nee joh, zit je maar te stangen joh. Je hapt wel snelquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt het idee dat ik 300 kilo weegt ofzo hè?![]()
En goed hoor, paar aan het huilen gebracht, paar aan het lachen, paar keken ernstig. Allemaal constructief. Zo nog één stom gesprek en twee leuke
Dát klopt wel.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK vnl veel grijs en donkergrijs
en wat mag dat zijn ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag een mooie zeefdruk van een Mexicaans worstelmasker.
De Lucha Libre!quote:
Daar ben ik al achter. Te min voor regulier werk op niveau want nog geen master, te min voor hbo werk want enkele wo bachelor willen ze ook niet (dan liever enkel hbo bachelor) en te overgekwalificeerd voor mbo werk. Bestaat er een uitvergrote catch22?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
En ik wil je bubble niet bursten maarrrrr als een bedrijf HBO'ers in dienst heeft die zo'n post-HBO willen doen en als ze daarmee aan alle verplichtingen kunnen voldoen, dan is dat vaak voldoende.
Ik ken een Mexicaanse kunstenares, maar die worstelmaskers zijn niet haar ding of zo iets?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil graag een mooie zeefdruk van een Mexicaans worstelmasker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je al een huisje op het oog in Limboland?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Ik transorfmeer in Mo omdat ik het altijd koud heb en intussen hoor ik mezelf Cat-dingen zeggen ja. Ik word een Limbo
Oh jawel, HBO-niveau moet wel lukken hoor. Zeker als ze er vanuit gaan dat ze dan voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar ben ik al achter. Te min voor regulier werk op niveau want nog geen master, te min voor hbo werk want enkele wo bachelor willen ze ook niet (dan liever enkel hbo bachelor) en te overgekwalificeerd voor mbo werk. Bestaat er een uitvergrote catch22?
Ben ik wel van plan. Maar waar naar toequote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
Saai vraag, gaan jullie nog van zorgverzekering veranderen voor 2018?
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken een Mexicaanse kunstenares, maar die worstelmaskers zijn niet haar ding of zo iets?Oja nee niet helemaal wat ik bedoel, maar wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Het zal niet zo'n vaart lopen denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En heb je al een huisje op het oog in Limboland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Mo_Muffin op 05-12-2017 16:13:06 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Ik verzuip wel, keihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |