Mi-macaroniauw?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt best lekker zo.
Geniet met mate.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had 10 wijn ofzo. Tijd om te slapen zo
Geniet met mate, geen liters maar vaten!quote:Op donderdag 30 november 2017 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniet met mate.
Of hoe ging ie ook alweer?![]()
Ik zou de vaten die ik onderhand op heb gedurende mijn leven niet op 1 hoop willen zien, geldt voor cannabis net zo.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet met mate, geen liters maar vaten!
wut, feestje ofzo?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had 10 wijn ofzo. Tijd om te slapen zo
dubbel gevoel dusquote:Op donderdag 30 november 2017 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Afscheidsborrel, impromptu.
Blij dat ik wegga, maar toch
Dan wordt het echtechtquote:Op donderdag 30 november 2017 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Afscheidsborrel, impromptu.
Blij dat ik wegga, maar toch
Nee dat laatste niet. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan wordt het echtecht![]()
En als er nog geen andere baan lined up staat lijkt het me helemaal lastig.
Samen met boekje in bed liggen, internetten en slapen in mijn gevalquote:Op donderdag 30 november 2017 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik verveel me![]()
Misschien maar met boekje naar bed of zo.
Gelukkig, dat laatstequote:Op donderdag 30 november 2017 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat laatste niet. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Maar gek, ik heb er 11,5 jaar gewerkt, lief en leed gedeeld. Ik zal nooit meer een ambtenaar zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Seksah bitches zijn wequote:Op donderdag 30 november 2017 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Samen met boekje in bed liggen, internetten en slapen in mijn geval
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig, dat laatste![]()
Maar 11,5 jaar, dat is idd lang! Dan laat je best wat achter.Ik hoor nu ook Elton JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd
With the stars as her umbrella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |