Dát klopt wel.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK vnl veel grijs en donkergrijs
en wat mag dat zijn ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag een mooie zeefdruk van een Mexicaans worstelmasker.
De Lucha Libre!quote:
Daar ben ik al achter. Te min voor regulier werk op niveau want nog geen master, te min voor hbo werk want enkele wo bachelor willen ze ook niet (dan liever enkel hbo bachelor) en te overgekwalificeerd voor mbo werk. Bestaat er een uitvergrote catch22?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
En ik wil je bubble niet bursten maarrrrr als een bedrijf HBO'ers in dienst heeft die zo'n post-HBO willen doen en als ze daarmee aan alle verplichtingen kunnen voldoen, dan is dat vaak voldoende.
Ik ken een Mexicaanse kunstenares, maar die worstelmaskers zijn niet haar ding of zo iets?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag een mooie zeefdruk van een Mexicaans worstelmasker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je al een huisje op het oog in Limboland?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Ik transorfmeer in Mo omdat ik het altijd koud heb en intussen hoor ik mezelf Cat-dingen zeggen ja. Ik word een Limbo
Oh jawel, HBO-niveau moet wel lukken hoor. Zeker als ze er vanuit gaan dat ze dan voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben ik al achter. Te min voor regulier werk op niveau want nog geen master, te min voor hbo werk want enkele wo bachelor willen ze ook niet (dan liever enkel hbo bachelor) en te overgekwalificeerd voor mbo werk. Bestaat er een uitvergrote catch22?
Ben ik wel van plan. Maar waar naar toequote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
Saai vraag, gaan jullie nog van zorgverzekering veranderen voor 2018?
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken een Mexicaanse kunstenares, maar die worstelmaskers zijn niet haar ding of zo iets?Oja nee niet helemaal wat ik bedoel, maar wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Het zal niet zo'n vaart lopen denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En heb je al een huisje op het oog in Limboland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Mo_Muffin op 05-12-2017 16:13:06 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Ik verzuip wel, keihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
De mijne daar nog 5 hoog boven.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn voordeur ligt op 114m boven NAP, ik maak me niet zo'n zorgen
Heb je je tv al aangesloten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zal niet zo'n vaart lopen denk ik![]()
Zeker nu ik mijn huis een klein beetje heb gepimpt.
woon jij in een reuzenrad?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb is het geen nieuwe, maar was ie even 'onklaar' gemaakt vanwege verven en niet weer teruggezet, in dat geval zou ie nog goed ingesteld moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de setup in elkaar zit
Neequote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]450 meter boven NAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik heb niet eens netflixquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Die mis ik dus ook echt niet.
Ik krijg, als het goed is, de tv van mijn schoonzus, die heeft een grote mét HDMi-aansluiting of volgens mij is het zelfs een smart-tv![]()
Nu ben ik zo'n beetje de laatste persoon die Netflix kijkt op een laptop
Nog net niet zo'n karwei als een plafond schilderen sinds de zomer van 2016quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb is het geen nieuwe, maar was ie even 'onklaar' gemaakt vanwege verven en niet weer teruggezet, in dat geval zou ie nog goed ingesteld moeten zijn.
Als ik het goed heb staat ie nu achter de bank.
met een bootje tot aan je voordeurquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel leuke dingen, vind ik.quote:
das toch vogelzaad?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Naast/achter, hangt van je perspectief af![]()
Stiekem ben ik een quinoa-etend persoon die 'geen tv kijken' gebruikt als statement of gespreksonderwerp op feestjes.
Ik gaf hem op een bordje.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog net niet zo'n karwei als een plafond schilderen sinds de zomer van 2016
Had je nog niet betaald?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh de bestelling die nu al bijna drie weken onderweg is, ik krijg er ¤10 korting op![]()
Toch aardig.
En hoelang moet je daarop wachten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
Oh de bestelling die nu al bijna drie weken onderweg is, ik krijg er ¤10 korting op![]()
Toch aardig.
straks ga je nog zingenquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt er op. Overigens, best lekker!
Ach, staat zwart op wit. Ik zit er niet écht op te wachten, maar het is een aardig gebaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoelang moet je daarop wachten?
10 jaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoelang moet je daarop wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |