1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van onze 'De Mol' BE prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 20-05-2022 20:25:18 ]Fuck the EBU.
Uiteraard!quote:Op maandag 13 december 2021 15:33 schreef Moira het volgende:
@:Rockfire, we laten dit topic nog maar even kalm wegzakken tot de Vlaamse weer begint, maar wil je deze tzt weer bijhouden?
SPOILER: Voorgaande prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door MadMaster op 21-03-2022 22:04:25 (Voortschrijdend inzicht…) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2
De Mol - Anke
De Winnaar - Yens
De Verliezer - Nele
De Afvaller - Toon
SPOILER: Voorgaande prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3
De Mol - Anke
De Winnaar - Yens
De Verliezer - Nele
De Afvaller - Bert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4
De Mol - Anke
De Winnaar - Yens
De Verliezer - Uma
De Afvaller - Bert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5
De Mol - Uma
De Winnaar - Anke
De Verliezer - Sven
De Afvaller - Bert
Ja jammer ditquote:Op maandag 11 april 2022 20:18 schreef Meke het volgende:
Was nog spannend geworden @:kabufWe zullen nooit weten hoe dat afgelopen was
NEEEEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 6
De Mol - Uma
De Winnaar - Anke
De Verliezer - Sven
De Afvaller - Emanuelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 7
De Mol - Uma
De Winnaar - Sven
De Verliezer - Yens
De Afvaller - Emanuelle
Ik wil ruilen, maar ik kan het bericht niet meer editten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering 7
De mol: Sven
Winnaar: Yens
Verliezer: Emanuelle
Afvaller: Uma
Je bent van de 0 afquote:
quote:
Er zijn nog twee scenario's waarin het een reële optie is dat je weer derde wordtquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
NEEEEE
Ik ga heel goed nadenken over de nieuwe Mol ;P
quote:Op maandag 11 april 2022 20:18 schreef Meke het volgende:
Was nog spannend geworden @:kabufWe zullen nooit weten hoe dat afgelopen was
Het kan nog heel spannend worden tussen julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 8
De Mol - Uma
De Winnaar - Sven
De Verliezer - Yens
Heb al een tijdje de mol niet goed, dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 2 mei 2022 14:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het kan nog heel spannend worden tussen jullie
Ik denk zelf dat ik op de goede mol zit.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:25 schreef Rockfire het volgende:
Er zijn nog twee scenario's waarin het een reële optie is dat je weer derde wordt![]()
Maar er is ook een scenario waarin je eerste kunt worden
Dan pies ik dus echt in m'n broek hequote:Op maandag 2 mei 2022 14:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Er zijn nog twee scenario's waarin het een reële optie is dat je weer derde wordt![]()
Maar er is ook een scenario waarin je eerste kunt worden
Wat ik alvast kan vertellen is dat hij deze keer geen derde is gewordenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef Moira het volgende:
Ben wel benieuwd of dit nou het scenario was waar @:Nostalgist eindelijk eens mee wint
Ja dus!! Hoera voor @Nostalgistquote:Op zondag 8 mei 2022 22:06 schreef Moira het volgende:
Ben wel benieuwd of dit nou het scenario was waar @:Nostalgist eindelijk eens mee wint
Hetzelfde hier. 2x Uma als Mol ingevuld maar toen was Philippe nog de Mol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Hoe leuk ik De Mol ook vind, ik ben nog steeds geen Mollenvanger.
Dank voor de organisatie weer!
Wow!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wat ik alvast kan vertellen is dat hij deze keer geen derde is geworden
.![]()
![]()
@:Nostalgist
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd!
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:48 schreef KaBuf het volgende:
Thanks weer voor het bijhouden @:Rockfire !En gefeliciteerd @:Nostalgist !
Ben stiekem toch ergens benieuwd hoe het was gelopen als Philippe in het spel was gebleven
Dank je!quote:
Aaaah ik had hier nog helemaal niet op gereageerd maar zo tofquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wow!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fok! heeft me nu al zoveel gegeven!
Een leuke vrouw , en daardoor Fok! baby 40,
en nu de overwinning van de DeMol poule!!
Helemaal gelukkig!!
Sinds 2018 al aan het meedoen hier in deze prono en bij WIDM nog langer![]()
Heel erg dank aan @:Rockfire en @:Moira voor het organiseren en enthousiasmeren!
En natuurlijk alle deelnemers (speciaal @:Kabuf en @:Meke ) bedankt voor het zo spannend maken. Iedere keer weer!!
Dank ook voor de makers van wéér een geweldige serie van DeMol die dit jaar wel een heel memorabel jaar hebben meegemaakt. Twee kandidaten en een Mol die uitvielen. Over 20 jaar hebben we het er nog over![]()
We gaan vast genieten van het spel !! Helemaal blij !!
Oh wat een leuk overzicht!!quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Gewoon geen enkel jaar gemist en 8x de top 5 gehaald, wat een held![]()
![]()
Sinds 2018 zijn de bordspellen al te winnen en het 5e jaar issie eindelijk voor jouTOETERTJES
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh wat een leuk overzicht!!
Dank !!![]()
![]()
Shout out naar Moira en alle andere leuke mensen hier op Fok! en speciaal de Molloten natuurlijk
Wat een feestquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
En vandaag werd eindelijk een langgekoesterde wens bewaarheid!
Een echte FOK! Prijs van de Prono !
Dank!
Nogmaals dank aan iedereen die deze prono mogelijk en spannend gemaakt heeft!
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat een feestVeel speelplezier
En jij bedankt voor het trouwhartig meedoen elk jaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |