Vijf uur oven aan, rond half zes opgewarmde kliek eruit, kwart voor zes vuile vaat op het aanrechtquote:
Dat is je avondeten?quote:
de doc is ook tevree maar krijg wel 2 keer per dag een koud soort lapje eroverheen nuquote:Op donderdag 30 november 2017 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je zwelling valt best mee Crv. Mooie wondranden, roodheid denk ik van de druk van je seksah vacoding.
Ik keur je poot goed
yep maar heb vanmiddag ook al warm gegeten hèquote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is je avondeten?
Artistiek gestrooide granaatappelpitjes maken het niet beter...
Goffer, moet je die aardappels zelf kokenquote:
Maar waar is dan de pain du stok of zo?quote:Op donderdag 30 november 2017 18:06 schreef crv het volgende:
[..]
yep maar heb vanmiddag ook al warm gegeten hè
Dat is precies hoe mijn zusje eetquote:Op donderdag 30 november 2017 18:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vijf uur oven aan, rond half zes opgewarmde kliek eruit, kwart voor zes vuile vaat op het aanrecht
is genoeg, vindt de brie vervelenderquote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is je avondeten?
Artistiek gestrooide granaatappelpitjes maken het niet beter...
+1quote:Op donderdag 30 november 2017 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je zwelling valt best mee Crv. Mooie wondranden, roodheid denk ik van de druk van je seksah vacoding.
Ik keur je poot goed
ik zit niet in frankrijk nu hèquote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar waar is dan de pain du stok of zo?
Japs.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is precies hoe mijn zusje eet
Maaruhhhh, snack je dan vanavond nog wat?
ken je dat niet gekookte aardappels in schilquote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer, moet je die aardappels zelf koken
Dus eigenlijk moet ik blij zijn dat het geen kaasfondue isquote:
ik loop / strompel ook alquote:Op donderdag 30 november 2017 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
En in bed bewegen voor zover mogelijk, beetje die enkel mobiliseren
quote:Op donderdag 30 november 2017 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik blij zijn dat het geen kaasfondue is
picsquote:Op donderdag 30 november 2017 18:10 schreef Muck het volgende:
Food update: de moksi meti was heerlijk
40, damn!quote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
O gawd, DHL gaat bij mij een pakketje bezorgen![]()
Toegegeven, ze doen het regelmatig goed, maar ik vergeet nooit die keer dat een pakje van mij vanuit de UK op Aruba belandde![]()
En die keer dat ik niet thuis was en naar het dichtstbijzijnde magazijn mocht rijden. 40 fucking km enkele reis.
Langer eten is ook wel een beetje verspilling van tijd hoor...quote:Op donderdag 30 november 2017 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is precies hoe mijn zusje eet
Maaruhhhh, snack je dan vanavond nog wat?
Ben sprakeloos.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
O gawd, DHL gaat bij mij een pakketje bezorgen![]()
Toegegeven, ze doen het regelmatig goed, maar ik vergeet nooit die keer dat een pakje van mij vanuit de UK op Aruba belandde![]()
En die keer dat ik niet thuis was en naar het dichtstbijzijnde magazijn mocht rijden. 40 fucking km enkele reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |