Speel jij ook dit seizoen weer mee (met de FOK!-poule) in de WIDM-app? Download de vernieuwde app gratis in de App Store of Play Store en daag je vrienden en familie uit!
ONTMASKER JIJ ALS SNELSTE DE MOL IN DE NIEUWE WIDM-APP? De Wie is de Mol? app is een spel waarbij je punten inzet op de door jou verdachte kandidaten van het televisieprogramma Wie is de Mol? Het is de bedoeling dat je de Mol ontmaskert en zoveel mogelijk punten scoort. Dit kan individueel of in pouleverband met bijvoorbeeld vrienden/ collega's/ familie/ (sport)team of andere bekenden spelen. Je kunt meespelen met een Google account of je kunt je via e-mail registreren.
De focus van het spel ligt op het verdenken van jouw Mol(len). Je start met 100 punten. Wekelijks zet je jouw punten in op de kandidaat/kandidaten die jij verdacht vindt. Blijft/blijven jouw Mol(len) in het spel? Dan worden je punten verdubbeld! Heb je een gedeelte ingezet op de kandidaat die afvalt, dan ben je die punten kwijt. Als je alle punten hebt ingezet op de afvaller dan ben je al je punten kwijt. Denk dus strategisch en speel tactisch!
Beleef de WIDM app: - Zet punten in op jouw Mol(len) en probeer daarmee je inzet te verdubbelen - Beantwoord elke week een officiële testvraag uit de aflevering voor bonuspunten - Maak poule(s) aan en strijd tegen bekenden; doe mee in de FOK!-poule! - Bekijk landelijke verdenkingen van kandidaten - Volg het laatste Wie is de Mol? nieuws - Deel jouw Molvisie en doe mee met de poll tijdens de live uitzending van Moltalk
Volledige en vernieuwde app- en speluitleg onder deze spoiler:
SPOILER: De app- en speluitleg:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op! Voor deze vernieuwde versie van de app moet je weer een nieuw account maken. Mocht je enkel in de FOK!-poule meespelen (dus niet daarnaast nog met IRL-vrienden) is het het handigst als je voor dit account ook je FOK!username gebruikt.
Meespelen in de FOK!-poule? Dat gaat nu niet meer via melding in dit topic of per DM, maar je kunt gewoon zelf op de uitnodigingslink klikken!
SPOILER: Klik hier om de FOK!-poule van MOL te joinen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zit je erin!
We houden de usernames niet meer bij in de OP (deelname onder je eigen naam is niet te herleiden naar je username, maar wel voor eigen risico). Mocht je uiteindelijk top 10 eindigen, laat ons hier dan wel even weten op welke plaats je staat voor onze eigen ranking
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!
SPOILER: Voorgaande winnaars WIDM app-poule:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers FOK!-poule 2024: - Zie in de app! Nu 133 spelers in totaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 20-01-2024 21:44:35 ]
Please consider the environment before printing this post. Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende: Kabuf is af en toe best een prima kerel.
[..] Wat mij betreft prima openbaar! Scheelt jou ook weer moeite
Ja dit heb ik dus liever. Ik ben sowieso met de bordspellen gestopt omdat ik er geen tijd meer voor heb om jaarlijks achteraan te gaan, en vooral daarvoor was het handig om zelf zicht te houden op welke users in de poule zitten. Maar nu dat niet meer hoeft, en de app alleen nog maar een link heeft, is het sowieso makkelijker om die gewoon te droppen.
Ben dan ook nog wel benieuwd naar deze beweegreden:
[..] Ja dit heb ik dus liever. Ik ben sowieso met de bordspellen gestopt omdat ik er geen tijd meer voor heb om jaarlijks achteraan te gaan, en vooral daarvoor was het handig om zelf zicht te houden op welke users in de poule zitten. Maar nu dat niet meer hoeft, en de app alleen nog maar een link heeft, is het sowieso makkelijker om die gewoon te droppen.
Ben dan ook nog wel benieuwd naar deze beweegreden: [..] En of die zwaarder weegt dan na 6 jaar eindelijk geen 100+ DM’s meer te hoeven sturen
Omdat sommige users hun echte naam in de app hebben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo Fuck the EBU.
[..] Omdat sommige users hun echte naam in de app hebben.
Ja, maar als ze zelf op de link klikken weet natuurlijk niemand welke FOK!user daarbij hoort. Ik hoef dat zelf voor een eventuele winnaar ook niet meer te weten. En de rode waarschuwing dat men elk jaar een nieuw account moet maken wat voor FOK! beter niet je echte naam kan zijn staat ook al 6 jaar in de OP
Het is dan imo, van de mensen die wel hun eigen naam gebruiken, hun eigen keuze om het linkje aan te klikken om onder die naam in de poule mee te doen, toch?
[..] Ja, maar als ze zelf op de link klikken weet natuurlijk niemand welke FOK!user daarbij hoort. Ik hoef dat zelf voor een eventuele winnaar ook niet meer te weten. En de rode waarschuwing dat men elk jaar een nieuw account moet maken wat voor FOK! beter niet je echte naam kan zijn staat ook al 6 jaar in de OP
Het is dan imo, van de mensen die wel hun eigen naam gebruiken, hun eigen keuze om het linkje aan te klikken om onder die naam in de poule mee te doen, toch?
Ja, ik hoef dan niet in de OP te staan.
Eventueel kan je de link in de OP zetten in een spoiler, zodat je het wel afgescherm houdt voor enkel users van FOK!.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo Fuck the EBU.
[..] Ja dit heb ik dus liever. Ik ben sowieso met de bordspellen gestopt omdat ik er geen tijd meer voor heb om jaarlijks achteraan te gaan, en vooral daarvoor was het handig om zelf zicht te houden op welke users in de poule zitten. Maar nu dat niet meer hoeft, en de app alleen nog maar een link heeft, is het sowieso makkelijker om die gewoon te droppen.
Ben dan ook nog wel benieuwd naar deze beweegreden: [..] En of die zwaarder weegt dan na 6 jaar eindelijk geen 100+ DM’s meer te hoeven sturen
Eventueel kan je de link in de OP zetten in een spoiler, zodat je het wel afgescherm houdt voor enkel users van FOK!.
Ik zet dan idd niemand meer in de OP, aangezien dat op die manier niet bij te houden is wie welke user is, en iedereen er op eigen houtje in kan komen. Behalve de uiteindelijke top 10/top 3 als die nog ff hun FOK!username geven.
Oh ik had wat downtime tussendoor, dus nu dit zo in de OP gezet
Meespelen in de FOK!-poule? Dat gaat nu niet meer via melding in dit topic of per DM, maar je kunt gewoon zelf op de uitnodigingslink klikken!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zit je erin!
We houden de usernames niet meer bij in de OP (deelname onder je eigen naam is niet te herleiden naar je username, maar wel voor eigen risico). Maar mocht je uiteindelijk top 10 eindigen, laat ons hier dan wel even weten op welke plaats je staat voor onze eigen ranking
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!
Op de een of andere manier kom ik er niet in. Als ik op de link klik, kom ik in een downloadscherm, hoewel ik de app al eerder gedownload had. Klik ik toch nog op downloaden en dan op spelen, terug naar fok,vweer op de link, kom ik weer in dat downloadscherm. Geen idee waarom.
Op vrijdag 5 januari 2024 00:46 schreef Mortaxx het volgende: Aangemeld. Vorig jaar ging ik er direct uit. Gaan jullie spreiden of alles op 1?
Gezellie Ik ga eigk altijd alles op 1 en dat heeft me meermaals de winst opgeleverd maar als je sowieso het hele seizoen mee wil blijven doen kun je bijv een klein beetje nog op een ander inzetten, alleen is dan de maximale score sowieso niet meer bereikbaar
Voor mij ook Ik vind het wel een beetje jammer dat de optie er niet meer is, want deze link-deel-optie is er altijd al geweest, maar ik gebruikte ‘m niet omdat ik vanwege die bordspellen een beetje zicht op de deelnemers wilde houden. Dus was het fijn dat je ook zelf mensen kon uitnodigen door op hun naam te zoeken in de app, maar dat kan nu dus niet meer.
Komt dus eigk juist wel uit dat dit dan ook het eerste jaar is dat die bordspellen er niet meer zijn
Op woensdag 3 januari 2024 19:37 schreef Gia het volgende: Op de een of andere manier kom ik er niet in. Als ik op de link klik, kom ik in een downloadscherm, hoewel ik de app al eerder gedownload had. Klik ik toch nog op downloaden en dan op spelen, terug naar fok,vweer op de link, kom ik weer in dat downloadscherm. Geen idee waarom.
Niet goed gekeken. Ben erin.
Oh @minthy had ook zoiets! Dat was uiteindelijk ook opgelost. Maar wat was het bij jou dan? Wel handig voor de volgende wellicht
[..] Oh @:minthy had ook zoiets! Dat was uiteindelijk ook opgelost. Maar wat was het bij jou dan? Wel handig voor de volgende wellicht
Op die pagina waar je via die link terechtkomt, en de app kunt downloaden, staat iets naar beneden "Als je de app al gedownload hebt...". In dat stukje tekst staat dan weer een link waar je op moet klikken. Vond het best wel even goed kijken.
[..] Op die pagina waar je via die link terechtkomt, en de app kunt downloaden, staat iets naar beneden "Als je de app al gedownload hebt...". In dat stukje tekst staat dan weer een link waar je op moet klikken. Vond het best wel even goed kijken.
Ooooh oke, wat apart dattie niet gelijk eerst checkt of je telefoon de app heeft om te openen voordat 'ie je naar de downloadpagina stuurt
[..] Op die pagina waar je via die link terechtkomt, en de app kunt downloaden, staat iets naar beneden "Als je de app al gedownload hebt...". In dat stukje tekst staat dan weer een link waar je op moet klikken. Vond het best wel even goed kijken.
Ik had precies hetzelfde. Hier heb ik heel veel aan gehad. Dankjewel!
Ik had precies hetzelfde. Hier heb ik heel veel aan gehad. Dankjewel!
Ik denk dat, wanneer je de app nog niet gedownload had, je direct na het downloaden doorgaat naar de Poule in de widm-app. Ik was zo'n druif die niet verder keek als 'hey, kom steeds in hetzelfde scherm!' *error* Keek toen op facebook en daar zag ik dit. En toen lukte het wel!
[..] Ik denk dat, wanneer je de app nog niet gedownload had, je direct na het downloaden doorgaat naar de Poule in de widm-app. Ik was zo'n druif die niet verder keek als 'hey, kom steeds in hetzelfde scherm!' *error* Keek toen op facebook en daar zag ik dit. En toen lukte het wel!
Ja, zoiets zal het inderdaad wel zijn, anders zouden hier vast meer last van hebben. Zo duidelijk staat het namelijk niet aangegeven. Het is dat ik nog even de berichten hier checkte, anders was het mij waarschijnlijk ook niet opgevallen.
Isn't it ironic, don't you think Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Moet eerst een nieuwe telefoon aanschaffen hier minimaal android 9 vereist voor de nieuwe app. Mijn geliefde Samsung uit 2017 kan niet nieuwer draaien dan android 8.
Op zaterdag 6 januari 2024 05:18 schreef DutchBlend het volgende: Moet eerst een nieuwe telefoon aanschaffen hier minimaal android 9 vereist voor de nieuwe app. Mijn geliefde Samsung uit 2017 kan niet nieuwer draaien dan android 8.
Huh, dan heb ik nét mazzel denk ik. Ook een Samsung uit 2017 en daar lukt het wel op (Galaxy S8)
Testvraag in de app! Antwoorden voor a.s. woensdag 10:00u
Heeft de Mol een vrijstelling ingeleverd aan het einde van de opdracht met de speeddates? › Ja = Rian, Tooske, Rosario, Jeroen, Kees, Babs › Nee = Jip, Anna, Justin, Fons
[ Bericht 9% gewijzigd door Moira op 08-01-2024 10:13:50 ]
Op maandag 8 januari 2024 22:42 schreef Cirilico het volgende: Voor het eerst lig ik er meteen uit. 🤣 Normaal blijft mijn verdachte erin tot en met de finale.
Ach ja, voor alles een eerste keer. 😬 De vragen hoef ik niet te doen tenminste.
Op zaterdag 10 februari 2024 19:57 schreef Moira het volgende: Ik las ergens dat je vandaag vóór het begin van de aflevering je punten moet inzetten. De aftelklok in de app loopt tot 20:10u iig
Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende: Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Moira het volgende: Willen mensen die in de top 10 staan hier ff delen waar in de top 10 ze staan? Ik vind dat altijd wel leuk om te delen, de top 3 hou ik sowieso al jaren bij
Maximaal te behalen score gehaald volgens mij. Vanaf het begin alle punten op de juiste mol ingezet en ook alle testvragen op de juiste mol ingezet.
[..] Maximaal te behalen score gehaald volgens mij. Vanaf het begin alle punten op de juiste mol ingezet en ook alle testvragen op de juiste mol ingezet.
Precies in het jaar zonder bordspel als prijs Maar wel eeuwige roem
Toch nog maar to the best of my ability met terugwerkende kracht een soort van top 3/4 van WIDM 2024 gemaakt om naar te linken (Ik weet niet meer welke scores er tussen de maximale score en Legoblokje stonden, voel je vrij om me te corrigeren