abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 20:05:13 #1
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220119018

Speel jij ook dit seizoen weer mee (met de FOK!-poule) in de WIDM-app? Download de app gratis in de App Store of Play Store en daag je vrienden en familie uit!

ONTMASKER JIJ ALS SNELSTE DE MOL IN DE NIEUWE WIDM-APP?
De Wie is de Mol? app is een spel waarbij je punten inzet op de door jou verdachte kandidaten van het televisieprogramma Wie is de Mol? Het is de bedoeling dat je de Mol ontmaskert en zoveel mogelijk punten scoort. Dit kan individueel of in pouleverband met bijvoorbeeld vrienden/ collega's/ familie/ (sport)team of andere bekenden spelen. Je kunt meespelen met een Google account of je kunt je via e-mail registreren.

De focus van het spel ligt op het verdenken van jouw Mol(len). Je start met 100 punten. Wekelijks zet je jouw punten in op de kandidaat/kandidaten die jij verdacht vindt. Blijft/blijven jouw Mol(len) in het spel? Dan worden je punten verdubbeld! Heb je een gedeelte ingezet op de kandidaat die afvalt, dan ben je die punten kwijt. Als je alle punten hebt ingezet op de afvaller dan ben je al je punten kwijt. Denk dus strategisch en speel tactisch!

Beleef de WIDM app:
- Zet punten in op jouw Mol(len) en probeer daarmee je inzet te verdubbelen
- Beantwoord elke week een officiële testvraag uit de aflevering voor bonuspunten
- Maak poule(s) aan en strijd tegen bekenden; doe mee in de FOK!-poule!
- Bekijk landelijke verdenkingen van kandidaten
- Volg het laatste Wie is de Mol? nieuws
- Deel jouw Molvisie en doe mee met de poll tijdens de live uitzending van Moltalk

Volledige app- en speluitleg onder deze spoiler:
SPOILER: De app- en speluitleg:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Let op!
Elk jaar in de app moet je weer een nieuw account maken. Mocht je enkel in de FOK!-poule meespelen (dus niet daarnaast nog met IRL-vrienden) is het het handigst als je voor dit account ook je FOK!username gebruikt.

Meespelen in de FOK!-poule?
Dat gaat nu niet meer via melding in dit topic of per DM, maar je kunt gewoon zelf op de uitnodigingslink klikken!
SPOILER: Klik hier om de FOK!-poule van MOL te joinen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zit je erin!

We houden de usernames niet meer bij in de OP (deelname onder je eigen naam is niet te herleiden naar je username, maar wel voor eigen risico). Mocht je uiteindelijk top 10 eindigen, laat ons hier dan wel even weten op welke plaats je staat voor onze eigen ranking :7

SPOILER: Voorgaande winnaars WIDM app-poule:
Deelnemers FOK!-poule 2026:
- Zie in de app! (precies eentje op moment van posten :P )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 21:11:38 #2
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220119737
Na een uurtje al met z'n zessen, als we op dit tempo doorgaan zijn we met een recordaantal tegen de tijd dat het seizoen begint *G*

Ik zie trouwens net de optie 'gelijk verdelen' - mag ik even zeggen dat ik dat HEEL STOM vind?!?! Ik vind het veel leuker als ze risico belonen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220184193
yooo ik ben er bij *G*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_220197274
Hallo :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_220199966
count me in.
mijn app naam is weer: sjoemie1985

Dus als de poule er is, stop mij er maar weer in. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 25 februari 2026 @ 17:27:05 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220200295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
count me in.
mijn app naam is weer: sjoemie1985

Dus als de poule er is, stop mij er maar weer in. :)
Zie de tweede spoiler in de OP voor de poule, je kan jezelf daarvoor aanmelden…

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 25-02-2026 18:21:03 (Verkeerde spoiler genoemd) ]
  woensdag 25 februari 2026 @ 17:36:29 #7
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_220200339
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zie de eerste spoiler in de OP voor de poule, je kan jezelf daarvoor aanmelden…
Tweede.

Ik doe ook weer mee, al ben ik wat Fok! betreft een stille molloot :@
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_220202646
Oh ja ook hier moet ik weer mijn titel verdedigen :P

Dus ik doe weer mee *O* :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220206445
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zie de tweede spoiler in de OP voor de poule, je kan jezelf daarvoor aanmelden…
gelukt :) en bedankt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')