Nee hoor. Er zijn mensen die niemand hadden ingevuld voor aflevering 9 bij de afvaller. Zij hebben punten, dus nieuwe prono voor aflevering 10quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
Of blijft de voorspelling van vorige week staan omdat die niet te controleren is? @:Moira @:PatriQue89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het de bedoeling was dat wij niet niemand invulden? Dat begreep ik tenminste uit de posts.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zijn mensen die niemand hadden ingevuld voor aflevering 9 bij de afvaller. Zij hebben punten, dus nieuwe prono voor aflevering 10
Nee, het was niet de bedoeling om 2 namen bij "verliezer" in te vullen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik dacht het de bedoeling was dat wij niet niemand invulden? Dat begreep ik tenminste uit de posts.Jammer want anders was ik ook voor niemand gegaan als dat punten kon opleveren.
Ach ja, verkeerd begrepen dan. Geeft ook niks.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het was niet de bedoeling om 2 namen bij "verliezer" in te vullen.
Ik denk dat we eerst ff moeten afwachten hoe de daadwerkelijke uitslag gaat zijn voor je wat zinnigs kan zeggen over hoe te rekenen. Dat vogelt @PatriQue89 vast wel weer uitquote:Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus alleen de kandidaat die precies de #2 is is de “verliezer” voor de rest van het spel? Dat wordt weer lekker rekenen dan.
Pressurequote:Op donderdag 12 maart 2020 02:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst ff moeten afwachten hoe de daadwerkelijke uitslag gaat zijn voor je wat zinnigs kan zeggen over hoe te rekenen. Dat vogelt @:PatriQue89 vast wel weer uit
Als je de #3 (2e verliezend finalist) bijvoorbeeld bij de prono van aflevering 3 al als 'verliezer' had genoemd, had je destijds op zich gelijk dat diegene in de finale zou verliezen. Dus verdien je imo eigenlijk alsnog wel punten voor dat antwoord op die prono. Maar daar weet PatriQuegod straks vast wat moois van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |