Stil, mooiquote:Op vrijdag 1 december 2017 04:18 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn droom schiet me net te binnen![]()
Ik was met mensen die ik ken en een paar FOK!kers, iig Cat, gianni en UitStralingin Ulaanbataar
![]()
Het was er verschrikkelijk primitief, iemand zocht een toilet en dat was er gewoon niet en mensen waren heel onaardig![]()
Maar er was ook een noorderlicht, echt heel erg mooi.
En Cat maakte de vloer schoon met permanentvloeistof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Werk, twijfel over een vacature op mijn huidige werk en vanavond de stad in voor toch nog een cadeautje en ik twijfel over een trui die ik gezien hebquote:
Waar en wat heb je? Foto is bonuspuntenquote:Op vrijdag 1 december 2017 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit nu te ontbijten in een wegrestaurant
lkkr, suc6quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Werk, twijfel over een vacature op mijn huidige werk en vanavond de stad in voor toch nog een cadeautje en ik twijfel over een trui die ik gezien heb
En jouw dag?
haha nee geen fotoquote:Op vrijdag 1 december 2017 06:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar en wat heb je? Foto is bonuspunten
Wat voor werk vandaag?quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr, suc6
werk tot vrij laat. Vanavond niet zoveel plannen.
Lekkâhquote:
rustig aan ouwequote:Op vrijdag 1 december 2017 06:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkâh
Geen tijd voor want wil even lekker rustig douchen,maar morgen wel een goed idee
Wel honger trouwens als ik zo nadenk
nice.quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:59 schreef Molo het volgende:
Morgen op werk van Koos komt Sinterklaas langs, overmorgen met mijn zusje met peuterzoontje en mijn moeder enzo.
Volgend jaar geen idee hoe het valt maar dan doen we het gewoon zoals het hoort op de 5e zelf.
Jij had het al gevierd toch?
Gezellig!quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice.
jep maar morgen met schoonfam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |