quote:Op donderdag 30 november 2017 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Martini is wel goed zuipbaar
Olijfje erin, hmmmm
We hebben geen kaarsjes meerquote:Op donderdag 30 november 2017 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kaarsje aan voor de sfeer en zuipennnnnn
Kippenbout (lekker plukken), kippendij, karbonaadjes en nog een hamlapje.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Welke soorten vleesch heb je allemaal?
Nee joh!quote:
Oe lekker hoor!quote:Op donderdag 30 november 2017 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Kippenbout (lekker plukken), kippendij, karbonaadjes en nog een hamlapje.
Los vriezerspul opmaken
Dat is gewoon de opperbond!quote:Op donderdag 30 november 2017 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh!
Die ouwe Schot natuurlijk
Sean god
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat bewijs zie ik graag per foto elke dag geleverd
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh!
Die ouwe Schot natuurlijk
Sean god
Fotoquote:Op donderdag 30 november 2017 17:31 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Jus, broodje, gipfeli, 2 banmetjes boter, ham, kaas, honing, youghurt en
Zo boos doen is niet nodig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als een van de weinigen toch wel ernstig Timothy Dalton fan hierquote:
Ik vind de verhaallijnen en het decors van de eerste films gewoon te fantastisch. Met Eckte Mannen en petieterige vrouwtjes. Daar kan geen Dalton tegenop.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Als een van de weinigen toch wel ernstig Timothy Dalton fan hier
Die sneaky grinnikjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat zijn voor mij de enige 2 echte, daarna hadden ze moeten stoppen.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo boos doen is niet nodig hoor
maar heb wel 2 stokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een harde vacopefThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dit, jij weet.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijnen en het decors van de eerste films gewoon te fantastisch. Met Eckte Mannen en petieterige vrouwtjes. Daar kan geen Dalton tegenop.
klopt hoor, heb je gelijk inquote:Op donderdag 30 november 2017 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijnen en het decors van de eerste films gewoon te fantastisch. Met Eckte Mannen en petieterige vrouwtjes. Daar kan geen Dalton tegenop.
Harde vacopef klinkt als iets van Christine Le Ducquote:Op donderdag 30 november 2017 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
maar heb wel 2 stokken
En een harde vacopef
Vacofap.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Harde vacopef klinkt als iets van Christine Le Duc
Seksyquote:Op donderdag 30 november 2017 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
maar heb wel 2 stokken
En een harde vacopef
Ja, dat werk dus. Die dames lieten de eerste Bonden echt Bond zijn.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
klopt hoor, heb je gelijk in
Dit soort stukjes![]()
quote:
Yep, eens!quote:Op donderdag 30 november 2017 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat werk dus. Die dames lieten de eerste Bonden echt Bond zijn.
Nu heb je allemaal dat geëmancipeerde gedoe
tis maar waar je op geilt ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
tiepfaut, vacopedquote:Op donderdag 30 november 2017 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Harde vacopef klinkt als iets van Christine Le Duc
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
tis maar waar je op geilt ....Ik had je apparaat al eens gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
speelt ze roetveegpiet?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had je apparaat al eens gezien
Fish slappingquote:Op donderdag 30 november 2017 17:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, eens!
En teveel op de Aziatische markt gericht
Rot op, Britse humor willen we
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
tis maar waar je op geilt ....Ga je skiën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
vind je hem grensoverschrijdend ?quote:
voorlopig niet meer helaasquote:
kleine smurfquote:Op donderdag 30 november 2017 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, vroeg me af waar ie vandaan kwam
Het antwoord ligt meestal ergens in de laatste tien posts van het vorige deel.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, vroeg me af waar ie vandaan kwam
hier ook zoquote:
Die uitdrukking ken je wel toch?quote:
das snelquote:
Ik eet graag vroeg.quote:
Als je ze niet op elkaars lijf lekt doe je er langer mee.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben geen kaarsjes meer![]()
Die zijn gisteravond op gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |