Ben ik ook niet zo'n fan vanquote:
Ik heb even gekeken en ik blijf waar ik al zitquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
Saai vraag, gaan jullie nog van zorgverzekering veranderen voor 2018?
Schijnt ook een leuk museum te zijn, al klinkt het tuttig.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga even op de site kijken!
[..]
Awesome
Ik heb van dat alles alleen een zwak voor gebak.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo'n fan van![]()
Gebak doet me weinig, koekjes doen me ook niet veel, snoep I don't care. Al zou je het misschien niet zeggen![]()
Chocola is eigenlijk mijn enige echte makke.
Wel zo handig!quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik blijf waar ik al zit
neenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
Saai vraag, gaan jullie nog van zorgverzekering veranderen voor 2018?
Vertel, waaromquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van dat alles alleen een zwak voor gebak.
heb wel even rondgekeken, maar het scheelt allemaal bijna niks. ook omdat ik collectief verzekerd benquote:
Denk dat het van huis uit is, mijn moeder en oma bakten veel.quote:
Ok ga zo dames kijken die met ballen spelenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:03 schreef Molo het volgende:
Ik las wat anders
[ afbeelding ]
Tijd voor inhoudelijk gedoe hier
Speelklok is hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schijnt ook een leuk museum te zijn, al klinkt het tuttig.
Was in de zomer met mijn broer in het Universiteitsmuseum, ook leuk!
Maar goed, ik houd sowieso wel van museumgedoe dus
Ik heb ztraks misschien wel een lekker plakkie cake voor je Moquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van dat alles alleen een zwak voor gebak.
als je handbal bedoelt dan aub geen spoilers, ik neem het op en druk op play zodra ik thuis benquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ga zo dames kijken die met ballen spelen
Dan heb je toch helemaal geen vrije keuze?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel zo handig!
Ik baalde erg van die zogenaamde 'vrije keuze polis'. Je mag wel zelf kiezen, alles wat je maar wilt, maar is het een niet gecontracteerde dam krijg je de helft maar vergoedMaar maandelijks wel extra betalen voor die keuzevrijheid.
Ik heb hier nog 1 plak voor straks van de cake die ik donderdag bakte en dan is ie op.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ztraks misschien wel een lekker plakkie cake voor je Mo
Ik wilde gisteren heel erg graag een voorverpakte haring kopen, hadden ze nog maar een dubieus pakje bij de AH, kom ik een nichtje tegen bij de kassa en die had twee pakjes op de band liggen, de vieze hoerquote:Op dinsdag 5 december 2017 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had net een haring en die moest ik met mijn leven verdedigen
Die van mij moet zo nog even afkoelen ... zeker met al die chocola erin...quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 1 plak voor straks van de cake die ik donderdag bakte en dan is ie op.
OK ik zal hier verder niets er over postenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je handbal bedoelt dan aub geen spoilers, ik neem het op en druk op play zodra ik thuis ben
Hoer ook meteenquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren heel erg graag een voorverpakte haring kopen, hadden ze nog maar een dubieus pakje bij de AH, kom ik een nichtje tegen bij de kassa en die had twee pakjes op de band liggen, de vieze hoer
Nostalgiequote:Op dinsdag 5 december 2017 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat het van huis uit is, mijn moeder en oma bakten veel.
Oh kijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Speelklok is hartstikke leuk!
Ik ben er in mijn jeugd regelmatig geweest en een goede vriend van me doet de restauratie van de pianola's daar
Dat jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan heb je toch helemaal geen vrije keuze?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |