1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: Voorgaande prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILER: Vervolg tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken
Rian wordt op dit moment het meest verdacht door de stemmers, zij krijgt 29% van de stemmen. Rosario staat tweede met 24% van de stemmen. Anna wordt door 32% van de stemmers gezien als de winnaar, de nummers twee (Fons, Kees en Rian) hebben maar half zoveel stemmen. Kees heeft de dubieuze eer om gezien te worden als verliezend finalist, hij krijgt 26% van de stemmen. Maar hij werd nipt gevolgd door Tooske, die slechts 2 stemmen minder had. Bij de afvaller zien we iets opvallends: net zoveel mensen als die dachten dat Rian de mol is, dachten dat Rian de afvaller zou worden, ook hier haalt zij 29% van de stemmen. Tooske en Babs waren met 4 stemmen minder gedeeld tweede.
Nee, ik ga toch weer terug naar mijn oorspronkelijke mol:quote:Op maandag 12 februari 2024 15:05 schreef Rockfire het volgende:
Aflevering 07
De Mol - Rosario
De Winnaar - Anna
De Verliezer - Kees
De Afvaller - Rian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik ben blij met mn laatste opmerking en trouwens is dit ook voor aflevering 8quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:59 schreef TLC het volgende:
Aflevering 7
De mol = Rian
De winnaar = Anna
De verliezer = Fons
De afvaller = Kees
(maar ik zou ook heel graag zien dat Babs weggaat, rood scherm = rood scherm)
SPOILER: Voorgaande prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vervolg tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken
Grote verschuiving als het gaat om wie verdacht is als mol. Niet dat Rian zoveel minder stemmen heeft gekregen, want zij krijgt 26% van de stemmen (ten opzichte van 29% vorige week). Maar Anna heeft deze week bijna twee keer zoveel stemmen gekregen, zij krijgt 39% van de stemmen (t.o.v. 21% vorige week). Met name Rosario en uiteraard de afvaller van vorige week Tooske hebben flink stemmen ingeleverd. Wat de winnaar betreft zijn de verschillen minder groot, Anna krijgt 26% van de stemmen gevolgd door Kees met 24% van de stemmen. Ook wat betreft de verliezend finalist is er een grote verschuiving, want hoewel Kees nog steeds 26% van de stemmen krijgt is hij nu ruimschoots ingehaald door Fons, die deze week 37% van de stemmen krijgt. Dan de afvaller, bijna de helft van de stemmers (namelijk 47%) dacht dat Rian zou moeten vertrekken. Helaas voor Babs is dat niet waarheid geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik wil dit graag aanpassen tot:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef Legoblokje het volgende:
Nou, ik kan voor de 4e keer een nieuwe winnaar kiezen.
Aflevering 8
De Mol - Anna
De winnaar - Kees
De verliezer - Fons
De afvaller - Rian
Het einde nadert, dus steeds minder molkandidaten. Anna krijgt deze week maar liefst een derde van alle stemmen om de mol te zijn, op de voet gevolgd door niet-mol Rian met 31% van de stemmen. Anna wordt ook gezien als potentiële winnaar, want 31% van de stemmers dicht haar die rol toe, gevolgd door Kees met 28% van de stemmen. Fons (36%) en Kees (33%) worden gezien als kanshebbers om verliezend finalist te worden. Veel mensen (39%) hadden gedacht dat Rosario deze week naar huis zou moeten, hoewel de uiteindelijke afvaller Rian slechts 1 stem minder kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 09-03-2024 09:15:02 ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef Cirilico het volgende:
Je bracht me aan het twijfelen met je vorige afleveringen in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je hebt aflevering 8 niks ingestuurd...
Meer dan de helft van de stemmers (53%) verdenkt nu Anna als mol, gevolgd door Kees met 'slechts' 18% van de stemmen. Bij de winnaar zijn de stemmen wat meer verdeeld, daar is de volgorde Fons (32%), Rosario (26%), Anna (24%) en Kees (18%). Kees en Fons worden allebei gezien als meest kansrijk om verliezend finalist te worden met respectievelijk 34% en 32% van de stemmen. Rosario werd door 42% gezien als de afvaller, maar uiteindelijk moest de nummer 2, Kees, toch naar huis.
Ja klopt haha, vandaar cursief en =/= 200.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:40 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je bracht me aan het twijfelen met je vorige afleveringen in de spoilerMaar je hebt aflevering 8 niks ingestuurd...
Ik doe af en toe steekproeven om te controleren of ik geen fouten heb gemaakt met het overnemen van voorspellingen. Dan zijn die spoilers wel makkelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 16:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja klopt haha, vandaar cursief en =/= 200.
Verwachtte niet dat iemand onder mijn spoilers keek.
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:45 schreef Rockfire het volgende:
Punten aflevering 9
150 BufordTJustice
150 Gia
150 libranl
150 Moira
150 Montagui
150 NailQueen
150 Nostalgist
150 RedWhiteArmy1983
150 zorro28
Tussenstand na aflevering 9
1250 libranl
1250 Mexicanobakker
1100 Fred_B
1000 BufordTJustice
1000 DaMart
1000 Sherlock_HolmesJaaaa eerste pronopuntjesSPOILER: Vervolg tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken
Meer dan de helft van de stemmers (53%) verdenkt nu Anna als mol, gevolgd door Kees met 'slechts' 18% van de stemmen. Bij de winnaar zijn de stemmen wat meer verdeeld, daar is de volgorde Fons (32%), Rosario (26%), Anna (24%) en Kees (18%). Kees en Fons worden allebei gezien als meest kansrijk om verliezend finalist te worden met respectievelijk 34% en 32% van de stemmen. Rosario werd door 42% gezien als de afvaller, maar uiteindelijk moest de nummer 2, Kees, toch naar huis.
Fuck the EBU.
En wij na zo veel jaren eindelijk iets helders uitgedokterd en in de OP uitgelegd, alleen maar zodat mensen eroverheen kunnen lezenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Hoe worden de punten eigenlijk verdeeld? Ik ben nieuwsgierig naar de nogal enorme verschillen tussen degenen bovenin en mensen onderin die ook (vrijwel) elke aflevering mee hebben gedaan, hoe kan dat meer dan twintig keer het aantal punten opleveren?
Ter lering ende vermaeck voor volgend jaar, uiteraard
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:05 schreef zorro28 het volgende:
Puntentelling
Voor elke keer dat je de Mol goed invult, krijg je 200 punten x het aantal spelers dat na de aflevering nog in het spel zit.
Voor elke keer dat je de winnaar of verliezer goed invult, krijg je 100 punten x het aantal overgebleven spelers die aflevering.
En voor elke keer dat je de afvaller goed invult, krijg je 50 punten x het aantal overgebleven spelers.
Voorbeeld:
• Na de eerste afvaller zijn er nog 9 spelers in het spel. Als jij die afvaller goed geraden hebt (50 punten x 9 spelers) heb je die aflevering 450 punten verdiend.
• Als na de ontknoping blijkt dat je die aflevering ook de winnaar goed hebt ingevuld (100 x 9), krijg je daar nog eens 900 punten bovenop.
• Bij een aflevering waarna nog 4 spelers over zijn levert de goede mol invullen (200 x 4) nog eens 800 punten op, etc.
Ok, mijn foutquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
En wij na zo veel jaren eindelijk iets helders uitgedokterd en in de OP uitgelegd, alleen maar zodat mensen eroverheen kunnen lezen
[..]
Ja we hebben een paar jaar geleden het goed raden van de mol iets meer waard gemaakt dan de andere finalisten. Dat is heel lang gelijk gebleven maar dan had je dus vaak mensen in de top 3 die nooit de mol goed hadden en toevallig de winnaar/verliezer al vroeg goed. Dus zo is dat iets rechtgetrokken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok, mijn fout
Nou ja, op zich logisch dat je kansloos onderin bungelt als je de Mol fout hebt natuurlijk
Oooh wat goed gevonden jongeh! Dat was me totaal niet opgevallen!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
Wow!!
Dank voor alle felicitaties, dank voor @:moira en @:Rockfire voor het organiseren en verwerken van de resultaten van de Prono 2024!
Eindelijk weer een keer gewonnen. En eindelijk ook weer een keer op de goede mol vanaf het begin. Dat is in mijn geval écht een zeldzaamheid![]()
Al die jaren ervaring met WIDM en De Mol leverden dit jaar eindelijk het gewenste resultaat op!
Het was zeker een spannend jaar dit jaar want ik heb toch nog wel rekening gehouden met Sor als mol.
Hier in huize @:Nostalgist - @:Leandra was de vreugde groot toen de uitslag bekend werd.![]()
De belangrijkste hint voor mij was al in November toen de Waarzegster-trailer uitkwam.
Daar zat dit (linker) beeld in: [ afbeelding ]
Net zoals er bij De Mol al vrij vroeg hints werden verstopt in vroege trailers besloot ik deze maar eens serieus te nemen.
"Het molteken op de plaats van de A"
Winnaar en Verliezer is een kwestie van het spel goed volgen. Flauw dat de makers van WIDM niet duidelijk lieten blijken dat Rosario ook al heel snel op Anna zat. Maar goed ook dat gedrag kennen we al een tijdje van ze.
Een waardig einde dus van de reeks WIDM series van deze regisseur. Het is niet de eerste keer dat er een waardevolle hint al héél vroeg werd weggegeven.
Ben reuze benieuwd naar de komende jaren. Hopelijk gaat het meer de kant op van De Mol met meer originaliteit en transparantie. NL hobbelde daar de jaren echt achter onze zuiderburen aan.
Dank aan iedereen die meedeed en hopelijk zie ik jullie terug over een aantal weken bij De Mol België!
Groet, en trots, want verzekerd van eeuwige roem;
Nostalgist
Dat zal voor iedereen een zeldzaamheid zijn lijkt mequote:Op zondag 10 maart 2024 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eindelijk weer een keer gewonnen. En eindelijk ook weer een keer op de goede mol vanaf het begin. Dat is in mijn geval écht een zeldzaamheid
Klopt, Rick McCullough had de regie van 1999 t/m 2023 Ben benieuwd naar wie de volgende gaat zijn : )quote:Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal voor iedereen een zeldzaamheid zijn lijkt me
Mooi gedaan en scherp opgelet, gefeliciteerd!
Trouwens, regisseur gaat weg?
Niet voor Moira volgens mij.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal voor iedereen een zeldzaamheid zijn lijkt me
Mooi gedaan en scherp opgelet, gefeliciteerd!
Trouwens, regisseur gaat weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |