Large.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kocht ik alles uit de Otto
Vooral de kleding, toen was ik best braaf qua andere onzin.quote:
Ik kocht er ooit iets en kreeg daarna jarenlang die gids, tot ik 7 jaar geleden verhuisde.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de kleding, toen was ik best braaf qua andere onzin.
Dat hielden ze best lang vol ja.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kocht er ooit iets en kreeg daarna jarenlang die gids, tot ik 7 jaar geleden verhuisde.
voor mijn eerste skatebroek en metalshirt ooit nam ik mijn moeder mee naar de baba shop in maastricht. alles zwart en keihard dimmu borgir door de winkel. mijn moeder voelde zich licht ongemakkelijk, maar ik kreeg wel mijn fear factory t-shirtquote:Op donderdag 30 november 2017 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de kleding, toen was ik best braaf qua andere onzin.
quote:Op donderdag 30 november 2017 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mijn eerste skatebroek en metalshirt ooit nam ik mijn moeder mee naar de baba shop in maastricht. alles zwart en keihard dimmu borgir door de winkel. mijn moeder voelde zich licht ongemakkelijk, maar ik kreeg wel mijn fear factory t-shirt
mijn moeder probeerde af en toe nog wel eens kleren voor mij te kopen. dat resulteerde 9 van 10 keer in bijna slaande ruziequote:Op donderdag 30 november 2017 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn vader zeurde nooit over zulke dingen, moeder wel, maar die bracht ik snel aan het verstand dat ik qua kleding en algehele styling niet op haar mening en adviezen stond te wachten.![]()
Bij mijn eigen kinderen heb ik me nooit druk gemaakt, ze doen maar, zolang ze zich maar gedragen verder.
Bij mij in het begin ook, zo zijn moeders, beetje van je afbijten en dan leren ze dat wel af.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder probeerde af en toe nog wel eens kleren voor mij te kopen. dat resulteerde 9 van 10 keer in bijna slaande ruzie
zij was vrij hardnekkig.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij in het begin ook, zo zijn moeders, beetje van je afbijten en dan leren ze dat wel af.
Nooit problemen mee gehad, m'n mama vond het vooral leuk.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder probeerde af en toe nog wel eens kleren voor mij te kopen. dat resulteerde 9 van 10 keer in bijna slaande ruzie
Daarom, moeders snappen vaak niet dat zulks averechts werkt.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zij was vrij hardnekkig.
soms was de ruzie niet eens dat ik kleding zo erg vond, maar gewoon dat mijn autistisch harses niet konden verkroppen dat ik het zelf niet had uitgezocht..
ik krijg ook niet graag cadeau's daardoor nog steedsquote:Op donderdag 30 november 2017 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, m'n mama vond het vooral leuk.
Als ik al van mijn moeder iets krijg is het meestal rommel, wat dat betreft kent ze me totaal niet, mijn vader gaf me alleen geld en zei; doe er iets leuks van.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg ook niet graag cadeau's daardoor nog steeds
Wat mij betreft laten ze hem lekker zitten waar ie zit.quote:Mike J. (48) de man die is veroordeeld voor het doden en versnijden van de vierjarige kleuter Rowena Rikkers uit Dordrecht wil zijn vrijheid terug.
Hij vecht zijn tbs-verlenging aan.
Hij heeft het Hof in Arnhem zojuist laten weten dat het goed met hem gaat en dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging en stap in zijn leven.
Lekker, met wat vanille en kaneel.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stoofpeertjes staan te pruttelen
zou het eerst laten afkoelen voordat het in de gft bak gaatquote:Op donderdag 30 november 2017 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stoofpeertjes staan te pruttelen
Citroen die doorboord is met kruidnagel en stokje kaneel.quote:Op donderdag 30 november 2017 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, met wat vanille en kaneel.
Beledig mijn mond niet zoquote:Op donderdag 30 november 2017 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou het eerst laten afkoelen voordat het in de gft bak gaat
quote:Op donderdag 30 november 2017 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou het eerst laten afkoelen voordat het in de gft bak gaat
quote:
Ik dacht dat jij op het hok zat ivm poging tot winkeldiefstal.quote:
Lekker!quote:
Ik kom er steeds mee wegquote:Op donderdag 30 november 2017 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op het hok zat ivm poging tot winkeldiefstal.
count me inquote:Op donderdag 30 november 2017 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier die zaterdag zin heeft om voor een aantal biertjes zaterdag bij ons onder de lat te staan tijdens onze voetbalwedstrijd?
Met bed en al zou best kunnen hoor.. Ik overleg ff met de vereniging.quote:
Heb mijn pakketje nog niet eens, de tweede deadline verstrijkt over drie kwartier.quote:Beste klant,
Aangezien je kortgeleden een aankoop hebt gedaan op mediamarkt.nl, zijn we bijzonder geīnteresseerd in je ervaringen, zodat we onze dienstverlening voortdurend kunnen controleren, verbeteren en verfijnen.
ik weet weleen uitdaging voor hemquote:Op donderdag 30 november 2017 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten ze hem lekker zitten waar ie zit.
als ik maar om 18:00 thuis ben voor de eerste wedstrijd van onze damesquote:Op donderdag 30 november 2017 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier die zaterdag zin heeft om voor een aantal biertjes zaterdag bij ons onder de lat te staan tijdens onze voetbalwedstrijd?
waarom doe jij het niet ?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met bed en al zou best kunnen hoor.. Ik overleg ff met de vereniging.
Krapjes.. we spelen om half 3 tot half 5. en is denk ik langer dan uurtje rijden. Maar laatste kwartier mag je wel weg dan.quote:Op donderdag 30 november 2017 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik maar om 18:00 thuis ben voor de eerste wedstrijd van onze dames
je moet ook niet vlak voor sinterklaas iets bestellen, je weet dat zedat niet aan kunnenquote:Op donderdag 30 november 2017 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb mijn pakketje nog niet eens, de tweede deadline verstrijkt over drie kwartier.
Het is niet eens een cadeau of zo, het kwam gewoon zo uit.quote:Op donderdag 30 november 2017 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook niet vlak voor sinterklaas iets bestellen, je weet dat zedat niet aan kunnen
krijg ik die biertjes dan voor de wedstrijd?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Krapjes.. we spelen om half 3 tot half 5. en is denk ik langer dan uurtje rijden. Maar laatste kwartier mag je wel weg dan.
Ja hoor, wil je der ook nog een bitter garnituurtje bij?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg ik die biertjes dan voor de wedstrijd?
gewoon wachten danquote:Op donderdag 30 november 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet eens een cadeau of zo, het kwam gewoon zo uit.
En het had er gisteren al kunnen zijn als de bezorger niet zo'n knurft was geweest...quote:
ja lekker, vlammetje en een mini bamischijfje gaat er wel in op zo'n koude druilerige dagquote:Op donderdag 30 november 2017 14:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je der ook nog een bitter garnituurtje bij?
Doen wij vaker voor de wedstrijd.
Je weet dat het om voetbal gaat en niet handbal he?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja lekker, vlammetje en een mini bamischijfje gaat er wel in op zo'n koude druilerige dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |