Ow dat is lastig, Legoblokje of MevrouwCactus.. Ik heb een dobbelsteen gerold en het is MevrouwCactus geworden.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:04 schreef Moira het volgende:
Lekker gewerkt @:Perrin
Je mag van mij zelf bepalen of je allebei de bordspellen wil, maar ik denk dat het wel sympathiek zou zijn als je één daarvan dan aan de nummer 2 van de prono of poule doorspeeltmag je zelf kiezen welke dan
Wat een feestquote:Op zondag 12 maart 2023 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ow dat is lastig, Legoblokje of MevrouwCactus.. Ik heb een dobbelsteen gerold en het is MevrouwCactus geworden.
Gefeliciteerd met je sweepquote:Op zondag 12 maart 2023 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ow dat is lastig, Legoblokje of MevrouwCactus.. Ik heb een dobbelsteen gerold en het is MevrouwCactus geworden.
Helaasquote:Op zondag 12 maart 2023 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had je zeker al lang de winnaar en verliezer goed?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Helaas. Al vind ik het al heel wat dat ik nog 2e ben geworden terwijl ik Jurre pas vanaf aflevering 8 als Mol invulde
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2023 15:47 schreef TLC het volgende:
Ohhh vandaar dat Jurre bij mij nooit afviel, ik vulde hem vanaf aflevering 1 steevast in als afvaller![]()
Felicitaties aan de winnaar
Sinds aflevering 1quote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Had je zeker al lang de winnaar en verliezer goed?
Netjesquote:Op zondag 12 maart 2023 17:08 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Sinds aflevering 1. Daniel leek me een slimme gozer en sporters weten in dit spel ook altijd wel een eindje te komen, dus vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |