Ik zie geen brie?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:08 schreef crv het volgende:
[..]
is genoeg, vindt de brie vervelender
dat driehoekige stuk met dat witte randjequote:
maar kom jij ook eens met Een pic van je voedertrogquote:
Dit is wel al wat jaar geleden. Inmiddels hebben ze de afhaalpunten en bezorging omplannen ook ontdekt.quote:
Oe, mandarijnen, vanavond ook een of twee etenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Japs.
Ik eet overdag vaak weinig dus daar heb ik de avonden voor. Slechte gewoonte.
Maar er liggen nu een stel mandarijnen naast me en die gaan op.
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:10 schreef Muck het volgende:
Food update: de moksi meti was heerlijk
Nee nee neequote:Op donderdag 30 november 2017 18:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Langer eten is ook wel een beetje verspilling van tijd hoor...
Ik voel me lekker beroerd dus Koos gaat patat halen nuquote:Op donderdag 30 november 2017 18:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar kom jij ook eens met Een pic van je voedertrog![]()
Ja dat Aruba verhaal had ik eerder een keer gelezen. Hahaha, bizar manquote:Op donderdag 30 november 2017 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is wel al wat jaar geleden. Inmiddels hebben ze de afhaalpunten en bezorging omplannen ook ontdekt.
En het Aruba pakketje was uiteindelijk ook niet verkeerd. Heftig kerstinkopen gedaan bij Lush, na een maand nog niks ontvangen, werd de bestelling gratis opnieuw verstuurd (minus specialsmaar daar kreeg ik het geld van terug). Letterlijk een dag na aankomst pakket 2 stond gedeukt mar zeker nog bruikbaar pakket 1 voor de deur.
![]()
Lush nog gemaild wat ik ermee moest. Ik moest het maar lekker opmaken![]()
![]()
En de bestellingen erna stuurden ze via een andere koerier voor me.
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Kun je dit seizoen ook pruimen eten?
Ik heb echt trek in een lekkere sappige pruim!
Taco Mundo?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin in taco's met super veel kaas, maar geen zin om naar buiten te gaan en alles in te slaan
jij gaat patat eten als je je beroerd voelt ?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voel me lekker beroerd dus Koos gaat patat halen nu![]()
Niet heel spectaculair
Taco's, kaas, gemarineerde kip, anderhalve groene peper, nog meer kaas en home made guacamole saus!quote:
Feel Better food dat...quote:Op donderdag 30 november 2017 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
jij gaat patat eten als je je beroerd voelt ?
pruimen zijn het hele jaar beschikbaar in alle variaties en smakenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Kun je dit seizoen ook pruimen eten?
Ik heb echt trek in een lekkere sappige pruim!
als ik me beroerd voel dan hoef ik niks te etenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Feel Better food dat...
Net als chips.
Doe die vacoped van jou eens wat losserquote:Op donderdag 30 november 2017 18:31 schreef crv het volgende:
[..]
pruimen zijn het hele jaar beschikbaar in alle variaties en smaken
Even snel wat eten en dan plat denk ikquote:Op donderdag 30 november 2017 18:29 schreef crv het volgende:
[..]
jij gaat patat eten als je je beroerd voelt ?
En toch denk ik dat op je huisarts plassen jou beter laat voelen.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Even snel wat eten en dan plat denk ik
Ik kots de boel niet onder ofzo, maar dan hoef ik niet te koken
Zo erg?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Die lag al te luchtenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe die vacoped van jou eens wat losser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |