was dievergeten waar je woonde?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het had er gisteren al kunnen zijn als de bezorger niet zo'n knurft was geweest...
de goal is wel een pak groterquote:Op donderdag 30 november 2017 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet dat het om voetbal gaat en niet handbal he?
Al is dat in het geval van de keeper natuurlijk ook weer niet zo verschillend.
Heeft niet aangebeld, gooide alleen een briefje in de bus.quote:
jij zou beter in een hanbaldoel passen als in een voetbaldoelquote:Op donderdag 30 november 2017 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je weet dat het om voetbal gaat en niet handbal he?
Al is dat in het geval van de keeper natuurlijk ook weer niet zo verschillend.
wat een eikelquote:Op donderdag 30 november 2017 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft niet aangebeld, gooide alleen een briefje in de bus.
trap in zijn kruis verdient iequote:Op donderdag 30 november 2017 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij verdiend een tweede kans.
wat is daarquote:
Het doet wel pijn aan je ei als het op je kop valt.quote:
Dat weet geen mens.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Hamburgersquote:Op donderdag 30 november 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kaasschijfquote:Op donderdag 30 november 2017 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet geen mens.
Of naja, iets met aardappel en waarschijnlijk een kaasschijf, maar daar moet nog iets van groente bij.
alleenals het grote ijsballen zijnquote:Op donderdag 30 november 2017 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doet wel pijn aan je ei als het op je kop valt.
voedselquote:Op donderdag 30 november 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
true, de bieflappen waren ook in de aanbiedingquote:
Nou, de hagel van afgelopen maandag vond ik anders ook venijnig.quote:
Kliekje ovenschotel. Gehakt, groenten, aardappelpuree. en versche stoofpeertjes.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kaasquote:
heeft het gehageld dan ?quote:Op donderdag 30 november 2017 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, de hagel van afgelopen maandag vond ik anders ook venijnig.
Foto maken hequote:
Hier wel. Niet lang, maar wel precies op het moment dat ik naar huis liep.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
heeft het gehageld dan ?
Wij haddenzondag wat sneeuw
Wij hadden gladheid en omvallende fietsers.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
heeft het gehageld dan ?
Wij haddenzondag wat sneeuw
Eten wij de kaas op, heb jij er geen last van.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eten wij de kaas op, heb jij er geen last van.
ow jaquote:
Lekkah!quote:Op donderdag 30 november 2017 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
ow ja
Food update![]()
Deze was van vanmiddag
[ afbeelding ]
wat dacht je van de NSquote:Op donderdag 30 november 2017 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er valt hele lichte/dunne natte sneeuw.![]()
En ik zie het in gedachten alweer fout gaan met PostNL.
en het is nog niet eens carnavalquote:Op donderdag 30 november 2017 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wij hadden gladheid en omvallende fietsers.
Van alles dat ik tot nu toe zag kies ik voor deze.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
ow ja
Food update![]()
Deze was van vanmiddag
[ afbeelding ]
ik vond die rijst met kip van gister lekkerder en het bundnerfleisch van maandagavondquote:Op donderdag 30 november 2017 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van alles dat ik tot nu toe zag kies ik voor deze.
Oplichters daar bij de SBB.quote:Op donderdag 30 november 2017 15:57 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je van de NS
Is overigens hier gister op Basel SBB goed misgegaan met een ICE die ontspoorde bij binnenkomst
Avontuuuuuuuurquote:Op donderdag 30 november 2017 16:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oplichters daar bij de SBB.
Ik ging ticket regelen van Zurich naar Parijs... Met zoontje, 1ste klas.
500 euro....
Ging ik zelfde trein, via ns internationaal site. 142 euro....
Snap er niks van, maar heb maar snel geboekt, dus tickets zijn binnen
Road trip, maar dan met de trein!quote:Op donderdag 30 november 2017 16:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Avontuuuuuuuur
Ik heb ook zin in zoiets
Ja echt leukquote:Op donderdag 30 november 2017 16:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Road trip, maar dan met de trein!
Goed binnen te houdenquote:Op donderdag 30 november 2017 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
ow ja
Food update![]()
Deze was van vanmiddag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Road trip, maar dan met de trein!
Heenreis is een avontuurlijke hel verwacht ik....quote:Op donderdag 30 november 2017 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt leuk![]()
Hoe lang doe je erover en welke tijden heb je dan zo'n beetje?
Oeh, nice!quote:Op donderdag 30 november 2017 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heenreis is een avontuurlijke hel verwacht ik....
20:50 vanaf Rotterdam CS, via Utrecht, Arnhem, Duisburg, Keulen en Munchen, naar Oostenrijk 10:44.
Terug 6:50 Oostenrijk naar Zurich, naar Parijs, naar Rotterdam CS. 22:05
Koffers en skispullen mikken we in een auto, dus alleen een rugtasje mee voor wat hoognodige dingen.quote:
Goed geregeld!quote:Op donderdag 30 november 2017 16:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Koffers en skispull mikken we in een auto, dus alleen een rugtasje mee voor wat hoognodige dingen.
Maakt het wat makkelijker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |