Ik ben vrij vandaag dus mijn motivatie is vandaag niet relevant.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee, of je nog wel de motivatie kan opbrengen nu het op het einde aangaat.
En wat weet ik daarvan? Tja....![]()
Wat fijn, lekker luieren, alvast een beetje oefenen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag dus mijn motivatie is vandaag niet relevant.
Ik heb mijn blouse open en een windmachine waait mijn haar naar achteren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik daar voor beeld bij vormen?
je probeert meerstemmig te zingen en daarbij sexy te dansen?
hmm, dit helpt wel bij de beeldvormingquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn blouse open en een windmachine waait mijn haar naar achteren.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb mijn blouse open en een windmachine waait mijn haar naar achteren.
neem mijnjob ff voor een jaartje, lul je wel andersquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, als je bij de overheid werkt is dat niet zo van belang.
Da's "money for nothing".
quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dit helpt wel bij de beeldvorming
quote:
quote:
bummerquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
In werkelijkheid doe ik een poging om mijn nek te breken terwijl ik de bovenkant van de keukenkastjes probeer schoon te maken.
die van die keukenkastjes neem ik aanquote:
Mijn broer heeft er tot zijn pensioen gewerkt (EU) en nee, hij is nog niet eens 65 jaar, tot 67 en langer doorwerken is daar blijkbaar niet van toepassing.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:55 schreef crv het volgende:
[..]
neem mijnjob ff voor een jaartje, lul je wel anders
Zo vroeg al actief? da's niks voor mij, zulke dingen doe ik 's middags.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
In werkelijkheid doe ik een poging om mijn nek te breken terwijl ik de bovenkant van de keukenkastjes probeer schoon te maken.
eu is nog eens heel wat andersquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er tot zijn pensioen gewerkt (EU) en nee, hij is nog niet eens 65 jaar, tot 67 en langer doorwerken is daar blijkbaar niet van toepassing.
Maar goed, ik gun het hem wel hoor.
Hij woont bij jou in de buurt, Luxemburg.quote:
Uiteraard heb ik een trap. Anders kom ik er niet eens bijquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vroeg al actief? da's niks voor mij, zulke dingen doe ik 's middags.
En neem een trapje erbij voor je valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |