinden het lastig iets te bedenken. De Efteling zijn ze al drie keer geweest dit jaar, ze is dol op dierentuinen, maar daar is in de winter niet zo heel veel te beleven.
Heeft iemand nog leuke tips? Het liefst niet bizar ver vanaf Utrecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |