1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier keer eindelijk Nabil eruit.
Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:17 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 2
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Soy
De Afvaller - Annickquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 3
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
De Afvaller - AnnickAflevering 6quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Yesse het volgende:
Voor het eerst ooit een aflevering vergetenDus nu maar niet afwachten voor ik een tweede keer heb gekeken
(ik ben er toch slecht in
)
Aflevering 5
De mol - Nabil
De winnaar - Daniël
De verliezer - Soy
De afvaller - Niemand
De Mol Nabil
De Winnaar Daniël
De Verliezer Ranomi
De Afvaller Soy
Aflevering 7quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:17 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 2
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Soy
De Afvaller - Annickquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 3
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
De Afvaller - AnnickAflevering 6quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Yesse het volgende:
Voor het eerst ooit een aflevering vergetenDus nu maar niet afwachten voor ik een tweede keer heb gekeken
)
Aflevering 5
De mol - Nabil
De winnaar - Daniël
De verliezer - Soy
De afvaller - Niemand
De Mol Nabil
De Winnaar Daniël
De Verliezer Ranomi
De Afvaller Soyquote:Op maandag 13 februari 2023 08:36 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 7
De Mol Jurre
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
De Afvaller - Soy
SPOILER: Eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnen kan al niet meer, tenzij Soy de mol is maar dat denk ik dus niet. 😂 Ik vermoed Jurre, die heeft zoveel geld uit de pot gespeeld vandaag.
In theorie heb ik nog 50% kans op de juiste mol met Soy hier en Daniël in de app. Maar goed we zullen het moeten zien.
Hotapnyc
Daar weet @PatriQue89 vast wel wat op te bedenken. Is een beetje zo'n situatie waar je de aflevering moet afwachten voor meer duidelijkheid. Zoals het er nu naar uit ziet begint de finale straks halverwege aflevering 9. Aan het begin van de aflevering is dan eigenlijk nog de afvaller van aflevering 8 (zoals Pat dat eerder dit seizoen ook heeft gedaan). Maar daarna zijn er nog maar 3 over en is er voor aflevering 9 dan zelf al geen afvaller meer, dus hoeven we die misschien niet eens op te schrijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:00 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe worden de punten nu exact gegeven? Worden volgende week (afl. 9) de punten voor aflevering 8 gegeven, of is het opnieuw gewoon een afvaller invullen?
Maar we hebben nu wel meer informatie dan dat we voor de aflevering hadden. Mijn twee centen voor @PatriQue89 zijn dat het mijn voorkeur zou hebben om aflevering 8 als zonder afvaller te behandelen, aflevering 9 gewoon normale 4 weer aanleveren en dan voor aflevering 10 nog een laatste ultieme voorspelling.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar weet @:PatriQue89 vast wel wat op te bedenken. Is een beetje zo'n situatie waar je de aflevering moet afwachten voor meer duidelijkheid. Zoals het er nu naar uit ziet begint de finale straks halverwege aflevering 9. Aan het begin van de aflevering is dan eigenlijk nog de afvaller van aflevering 8 (zoals Pat dat eerder dit seizoen ook heeft gedaan). Maar daarna zijn er nog maar 3 over en is er voor aflevering 9 dan zelf al geen afvaller meer, dus hoeven we die misschien niet eens op te schrijven?
Oh haha gewoon copy-paste van vorige weekquote:
Aflevering 2
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Soy
Aflevering 3
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
)
Aflevering 5
De mol - Nabil
De winnaar - Daniël
De verliezer - Soy
De afvaller - Niemand
De Mol Nabil
De Winnaar Daniël
De Verliezer Ranomi
De Afvaller Soyquote:Op maandag 13 februari 2023 08:36 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 7
De Mol Jurre
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
De Afvaller - Soyquote:Op zondag 19 februari 2023 14:16 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 8
De Mol - Jurre
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Ranomi
De Afvaller - Soy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
[ Bericht 1% gewijzigd door PatriQue89 op 05-03-2023 09:14:52 ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Punten aflevering 9
150 @:BillDauterive
150 @:BobW
150 @:DombohetOlifantje1
150 @:essnhills
150 @:Fannie
150 @:Felagund
150 @:Fred_B
150 @:Gia
150 @:Karrel_Laaglawaai
150 @:Leandra
150 @:Legoblokje
150 @:MaJo
150 @:Mexicanobakker
150 @:miss_sly
150 @:Moira
150 @:NailQueen
150 @:Nostalgist
150 @:PatriQue89
150 @:Perrin
150 @:Piles
150 @:Rockfire
150 @:svann
150 @:svk1985
150 @:usagi414
150 @:zorro28
TussenstandEINDELIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is het al niet zo veel meer waard
Soy
_
Fuck the EBU.
Dit inderdaad! Na 4 keer eindelijk eruitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
EINDELIJKEn nu is het al niet zo veel meer waard
Soy
_
Dank voor je eerlijkheid, aangepast!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:38 schreef Fannie het volgende:
Volgens mij heb ik onterecht punten gekregen, ik ben, stom runddie ik ben, geswitcht van Soy naar Daniel als afvaller.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk mag ik Soy vervangen, ondanks alle aanwijzingen durfde ik niks aan te passen. Volgend jaar doe ik dat wel gewoon.
Hotapnyc
Aflevering 2
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Soy
Aflevering 3
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
)
Aflevering 5
De mol - Nabil
De winnaar - Daniël
De verliezer - Soy
De afvaller - Niemand
De Mol Nabil
De Winnaar Daniël
De Verliezer Ranomi
Aflevering 7
De Mol Jurre
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Anke
De Afvaller - Soyquote:Op zondag 19 februari 2023 14:16 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 8
De Mol - Jurre
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Ranomi
De Afvaller - Soyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:20 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 9
De Mol - Jurre
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Soy
De Afvaller - Ranomi
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:04 schreef zorro28 het volgende:
Aflevering 10
De Mol - Jurre
De Winnaar - Daniel
De Verliezer - Ranomi
Ow dat is lastig, Legoblokje of MevrouwCactus.. Ik heb een dobbelsteen gerold en het is MevrouwCactus geworden.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:04 schreef Moira het volgende:
Lekker gewerkt @:Perrin
Je mag van mij zelf bepalen of je allebei de bordspellen wil, maar ik denk dat het wel sympathiek zou zijn als je één daarvan dan aan de nummer 2 van de prono of poule doorspeeltmag je zelf kiezen welke dan
Wat een feestquote:Op zondag 12 maart 2023 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ow dat is lastig, Legoblokje of MevrouwCactus.. Ik heb een dobbelsteen gerold en het is MevrouwCactus geworden.
Gefeliciteerd met je sweepquote:Op zondag 12 maart 2023 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ow dat is lastig, Legoblokje of MevrouwCactus.. Ik heb een dobbelsteen gerold en het is MevrouwCactus geworden.
Helaasquote:Op zondag 12 maart 2023 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had je zeker al lang de winnaar en verliezer goed?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Helaas. Al vind ik het al heel wat dat ik nog 2e ben geworden terwijl ik Jurre pas vanaf aflevering 8 als Mol invulde
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef TLC het volgende:
Ohhh vandaar dat Jurre bij mij nooit afviel, ik vulde hem vanaf aflevering 1 steevast in als afvaller![]()
Felicitaties aan de winnaar
Sinds aflevering 1quote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Had je zeker al lang de winnaar en verliezer goed?
Netjesquote:Op zondag 12 maart 2023 17:08 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Sinds aflevering 1. Daniel leek me een slimme gozer en sporters weten in dit spel ook altijd wel een eindje te komen, dus vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |