Oh thanksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:46 schreef svann het volgende:
@:Moira
De postaanwijzing bij het prono-invoerveld zou op aflevering 10 gezet kunnen worden.
Graag gedaan! Jij en jullie allemaal bedankt voor het meepostenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:13 schreef Moira het volgende:
Ik zie dit soort kwaliteitstopics toch liever helemaal onderaan het MOL-forum.
Ik vraag het ze effequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:20 schreef Nikonlover het volgende:
Wil je hem verplaatsen naar ONZ?
[..]
Thnxquote:
Even goed naar de TT’s en de OP’s kijkenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef Moira het volgende:
Jaaa tofJullie ook allemaal gefeliciteerd met je eigen vaste forum
![]()
Zal hier ook wel ff de disclaimer posten dat we dus niet van MOL verwachten dat het 12 maanden in het jaar een booming business wordt, of überhaupt ooit zo drukbezocht wordt als andere WIDM-foraMaar de gedachte was meer "waarom moeite om elk half jaar met topics te gaan schuiven die mensen niet meer kunnen terugvinden en andere topics te moeten bewaren tot MOL weer open gaat?"
![]()
Er zijn niet veel users die tussen seizoenen door nog buitenlandse versies kijken of regelmatig updates posten, maar zij die dat wel doen hebben dan iig ook een plek. We figured dat die paar rustige maanden in 't jaar niemand in de weg zittenZal de OP nog wel opschonen aangezien we geen openings-/sluitingstijden meer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar was qua drukte tussendoor natuurlijk een uitzondering met het jubileumseizoen, maar voor 2021 en beyond verwachten we tussen mei en december gewoon de aloude stilte na/voor de storm
En nou zijn alle vakjes voor de WIDM-topics weer groen zoals vroegah, maar dan met [MOL] erin ipv [RLS]![]()
En buren met ESF
Fuck the EBU.
POLLquote:Op zondag 3 januari 2021 14:57 schreef Moira het volgende:
N.a.v. een punt van Fred_B:
[..]
En eerdere verwarring die ik wel eens heb gelezen, lijkt het me geen verkeerd idee om weer eens een balletje in de groep op te gooien.
Jaren geleden, toen er eindelijk ruimte was voor een eigen WIDM-forum, hebben we gekozen om wekelijks aparte Livetopics te openen voor alle snelle praat tijdens de afleveringen zelf. Dit omdat het 'Algemeen'-topic (deze dus) wekelijks overstroomde met live reacties die onzin lijken als je zelf niet live meepost (denk aan snelle emoticon-reacties tijdens het kijken die de inhoudelijke praat van eerder die week overstroomden). Zo konden we de algemene praat van de livepraat onderscheiden.
Klinkt op zich best logisch toch? Maarja, times change. En is dat nog steeds de meest logische optie voor MOL?
Vinden jullie als MOL-users het niet fijner om de hele week door gewoon alleen dit topic te hebben, om dus zowel alle algemene mol-praat hierin kwijt te kunnen, als slowchat, als live-posts?
Of vindt men dat alsnog wel vervelend dat je andersoortige posts dan lastiger terug kan vinden als mensen hier live tijdens een uitzending hebben mee zitten kletsen?
Ik maak ff een polletje, als mensen daarop zouden willen stemmen? En hieronder je reactie/denkwijze/2centen erover kwijt raken is ook meer dan welkom
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, er moeten 4 verschillende namen ingevuld worden. Het is een prono, een voorspeld verloop. Splinter kan niet én de mol én de winnaar zijn.
Oh ik heb hier gewoon nooit op gereageerdquote:Op maandag 15 februari 2021 21:29 schreef Meke het volgende:
Ik doe het even hier, want anders spam ik het hele pronotopic onder![]()
@:Moira @:Patrique89
[..]![]()
Waar staat dat?!
En misschien verwacht ik wel een heel gekke uitslag! Ik ben het hier niet mee eens
Haha het had toch niet uitgemaaktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik heb hier gewoon nooit op gereageerd@:PatriQue89 ook niet haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |