spammodquote:
Oh oh Den Haag.....quote:De 59-jarige Hagenaar die in de nacht van woensdag op donderdag in het Zeeheldenkwartier door een misdrijf om het leven gekomen, is neergestoken door zijn echtgenote, stellen omwonenden.
Zelf zou de vrouw volgens de buren verwondingen hebben opgelopen - mogelijk een gebroken neus.
niet meerquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag.....
Wat een gezellig stel.
las het jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag.....
Wat een gezellig stel.
sorry flapte er zo uitquote:
heb ik nou een noot?quote:
Maar ja, als ik vrouw was en manlief sloeg me een gebroken neus dan is de kans groot dat ik hetzelfde zou reageren als deze mevrouw.quote:
kloptquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ja, als ik vrouw was en manlief sloeg me een gebroken neus dan is de kans groot dat ik hetzelfde zou reageren als deze mevrouw.
Die lui hadden beter gewoon uit elkaar kunnen gaan voor de boel escaleerde.quote:
* chekt gauw.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hopelijk heb je er twee.
is het alquote:
En hoe zit het vandaag met je arbeidsethos?quote:
Wat bedoel je ermee en wát weet jij daar van?quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe zit het vandaag met je arbeidsethos?
Ach ja, als je bij de overheid werkt is dat niet zo van belang.quote:
Ik bedoel ermee, of je nog wel de motivatie kan opbrengen nu het op het einde aangaat.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat bedoel je ermee en wát weet jij daar van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |