Beledig mijn mond niet zoquote:Op donderdag 30 november 2017 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou het eerst laten afkoelen voordat het in de gft bak gaat
quote:Op donderdag 30 november 2017 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou het eerst laten afkoelen voordat het in de gft bak gaat
quote:
Ik dacht dat jij op het hok zat ivm poging tot winkeldiefstal.quote:
Lekker!quote:
Ik kom er steeds mee wegquote:Op donderdag 30 november 2017 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op het hok zat ivm poging tot winkeldiefstal.
count me inquote:Op donderdag 30 november 2017 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier die zaterdag zin heeft om voor een aantal biertjes zaterdag bij ons onder de lat te staan tijdens onze voetbalwedstrijd?
Met bed en al zou best kunnen hoor.. Ik overleg ff met de vereniging.quote:
Heb mijn pakketje nog niet eens, de tweede deadline verstrijkt over drie kwartier.quote:Beste klant,
Aangezien je kortgeleden een aankoop hebt gedaan op mediamarkt.nl, zijn we bijzonder geīnteresseerd in je ervaringen, zodat we onze dienstverlening voortdurend kunnen controleren, verbeteren en verfijnen.
ik weet weleen uitdaging voor hemquote:Op donderdag 30 november 2017 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten ze hem lekker zitten waar ie zit.
als ik maar om 18:00 thuis ben voor de eerste wedstrijd van onze damesquote:Op donderdag 30 november 2017 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier die zaterdag zin heeft om voor een aantal biertjes zaterdag bij ons onder de lat te staan tijdens onze voetbalwedstrijd?
waarom doe jij het niet ?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met bed en al zou best kunnen hoor.. Ik overleg ff met de vereniging.
Krapjes.. we spelen om half 3 tot half 5. en is denk ik langer dan uurtje rijden. Maar laatste kwartier mag je wel weg dan.quote:Op donderdag 30 november 2017 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik maar om 18:00 thuis ben voor de eerste wedstrijd van onze dames
je moet ook niet vlak voor sinterklaas iets bestellen, je weet dat zedat niet aan kunnenquote:Op donderdag 30 november 2017 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb mijn pakketje nog niet eens, de tweede deadline verstrijkt over drie kwartier.
Het is niet eens een cadeau of zo, het kwam gewoon zo uit.quote:Op donderdag 30 november 2017 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook niet vlak voor sinterklaas iets bestellen, je weet dat zedat niet aan kunnen
krijg ik die biertjes dan voor de wedstrijd?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Krapjes.. we spelen om half 3 tot half 5. en is denk ik langer dan uurtje rijden. Maar laatste kwartier mag je wel weg dan.
Ja hoor, wil je der ook nog een bitter garnituurtje bij?quote:Op donderdag 30 november 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg ik die biertjes dan voor de wedstrijd?
gewoon wachten danquote:Op donderdag 30 november 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet eens een cadeau of zo, het kwam gewoon zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |