1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: alle kandidaten op een rijtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelregels
• Je kunt je prono voor de komende aflevering tot zondagavond 20:00:00 uur inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
• Je kan maar 1 keer een prono inleveren. Je mag hem wel aanpassen, uiterlijk tot 20:00:00 uur.
• Praten over de uitzending doen we niet in dit topic, maar hier: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol
Puntentelling
Voor elke keer dat je de Mol goed invult, krijg je 200 punten x het aantal spelers dat na de aflevering nog in het spel zit.
Voor elke keer dat je de winnaar of verliezer goed invult, krijg je 100 punten x het aantal overgebleven spelers die aflevering.
En voor elke keer dat je de afvaller goed invult, krijg je 50 punten x het aantal overgebleven spelers.
Voorbeeld:
• Na de eerste afvaller zijn er nog 9 spelers in het spel. Als jij die afvaller goed geraden hebt (50 punten x 9 spelers) heb je die aflevering 450 punten verdiend.
• Als na de ontknoping blijkt dat je die aflevering ook de winnaar goed hebt ingevuld (100 x 9), krijg je daar nog eens 900 punten bovenop.
• Bij een aflevering waarna nog 4 spelers over zijn levert de goede mol invullen (200 x 4) nog eens 800 punten op, etc.
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!SPOILER: Voorgaande winnaars van onze 'De Mol' BE prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 23-03-2025 19:15:38 ]Fuck the EBU.
Ja hoor, dat is goed!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:28 schreef Moira het volgende:
Ik zet deze alvast klaar maar nog even geslotenHopen dat @:Meke deze wellicht dan weer wil doen!
Heldinquote:Op maandag 17 maart 2025 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is goed!
Gooi ik hem bij deze ook weer open, ga de OP zo updaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik hou nog even deze voorspelling aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:06 schreef TLC het volgende:
Voor het eerst dat ik mee ga doen met de Belgische prono, kijken of ik hier ook de eeuwige roem kan winnen![]()
![]()
Aflevering 1
De mol : Sarah (want bij mij op de tafel staat ook een panda)
De winnaar : Els
De verliezer : Nimrod
De afvaller : Hilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |