SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 03-04-2025 09:25:12 ]Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Aflevering 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Moet dit niet 400 punten zijn?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:03 schreef Meke het volgende:
Hoera, de eerste punten![]()
Nostalgist 450
BillDauterive 450
Sarabi 450
kenwel 450
Oja je hebt gelijk! Was even in de war door het gebrek aan afvallerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 6 april 2025 18:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk! Was even in de war door het gebrek aan afvallerIk ga hem corrigeren!
quote:Op maandag 7 april 2025 22:00 schreef Meke het volgende:
Punten (behoorlijk veel volgens mij!) komen morgen
Yes ga zo beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Dit ook voor aflevering 5 graagquote:Op donderdag 10 april 2025 23:32 schreef TLC het volgende:
Aflevering 4
De mol : Michele
De winnaar : Sarah
De verliezer : Nimrod
De afvaller : Alexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering 04
De Mol: Sarah
Winnaar: Pedro
Verliezer: Michèle
Afvaller: HildeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proberen jullie nou allebei het seizoen nog een beetje te rekken?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef Rockfire het volgende:
Aflevering 4:
De mol: Sarah
De winnaar: Alexy
De verliezer: Michèle
De afvaller: Hilde
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh hier had ik weinig tijd voor nodig achterafquote:Op maandag 14 april 2025 21:57 schreef Meke het volgende:
Punten komen eraaaaan!!!
(Sorry ben met een nieuwe baan begonnen vorige week, dus zit veel minder op FOK! ineens![]()
)
Zeker! Ik moet toch wat als ik nog punten wil pakkenquote:Op donderdag 17 april 2025 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Proberen jullie nou allebei het seizoen nog een beetje te rekken?
SNAPJEquote:Op maandag 14 april 2025 21:57 schreef Meke het volgende:
Punten komen eraaaaan!!!
(Sorry ben met een nieuwe baan begonnen vorige week, dus zit veel minder op FOK! ineens![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |