Heenreis is een avontuurlijke hel verwacht ik....quote:Op donderdag 30 november 2017 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt leuk![]()
Hoe lang doe je erover en welke tijden heb je dan zo'n beetje?
Oeh, nice!quote:Op donderdag 30 november 2017 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heenreis is een avontuurlijke hel verwacht ik....
20:50 vanaf Rotterdam CS, via Utrecht, Arnhem, Duisburg, Keulen en Munchen, naar Oostenrijk 10:44.
Terug 6:50 Oostenrijk naar Zurich, naar Parijs, naar Rotterdam CS. 22:05
Koffers en skispullen mikken we in een auto, dus alleen een rugtasje mee voor wat hoognodige dingen.quote:
Goed geregeld!quote:Op donderdag 30 november 2017 16:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koffers en skispull mikken we in een auto, dus alleen een rugtasje mee voor wat hoognodige dingen.
Maakt het wat makkelijker wel.
En op de terugweg, gaan we een kleine de-tour maken naar de eifeltoren. Even snel op de foto, en dan weer door naar de Thalys.quote:
Wel een ontzettend leuke tripquote:Op donderdag 30 november 2017 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
20:50 vanaf Rotterdam CS, via Utrecht, Arnhem, Duisburg, Keulen en Munchen, naar Oostenrijk 10:44.
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En op de terugweg, gaan we een kleine de-tour maken naar de eifeltoren. Even snel op de foto, en dan weer door naar de Thalys.
Ja, heel veel zin in wel hoor. Wel even een paar goeie accupacks meenemenquote:
Ik word serieus blij van ie voedselplaatjesquote:
Heeft de Thalys geen stopcontacten?quote:Op donderdag 30 november 2017 16:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, heel veel zin in wel hoor. Wel even een paar goeie accupacks meenemen
Ja de thalys en TGV wel, maar op de heenreis weet ik het eigenlijk niet in die IC's en in duitsland.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft de Thalys geen stopcontacten?
Maar sowieso handig ja
Ik heb er nog wel eentje te leen trouwens
Tofheid! Wel zware nacht op de heenreisquote:Op donderdag 30 november 2017 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Top!quote:
Sowieso is powerbanks meenemen slim, ben je toch minder afhankelijkquote:Op donderdag 30 november 2017 16:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de thalys en TGV wel, maar op de heenreis weet ik het eigenlijk niet in die IC's en in duitsland.
Ja.. dat wel. 1.5 uur overstap tijd tussen 12 en half 2 of zo... en 2 uur wachten van half 5 tot half 7....quote:Op donderdag 30 november 2017 16:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tofheid! Wel zware nacht op de heenreis
stribbelde ze niet tegen toen je haar in de marinade duwde?quote:
Neuh, alleen de vacht was wat vervelendquote:Op donderdag 30 november 2017 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stribbelde ze niet tegen toen je haar in de marinade duwde?
Bolletje.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Top!
Ik heb ook alle pakketjes binnen, en nog eentje extra![]()
![]()
![]()
![]()
Had Bolletje gemaild nav een productiefoutje bij de truffelkruidnootjes. Zaten allemaal chocoladebolletjes zonder koek in dus had dommig grappig mailtje gestuurd dat ik weeskindjes had in het zakje.
Kreeg drie zakken adoptieouders en een brief als reactie
Bazen![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is wel slim ja, want zaterdag de piste op klinkt als recept voor ongelukkenquote:Op donderdag 30 november 2017 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja.. dat wel. 1.5 uur overstap tijd tussen 12 en half 2 of zo... en 2 uur wachten van half 5 tot half 7....
Maar gelukkig skieen we pas op zondag, en hebben we zaterdag om bij te komen en de passen en overage zooi te regelen.
Mucksi meti!quote:
dat wist je toch al van de vorige keer ?quote:Op donderdag 30 november 2017 16:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oplichters daar bij de SBB.
Ik ging ticket regelen van Zurich naar Parijs... Met zoontje, 1ste klas.
500 euro....
Ging ik zelfde trein, via ns internationaal site. 142 euro....
Snap er niks van, maar heb maar snel geboekt, dus tickets zijn binnen
Die sbb site is elke dag anders met prijzen. En bizar dat kind van 8 gewoon volle mep betaald ook.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:40 schreef crv het volgende:
[..]
dat wist je toch al van de vorige keer ?
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word serieus blij van ie voedselplaatjes
Blijf posten alsjeblieft crv
hoezo? Hij neemt toch gewoon een stoel in beslagquote:Op donderdag 30 november 2017 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die sbb site is elke dag anders met prijzen. En bizar dat kind van 8 gewoon volle mep betaald ook.
wanneer was je trip nou ?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja.. dat wel. 1.5 uur overstap tijd tussen 12 en half 2 of zo... en 2 uur wachten van half 5 tot half 7....
Maar gelukkig skieen we pas op zondag, en hebben we zaterdag om bij te komen en de passen en overage zooi te regelen.
Van gmail ga je doooooooooodquote:
DIG / Google vraagjequote:
Dat bewijs zie ik graag per foto elke dag geleverdquote:Op donderdag 30 november 2017 16:42 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Ontbijt doe ik niet want dat is standaard elke dag hetzelfde
Uit een mooi potje van faja lobi hoorquote:
Ah!quote:Op donderdag 30 november 2017 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Uit een mooi potje van faja lobi hoor
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
Mevr Rabbit heeft Desperado meegenomen![]()
Ze had zin in bier, maar ze is nogal van het zoete spul dus dan kom je al snel bij desperadoquote:Op donderdag 30 november 2017 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb één keer de mojito versie daarvan geprobeerd, brrrr
Geen aanrader
Maar de gewone vind ik echt voor de zomer ofzo. Niet dat ik het weleens koop, maar die associatie heb ik ofzo
Kaarsje aan voor de sfeer en zuipennnnnnquote:Op donderdag 30 november 2017 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze had zin in bier, maar ze is nogal van het zoete spul dus dan kom je al snel bij desperado![]()
En er staat nog een halve fles martini en een halve fles vodka en morgen geen zak te doen
Martini is wel goed zuipbaarquote:Op donderdag 30 november 2017 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze had zin in bier, maar ze is nogal van het zoete spul dus dan kom je al snel bij desperado![]()
En er staat nog een halve fles martini en een halve fles vodka en morgen geen zak te doen
Belly shots dit datquote:Op donderdag 30 november 2017 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kaarsje aan voor de sfeer en zuipennnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |