1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: alle kandidaten op een rijtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelregels
• Je kunt je prono voor de komende aflevering tot zondagavond 20:00:00 uur inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
• Je kan maar 1 keer een prono inleveren. Je mag hem wel aanpassen, uiterlijk tot 20:00:00 uur.
• Praten over de uitzending doen we niet in dit topic, maar hier: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol
Puntentelling
Voor elke keer dat je de Mol goed invult, krijg je 200 punten x het aantal spelers dat na de aflevering nog in het spel zit.
Voor elke keer dat je de winnaar of verliezer goed invult, krijg je 100 punten x het aantal overgebleven spelers die aflevering.
En voor elke keer dat je de afvaller goed invult, krijg je 50 punten x het aantal overgebleven spelers.
Voorbeeld:
• Na de eerste afvaller zijn er nog 9 spelers in het spel. Als jij die afvaller goed geraden hebt (50 punten x 9 spelers) heb je die aflevering 450 punten verdiend.
• Als na de ontknoping blijkt dat je die aflevering ook de winnaar goed hebt ingevuld (100 x 9), krijg je daar nog eens 900 punten bovenop.
• Bij een aflevering waarna nog 4 spelers over zijn levert de goede mol invullen (200 x 4) nog eens 800 punten op, etc.
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!SPOILER: Voorgaande winnaars van onze 'De Mol' BE prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 23-03-2025 19:15:38 ]Fuck the EBU.
Ja hoor, dat is goed!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:28 schreef Moira het volgende:
Ik zet deze alvast klaar maar nog even geslotenHopen dat @:Meke deze wellicht dan weer wil doen!
Heldinquote:Op maandag 17 maart 2025 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is goed!
Gooi ik hem bij deze ook weer open, ga de OP zo updaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik hou nog even deze voorspelling aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:06 schreef TLC het volgende:
Voor het eerst dat ik mee ga doen met de Belgische prono, kijken of ik hier ook de eeuwige roem kan winnen![]()
![]()
Aflevering 1
De mol : Sarah (want bij mij op de tafel staat ook een panda)
De winnaar : Els
De verliezer : Nimrod
De afvaller : Hilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 03-04-2025 09:25:12 ]Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Aflevering 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dit niet 400 punten zijn?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:03 schreef Meke het volgende:
Hoera, de eerste punten![]()
Nostalgist 450
BillDauterive 450
Sarabi 450
kenwel 450
Oja je hebt gelijk! Was even in de war door het gebrek aan afvallerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 6 april 2025 18:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk! Was even in de war door het gebrek aan afvallerIk ga hem corrigeren!
quote:Op maandag 7 april 2025 22:00 schreef Meke het volgende:
Punten (behoorlijk veel volgens mij!) komen morgen
Yes ga zo beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Dit ook voor aflevering 5 graagquote:Op donderdag 10 april 2025 23:32 schreef TLC het volgende:
Aflevering 4
De mol : Michele
De winnaar : Sarah
De verliezer : Nimrod
De afvaller : Alexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering 04
De Mol: Sarah
Winnaar: Pedro
Verliezer: Michèle
Afvaller: HildeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen jullie nou allebei het seizoen nog een beetje te rekken?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef Rockfire het volgende:
Aflevering 4:
De mol: Sarah
De winnaar: Alexy
De verliezer: Michèle
De afvaller: Hilde
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Oh hier had ik weinig tijd voor nodig achterafquote:Op maandag 14 april 2025 21:57 schreef Meke het volgende:
Punten komen eraaaaan!!!
(Sorry ben met een nieuwe baan begonnen vorige week, dus zit veel minder op FOK! ineens![]()
)
Zeker! Ik moet toch wat als ik nog punten wil pakkenquote:Op donderdag 17 april 2025 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Proberen jullie nou allebei het seizoen nog een beetje te rekken?
SNAPJEquote:Op maandag 14 april 2025 21:57 schreef Meke het volgende:
Punten komen eraaaaan!!!
(Sorry ben met een nieuwe baan begonnen vorige week, dus zit veel minder op FOK! ineens![]()
)
Ik heb Moira ooit aangeboden om haar te helpen in dit subforum, maar dat was gelukkig niet nodig…quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die denkt: ik ga de prono bijhouden want dan vergeet ik hem zelf vast nooit in te vullen, think again![]()
Nou het stomste is dat ik wel gepost heb maar niet mijn pronoquote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Moira ooit aangeboden om haar te helpen in dit subforum, maar dat was gelukkig niet nodig…
Nou ja, dan post je de tussenstand na het vertek van Hilde in plaats daarvan…quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het stomste is dat ik wel gepost heb maar niet mijn prono![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die denkt: ik ga de prono bijhouden want dan vergeet ik hem zelf vast nooit in te vullen, think again![]()
Ik wilde gewoon Hilde ff quoten met haar eeuwige getverdemmequote:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef usagi414 het volgende:
Aflevering 06
De Mol - Michèle
De Winnaar - Nimrod
De Verliezer - Sarah
De Afvaller - AlexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op maandag 21 april 2025 10:10 schreef Felagund het volgende:
Aflevering 6:
De Mol: Nimrod
De Winnaar: Sarah
De Verliezer: Pedro
De Afvaller: Michele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik verander hem toch nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Aflevering 07
De Mol - Michele
De Winnaar - Nimrod
De Verliezer - Sarah
De Afvaller - Alexy
Shoot…quote:Op zondag 4 mei 2025 21:22 schreef Meke het volgende:
Ik heb hem nu al bijgewerkt, zijn we er klaar voor?! Laatste tussenstand voor de finaaaaleee![]()
quote:
Gelukkig is de helft van 0 punten nog steeds 0...quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:43 schreef Meke het volgende:
Redum, je was te laat met invullen. Omdat er volgens mij nog niet echt iets in de aflevering zat op dat moment dat je prono kan beïnvloeden zal ik het door de vingers zien en je punten half meetellen van deze week![]()
Vergeet je de laatste week niet ? Meestal doe je dat meteen na de nieuwe tussenstand.quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vergeet je de laatste week niet ? Meestal doe je dat meteen na de nieuwe tussenstand.
Mijn eerste puntenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef Meke het volgende:
Punten voor:
150 Meke
150 Moira
150 Rockfire
Tussenstand:
750 Nostalgist
650 kenwel
600 Sporttv
600 Rockfire
600 MadMaster
400 Sarabi
400 BillDauterive
350 TLC
350 NailQueen
350 Felagund
250 Yesse
250 noodgang
250 Karrel_Laaglawaai
250 DombohetOlifantje1
250 Cirilico
150 Moira
150 Meke
0 usagi414
0 Redum
0 PicoMMP
0 Jockari
0 Bartjebart
Nu durf ik je nog te quotenquote:Op zondag 11 mei 2025 13:36 schreef Sporttv het volgende:
Ik wil geen mention/bericht krijgen over de uitslag. Ik ga de finale in principe namelijk pas veel later kijken.
Felicitaties, goed gespeeld !quote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef Rockfire het volgende:
Jeetje die had ik niet zien aankomen![]()
Inderdaad maakt het blijkbaar niet uit als je de eerste prono mistMisschien wel juist daardoor, voor de eerte aflevering is het een blinde gok, maar meestal wijk ik er dan niet veel meer van af. Nu was mijn gok gebaseerd op aflevering 1. Vandaar ook dat ik eerst Els als mol had?
![]()
Bedankt @:Meke voor het bijhouden en goed gedaan @:Nostalgist, spannende tweede plek!
Inderdaad en zo dichtbij.. De winnaar en de verliezer een keer omgewisseld.. Dan weet je dat het een close call is geweest..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:45 schreef Moira het volgende:
Oh en @:Nostalgist ook weer op z'n vertrouwde plek in de jaarlijkse top 3 lijstjes![]()
Ja ik was ook echt aan het twijfelen, heb jouw prono nog opgezocht om te kijken of ik het niet fout had overgetyptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 06:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Inderdaad en zo dichtbij.. De winnaar en de verliezer een keer omgewisseld.. Dan weet je dat het een close call is geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |