quote:Op donderdag 30 november 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En toch denk ik dat op je huisarts plassen jou beter laat voelen.
BeterschapFaallijf sucks.
en wat word je hoofdgerecht ?quote:
Een Tquote:
Dat moet je tegen mevrouw Rabbit zeggenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Taco's, kaas, gemarineerde kip, anderhalve groene peper, nog meer kaas en home made guacamole saus!
En snel een beetje!
vrouwendrankquote:
Alles onder zeikenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En toch denk ik dat op je huisarts plassen jou beter laat voelen.
BeterschapFaallijf sucks.
is der een mevr Rabbit ?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet je tegen mevrouw Rabbit zeggen
ja momenteel word ik er niet zo blij vanquote:
weer drachtig ?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles onder zeiken![]()
Vanmorgen bloedonderzoek gehad dus maar weer wachten op resultaat
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:35 schreef crv het volgende:
[..]
Die lag al te luchtenOe een zweetapparaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En thanks!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Daarom dat jij hem niet schrijf dus.quote:
Nou, ze is net vers, dus denk van nietquote:Op donderdag 30 november 2017 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
is der een mevr Rabbit ?
Dan zullen er ook wel snel kleine Rabbitjes volgen
vanmiddag dus dat ding dicht en op een warmtemat voor mijn rugquote:
ow das klotequote:
Die heeft nu ook geen zin meer, ligt beetje uitgeput op de bankquote:Op donderdag 30 november 2017 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet je tegen mevrouw Rabbit zeggen
Innerlijk conflict heet dat. Schopje R&P.quote:
als het echte Rabbits zijn laten ze er geen gras over groeienquote:Op donderdag 30 november 2017 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ze is net vers, dus denk van niet
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft nu ook geen zin meer, ligt beetje uitgeput op de bank
Eerst even leren kennen, daarna zien we wel verderquote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
als het echte Rabbits zijn laten ze er geen gras over groeien
Wat Molo me geleerd heeftquote:Op donderdag 30 november 2017 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
taadaaquote:Op donderdag 30 november 2017 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
jajaquote:Op donderdag 30 november 2017 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst even leren kennen, daarna zien we wel verder
Noesquote:
Had ik toch rustiger moeten beginnen?quote:
Ik heb van lies tot teen in gips gezeten een keertje.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooit bij een vriend geweest die net uit zes weken teen tot kuitgips was geknipt. Had nog geen kans gezien zijn been te (laten) wassen. Meuren!
Een warmtemat, zo lollig, dat zijn echt van die dingen die ze alleen in Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland nog gebruikenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
vanmiddag dus dat ding dicht en op een warmtemat voor mijn rug
Begaf het bijna....
Ja tof is dat hequote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb van lies tot teen in gips gezeten een keertje.
Werd je ook niet blij van... En mijn been ging ook vanzelf omhoog toen het gips eraf ging. Kon het niet tegenhouden...
Magicquote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Werd je ook niet blij van... En mijn been ging ook vanzelf omhoog toen het gips eraf ging. Kon het niet tegenhouden...
maar het werkt welquote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Een warmtemat, zo lollig, dat zijn echt van die dingen die ze alleen in Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland nog gebruiken
Maar heettttt ja
daar heb ik dus nu geen last van, dit is net als gips maar kan dus luchten en wassenquote:Op donderdag 30 november 2017 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooit bij een vriend geweest die net uit zes weken teen tot kuitgips was geknipt. Had nog geen kans gezien zijn been te (laten) wassen. Meuren!
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is geen bewijs voor, daarom nogal omstredenquote:
warmte op een spier is niet slecht en ik ben bijna van die rugpijn afquote:Op donderdag 30 november 2017 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is geen bewijs voor, daarom nogal omstreden
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Vanmiddag even naar de kapper geweest. Ik had dé ideale kapster; één die haar mond hield tijdens het knippen
Ja dat snap ik ook wel en voor ontspanning werkt het ook best lekker denk ikquote:Op donderdag 30 november 2017 18:55 schreef crv het volgende:
[..]
warmte op een spier is niet slecht en ik ben bijna van die rugpijn af
Zeurt nog wat na
Als ik geen warmte eropdoe duurt het veel langer
Voor mij proof enough
ook primaquote:
idd en daar wordT het ook vooral voor gebruiktquote:Op donderdag 30 november 2017 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel en voor ontspanning werkt het ook best lekker denk ik
Shit verhitten in een ziekenhuis nabij een wond zijn we hier toch wel al een tijdje vanaf gestaptquote:Op donderdag 30 november 2017 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
idd en daar wordT het ook vooral voor gebruikt
nabij een wond ?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit verhitten in een ziekenhuis nabij een wond zijn we hier toch wel al een tijdje vanaf gestapt
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
idd en daar wordT het ook vooral voor gebruikt
Of je leest even goed terugquote:Op donderdag 30 november 2017 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit verhitten in een ziekenhuis nabij een wond zijn we hier toch wel al een tijdje vanaf gestapt
koeling zit er weer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |