Vijf uur oven aan, rond half zes opgewarmde kliek eruit, kwart voor zes vuile vaat op het aanrechtquote:
Dat is je avondeten?quote:
de doc is ook tevree maar krijg wel 2 keer per dag een koud soort lapje eroverheen nuquote:Op donderdag 30 november 2017 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je zwelling valt best mee Crv. Mooie wondranden, roodheid denk ik van de druk van je seksah vacoding.
Ik keur je poot goed
yep maar heb vanmiddag ook al warm gegeten hčquote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is je avondeten?
Artistiek gestrooide granaatappelpitjes maken het niet beter...
Goffer, moet je die aardappels zelf kokenquote:
Maar waar is dan de pain du stok of zo?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:06 schreef crv het volgende:
[..]
yep maar heb vanmiddag ook al warm gegeten hč
Dat is precies hoe mijn zusje eetquote:Op donderdag 30 november 2017 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vijf uur oven aan, rond half zes opgewarmde kliek eruit, kwart voor zes vuile vaat op het aanrecht
is genoeg, vindt de brie vervelenderquote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is je avondeten?
Artistiek gestrooide granaatappelpitjes maken het niet beter...
+1quote:Op donderdag 30 november 2017 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je zwelling valt best mee Crv. Mooie wondranden, roodheid denk ik van de druk van je seksah vacoding.
Ik keur je poot goed
ik zit niet in frankrijk nu hčquote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar waar is dan de pain du stok of zo?
Japs.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is precies hoe mijn zusje eet
Maaruhhhh, snack je dan vanavond nog wat?
ken je dat niet gekookte aardappels in schilquote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer, moet je die aardappels zelf koken
Dus eigenlijk moet ik blij zijn dat het geen kaasfondue isquote:
ik loop / strompel ook alquote:Op donderdag 30 november 2017 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
En in bed bewegen voor zover mogelijk, beetje die enkel mobiliseren
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik blij zijn dat het geen kaasfondue is
picsquote:Op donderdag 30 november 2017 18:10 schreef Muck het volgende:
Food update: de moksi meti was heerlijk
40, damn!quote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
O gawd, DHL gaat bij mij een pakketje bezorgen![]()
Toegegeven, ze doen het regelmatig goed, maar ik vergeet nooit die keer dat een pakje van mij vanuit de UK op Aruba belandde![]()
En die keer dat ik niet thuis was en naar het dichtstbijzijnde magazijn mocht rijden. 40 fucking km enkele reis.
Langer eten is ook wel een beetje verspilling van tijd hoor...quote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is precies hoe mijn zusje eet
Maaruhhhh, snack je dan vanavond nog wat?
Ben sprakeloos.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
O gawd, DHL gaat bij mij een pakketje bezorgen![]()
Toegegeven, ze doen het regelmatig goed, maar ik vergeet nooit die keer dat een pakje van mij vanuit de UK op Aruba belandde![]()
En die keer dat ik niet thuis was en naar het dichtstbijzijnde magazijn mocht rijden. 40 fucking km enkele reis.
Ik zie geen brie?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:08 schreef crv het volgende:
[..]
is genoeg, vindt de brie vervelender
dat driehoekige stuk met dat witte randjequote:
maar kom jij ook eens met Een pic van je voedertrogquote:
Dit is wel al wat jaar geleden. Inmiddels hebben ze de afhaalpunten en bezorging omplannen ook ontdekt.quote:
Oe, mandarijnen, vanavond ook een of twee etenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Japs.
Ik eet overdag vaak weinig dus daar heb ik de avonden voor. Slechte gewoonte.
Maar er liggen nu een stel mandarijnen naast me en die gaan op.
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:10 schreef Muck het volgende:
Food update: de moksi meti was heerlijk
Nee nee neequote:Op donderdag 30 november 2017 18:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Langer eten is ook wel een beetje verspilling van tijd hoor...
Ik voel me lekker beroerd dus Koos gaat patat halen nuquote:Op donderdag 30 november 2017 18:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar kom jij ook eens met Een pic van je voedertrog![]()
Ja dat Aruba verhaal had ik eerder een keer gelezen. Hahaha, bizar manquote:Op donderdag 30 november 2017 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is wel al wat jaar geleden. Inmiddels hebben ze de afhaalpunten en bezorging omplannen ook ontdekt.
En het Aruba pakketje was uiteindelijk ook niet verkeerd. Heftig kerstinkopen gedaan bij Lush, na een maand nog niks ontvangen, werd de bestelling gratis opnieuw verstuurd (minus specialsmaar daar kreeg ik het geld van terug). Letterlijk een dag na aankomst pakket 2 stond gedeukt mar zeker nog bruikbaar pakket 1 voor de deur.
![]()
Lush nog gemaild wat ik ermee moest. Ik moest het maar lekker opmaken![]()
![]()
En de bestellingen erna stuurden ze via een andere koerier voor me.
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Kun je dit seizoen ook pruimen eten?
Ik heb echt trek in een lekkere sappige pruim!
Taco Mundo?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin in taco's met super veel kaas, maar geen zin om naar buiten te gaan en alles in te slaan
jij gaat patat eten als je je beroerd voelt ?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voel me lekker beroerd dus Koos gaat patat halen nu![]()
Niet heel spectaculair
Taco's, kaas, gemarineerde kip, anderhalve groene peper, nog meer kaas en home made guacamole saus!quote:
Feel Better food dat...quote:Op donderdag 30 november 2017 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
jij gaat patat eten als je je beroerd voelt ?
pruimen zijn het hele jaar beschikbaar in alle variaties en smakenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Kun je dit seizoen ook pruimen eten?
Ik heb echt trek in een lekkere sappige pruim!
als ik me beroerd voel dan hoef ik niks te etenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Feel Better food dat...
Net als chips.
Doe die vacoped van jou eens wat losserquote:Op donderdag 30 november 2017 18:31 schreef crv het volgende:
[..]
pruimen zijn het hele jaar beschikbaar in alle variaties en smaken
Even snel wat eten en dan plat denk ikquote:Op donderdag 30 november 2017 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
jij gaat patat eten als je je beroerd voelt ?
En toch denk ik dat op je huisarts plassen jou beter laat voelen.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Even snel wat eten en dan plat denk ik
Ik kots de boel niet onder ofzo, maar dan hoef ik niet te koken
Zo erg?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Die lag al te luchtenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe die vacoped van jou eens wat losser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En toch denk ik dat op je huisarts plassen jou beter laat voelen.
BeterschapFaallijf sucks.
en wat word je hoofdgerecht ?quote:
Een Tquote:
Dat moet je tegen mevrouw Rabbit zeggenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Taco's, kaas, gemarineerde kip, anderhalve groene peper, nog meer kaas en home made guacamole saus!
En snel een beetje!
vrouwendrankquote:
Alles onder zeikenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En toch denk ik dat op je huisarts plassen jou beter laat voelen.
BeterschapFaallijf sucks.
is der een mevr Rabbit ?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet je tegen mevrouw Rabbit zeggen
ja momenteel word ik er niet zo blij vanquote:
weer drachtig ?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles onder zeiken![]()
Vanmorgen bloedonderzoek gehad dus maar weer wachten op resultaat
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:35 schreef crv het volgende:
[..]
Die lag al te luchtenOe een zweetapparaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En thanks!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Daarom dat jij hem niet schrijf dus.quote:
Nou, ze is net vers, dus denk van nietquote:Op donderdag 30 november 2017 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
is der een mevr Rabbit ?
Dan zullen er ook wel snel kleine Rabbitjes volgen
vanmiddag dus dat ding dicht en op een warmtemat voor mijn rugquote:
ow das klotequote:
Die heeft nu ook geen zin meer, ligt beetje uitgeput op de bankquote:Op donderdag 30 november 2017 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet je tegen mevrouw Rabbit zeggen
Innerlijk conflict heet dat. Schopje R&P.quote:
als het echte Rabbits zijn laten ze er geen gras over groeienquote:Op donderdag 30 november 2017 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ze is net vers, dus denk van niet
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft nu ook geen zin meer, ligt beetje uitgeput op de bank
Eerst even leren kennen, daarna zien we wel verderquote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
als het echte Rabbits zijn laten ze er geen gras over groeien
Wat Molo me geleerd heeftquote:Op donderdag 30 november 2017 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
taadaaquote:Op donderdag 30 november 2017 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
jajaquote:Op donderdag 30 november 2017 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst even leren kennen, daarna zien we wel verder
Noesquote:
Had ik toch rustiger moeten beginnen?quote:
Ik heb van lies tot teen in gips gezeten een keertje.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooit bij een vriend geweest die net uit zes weken teen tot kuitgips was geknipt. Had nog geen kans gezien zijn been te (laten) wassen. Meuren!
Een warmtemat, zo lollig, dat zijn echt van die dingen die ze alleen in Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland nog gebruikenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
vanmiddag dus dat ding dicht en op een warmtemat voor mijn rug
Begaf het bijna....
Ja tof is dat hequote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb van lies tot teen in gips gezeten een keertje.
Werd je ook niet blij van... En mijn been ging ook vanzelf omhoog toen het gips eraf ging. Kon het niet tegenhouden...
Magicquote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Werd je ook niet blij van... En mijn been ging ook vanzelf omhoog toen het gips eraf ging. Kon het niet tegenhouden...
maar het werkt welquote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Een warmtemat, zo lollig, dat zijn echt van die dingen die ze alleen in Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland nog gebruiken
Maar heettttt ja
daar heb ik dus nu geen last van, dit is net als gips maar kan dus luchten en wassenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooit bij een vriend geweest die net uit zes weken teen tot kuitgips was geknipt. Had nog geen kans gezien zijn been te (laten) wassen. Meuren!
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is geen bewijs voor, daarom nogal omstredenquote:
warmte op een spier is niet slecht en ik ben bijna van die rugpijn afquote:Op donderdag 30 november 2017 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is geen bewijs voor, daarom nogal omstreden
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Vanmiddag even naar de kapper geweest. Ik had dé ideale kapster; één die haar mond hield tijdens het knippen
Ja dat snap ik ook wel en voor ontspanning werkt het ook best lekker denk ikquote:Op donderdag 30 november 2017 18:55 schreef crv het volgende:
[..]
warmte op een spier is niet slecht en ik ben bijna van die rugpijn af
Zeurt nog wat na
Als ik geen warmte eropdoe duurt het veel langer
Voor mij proof enough
ook primaquote:
idd en daar wordT het ook vooral voor gebruiktquote:Op donderdag 30 november 2017 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel en voor ontspanning werkt het ook best lekker denk ik
Shit verhitten in een ziekenhuis nabij een wond zijn we hier toch wel al een tijdje vanaf gestaptquote:Op donderdag 30 november 2017 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
idd en daar wordT het ook vooral voor gebruikt
nabij een wond ?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit verhitten in een ziekenhuis nabij een wond zijn we hier toch wel al een tijdje vanaf gestapt
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
idd en daar wordT het ook vooral voor gebruikt
Of je leest even goed terugquote:Op donderdag 30 november 2017 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit verhitten in een ziekenhuis nabij een wond zijn we hier toch wel al een tijdje vanaf gestapt
koeling zit er weer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
wat is het geworden? Jurkje ?quote:
Nu hopen dat PostNL een beetje meewerkt.quote:
nee, toch maar niet, is me net wat fris als het straks vriestquote:
met een beetje mazzel heeft ie het voor het volgende ek voetbal. Enkel hopen dat ze mee doenquote:Op donderdag 30 november 2017 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu hopen dat PostNL een beetje meewerkt.
ze hebben nog meer dan een week dus ik vertrouw dat het goed komtquote:Op donderdag 30 november 2017 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu hopen dat PostNL een beetje meewerkt.
enkel dat?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, toch maar niet, is me net wat fris als het straks vriest
wel een rood wit blauwe korte broek, maar de kan ook over de normale broek als het moet
gastoeter, 2 mutsen. 30meter vlaggetjesquote:Op donderdag 30 november 2017 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
enkel dat?![]()
Geen pruik en klompen en zo?
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gastoeter, 2 mutsen. 30meter vlaggetjes
Foto!quote:Op donderdag 30 november 2017 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, toch maar niet, is me net wat fris als het straks vriest
wel een rood wit blauwe korte broek, maar de kan ook over de normale broek als het moet
*thee en chocolade doorschuift*quote:
gewoon ziggo sport kijkenquote:Op donderdag 30 november 2017 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb oranje overklompjes. Ergens. Kunnen over je schoenen.![]()
En oranje![]()
En rood-wit-blauw jurkje
Mijn klompen zijn van plastic. En snijden in de bovenkant van je voet als je lage schoenen aan hebt. Krengen zijn hetquote:Op donderdag 30 november 2017 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon ziggo sport kijken
ik heb ook pluche klompen, maar dat zijn gewoon mn alledaagse sloffen
quote:Op donderdag 30 november 2017 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb oranje overklompjes. Ergens. Kunnen over je schoenen.![]()
En oranje![]()
En rood-wit-blauw jurkje
Jaquote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*thee en chocolade doorschuift*
Zo erg?quote:
Biertje of heb je wat sterkers nodig?quote:
Wij moesten toch wat toen we naar de halve finale van het Eurovisie Songfestival gingen.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:10 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Ik heb met het ek hier in ch ook ingeslagen
Löwenhose, verschillende mutsen veel slingers vlaggen en andere shit
dat meen je niet ?quote:Op donderdag 30 november 2017 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wij moesten toch wat toen we naar de halve finale van het Eurovisie Songfestival gingen.
Iets sterkers.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Biertje of heb je wat sterkers nodig?
Begint al fout bij de telegraafquote:Op donderdag 30 november 2017 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Zucht.
https://www.telegraaf.nl/(...)fschaffen-referendum
quote:
alsof andere kranten het nieuws zo geweldig brengen, allemaal 1 pot nat tegenwoordigquote:Op donderdag 30 november 2017 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begint al fout bij de telegraaf
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Düsseldorf![]()
Ik heb nog een oranje boa gekregen van Ed Nijpels
hier is de shit wel ff anders nuquote:
ja en de laatste tijd everyday new shit iddquote:
heb je nog wat aan mevr Crv?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja en de laatste tijd everyday new shit idd
Elke dag gebeurde er wel iets
Mi-macaroniauw?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt best lekker zo.
Geniet met mate.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had 10 wijn ofzo. Tijd om te slapen zo
Geniet met mate, geen liters maar vaten!quote:Op donderdag 30 november 2017 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniet met mate.
Of hoe ging ie ook alweer?![]()
Ik zou de vaten die ik onderhand op heb gedurende mijn leven niet op 1 hoop willen zien, geldt voor cannabis net zo.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet met mate, geen liters maar vaten!
wut, feestje ofzo?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had 10 wijn ofzo. Tijd om te slapen zo
dubbel gevoel dusquote:Op donderdag 30 november 2017 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Afscheidsborrel, impromptu.
Blij dat ik wegga, maar toch
Dan wordt het echtechtquote:Op donderdag 30 november 2017 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Afscheidsborrel, impromptu.
Blij dat ik wegga, maar toch
Nee dat laatste niet. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan wordt het echtecht![]()
En als er nog geen andere baan lined up staat lijkt het me helemaal lastig.
Samen met boekje in bed liggen, internetten en slapen in mijn gevalquote:Op donderdag 30 november 2017 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik verveel me![]()
Misschien maar met boekje naar bed of zo.
Gelukkig, dat laatstequote:Op donderdag 30 november 2017 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat laatste niet. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Maar gek, ik heb er 11,5 jaar gewerkt, lief en leed gedeeld. Ik zal nooit meer een ambtenaar zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Seksah bitches zijn wequote:Op donderdag 30 november 2017 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Samen met boekje in bed liggen, internetten en slapen in mijn geval
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig, dat laatste![]()
Maar 11,5 jaar, dat is idd lang! Dan laat je best wat achter.Ik hoor nu ook Elton JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd
With the stars as her umbrella
Ik moest me beheersen om hem niet in mijn handen te nemen en naar de -afwezige- zon te tillen. Dat hij zo’n 30 cm langer is dan ik hielp daarbij welquote:Op donderdag 30 november 2017 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook Elton John![]()
Gefeliciteerd
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moest me beheersen om hem niet in mijn handen te nemen en naar de -afwezige- zon te tillen. Dat hij zo’n 30 cm langer is dan ik hielp daarbij wel
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou zingen op de achtergrond en hem voorbereiden op de ambtseed
Ohquote:Op donderdag 30 november 2017 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens nog niet seksah in bed liggen. Over Mijn Lijk is net gestart
Ander keertje dan. Of niet.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh![]()
Kan ik niet hebben vandaag.
Maar hou van dat programma
Oh ja!quote:Op donderdag 30 november 2017 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens nog niet seksah in bed liggen. Over Mijn Lijk is net gestart
Ik las dit zoals het er nu staatquote:
Iets beter, na brakkige middag goed geslapen, nu wakker en voel me wat beter, zo wel weer verder tukkenquote:
begin ook in te kakkenquote:Op vrijdag 1 december 2017 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets beter, na brakkige middag goed geslapen, nu wakker en voel me wat beter, zo wel weer verder tukken
Met jou?
Ja gelukkig wel, zin inquote:Op vrijdag 1 december 2017 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin ook in te kakken
verder best lekker
bijna weekend
zaterdagavond uit eten, nog ter ere van mijn verjaardagquote:Op vrijdag 1 december 2017 01:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, zin in
Twee keer Sinterklaas vieren met die kleine hier
Jij plannen?
Oh dat klinkt als een gezellig goed weekend zeg!quote:Op vrijdag 1 december 2017 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdagavond uit eten, nog ter ere van mijn verjaardag
zondag sinterklaas, met mijn ma erbij. en een hoop zoete meuk
Paar cadeutjes voor iedereen, en een hoop standaardcadeautjes voor een sinterklaasspel
trustequote:Op vrijdag 1 december 2017 01:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een gezellig goed weekend zeg!![]()
Leuk leuk!
Ik ga mijn nest weer opzoeken, beetje verkleumd hier beneden inmiddels
Trusten en werkse morgen!
quote:Op vrijdag 1 december 2017 03:46 schreef Muck het volgende:
Dus.
Ik werd net wakker omdat Latte hard spinnend op mijn borst ligt![]()
Nou eh, truste maat weer![]()
Katten zijn debiele dingenquote:
Daarom spinde hij zo hardquote:Op vrijdag 1 december 2017 04:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Katten zijn debiele dingen
Hij mag helemaal niet in de slaapkamer komen
Stil, mooiquote:Op vrijdag 1 december 2017 04:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn droom schiet me net te binnen![]()
Ik was met mensen die ik ken en een paar FOK!kers, iig Cat, gianni en UitStralingin Ulaanbataar
![]()
Het was er verschrikkelijk primitief, iemand zocht een toilet en dat was er gewoon niet en mensen waren heel onaardig![]()
Maar er was ook een noorderlicht, echt heel erg mooi.
En Cat maakte de vloer schoon met permanentvloeistof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Werk, twijfel over een vacature op mijn huidige werk en vanavond de stad in voor toch nog een cadeautje en ik twijfel over een trui die ik gezien hebquote:
Waar en wat heb je? Foto is bonuspuntenquote:Op vrijdag 1 december 2017 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit nu te ontbijten in een wegrestaurant
lkkr, suc6quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk, twijfel over een vacature op mijn huidige werk en vanavond de stad in voor toch nog een cadeautje en ik twijfel over een trui die ik gezien heb
En jouw dag?
haha nee geen fotoquote:Op vrijdag 1 december 2017 06:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar en wat heb je? Foto is bonuspunten
Wat voor werk vandaag?quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr, suc6
werk tot vrij laat. Vanavond niet zoveel plannen.
Lekkâhquote:
rustig aan ouwequote:Op vrijdag 1 december 2017 06:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkâh
Geen tijd voor want wil even lekker rustig douchen,maar morgen wel een goed idee
Wel honger trouwens als ik zo nadenk
nice.quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:59 schreef Molo het volgende:
Morgen op werk van Koos komt Sinterklaas langs, overmorgen met mijn zusje met peuterzoontje en mijn moeder enzo.
Volgend jaar geen idee hoe het valt maar dan doen we het gewoon zoals het hoort op de 5e zelf.
Jij had het al gevierd toch?
Gezellig!quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice.
jep maar morgen met schoonfam.
lolquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is goed koud, een graad of 3 buiten en 19 binnen, even de boel opstoken.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Stil, mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan zijn dat je erbij was, ik vind het aannemelijk. Ik was ook een groepje FOK!kers en mijn moeder kwijt geraakt namelijk
With the stars as her umbrella
quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kan zijn dat je erbij was, ik vind het aannemelijk. Ik was ook een groepje FOK!kers en mijn moeder kwijt geraakt namelijk
Heb je nu ook een kater?quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Drank maakt meer nachtrust kapot dan je lief is.
ze komt elke dag langs, maar heeft haar eigen uitdaging met pijn in der voetquote:
Jammer....hoe komt het?quote:
Nee dat niet. Wel moe.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nu ook een kater?
dat sowieso jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik slaap altijd veel beter na wat drank...
spammodquote:
Oh oh Den Haag.....quote:De 59-jarige Hagenaar die in de nacht van woensdag op donderdag in het Zeeheldenkwartier door een misdrijf om het leven gekomen, is neergestoken door zijn echtgenote, stellen omwonenden.
Zelf zou de vrouw volgens de buren verwondingen hebben opgelopen - mogelijk een gebroken neus.
niet meerquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag.....
Wat een gezellig stel.
las het jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag.....
Wat een gezellig stel.
sorry flapte er zo uitquote:
heb ik nou een noot?quote:
Maar ja, als ik vrouw was en manlief sloeg me een gebroken neus dan is de kans groot dat ik hetzelfde zou reageren als deze mevrouw.quote:
kloptquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ja, als ik vrouw was en manlief sloeg me een gebroken neus dan is de kans groot dat ik hetzelfde zou reageren als deze mevrouw.
Die lui hadden beter gewoon uit elkaar kunnen gaan voor de boel escaleerde.quote:
* chekt gauw.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hopelijk heb je er twee.
is het alquote:
En hoe zit het vandaag met je arbeidsethos?quote:
Wat bedoel je ermee en wát weet jij daar van?quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe zit het vandaag met je arbeidsethos?
Ach ja, als je bij de overheid werkt is dat niet zo van belang.quote:
Ik bedoel ermee, of je nog wel de motivatie kan opbrengen nu het op het einde aangaat.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat bedoel je ermee en wát weet jij daar van?
wat moet ik daar voor beeld bij vormen?quote:
Ik ben vrij vandaag dus mijn motivatie is vandaag niet relevant.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee, of je nog wel de motivatie kan opbrengen nu het op het einde aangaat.
En wat weet ik daarvan? Tja....![]()
Wat fijn, lekker luieren, alvast een beetje oefenen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag dus mijn motivatie is vandaag niet relevant.
Ik heb mijn blouse open en een windmachine waait mijn haar naar achteren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik daar voor beeld bij vormen?
je probeert meerstemmig te zingen en daarbij sexy te dansen?
hmm, dit helpt wel bij de beeldvormingquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn blouse open en een windmachine waait mijn haar naar achteren.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn blouse open en een windmachine waait mijn haar naar achteren.
neem mijnjob ff voor een jaartje, lul je wel andersquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, als je bij de overheid werkt is dat niet zo van belang.
Da's "money for nothing".
quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dit helpt wel bij de beeldvorming
quote:
quote:
bummerquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
In werkelijkheid doe ik een poging om mijn nek te breken terwijl ik de bovenkant van de keukenkastjes probeer schoon te maken.
die van die keukenkastjes neem ik aanquote:
Mijn broer heeft er tot zijn pensioen gewerkt (EU) en nee, hij is nog niet eens 65 jaar, tot 67 en langer doorwerken is daar blijkbaar niet van toepassing.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:55 schreef crv het volgende:
[..]
neem mijnjob ff voor een jaartje, lul je wel anders
Zo vroeg al actief? da's niks voor mij, zulke dingen doe ik 's middags.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
In werkelijkheid doe ik een poging om mijn nek te breken terwijl ik de bovenkant van de keukenkastjes probeer schoon te maken.
eu is nog eens heel wat andersquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er tot zijn pensioen gewerkt (EU) en nee, hij is nog niet eens 65 jaar, tot 67 en langer doorwerken is daar blijkbaar niet van toepassing.
Maar goed, ik gun het hem wel hoor.
Hij woont bij jou in de buurt, Luxemburg.quote:
Uiteraard heb ik een trap. Anders kom ik er niet eens bijquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vroeg al actief? da's niks voor mij, zulke dingen doe ik 's middags.
En neem een trapje erbij voor je valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |