met nadruk op „groot“quote:
Jij hebt volgens mij echt het idee dat ik 300 kilo weegt ofzo hè?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
met nadruk op „groot“![]()
Hoest met de jankballen?
Koop dan een keer ook wat voor die beestjes van jequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had net een haring en die moest ik met mijn leven verdedigen
Ze krijgen het beste voer hierquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Koop dan een keer ook wat voor die beestjes van je
Of was dit je buurkind?
Zoute? Zure? Met uitjes?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had net een haring en die moest ik met mijn leven verdedigen
Cat, ben jij dit?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze krijgen het beste voer hierMaar ik heb 'm een stukje gegeven, ook omdat ik mijn oog terug wilde.
Het beste is nooit genoeeeeeeeeeegquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze krijgen het beste voer hierMaar ik heb 'm een stukje gegeven, ook omdat ik mijn oog terug wilde.
Echt hoor, een volgende zaagmans is bij een haring tent of zo.quote:
quote:
Ik ga zo gelijk zo'n harinkje halen, lekker glibberen even, heerlijk gewoon.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ziltig, met uitjes![]()
Ik stink onwijs.
come to the dark sidequote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh help![]()
Ik transorfmeer in Mo omdat ik het altijd koud heb en intussen hoor ik mezelf Cat-dingen zeggen ja. Ik word een Limbo
Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga zo gelijk zo'n harinkje halen, lekker glibberen even, heerlijk gewoon.
Yoga?quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, klopt![]()
Donderdag weer naar therapie gelukkig.
Geef het nog een kans.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh yoga en ik worden geen vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |