SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:17 schreef Yesse het volgende:
Aflevering 2
De Mol - Nabil
De Winnaar - Daniël
De Verliezer - Soy
De Afvaller - Annick
Haha shit, mijn edit was precies om 20:30 omdat ik Froukje nog had staanquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:17 schreef Moira het volgende:
Aflevering 3
De Mol - Daniël
De Winnaar - Jurre
De Verliezer - Anke
De Afvaller - Soyboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door PatriQue89 op 22-01-2023 12:51:57 ]
SPOILER: eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 22 januari 2023 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Punten aflevering 3
350 @:BobW
350 @:BufordTJustice
350 @:Fred_B
350 @:jogy
350 @:Legoblokje
350 @:libranl
350 @:miss_sly
350 @:Rockfire
350 @:sjoemie1985
350 @:XMN8R
TussenstandDa's een heleboel. En jogy gaat lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |