1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
Toch niet.quote:
Sorry! Edit ipv quote gedaan. Je prono klopt nogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:41 schreef svann het volgende:
.
Mol: Nathan
Winnaar: Miljuschka
Verliezer: Buddy
Afvaller/Verliezer 2: Rob
Ja, maar volgens mij zei hij in de podcast(pin me er niet op vast) dat er 2 verliezers waren. Het is gewoon even afwachten hoe ze het vormgeven. Als ze de laatste 2 gelijkwaardig behandelen dan geef ik voor beide punten, wordt er toch onderscheid gemaakt dan is nr 3 de afvaller en nr 2 de verliezer en nr 1 de winnaar. Ook als ze aantal goede antwoorden in de test benoemen, dan is degene met de minst goede antwoorden nr. 3 etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:36 schreef svann het volgende:
[..]
Toch niet.
Rick heeft het in de aankondiging over een afvaller voor de finale-ontknoping.
Soort van uitgestelde executie.
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 10
De Mol - Miljuschka Witzenhausen
De Winnaar - Buddy Vedder
De Verliezer - Nathan Rutjes
De Afvaller/verliezer - Rob DekayIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik had toch meer op t molboekje moeten vertrouwen en vaker mee moeten doenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:36 schreef TLC het volgende:
Aflevering 1
Mol : Rob DeKay (puur omdat in t molboekje in zn paspoort staat dat hij bang is blind te worden.. je weet wel mol -blind …)
Ik ben ervoor dat we dit aanhouden, dan heb ik sinds aflevering 1 winnaar én verliezer goedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:45 schreef Moira het volgende:
@:PatriQue89 Buddy had 39 vragen goed op de test, Miljuschka had 37 vragen goed, en Nathan had er 33 goed. Dus Nathan was de #3/laatste afvaller/2e verliezend finalist
Netjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat we dit aanhouden, dan heb ik sinds aflevering 1 winnaar én verliezer goed![]()
![]()
![]()
Yes, ben al druk aan het rekenen. Nog minuutje of 5quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:45 schreef Moira het volgende:
@:PatriQue89 Buddy had 39 vragen goed op de test, Miljuschka had 37 vragen goed, en Nathan had er 33 goed. Dus Nathan was de #3/laatste afvaller/2e verliezend finalist
Helemaal goed, als de test de volgorde van afvallen bepaalt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:31 schreef Gia het volgende:
Aflevering 10
De Mol - Rob
De Winnaar - Buddy
De Verliezer - Miljuschka
De Afvaller - Nathan
Boooohquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, ben al druk aan het rekenen. Nog minuutje of 5
Netjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal goed, als de test de volgorde van afvallen bepaalt.
Ik had ook even teruggezocht hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
NetjesIk weet al niet eens meer wat ik heb ingevuld eigenlijk.
Overigens vind ik wel dat mensen die Nathan in eerdere afleveringen als 'verliezer' hebben ingevuld alsnog de 100 punten verdienen voor die antwoorden, want hij werd door Rik ook benoemd als verliezend finalist. Maar als PatriQue dat niet vindt snap ik dat eigenlijk ook wel.
En ik was trots op 13e...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
7de. Ik ben niet zo goed in voorspellen.
En morgen ook weerquote:
Yes ik ben er weer bij na de zomer, dan ga ik voor een top 10 plekjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:44 schreef XMN8R het volgende:
Ben ik toch nog nét in de top10 beland. Spijtig dat je er zelf net buiten staat op nr 11 PatriQue, maar wel enorm bedankt voor het bijhouden van de getallen! Tot na de zomer? Ja toch?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja zeker... hahaquote:
Graag gedaan en geniet van de winstquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Xummon het volgende:
Hulde aan de organisatoren en de mods voor het in goede baan leiden van het spel.
Tot na de zomer, waar ik mijn titel zal proberen te verdedigen.
Hmm, dan moet er ergens iets weggevallen zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 07:37 schreef Cirilico het volgende:
@:Xummon Gefeliciteerd!
@:PatriQue89 ik vermoed dat bij mij iets mis is gegaan in de telling, want heb vanaf het begin Buddy als winnaar en Miljuschka als verliezer.
Edit: en wat is er na de zomer dan?
Lantaarndrager...quote:
Deelnemers zonder punten zou best kunnen, maar die neem ik nooit mee. Misschien een idee om dat met het volgende seizoen wel te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lantaarndrager...![]()
Of waren er nog deelnemers zonder punten?
Dank voor de organisatie e.d. in ieder geval...
Thnx voor bijhoudenquote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deelnemers zonder punten zou best kunnen, maar die neem ik nooit mee. Misschien een idee om dat met het volgende seizoen wel te doen.
Ach, ik aanvaard deze classificatie wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deelnemers zonder punten zou best kunnen, maar die neem ik nooit mee. Misschien een idee om dat met het volgende seizoen wel te doen.
Hoe dan ook weer dank en hulde voor je inzet!quote:Op zondag 15 maart 2020 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |