Heerlijk hequote:Op dinsdag 5 december 2017 12:20 schreef gianni61 het volgende:
bijna lunch
al zit ik al vol met strooigoed
Dan is de verleiding grootquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop het bewust al niet, maar als iemand mijn bureau er mee vol kiept..
Zo kwam ik gisteren ook aan een groooot stuk van een luxe chocoletter. Dramaquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop het bewust al niet, maar als iemand mijn bureau er mee vol kiept..
Qua timing komt het mij goed uit om begin 2018 klaar te zijn. Want rond deze tijd is het voor veel bedrijven en instellingen verplicht om een functionaris gegevensbeheer aan te stellen. Of zoals ze het in vacatures wervelend noemen: data protection officer conform de Algemene verordening gegevensbescherming.quote:
Prima. Thx.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank, heeft het gesmaakt?
Same 😒quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo kwam ik gisteren ook aan een groooot stuk van een luxe chocoletter. Drama
Wel goed om rekening te houden dat dergelijke instellingen al een tijd bezig zijn met de inrichting ervan en vaak ook met werving. Als je het handig aanpakt zorg je dat je het uitzetten van vacatures voor bent en schrijf je open sollicitatiesquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Qua timing komt het mij goed uit om begin 2018 klaar te zijn. Want rond deze tijd is het voor veel bedrijven en instellingen verplicht om een functionaris gegevensbeheer aan te stellen. Of zoals ze het in vacatures wervelend noemen: data protection officer conform de Algemene verordening gegevensbescherming.
Zo'n functie lijkt mij zeker wel wat. En dan kan ik ofwel bij gemeenten, provincies terechtkomen of bij bijvoorbeeld ziekenhuizen
ik vermoed dat een hoop instellingen eerst intern iemand aanwijzen die de "rol" erbij krijgt en dat het nog niet zo'n vaart zal lopen met vacatures, al hoop ik voor Joos andersquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel goed om rekening te houden dat dergelijke instellingen al een tijd bezig zijn met de inrichting ervan en vaak ook met werving. Als je het handig aanpakt zorg je dat je het uitzetten van vacatures voor bent en schrijf je open sollicitaties
hij zorgt er hierdoor wel voor dat het ding binnen een week wordt weggehaald..quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Creatieve aannemer bouwt om lantaarnpaal heen.
Nee, serieus?
zelfs belgen zijn toch niet zo stom of is dit gewoon bewust omdat de gemeente de paal niet weg wilde halenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Creatieve aannemer bouwt om lantaarnpaal heen.
Nee, serieus?
Ik gok dat laatste.quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:12 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs belgen zijn toch niet zo stom of is dit gewoon bewust omdat de gemeente de paal niet weg wilde halen
dit is bewust gedaan omdat men al maanden geleden aan de gemeente had gemeld dat de paal weg moestquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:12 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs belgen zijn toch niet zo stom of is dit gewoon bewust omdat de gemeente de paal niet weg wilde halen
En zelf omzagen is "not done"quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is bewust gedaan omdat men al maanden geleden aan de gemeente had gemeld dat de paal weg moest
als ik het stuk lees heeft niemand gemeld dat de paal weg moest.maar de netbeheerder wist ervan en is het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is bewust gedaan omdat men al maanden geleden aan de gemeente had gemeld dat de paal weg moest
Dat ook vaak ja 😬quote:Op dinsdag 5 december 2017 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik vermoed dat een hoop instellingen eerst intern iemand aanwijzen die de "rol" erbij krijgt en dat het nog niet zo'n vaart zal lopen met vacatures, al hoop ik voor Joos anders
nee, dan kun je betalenquote:
stond gisteren wel in de belgische mediaquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:14 schreef crv het volgende:
[..]
als ik het stuk lees heeft niemand gemeld dat de paal weg moest.maar de netbeheerder wist ervan en is het gewoon vergeten
ok die lees ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan kun je betalen
[..]
stond gisteren wel in de belgische media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |