Ja, toen ik ging zoeken naar vacatures zag ik idd al een paar daterend van deze zomer. Zoiets heeft een lange aanlooptijd. Genoeg bedrijven die met de handen in het haar zitten: hoe gaan we dit nu weer regelenquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze het traject al gestart, geloof ik.
Maar goed, weet er ook het fijne niet van, wel dat het een langlopend hot item is.
Ja en daarom beginnen ze vaak redelijk vlot met pilots wel. Niet altijd even effectief, maar hé.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, toen ik ging zoeken naar vacatures zag ik idd al een paar daterend van deze zomer. Zoiets heeft een lange aanlooptijd. Genoeg bedrijven die met de handen in het haar zitten: hoe gaan we dit nu weer regelen
hier in Frankrijk hebben de supers in het najaar foire du vin. ze kopen dan veel wijn op van wijnboeren uit Frankrijk die graag van hun voorraad af willen om nieuwe te kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tip voor de wijndrinkers onder jullie.
Mja, zo'n opdringerig persoon ben ik niet. Vind solliciteren ook maar lastig, dan moet je jezelf verkopen. Das zo gezegd maar niet zo gedaanquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en daarom beginnen ze vaak redelijk vlot met pilots wel. Niet altijd even effectief, maar hé.
Ik zou me maar eens gaan opdringen als kenner
laat maarquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nou ja ik snap 'm nog steeds niet![]()
QFT.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
hier in Frankrijk hebben de supers in het najaar foire du vin. ze kopen dan veel wijn op van wijnboeren uit Frankrijk die graag van hun voorraad af willen om nieuwe te kunnen maken.
Soms zitten daar pareltjes tussen maar ik heb het laatst weer eens geprobeerd, 10 Gold medal winnaars maar ze konden mij niet zo smaken.
Die medailles zeggen niets, als het je smaak niet is blijft het een "slechte" wijn
in ieder geval succesquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, nu zijn het vooral ziekenhuizen die al bezig zijn want zij moeten vervroegd de boel geregeld hebben. Want patiëntengegevens zijn bijzondere persoonsgegevens enzo. De rest volgt later pas in de zomer.
[..]
Dat lees je ook inderdaad terug in de vacatures. Functie wordt eerst intern opgevuld indien mogelijk, zo niet: extern uitgezet.
En leuk zo'n cursus, maar dat valt in het niet met een specifieke masterstudie die uitgebreider en dieper erop in gaat. Het is wel het risico wat ik al had verwacht. Veel bedrijven willen er niet veel geld en tijd in stoppen dus leiden intern iemand op. Snap hun keuze wel maar leuk is het niet voor mij en anderen.
Ja dat jezelf voorkomen is onontkoombaar, heb ik nu ook last van.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo'n opdringerig persoon ben ik niet. Vind solliciteren ook maar lastig, dan moet je jezelf verkopen. Das zo gezegd maar niet zo gedaan
ik ben de zaterdag voor ik het ziekenhuis inging nog even bij mijn favo Winzer in de Kaiserstuhl langsgeweest. Al zijn wijnen zijn Goud, maar hij plakt de stikkertjes niet. zijn klanten weten toch wel dat zijn wijn buitengewoon lekker is en hij heeft altijd tekortquote:
Zit een voordeel aan dus, als superexpertdatebeschermingsgoerroe bij een middelgroot bedrijf naar binnen stappen en ze aan het handje vastpakken, zo geef me maandelijks wat geld en ik regel het voor jullie, zijn jullie van het verplichte gezeik af, moet je echter wel glad van de tongriem gesneden zijn, wat branie hebben en tevreden zijn met wat je met je tong voor een salaris eruit weet te ouwehoerenquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
En ik wil je bubble niet bursten maarrrrr als een bedrijf HBO'ers in dienst heeft die zo'n post-HBO willen doen en als ze daarmee aan alle verplichtingen kunnen voldoen, dan is dat vaak voldoende.
Colin neemt mij al hoor, hihahoquote:
ik heb geen witte wijn emojiquote:
wishfull thinkingquote:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit een voordeel aan dus, als superexpertdatebeschermingsgoerroe bij een middelgroot bedrijf naar binnen stappen en ze aan het handje vastpakken, zo geef me maandelijks wat geld en ik regel het voor jullie, zijn jullie van het verplichte gezeik af, moet je echter wel glad van de tongriem gesneden zijn, wat branie hebben en tevreden zijn met wat je met je tong voor een salaris eruit weet te ouwehoeren
woman have/are nightmaresquote:
met nadruk op „groot“quote:
Jij hebt volgens mij echt het idee dat ik 300 kilo weegt ofzo hè?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
met nadruk op „groot“![]()
Hoest met de jankballen?
Koop dan een keer ook wat voor die beestjes van jequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had net een haring en die moest ik met mijn leven verdedigen
Ze krijgen het beste voer hierquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Koop dan een keer ook wat voor die beestjes van je
Of was dit je buurkind?
Zoute? Zure? Met uitjes?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had net een haring en die moest ik met mijn leven verdedigen
Cat, ben jij dit?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze krijgen het beste voer hierMaar ik heb 'm een stukje gegeven, ook omdat ik mijn oog terug wilde.
Het beste is nooit genoeeeeeeeeeegquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze krijgen het beste voer hierMaar ik heb 'm een stukje gegeven, ook omdat ik mijn oog terug wilde.
Echt hoor, een volgende zaagmans is bij een haring tent of zo.quote:
quote:
Ik ga zo gelijk zo'n harinkje halen, lekker glibberen even, heerlijk gewoon.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ziltig, met uitjes![]()
Ik stink onwijs.
come to the dark sidequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Ik transorfmeer in Mo omdat ik het altijd koud heb en intussen hoor ik mezelf Cat-dingen zeggen ja. Ik word een Limbo
Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga zo gelijk zo'n harinkje halen, lekker glibberen even, heerlijk gewoon.
Yoga?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, klopt![]()
Donderdag weer naar therapie gelukkig.
Geef het nog een kans.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh yoga en ik worden geen vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |